زوجوني مرات اخي - الفصل الثاني - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: زوجوني مرات اخي
المؤلف / الكاتب: غير مححدد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل الثاني

الفصل الثاني

*ـ ࢪواية. زوجوني مرات اخي🥳🥀↻≯🍒⸙•♡»»)) ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ غرام الروايات ‏تابع قناة غـ͓̽ـرٍآمـ͓̽ـ آلَرٍوٌآيـ͓̽ـآتـ͓̽ـ 🧚‍♀️📚💅💫 في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VakuN1aHwXbJf5jj7w0J ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ *ـ رواية زوجوني مرات اخي 💗🎀🔥!''))* ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ الفصل 11 الفصل12 الفصل 13 الفصل 14 الفصل ١٥ > ` حكاية في رواية 🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩 🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪 11/12/13/14/15 رواية زوجوني مرات اخي الفصل الحادي عشر 11 بقلم لمياء رفعت فارس: كان فرحان جداااااا من جواه ع رد فعلها ليه فارس: ندى مالك ساكته ليه ندى: انا تعبانة ومحتاجه اروح اقعد ع قبر بابا شوية فارس: خلاص يلا قومي نروح ندى: ماشي بس الأول عايزه اشوف ماما إلهام عامله ايه مالحقتش اطمن عليها فارس: طيب تمام خرج هو وندى من الاوضة ودخلوا عند إلهام الاوضة بتاعتها خبطوا ع الباب إلهام: ادخل فارس: عامله ايه ياامي دلوقتي ندى جايه تطمن عليكي ندى: عامله ايه ياماما دلوقتي بقيتي احسن إلهام: الحمد لله فارس: في حاجه ياامي إلهام: لا ابدا ياحبيبي عايزه انام بس ندى: اضايقت ومش عارفه ليه إلهام كلمتها كده وفارس لاحظ ده ندى: طيب بعد اذنكم وخرجت برة الأوضة فارس: ايه ياامي دي ندى جايه تشوفك كلمتيها كده ليه الهام: ايه ده هو انا كلمتها ازاي يعني محمود دخل : في ايه مالكم فارس: مش عارف يابويا اسأل امي في ايه إلهام: مالك ياخويا كده زعلان اوي كده ليه آمال لو ماكنتش انا زعلانه عليك وعامله عليك محمود: زعلانه على ايه ياالهام في ايه إلهام: زعلانه على ابني وعلى شبابه مع واحده معاها اتنين عيال عرفت انا زعلانه على ايه محمود: تاني ياالهام انتي مفيش فايده فيكي لله الأمر من قبل ومن بعد فارس: بس انا شبابي مع ندى ياامي احسن مليون مره مع أي بنت كنت هتجوزها ماتجوزتش قبل كده محمود: التفت لفارس وكان مصدوم إلهام: و ده من ايه ان شاءالله محمود: انت بتكلم جد يافارس يعني مش زعلان مني ياابني اني غصبتك ع الجوازة دي بقلمي الكاتبة لمياء رفعت فارس: وعسى أن تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم محمود: حضن فارس…والله فرحتني يابني وندى بنت حلال إلهام: قبلك كان إبراهيم ياحبيبي اشمعنا انت انا مش عارفه بتعملكم ايه محمود: يلا يافارس شوف مراتك بره والعيال يابني فارس: ماشي يابويا السلام عليكم فارس: خرج من الأوضة واخد الأولاد وندى وراحو المقابر _________________________ ندى : وهي بتلمس القبر وحشتني اوي يابابا الايام دي صعبه اوي من غيرك ياحبيبي ادم: ماما هو جدو تحت التراب رامي: انا عايز جدو ياماما ندى:انهارت من العياط فارس: عارف ان ندى مش هتسكت حب يمثل قدامها انه تعبان عشان يمشوا فارس: آآآآه ندى :في ايه يافارس مالك فارس: مش عارف تعبان اوي مغص في بطني مش قادر أقف ندى: طيب تعالى نروح فارس:ياريت يلا ____________________________ خالد: منار هتفضلي كده قولي في ايه واخلصي من امبارح وانتي مش عايزه تكلمي منار: انت بتكلمني كده ليه وطي صوتك خالد: لا مش هوطي وقولي في ايه منار: شدت الفون بتاعه وقالتله مين دي الا عامله ليك لاف ع صورتك ع الفيس خالد: هههههههههههههه بقى النكد ده كله بسبب ان في واحده عامله لي لاف ع الصوره منار: أيوه بسبب كده اظن كل الأصدقاء الا عندك رجاله مين دي بقى وقول وانطق خالد: طيب والله ماعرف ياريت تبعتلي رسايل وانا ارد منار: قربت منه وبصوت عالي تبعتلك ايه وترد خالد: يابنتي ده بس عشان اعرف هي مين منار: شله ماعرفت خالد: طيب انتي مش قولتي هروح عند ندى مرحتيش ليه منار: ماانا مردتش اروح اتقل عليها قولت يومين كده خالد: فارس وحشني من لم كنا في الجنازة ماشوفتهوش منار :طيب عادي نروح ليهم شويه كده خالد:طيب تمام بس تعالي الأول نجهز غداء وناكل الأول عشان جعان منار: ليك نفس تاكل يابتاع الصور والاف خالد: يابنتي هو انتي مسكتيني وانا بكلم واحده في ايه ل ده كله منار : والله هو ده الا ناقص كمان ياعم خالد _________________________________ ندى وفارس روحوا البيت ندى: دخلت الأولاد الاوضة يلعبوا ندى: فارس نروح لدكتور او اعملك حاجه فارس: ياريت جهزي اكل انا جعان ندى : حاضر ودخلت المطبخ تجهز الأكل فارس دخل معاها وقعد يجهز معاها ندى: انت مش كنت تعبان فارس: وخفيت…زعلانه ارجع اتعب تاني ندى: لا بعد الشر فارس: مسك ايد ندى ع