سارقه قلبي - الفصل 13 - بقلم عشق القاسم - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: سارقه قلبي
المؤلف / الكاتب: عشق القاسم
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل 13

الفصل 13

رواية/سارقة قلبي❤ 15 (أحببت عيناك وأنا أقل الناظرين إليها 🖇❤) في اليوم التالي. تدخل القصر وهي مبهره جداً من جماله وكم هو رائع وفخم وكأنها في حلم لا تريد الإستيقاظ منه. قمر بزهول: دا بيتك أدهم بحب: وبقي بيتك خلاص قمر:... لمار وهي تجري وتحتضنه: أدهم قمر بعدم فهم: نعم لمار: وحشتني اووي انت كنت فين طول الفتره دي أدهم بخنقه: ابعدي يا لمار لمار بحزن مزيف: عايزني ابعد عنك أدهم: يا ريت لمار: اخص عليك وبعدين أنت شايل الشنطه دي ليه ما الخدامه جمبك اي اديها تشيل قمر بغضب: نعم يا روح أمك أدهم: اي يا لماار الكلام دا لمار: اوومال اي مش هي خدامه برضو قمر بغضب: لا يا نن العين مش خدامه أنا أدهم بمقاطعه: خلاااص انتي وهي كفااايه قمر: يعني أسيبها تقول عليا كدا واسكت لمار: انتي ازاي تتكلمي كدا مع أدهم المنياوي وفي بيته انتي اتجننتي أحمد: اي الزعيق دا اي اللي بيحصل سميه: في اي يا لمار وطي صوتك شويه لمار بغضب: حتة الخدامه دي بتتكلم معايا بأسلوب مش كويس يا ماما شغل سوقي وشوارعي أدهم بغضب جحيمي: لمااااار احترمي نفسك واعرفي انتي بتتكلمي مع مين سميه: أدهم متزعقش لبنتي عشان البت دي أحمد: وتطلع مين دي بقي يا أدهم أدهم ببرود: مراتي لمار: نععععععم أحمد بصدمه: اي الكلام دا أدهم: زي ما سمعتوا قمر تبقي مرات أدهم المنياوي أحمد: امتي وازاي تعمل كدا من غير علمي أدهم: أنا مش صغير يا بابا أحمد بعصبيه: أدهم ورايا علي مكتبي أدهم: حاضر يا بابا عليااااء علياء: ايوه يا بيه أدهم: خدي الشنطه دي وطلعي قمر لجناحي فوق علياء: أومرك يا بيه اتفضلي يا هانم قمر وهي تنظر لـ لمار بقرف: بوورص إياد: خدي يا ولم يكمل كلامه الي ان رأها مجدداً وفي حاله لم يكن يتوقعها إياد بصدمه: أنتي هاجر: أنت إياد: بتعملي اي هنا واي دا ارمي من ايدك. مسك القماشه من يدها ورماها علي الأرض. هاجر بدموع: اي دا شغلي إياد بعصبيه: شغل اي اللي يخليكي تمسحي إزاز العربيات انتي مجنونه. هاجر بدموع وغضب: وأنت مالك يا جدع أنت إياد: بقي كدا طب اركبي بقي هاجر: اركب فين انت اتجننت إياد: بقولك اركبي هاجر: افتح الباب دا افتح بقوولك إياد: اسكتي بقي وأدار السياره بسرعه وانطلق هاجر بخوف: طب هدي السرعه هنموت إياد بصوت عالي: اسكتي بقوولك أحمد: يعني اي يا أدهم أنا مت عشان تعمل كدا من غير ما تشاورني حتي أدهم: يا بابا والله حبيت مش اكتر ومش مستعد أخسرها ولا في اي ظرف أحمد: انا معنديش مشكله بس دي باين عليها صغيره اووي أدهم: داخله تالته ثانوي أحمد بشهقه: اي أنت اتجننت أدهم: فيها اي يا بابا أحمد: أأدهم انت مش مستوعب اللي بتقولك انت شارب اي أدهم: يا بابا حاول تفهمني أحمد: بس يا ابني دا انت اكبر منها بعشر سنين كتييير اووي أدهم بغمزه: اي يا بابا ما أنت أكبر من ماما الله يرحمها بـ 14 سنه أحمد: واي يعني أدهم بغمزه: كنت بتحبها يا حمود أحمد بحزن: امممم اووي أدهم: خلاص يا بابا يا حبيبي وأنا زيك اهوو أحمد: بس يا ابني دي هتركز في مذاكره ولا في بيت ولا في حياة زوجيه ولا اي النظام أدهم: أنا معاها للأخر يا بابا ومش طالب منها حاجه غير الحب بس لإن أبوها أحمد: ماله أدهم: قال شهرين لو ما قبلتش الحياه معاك هطلقها أحمد: وبعدين أدهم بغرور مزيف: يا بابا دا انا نص بنات الكوكب بيقعوا من نظره مني أحمد: ياااا عيني أدهم: ربنا يستر بس أحمد: طيب يا عم اما نشوف اطلع انت اقعد معاها وسيب الشغل اليومين دوم عليا اي خدمه أدهم: متحرمش منك يا كبير أحمد: بس هتيجي بكره يا عسل الشغل أدهم: اه وماله حاضر لمار بجنون: ازاااي يا ماما ازاااي سميه: يا بنتي اهدي لمار: هتجنن اععععع سميه: خليني اركز يا بت لمار بغضب: هقتلها ضربتها بالكف حتي صمتت. سميه بغضب: اشكتي بقي خلينا نركز هنهبب اي في اللي حصل دا اهدي شويه بقي وهي تضع يدها علي وجهها: ليه يا ماما ليه دا انا بحبه والله هو بيعمل كدا ليه سميه: متخفيش يا لمار هنعمل اي حاجه ونتطردها من هنا زي ما جات لمار: ماما أدهم ليا صح قوليلي سميه: ليكي يا حبيبتي ليكي (صليت علي النبي💕) يتبع.