غنوة عشق - 💥البارت الرابع عشر 💥 - بقلم منه فرحات (موني) - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: غنوة عشق
المؤلف / الكاتب: منه فرحات (موني)
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: 💥البارت الرابع عشر 💥

💥البارت الرابع عشر 💥

سعاد.....يلا يا جماعه الاكل جاهز زين ......طيب يلا انا حمشي انا بقى عشان ورايا كام حاجه حعملها هشام......انت عبيط مافيش مشيان حنتغدى سوا انا كلمت الواد يوسف وزمانه على وصول زين وهو بيبص لنور بخبث ......تمام خلاص ممكن اجل الحاجات اللي ورايا ....هو انا اقدر اوقعلك كلمه يا هشام برضه ملك....يلا يا جماعه كفايه كلام انا دنياصورات بطني بتزقزق إيهاب.....هو فيه دنياصورات بتزقزق ....هي مش كانت عصافير باين ملك .....هششش اكتم ياض إيهاب.....حاضر يا كبير يوسف ......انا جييييت زين ......نورتي البيت يا امو السيد يوسف أستغرب ان الكل سلم عليه وكيان قاعده على كرسي السفرة بتلعب في الموبايل ولا كانه جه ...وهي كانت بتبقى اول واحده واقفه تستقبلو وتسلم عليه وهو مابيعبرهاش يوسف بنحنحه....ازيك يا كيان عامله ايه كيان بعدم اهتمام وهي لسه بصه في الموبايل....الحمد لله بخير إيهاب.....يلا يا جماعه ناكل عشان شويه وملك حتاكل دراعي هشام بضحك ......ده على اساس انك مش مفجوع اكتر مين وعلى السفره خالد.....يااه اول مرة نقعد لمه كبيرة كده من زمان بجد يابنات انتو عملتو للبيت حس عشق.....حبيبي ياخلود واللهي هشام بغيرة ......عشق نتلم ياماما بدل مالمك عشق باستفزاز وهي بتقرص هشام من خدوده زي الاطفال.....انتي بتغيري يا كميله انتي هشام بضيق .....ايدك لتوحشك عشق....يامه مخطوبه لبلطجي هشام .....مش عاجبك يعني عشق......بلطجي قلبي ياناس ملك ......خلاص ياجماعه راعو شعور السناجل إيهاب.....ده على اساس اني كيس مخلل يعني ملك......احلى كيس مخلل في الدنيا إيهاب بتسأل......هو المفروض ده مدح ولا زم عشان ابقى فاهم بس ملك......زم طبعا يا حبيبي إيهاب......اه بحسب وفي الجانب الاخر من السفره زين ......ناوليني يا نونو العيش ده نور .....امسك وبعدين ايه نونو دي متتلم زين......اللاه مش احنا بقينا صحاب خلاص وحط ايده على ايديها بخبث نور وهي بتمسك السكينه من على السفره بالايد التانيه......ايدك يابابا احسن اشقك واقطعك واخلي اكبر حته فيك قد النمله واحطك في أكياس زباله وارميك للكلاب واروح أبلغ عن نفسي واتعدم زين وهو بيشيل ايده بخضه .....يخربيت خيالك المريض يا وليه نور وهي بتبرقله .....ابعد عن سكتي احسنلك زين بخوف .....حاضر حاضر هدي أعصابك بس يا كبير مش كده نور ضيرت وشها الناحيه التانيه ومقدرتش تمسك نفسها من الضحك وطبعا القعده ماخلتش من نظرات الغيظ من يوسف لكيان اللي مابتبصلوش اصلا خلصو اكل وقامو كلهم اعدو في الجنينه ماعدا خالد اللي طلع يرتاح عشق .....تيجو نلعب لعبه هشام وهو بيحاوط كتفها بايديه .....قولي يا عشقي عشق .....ايدك يابابا عشان مزعلكش هشام وهو بنزل ايده مكانه .....ايام سوري اتفضل يا باشا عشق .....بصو انا حسال سؤال وكل واحد يجاوب عليه تمام الكل....تمام عشق .....اتكلم عن حب حياتك حاليا ومواصفاته إيهاب.....انا حبدا عشق ......تمام إيهاب......بصو هي طيوبه اوي وشبهي اوي كمان وبنحب الاكل زيي واكتر حاجه بتحبها هي انا الكل سقف ملك .....هممم انت متأكد ان ده حب ولا احنا كده مفجوعين إيهاب....لا طبعا ياروحي مفجوعين عشق .....يلا يا ملك دورك ملك ......هي كلمه واحده بس إيهاب بحماس.....اي هي ملك......عبيط إيهاب......ياااس عرفتي ازاي هشام وبيمسح وشه بياس.....فعلا ماجمع الا لما وفق عشق بغمزه .....يلا يا اتش دورك هشام.....احم احم بصو بقى هي بنوتي اللي بتعرف ازاي تغير مودي وتتحكم فيا وهي بس اللي بتقدر ترسم البهجه على وشي ....اااه جميله اوي وأهم صفه فيها انها عشقي عشق بدموع .....وانت احلى حاجه حصلت في حياتي انت الواد الكاريزما اللي كنت عاوزاه زي ابطال الروايات هشام بضحك .....في الاخر طلعت شخصيه كرتونيه عشق بتضربه بخفه في صدرة وهي بتمسح دموعها .....طيب بس ماتقولش كرتون هشام بضحك .....حاضر ياستي زين .....طيب بس لو الفيلم الرومانسي ده خلص ممكن نكمل عشق .....طيب يلا ياخفه جاوب زين وهو بيتعمل في قعدته......بصي يا ستي هي مننكرش انها جميله اوي بصتله نور بغيظ وهي فكرة ب انه بيحب واحده تانيه فعلا كمل زين.....بس للاسف بلطجيه وسفاحه البت كانت حتموتني بس للاسف حبتها من اول خبطه اقصد من اول نظرة ابتسمت نور بخفه وبصت في الأرض بخجل لما فهمت ان الكلام عليها البعض كان ملاحظ اللي بيحصل وبيبتسم ويسكت عشق ......طيب يا سيدي....يلا دورك يا اخت نور نور .....انا عشق .....يخربيت الصدمه ماتخلصي يابت نور بتوتر .....انا عمري ماحبيت اصلا زين بخبث ......ماضمنش الوضع ده يستمر كتير نور ابتسمت مرة تانيه وبصت في الأرض عشق بصت لكيان بغمزة انها تنفذ اللي اتفقو عليه كيان بصت في الموبايل بسرعه وقعدت تبتسم يوسف بغضب وموجه كلامه لكيان .....انت بتكلمي مين وبتضحكي اوي كده كيان بلا مبالاه......وانت مالك شيء مايخصكش اصلا يوسف بنرفزة.......اتكلمي بأسلوب احسن من كده كيان باستفزاز ....انا اسفه يا ابيه يوسف يوسف ....ابيه وانتي من امتى وانتي بتقوليلي يا ابيه كيان .....اللاه هو مش انت اكبر مني وفي مقام اخويا الكبير برضه ولازم احترمك