فكره ياندى انتي قولتيلي بالليل ماتسبنيش يافارس ومسكتي ايدي وراح غامز بعينيه بس المره دي حقيقه مش زي المره الا فاتت ندى: آآآآه فعلا بااحراج واتكسفت وقالت…بس انا ماكنش قصدي اقولك كده انت الا فهمت غلط ع فكره فارس: امممممممم جايز برضو ندى: اخرج بقلمي الكاتبة لمياء رفعت فارس: ايه ندى: اخرج وانا هجهز الأكل فارس: قرب منها جامد وندى التصقت بالمطبخ ندى: فارس انت اتجننت ابعد فارس: ولو مابعدتش ندى: بدموع ووشها احمر قولتلك اخرج فارس:بتفاهم رجع وبعد عنها فارس : مش قصدي ازعلك ولا اني انزل دمعه من عينيكي انا اسف وهخرج اهو وراح ع الأوضة بتاعت الأطفال الا بينام فيها وكان بيفكر…مابقتش عارف ياندى انا بالنسبالك ايه مره قريبه اوي ومره بعيده اوي بجد تعبت معاكي مابقتش عارف اعمل ايه ندى: خبطت ع باب اوضة فارس فارس: ادخل ندى: الاكل اهو والاولاد مش هياكلوا لان احلام اكلتهم عندهم ف البيت فارس: طيب وانتي ندى: لا مش جعانه فارس: طيب تمام خدي الأكل مش هاكل ندى: في ايه هو انا بعد ماجهزت تقول مش هاكل فارس: وقف قدامها وقالها.. انااااااااااا مش بحب اكل الا وانتي جنبي وبتاكلي معايه ندى: بعدت عنه….بعد اذنك الأكل اهو اذا حبيت تاكل الاكل موجود وجات تمشي فارس مسكها من ايدها فارس: انتي جريتي ورايا ليه وانا رايح ل بسام؟؟؟؟ وماحستيش بالأمان تركبي وبسام ف العربيه برغم من ان علي كان هيبقى معاكي وركبتي ورايا انا الفيسبا؟؟؟؟؟؟ واترميتي في حضني بدل المرة كذا مره ليه؟؟؟؟ وعينيكي الا فيها كلام كتير وبتحاولي تداريه عني ليه؟؟؟؟ انطقي واتكلمي زي مابكلمك ندى: شدت ايدها منه ومردتش وسابته وخرجت راحت الأوضة بتاعتها ونامت على السرير وهي منهاره من العياط وبتقول في نفسها….مش عارفه يافارس مش عارفه حاسه اوي اني ست خاينه وخاينه لجوزي الله يرحمه الا ماشوفتش منه إلا كل خير مع اني وانا معاك حاسه بطعم حاجه جديده ولومه انت ووقفتك معايه كان زماني مت بعد موت بابا _________________________ فارس: ف نفسه …انا غبي هي اكيد مش بتحبني وده شعور اي واحده مكانها أبوها ميت بتبقى عايزه الا يهون عليها انا مش عارف انا ايه الا مقعدني ف البلد لحد دلوقت انا لازم اسافر احنا مش لبعض ___________________________ محمود: والله ياالهام انا فرحان يكرمك يارب الحمد لله كمان ان ابني مش زعلان مني بقلمي الكاتبة لمياء رفعت الهام: فرحان ع ايه ياخويا بلا نيلة والله إبنك ياراجل انه اتغير ووشه أصفر محمود: خليكي ف حالك كفايه بس عرفت انه سعيد بمراته إلهام: ياراجل انت ..انت هاتجنني ولا انت عايز ايه بالظبط محمود: مش عايز حاجه انا رايح اشوف علي ماجاش النهاردة ليه الهام: انت ياراجل ايه الا هيوديك عند البت الحربايه دي هناك محمود: انا رايح لا ابني انا مالي ومالها الهام: براحتك أعمل الا انت عاوزو محمود: سلام ياالهام __________________بقلمي الكاتبة لمياء رفعت محمود خبط ع بابا علي فتحت هدى الباب: تعالى ادخل ياعم محمود علي: ابويا وباس ع ايده عامل ايه ياحبيبي وانا اقول البيت نور ليه تعالوا ياعيال سلموا ع جدكم محمود: الحمد لله انا كويس ياعلي وشال الولاد باسهم محمود: انا قولت اجاي اشوفك لم ماشوفتكش النهارده ياابني علي: ده انا ع كده مش هعدي عليك خالص عشان اشوف مجيتك الكريمة دي يابويا ع طول محمود: الله يعزك يابني هدى: أحلام عامله ايه ياعم محمود علي: قومي انتي هاتي حاجه وجهزي لقمه محمود: لا يابني انا ماشي ماتغلبوش نفسكم علي: تمشي فين يابويا والل…..قاطعوا محمود بالحلفان…ماتحلفش يابني عشان كده كده ماشي هشوف الأرض يلا سلام عليكم اهم حاجه اني اطمنت عليك يابني هدى: الله قويك ياعم محمود اشغالك كتير وارضك ومالك كتير هتقعد ليه محمود إلتفت ل هدى… يهديكي ربنا يامرات ابني علي: استنى يابويا اجاي معاك وخرجوا مع بعض _______________________ خالد ومنار ضربوا الجرس ع بيت فارس ندى فتحت الباب: منار حضنتها وسلمت عليها وخالد سلم عليها خالد:فين فارس ياندى ندى : ف الاوضة بتاعته خالد: طيب هسيبك مع منار واروح انا ل فارس ندى: اتفضل بيتك اكيد خالد: شكرا خالد: دخل الاوضة ل فارس خالد: وحشتني يلا والله وحضنه بعض فارس: عارف مقصر معاك اصلا كنت رايح بكره اسلم عليك عشان مسافر خالد: المفروض سفرك قدامه عشر ايام لسه فارس: بزعل مش مهم وايه يعني اصلا عشر ايام خالد: فكرتك اصلا هتمد الاجازة فارس: ههه وهمدها ليه وعشان مين خالد: في ايه يافارس مالك فارس: مفيش ياخالد خالد: هاتخبي يعني عليا ماتقول في ايه فارس: _____________حكاله______ خالد: على فكره يافارس ندى بتحبك بس هي مش قادره تنسى إبراهيم وف نفس الوقت انت ظهرت في حياتها فجأة فحاول تعودها عليك براحه لأن الا مرت بيه مش بالساهل فارس: خلاص ياخالد انا اخدت قرار خالد: ايه هو فارس: هطلق ندى رواية زوجوني مرات اخي الفصل الثاني عشر 12 بقلم لمياء رفعت خالد : انت اتجننت يافارس ايه الا انت بتقولوا ده فارس: مفيش حل غير ده صدقني انا جيت لحد كده وتعبت ومحدش قادر يفهمني كفايه لحد كده خالد: اهدى يافارس ووطي صوتك صدقني ندى بتحبك انت الا مش قادر تفهمها ولا قادر تقدر الا هي مرت بيه ودلوقت عايز تنسحب وتهرب جرس الباب : رن _______________ ندى : بعد اذنك يامنار هقوم افتح الباب منار: اتفضلي ياحببتي ندى: إيلين…بدهشة إيلين: لو سمحتي كنت عايزه فارس ندى: ليه إيلين: البليزر بتاعه معايه وحابه ادهولوا خالد : مش ده صوت إيلين فارس: ااه هي تعالى نشوف في ايه ندى: هاتيه وانا ادهولوا ماتتعبيش نفسك إيلين: لا ياحببتي فارس لبسهولي وانا حابه ادهولوا هو خالد: برفع حاجب وضحك لفارس وقاله….مش قولتلك قابل بقى فارس: اتفضلي ياايلين إيلين: فارس عامل ايه وجات تقرب منه بعد …إيلين سلمت ع خالد ومنار وقعدت ندى: بضيق انا داخله الاوضة بتاعتي…وسابتهم ومشت منار: بصت لخالد وقالتله انا داخله عند ندى منار: في ايه ياندى مالك ندى: مفيش تعبانه بس شوية منار: بس ده مش تعب ع فكره من الواضح ندى : آمال هيكون ايه منار: تقدري تقولي كده واحده بتغير ع جوزها ندى: ايه الا بتقوليه ده لا طبعا منار: ايه يابنتي مالك هي الست لم تغير ع جوزها غلط ولا عيب ندى: هو مين الا قاعد بره معاهم منار: ماتقلقيش خالد معاهم بره ههههههههه _________________ محمود:مالك ياعلي يابني فيك ايه علي: والله مكسوف منك يابويا من طريقة هدى مراتي معاكم بس هعمل ايه هي طريقتها كده وبتخبط الكلام وخلاص محمود: والله يابني الله يعينك عليها معلش بكره تعقل وربنا يهديها يابني عشان خاطرك وخاطر عيالك علي: يارب يابويا ….وانت رايح فين دلوقت محمود: والله يابني رايح دلوقت اشوف الرجاله عملت ايه ف المحصول وهروح البيت اشوف امك عامله ايه دلوقت علي : ليه مالها امي يابويا لسه تعبانه محمود: والله يابني امك بتقل ع فارس بالكلام وبتزعله علي: ليه بس دي حتى امي فارس غالي عليها محمود: مفيش الا كل ماتشوفوا ياخسارة شبابك وشبابك ضاع يابني ومش عارف ايه لحد ماالواد زهق والواد اصلا بيحب مراته ف بلاش تحرق دمه كل شويه علي: بيحب مراته وانت ايه عرفك يابويا ده كان مش طايقها محمود: ده الأول يابني لكن هو خلاص دلوقت عرف ندى وعرف هي قد ايه بنت كويسه وهي كمان بقت زيه بالظبط علي: ازاي محمود: يابني ده جريت وراه لم كان رايح للواد بسام وكانت هاتجنن عليه ومرتحتش الا لم اطمنت عليه علي: هههههههههههههه ياراجل انت ياحبيب محمود: هههههههه كان زمان ياعلي علي: ههههههههه عارف لو إلهام سمعتك دلوقت هتعمل فيك ايه ياحاج محمود: عارف عارف ههههههه __________________ منار: تعالي نخرج عيب كده ماينفعش نبقى هنا وهم بره ندى: ماشي وخرجوا هم الاتنين فارس: حب يضايق ياندى ويختبرها اذا كانت بتحبوا او لا فارس: إيلين مالك حاسس انك تعبانه ايلين: انا لا ابدا مفيش حاجه فارس: مالك يابنتي انتي هاتخبي عليا قومي اوديكي لدكتور إيلين فرحت جدا من جواها ان فارس مهتم بيها خالد : استغرب من كلام فارس وندى بقت تبصله بضيق فارس: قومي ياايلين مش هسيبك كده الا لم اطمن عليكي وكمان اوصلك البيت بعد اذنك ياخالد معلش هسيبك حاليا وسابهم وخرج هو وايلين خالد بص ل ندى….. ندى ل خالد عاجبك كده طريقته دي خالد: بمكر…هو عمل ايه ندى : لا والله انت مش شايف عدم التقدير والاحترام لمراته اني ابقى موجودة ويخرج مع واحده كده عادي خالد: امممممممم اكيد مايقصدش منار: مستغربه من طريقتهم…انا عايزه اروح بعد اذنكم وخرجت بره البيت خالد: بعد اذنك ياندى ندى: اتفضل _________________ فارس وايلين ف العربيه فارس: انزلي ياايلين معلش إيلين: انزل ازاي فارس: معلش بس عندي مشوار إيلين نزلت بضيقة من طريقة فارس ___________________ منار وهي في العربيه مع خالد منار: ممكن تفهمني ايه الا حصل ده انا مش فاهمه حاجه خالد: هههههههههههههه ده صاحبي وانا اكتر واحد اعرفه يابنتي والله الا عملوا ده كله قاصد يخلي ندى تغير ويضايق فيها عشان يختبرها او انها تكلم منار: بس فعلا ندى اضايقت وزعلت وماكنتش طريقه دي خالد وقف بالعربيه ع جنب بصراحه يامنار هي لو طريقه غلط ف هي طريقة ندى ل فارس مش فارس الا غلط ندى هي الا غلطانة لأن ف الأول والآخر ده شاب وجاب آخره معاها وماتنسيش برضو انه شاب وقبل وضعها انها متجوزها ومعاها أولاد ومع ذلك مافرقش ده معاه واتقبلها ع كده ف المفروض هي تقدر حبه ليها منار: بس هي في سراع نفسي متنساش ياحبيبي بين جوزها الله يرحمه وفارس ومتنساش انهم اخوه خالد: و ده السبب الا مخليني متعاطف معاها لحد دلوقت بس فارس فعلا بيتعذب من طريقتها _______________________ محمود : إلهام عامله ايه النهارده ربنا هداكي ولا لسه إلهام: ليه ياراجل حد قالك عليا اني مجنونة محمود: ياست ربنا يهدينا كلنا بس اهم حاجه متزعليش إلهام: مزعلش ليه انت شايف ان كلامك انت وابنك كان حلو يعني محمود: ياالهام سيبي ابنك ف حاله هو بيحب مراته ليه انتي عايزه تعملي ف الموضوع مشكله إلهام: بقى انا ياراجل بقيت بتاعت مشاكل عشان زعلانه ع ابني محمود : كملي كملي وع شبابه وع مستقبله الا ضاع وانه شاب واتجوز واحده بااتنين عيال قولي قولي ياالهام إلهام: محدش السبب في الجوازة دي غيرك محمود: والحمد لله ربنا من فضله ماعملش حاجه وحشه وابنك حب البنت ف اسكتي انتي بقى الله يرضى عليكي المهم احلام فين مش باينه إلهام : اهي في الاوضة بتاعتها قافله ع نفسها من امبارح محمود: طيب انا هروح اشوفها الهام: الأول عملت ايه عند علي ومراته قبلتك ازاي اكيد بطريقتها كالعادة محمود: قولتلك قبل كده اهم حاجه علي وانا رايح لا ابني انا مالي ومالها الهام: ماشي يابركه _________________ فارس بعد تلات ساعات بوقفته بالعربيه رجع البيت ندى: مالسه بدري فارس: مردش ندى: وقفت قدامه ع فكره انا مابقتش استناك ده كله ولو اخرت بعد كده انا هكلم بابا محمود وقولوا فارس: هتقوليلوا ايه ندى: هقولوا ان حضرتك مش عملي اي اعتبار خالص ومش محترمني فارس: بمكر…معلش ياندى عارف الا انا عملته غلط بس تقدري تقولي ضعفت لم شوفت إيلين حبي القديم الا مش قادر انساه رواية زوجوني مرات اخي الفصل الثالث عشر 13 بقلم لمياء رفعت ندى: حبك ايه فارس: ايوة ياندى انا بحب إيلين ندى: بزعيق وصوت عالي ولم انت بتحبها اتجوزتني ليه فارس: أظن مش محتاجه اني اوضحلك حاجه زي كده ياندى انا مغصوب ع الجوازة دي من ابويا ولا نسيتي ندى: بدموع يعني انت كدبت عليا لم قولتلي انك بتحبني صح فارس: آآآآه كنت كداب ندى: طب لييييييه انا عملتلك ايه عشان انك تكدب عليا وكنت عايز توصل لا ايه فارس: بزعل من جواااه بس ماحبش يظهره قدام ندى…….. ندى: انطق وكلمني زي مابكلمك كنت عايز توصل لا ايه معايه ف انك تكدب عليا فارس: بصوت عالي وانتي ايه هايفرق معاكي اذا كنت قولت الحقيقه او كدبت عليكي حتى …ردي وقوليلي هيفرق ايه معاكي انا اصلا مش فارق معاكي بالمرة ندى: لحد كده وكفاية وهاتعيش معايه تحفظ كرامتي وماتحاولش تقل بيا قدام حد فارس: تقصدي ايه ندى: اقصد الا انت عملته النهارده اكبر غلط مع إيلين وخروجك معاه وانا ماليش اي اعتبار عندك ولا كأني مراتك فارس: حضرتك مراتي ع الورق وقدام الناس لكن قدام ربنا لا ولا نسيتي ندى: لا مانستش وعشان برضو انا مراتك قدام الناس فاحاول تحفظ كرامتي قدام الناس فارس: اي أوامر تانيه ندى: آخر مرة هسالك السؤال ده يافارس ليه كدبت عليا لم قولتلي انك بتحبني فارس: حب يرد ليها نفس الوجع الا عاشه معاها…..وقال: تقدري تقولي كده كنت حابب اوصلك ___________________________ محمود: احلام افتحي يابنتي الباب احلام: ادخل يابابا الباب مفتوح محمود: عامله ايه يابنتي وقافلة ع نفسك ليه الباب دايما كده احلام: الحمد لله يابابا….هعمل ايه الأولاد بوديهم الحضانه الصبح وباجي اقعد محمود: طيب يابنتي انا بجهزلك حاليا ف محل جديد احلام: لا طبعا يابابا كفايه محل المكن والقماش ابو ١٠٠ الف الا اتحرق منه لله بقى محمود: انا عمري كله ليكي يابنتي انتي واخواتك هو انا شقاي وتعبي لمين ماهو ليكي برضو انتي واخواتك أحلام: حضنت أبوها…ربنا يخليك لينا يابابا ومانتحرمش منك محمود: ولا منكم كلكم يارب يابنتي…صحيح يااحلام الغفير يابنتي النهاردة وانا ف الغيط قالي الظابط عوزك تيجي تعطي اقوالك عشان بسام هيتعرض ع النيابة الصبح انتي رأيك ايه يابنتي اتنازل عشان اولادك وكل واحد يروح لحاله احلام: لا طبعآ يابابا ازاي تقول كده مايغور في داهية يارب حتى لو فيها إعدام يتعدم مش سجن بس محمود: ليه بس كده يابنتي ده برضو ابو اولادك احلام: الا شوفته منه يابويا يخليني اقول اكتر من كده منه لله محمود: معلش يابنتي الا بيدي الحقوق ربنا انا طالع دلوقت رايح الغيط أحلام: ماشي يابابا اتفضل ____________________________ منار: خالد عايزه أروح عند ماما بكرة اقعد معاها شوية خالد: عادي ياحببتي روحي منار: طيب هتيجي معايه خالد: ماشي موافق حتى عندنا فرح منار: الللله مين خالد: فرح الواد عبد الرحمن صاحبي جيران فارس برضو منار: يعني عازم الكل خالد: لا هو ماعزمش فارس بس انا هكلموا واصالحهم منار: ليه خالد: كانوا زعلوا بسبب انه راح مره وفارس مش موجود ف البيت وهم بصراحه عيال مش كويسين منار: اممممممممم خالد: امممممممم منار: هو ايه ده أن شاء الله خالد: هههههههههههههه بجرب اتكلم زيك ياقمر منار: انت بتعاكس ياخالد بيه خالد: بصراحة آآآآه منار: ابتسمت وبصت بعيد خالد: يانااااس ايه الحلاوة دي بس حتى وهو مكسوف منار: ههههههه طيب عايزه اكل خالد: يعني منار: يعني تطلع تأكلني برة خالد: بس كده عينيا طبعآ _____________________ هدى: علي ياعلي خلص وقوم ياراجل انت علي: في ايه يا وش الخير هدى: قوم عشان تروح معايه مشوار علي: ده فين ان شاء الله هدى: هنروح عند ابوك علي: وانتي هتروحي عند ابويا تعملي ايه هدى: وانا ياراجل عشان اروح عند ابو جوزي ابقى لازم رايحه عشان حاجه وبعدين ابوك كان ماشي حاسه انه زعلان مني هروح اشوفوا علي: انتي بتكلمي جد ياهدى يعني صحيح هتروحي تشوفيه عشان زعلان منك هدى: ايوة طبعا وبعدين ياعلي انا طيبه انتوا الا واخدين عني فكره غلط علي: ربنا يكملك بعقلك كمان وكمان طيب مدام كده انا هقوم البس وانتي البسي ماشي هدى: ماشي علي: فين العيال الأول هدى: في المدرسه علي: ماشي يلا _______________________ ندى: ازاي كنت حابب توصلي فارس: وحب يعيشها الجرح الا هو عاشوا معاها ….قرب منها وبمكر…كنت حابب اوصلك زي اي واحد ليه حقوق ع مراته ندى: بدموع هو ده السبب الا خلاك تكدب عليا فارس: آآآآه مفيش غيره ندى: ضربته بالقلم ع وشه….انا فعلا مغشوشة فيك وانا غلط من جوايا اني صدقتك..وكانت بتكلم ودموعها كلها ع وشها…..انا فعلا غلطانة الا صدقت واحد زيك غشاش وسابته وخرجت وراحت اوضتها منهارة من العياط فارس: ف الاوضة بينه وبين نفسه….مقصدش اجرحك ياندى بس حبيت اعيشك الا انتي عيشتهولي انتي حتى بعد وقفتك دي قصادي ماقولتليش حتى انا غلطانة اني حبيتك ___________________ خالد: بقولك ياحببتي اتصلي كده ع ندى شوفيها لتكون حصلت حاجه بينها وبين فارس بعد مارجع من عند إيلين منار: اوكي ثواني اتصل عليها تليفون ندى رن: الوووووو منار: ايوة ياندى عامله ايه انا بس حابه اطمن عليكي ندى: الحمد لله ومش قادرة تكلم من العياط منار: مالك ياندى بتعيطي ليه اهدي حصل حاجه ندى: هو انا وحشه يامنار منار: لا ياحببتي طبعا مين الا قالك كده ندى: انا استحق انا واحد يكدب عليا ويطلع مشاعره اتجاهي كدب وف الآخر يقولي انا كدبت عليكي عشان زييا زي اي واحد عايز يوصل لحقوقه مع مراته منار: ___سكتت…ندى: بصي اهدي اكيد في حاجه غلط فهميني في ايه ندى: قفلت السكه خالد: في ايه منار: _____________ خالد: هو فارس ذودها ليه كده منار: بجد جرحها وجرح مشاعرها اوي ليه كده خالد: اتصلي ب ندى وقوليلها تيجي بكره عندنا وبلاش تعرف فارس ويستحسن كلميها بكره لم تهدا منار: طيب ليه خالد: هفهمك بعدين ___________________________ محمود: راح القسم الظابط: اهلا وسهلا ياحاج اتفضل محمود: اهلا بيك ياباشا الظابط: افتح المحضر يابني ..حضرتك متهم بسام بحرق المحل محمود: لا ياباشا انا ماشوفتهوش شهادة لله الظابط: بس أولادك جابوه متكتف لحد هنا وقال انه هو ناس شافته محمود: العلم عند الله يابيه بس ده محلي انا مش محل أولادي ولمؤاخدة انا مش بتهم حد الظابط: بس حضرتك عارف ايه عقوبة التستر ع مجرم محمود: الا عندي قولته ياباشا اي أوامر الظابط: اتفضل امضي ع المحضر ________________________ إلهام: انت اتجننت ياراجل رايح تتنازل عن المحضر احلام: ايه حضرتك اتنازلت يابابا محمود: ياناس هو يغور في داهية مش ف دماغنا بس انتي يااحلام يابنتي يراضيكي اولادك يتقال عليهم أولاد واحد مجرم ويراضيكي اولادك لم يكبروا يقولوا عليكي سجنتي ابوهم اعقلوا الكلام عشان انا خلاص قربت اتجنن الهام: وفين حقنا ياراجل محمود: الا بيدي الحقوق ربنا ياالهام ربنا قاعد بميزاته هو العبد بيدي حاجه ده ربنا فوق الكل انا رايح اصلي ركعتين لله إلهام: يارب حرام رزقتني بواحد فات الجنان نفسه نفوخي خلاص هيروح مني ________________________ فارس: كان ف الاوضة ومش طايق وهو سامع عياط ندى ف الاوضة جنبوا ندى دخلت وفتحت الباب عند فارس ندى: لو سمحت طلقني فارس: الا تشوفيه انا اصلا مسافر بعد يومين ندى: براحتك بس قابل ماتسافر تطلقني فارس: طيب تمام بس انا حابب اعرف حاجه قبل مااطلقك ندى: ايه فارس: شد ندى جامد وبقت بين ايديه وقريبة منه جامد…انتي ليه بتعيطي وزعلانه ليه لم عايزه تطلقي مني ندى: وانت ايه مزعلك وبعدين هو انت بقيت حساس اوي كده الصبح حسيت باايلين لم كانت تعبانه ودلوقت حاسس بيا اني زعلانة ..ابعد بقى وبلاش تلمسني فارس: ماشي ياندى الا تشوفيه ندى: هطلقني امتى فارس: انا مسافر بعد بكرة قبل ماامشي هسبلك ورقتك ندى: لا فارس: طيب عايزه ايه ندى: دلوقتي رواية زوجوني مرات اخي الفصل الرابع عشر 14 بقلم لمياء رفعت فارس: اخرجي ياندى بره بعد اذنك عشان عايز انام ندى : لا مش هخرج الا لم طلقني فارس: مش عايز اتعصب عليكي لحد دلوقت ولا عايز أعلي صوتي والناس بره تسمعني ف ياريت تدخلي الاوضة بتاعك علشان انا ماليش حمل ل كل ده وعشان ماعملش حاجه اندمك عليها ع وقفتك دي قدامي ادخلي اوضتك ندى: اتوترت من طريقة كلامه وخرجت وراحت الاوضة بتاعتها فارس: قاعد مضايق من نفسه…..وبيفكر ف نفسه ويقول انا غبي انا كان مالي ومال ده كله يوم مااتعلق ببنت واحبها وماتحبنيش انا غلط من البداية _____________________ هدى: ياعلي انا لبست يلا علي: وانا جاهز بس ابويا زمانه دلوقت في الغيط هدى: احسن برضو عشان نقعد براحتنا علي وهدى راحو الغيط عند محمود علي: السلام عليكم يابويا عامل ايه محمود: عليكم السلام ورحمة الله يابني اتفضل هدى: عامل ايه ياعم محمود صحتك عامله ايه محمود: الحمد لله بخير ياهدى تعالوا اقعدوا علي: ايه يابويا يعني مش عامل شاي محمود: كنت لسه هعمل دلوقت يابني بس ابن حلال كويس انكم جيتوا اهو نشرب مع بعض هدى: والله ياعم محمود انا قولت اجي اقعد معاك شويه هنا من زمان مقعدناش مع بعض محمود: سبحان من غير الأحوال علي: شكلها دعواتك استجابت يابويا ههههههههه محمود: ربنا يهدي يابني ويصلح الأحوال هدى: بص ياحاج صلي علي النبي محمود وعلي: عليه افضل الصلاة والسلام هدى: انا عايزه اقولك على حاجه بس ياريت تخلي علي مايقطعنيش في الكلام عشان اعرف اخاد وادي معاك في الكلام وتفهم الا انا عايزه اقولوا محمود: اتكلمي يابنتي هدى: دلوقت ياعم محمود انت صرفت على بنتك احلام شئ وشويات لحد آخر مره رحت فتحتلها محل ب ١٠٠ الف ولا ب ١٥٠ وف الآخر جوزها حرقوا وفارس شرتله بيت وانا دلوقت عايزه اسفر علي عشان أولاده بس هو مش معاه فلوس المفروض بقى زي مساعدت فارس واحلام تساعد كمان علي علي: ايه ياولية ياخرفانة ده الا انتي قاعده تقوليه انتي جيباني معاكي هنا وجايه عشان الكلام البايخ ده اخص عليكي واحده معندهاش اصل محمود: استنى ياعلي ياابني علي: استنى ايه يابويا ماانت شايف الكلام الفارغ ده محمود: بقولك استنى انت محمود: بصي يامرات ابني اولا انا لم اساعد أحلام بنتي ده مش غلط ده ولية ومكسورة الجناح لا هي الا بتشتغل ولا هي الا موظفه ولا هي الا حد بيديها…يبقى لو ابوها مساعدهاش منيين يجيها تاني حاجه فارس انا مشترتش ليه بيوت انا لم جوزته كده مرات المرحوم اخوه وحكمت فيه يايتجوز يااعمله مش ابني طول عمري الواد ماهانش عليه أبوه ووافق ادتله البيت صحيح التاني بتاعنا لكن انا مش مديهولوا عطف لسمح الله ولكن ده عرقه وشقاه في الغربة وانا يوم مااقبل عرق ابني ابقى راجل مفتري وظالم علي: ابويا انت قاعد تشرح لمين شله مافهمت محمود: اصبر ياعلي لم اتكلم قولتلك محمود: وبالنسبه يامرات ابني ل علي انا اديلو عينيا من جوا وعلى فكره اسأليه واهو قدامك اهو عرضت عليه يسافر كذا مرة وهو رفض وقالي انا بشتغل في البلد مش هسافر وبعدين انا مديلو مبلغ فاتح بيه مشروع النجارة يبقى فين الفرق الا بعملوا بين أولادي هدى: ياعم محمود… علي قاطعها بالكلام… تلاته بالله العظيم كلمه تانيه ماتكوني مراتي ولا ع زمتي وقومي يلا على البيت انا غلطانة الا جبتك هنا قومي وقام خد مراته ومشي…..والتفت ع محمود حقك عليا يابويا ومشي محمود: استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم ____________________ منار :الووووووو ايوة ياندى معلش ممكن تيجي دلوقت ضروري ندى: ليه في ايه منار : هاتفهمي لم تيجي الأول اولادك فين وفارس ندى : بيلعبوا اهو وفارس ف الاوضة منار: طيب سبيهم وتعالي وماتعرفيش فارس ندى: فهميني طيب منار: لم تيجي ندى: طيب نص ساعه وهكون عندك ______________ منار: فهمني طيب في ايه ياخالد خالد: اصبري وهاتفهمي شوية والجرس رن: منار فتحت اهلا ياندى اتفضلي خالد: ازيك ياندى عامله ايه ندى: الحمد لله بخير ندى: معلش مش هقدر اقعد عشان سايبه الأولاد ف البيت خالد: مش فارس ف البيت خلاص ندى: ماهو مايعرفش اني خرجت خالد: اقعدي طيب خمس دقايق خالد: ندى انا عارف ماليش حق ادخل بينك وبين فارس لكن من حق الأخوه الا بيني وبين فارس تخليني اعمل اي حاجه ندى: كمل خالد: انتي بتحبيه ندى: بخجل وبصت في الأرض خالد: مش وقته ياندى الكسوف فارس مسافر خلاص لازم تدي لنفسك فرصة وبلاش تضيعي فارس من ايديكي لأن صدقيني مش هتلاقي زيه ندى: على فكره فارس بيحب إيلين وهو قالي كده خالد: طيب ثواني وطلع الفون من جيبوا وقال ل ندى …ماتكلميش وفتح الاسبيكر الووووووو ايوة يافارس قلقتني عليك انا قولت دي ندى قتلتك بعد ماخرجت مع منار ههههههههه فارس: بس ياخالد انا جرحت ندى اوي وكدبت عليها وقولتلها اني بحب إيلين وقولتلها كلام ماكنش ينفع اني اقولهولها خالد: طيب ليه يافارس ده كله فارس: الا حصل بقى ياخالد انا خلاص اخدت قراري زي ماقولتلك هطلقها واسافر بلاش اعذبها معايه وهي مش بتحبني وكمان اعذب نفسي جنبيها خالد: طيب وانت كده مفكر نفسك بتحبها مدام هتسيبها وتسافر فارس:انا ماحبتش في حياتي حد غيرها بس خلاص كفايه لحد كده…. وهو بيتكلم دخل رامي وآدم الاوضة عمو ماما فين مش لاقيين ماما وهي مش ف البيت فارس: سلام دلوقت ياخالد ندى: ابتسمت وفرحت اوي ان فارس فعلا بيحبها خالد: انا كده عملت الا عليا ادي لنفسك فرصة ياندى ولو بتحبي فارس بلاش تضيعيه من ايدك ويلا ع البيت علشان زي ماسمعتي اولادك بيدور عليكي وزمان فارس بيدور عليكي وبلاش تعرفي فارس انك كنتي هنا علشان مايزعلش مني وياخد موقف ندى:ماتقلقش وشكرا بجد ياخالد وشكرا يامنار بجد ع وقفتكم جنبي وراحت ماشيه _________________ منار: حضنت خالد: انت جميل اوي ياخالد بجد خالد: وايه كمان منار: واحلى حاجه في حياتي خالد: وايه كمان منار: وبحبك خالد: اممم وايه كمان منار: هههههه يارخم خالد: هههههههههههههه ربنا يستر بس وفارس مايعرفش ان ندى كانت هنا منار: اكيد مش هيعرف ندى مش غبيه يعني _______________________ ندى فتحت الباب بالمفتاح الا معاها ودخلت البيت فارس: كان واقف…مسك ايدها جامد وقالها كنتي فين ندى: آآآآه ايدي بتوجعني سيب ايدي فارس: بعصبيه بقولك كنتي فين انطقي وساب ايدها ندى: قربت منه جامد…..وحطت ايدها ع صدره وبصوت واطي….وعايز تعرف ليه فارس: بتوتر واستغرب من طريقتها ندى: رد عايز تعرف ليه فارس: بص بعيد وقالها كنتي فين ياندى ندى: قربت منه اكتر…..وهفرق معاك يعني وهي لسه حاطه ايدها ع صدره …رد عليا فارس: مسك ايدها ونزلها من ع صدره وسابها وراح الأوضة ندى : دخلت وراه الأوضة…ووقفت عند الباب وربعت ايديها وقالتله….ايه العصبيه دي كلها عشان خرجت فارس: وهو قاعد ع السرير كان المفروض تقوليلي رايحه فين الأول ع الأقل عشان أولادك مش عشاني ندى: راحت عنده وقعدت جنبه ع السرير طيب اسفه مش هتكرر المهم متزعلش مني فارس: برفع حاجب وابتسامة خفيفه بستغراب …و ده من ايه ندى : من ايه ….امممممممم اقولك فارس: قولي ندى: لا مش هقولك وهروح انام وجات تقف تمشي فارس مسك ايديها فارس: بصوت واطي كنتي عايزه تقولي ايه ندى: بصوت طفولي ودلع ماقولتلك مش هقولك خلاص وجات تمشي فارس: ندى: اول وآخر مرة تخرجي بالليل ندى: حاضر…هروح بقى أنام فارس: ماشي بس حابب اقولك ع حاجه ندى: ايه فارس: قام من ع السرير ووقف جنبها ومسك كتفها…على فكرة انا آسف ندى: على ايه فارس: على اي حاجه وجعتك من ناحيتي ندى: ابتسمت وسابته وخرجت ____________________ فارس: شغل في الاوضة بتاعته أغنيه كاظم الساهر انسى العالم كله وانت بين احضاني…..انت بدنيا جميله انت بعالم تاني وحرفيا الجو كان جميل وكان هواء ندى : كانت في اوضتها وسامعه الأغنيه وكانت مبسوطة __________________ إلهام: محمود اخرت ليه كده النهاردة يعني كنت بتروح بدري محمود: مفيش ياالهام بس علي وهدى جو الغيط قعدو معايه شويه وبعد مامشوا رحت قعدت عند ناس معرفة إلهام: وكانت جايه ليك ليه الحربايه دي اكيد زعلتك محمود: عيب ياالهام دي برضو مرات علي مهم ان كان إلهام: اوعى تكون قالتلك حاجه انا عارفه كلامها والله اروح افرج عليها الناس هناك واخلي اللي مايشتري يتفرج عليها محمود: هههههههههههههه مش لدرجة ياالهام دي جات تقعد مع علي معايه في الغيط وبتقول جايه تمشي رجليها شويه الهام: ماشي يامحمود ياخبر النهاردة بفلوس بكره يبقى ببلاش خليك ع راحتك المهم ادخل دلوقت احطلك العشا محمود: لا ياالهام انا هدخل انام اكلت في الغيط الحمد لله دخل محمود ينام وقفل النور ودموعه نزلت تجري ع المخده ياااااه ياربي ع التعب الا انا فيه مبقاش فيه راحه خلاص مرات ابني جايه تورث فيا وبتحسسني اني عامل فرق في أولادي وانا كلهم عندي واحد ده انا ماطلعتش غير بيهم من الدنيا يارب لطفك بيا ______________________ فارس في الصباح دخل اخد شاور ولبس بنطلون جينز أسود ولبس قميص ابيض وشمر الكم لحد كوعه ورفع شعره لفوق وقعد ع السرير ب اللاب توب يكلم زميلته في الشغل ف تركيااا وكان بيسالها ع حال الشغل ندى ف اوضتها اخدت شاور ولبست بنطلون جينز اسود ولبست بلوزة حمره وسابت شعرها كله ع ضهرها وحطت ميكب خفيف وراحت تجهز الفطار سمعت فارس ف الاوضة بيتكلم إنجليزي وبيضحك ندى فتحت باب الأوضة بتاعته ف اللحظه دي فارس رفع عينيه في ندى رواية زوجوني مرات اخي الفصل الخامس عشر 15 بقلم لمياء رفعت فارس: رفع عينيه ف ندى وسرح في جمالها ندى : راحت عنده وقالتله…بتكلم مين …؟ فارس: مرفعش عينيه من عليها وكان سارح فيها ندى: فارس فارس: هاااا ندى: ده انت مش معايه خالص بقولك بتكلم مين وبصت ف اللاب توب شافته بيكلم بنت قاعده ع مكتب ندى: اضايقت وحست بغيره وقربت منه وحطت ايدها ع كتفه فارس بعد اللاب عنها وكمل كلام مع زميلته ندى : اضايقت من طريقته وخرجت ع المطبخ تجهز الفطار فارس: خلص كلام مع زميلته وراح عند ندى ____ فارس: وقف قدامها وماتكلمش ندى : مالسه بدري ياكابتن فارس: في ايه ندى: بعصبيه هو انا قطعت عليك لدرجة عشان كده قفلت معاها فارس: على فكره دي زميلتي ف الشغل ندى: ولم هي زميلتك ف الشغل ماتعرفش تكلم معاها غير فيديو وكمان جيت جنبك بعدت اللاب بعيد عني فارس: قرب منها وحط ايده ع رخامة المطبخ…واتكلم بهدوء علشان ماحبتش حد يشوفك وانتي بشعرك ندى: ماهي بنت زييا زيها فارس: بس الشركه مليانة شباب وجنبها ووراها كذا مكتب وهي بتكلمني ندى: ماشي انا اصلا مااخدتش بالي اني مش لبسه الطرحة فارس: ب إبتسامه خفيفه ورفع حاجبه لفوق … و دلوقت كمان مش واخده بالك ندى: اتكسفت وجات تخرج من المطبخ شدها ووقفها جنبه وحط ايده ع ضهرها وقالها…..ليه بتتهربي ياندى الجرس رن_ فارس: أدخلي جو يا متخرجيش من المطبخ الا لم أشوف مين ندى: ماشي هطلع اصحي الأولاد علشان يفطرو ويمشوا ع الحضانة فارس : راح يفتح الباب كان عبد الرحمن وخالد سلموا ع فارس ودخلوا الصالون خالد: عبد الرحمن جي يعزمك ع فرحه النهارده يافارس ولو في حاجه بينكم المسامح كريم فارس: لا ابدا مفيش حاجه احنا صحاب وجيران عبد الرحمن و ده العشم برضو ياخويا عشان كده جي أقولك ماتغبش ع فرحي النهارده انت وبيتك وبعد اذنك عشان ورايا كذا حاجه فارس: طيب لم تشرب حاجه الأول عبد الرحمن: لا معلش مش هقدر هروح اشوف الا ورايا السلام عليكم فارس: عليكم السلام خالد: وانا كمان ماشي ياصاحبي عشان منار مستنياني هوديها عند امها فارس: ماشي ياحبيبي عبد الرحمن وخالد مشوا وفارس قفل الباب وراهم غيرت ندى لبسها وخرجت ندى من الاوضة هي والأولاد وعملتلهم السندوتشات وجات توديهم الحضانه فارس: خليكي انتي انا هوديهم وهعدي ع أبويا اشوفوا ندى: خلاص ماشي ____________________ علي: انتي ايه الا عملتيه ده عند ابويا وايه الكلام الفارغ ده الا انتي قولتيه انا مردتش اتكلم الا لم الأولاد يمشوا ع المدرسه انتي خلاص اتجننتي هدى: اتجننت ايه ياراجل انت ده كله عشان عامله عليك وعلى اولادي وبيتي هو انت كلت بكلمتين ابوك الا خرف على اخر الزمن علي: ضربها بالقلم ع وشها ..هي وصلت لسفاله دي كلها هدى: انت بتضربني ياعلي علي: اخرسي خالص والله انا ماصابر عليكي الا بسبب العيال ولومه العيال ماهتقعدي معايه يوم بعد كده ولا حتى ساعه واسمعي بعد كده اوعي تدخلي في حاجه ماتخصكيش لأن ابويا تعب فيا انا واخواتي ولحد النهارده انا واخواتي كلنا عنده واحد والخير الا انتي عايشه فيه ده كله حتى الدهب الا ف ايدك ده خير ابويا والكلام ده مش هتكلمه تاني _____________________ إلهام: أحلام وديتي ولادك يابنتي الحضانة أحلام آآآه ياماما وكنت بجهز الفطار علشان بابا إلهام: هو أبوكي ماخرجش لسه ولا راح الغيط أحلام: لا ياماما لسه نايم في الاوضة إلهام: غريبة لم ادخل اشوفه ___________________ جرس الباب رن : أحلام فتحت فارس: ازيك يااحلام عامله ايه احلام: الحمد لله يافارس اتفضل فارس: آمال ابويا وامي فين أحلام: ماما لسه داخله دلوقت الاوضة تصحي بابا من النوم علشان يفطر فارس: أول مره يأخر ف النوم انا رحت ليه الغيط مالقتهوش علشان كده جيت هنا اشوفه ….. إلهام: محمود مالك يامحمود في ايه مالك فارس وأحلام جرو ع الأوضة أحلام..باانهيار بابا بابا مالك يابابا والهام: بتعيط فارس: بصوت عالي وعصبيه بس انتي وهي في ايه ماسمعش صوت حد فيكم واتصل بالدكتور…شوية والدكتور جه الدكتور: اتفضلوا اخرجوا كلكم علشان اعرف اكشف ع المريض وكان علي وصل كلهم خرجوا لكن فارس وقف مع الدكتور الدكتور: ماتقلقش دي غيبوبة سكر والحمد لله فاق منها ومن الواضح كان في حاجه زعلته جامد لأن الضغط عنده عالي فارس: سكر ابويا عنده السكر الدكتور: آآآآه بس لسه واصل الجسم قريب وهنتاكد برضو من التحليل هات العلاج ده وياريت ياخده بنتظام السلام عليكم وخرج فارس: باس ع ايد أبوه….وبدموع الف سلامة عليك يابويا يارب كنت انا ولا انت محمود: بصوت واطي ومش قادر يتكلم بعد الشر عليك ياابني ماتقلقش ابوك اسد يافارس وبلاش الدموع دي يابني ده انا بقول انت الا طالع ليا ف اخواتك قلبك قلب اسد وضحك معاه عشان فارس مايزعلش الهام وعلي وأحلام دخلوا: الهام سلامتك يامحمود بعد الشر عليك احلام: الف سلامة عليك يابابا علي: أنهار من العياط وباس راسه ابوه انا السبب انا السبب يابويا سامحني الهام: ارتاحت مراتك ياعلي ارتاحت يابني كده خلاص نارها بردت لم ابوك جاله السكر بسببها وكان هيروح فيها بسببها محمود: عارفه ياالهام انا لو رحت فيها حق هايبقى انتي السبب ..بس ياعلي ياابني بس ده التعب ده من عند ربنا محدش ليه يد فيه إلهام: وانا اقول الا تنقرص كانت رايحه ليك ليه الغيط امبارح انا قولت اكيد في حاجه فارس: تعالي ياامي بره عوزك يلا علي: سامحني يابويا محمود: هسامحك على ايه ياواد ياعبيط انت مفيش حاجه حصلت ربنا يهدي سرك يابني ___________ فارس: في ايه ياامي ايه الغلط ده قدام علي دي ان نزلت ولا طلعت مرات علي يعني ماينفعش تغلطي فيها إلهام: وعاجبك الا عملته يعني فارس: لا مش عجبني بس انا ماليش كلام عليها ولا حتى انتي ياامي علي الا ليه حكم وكلام ع مراته احنا مندخلش وبعدين ياالهام احنا تربيتك يعني انتي تربينا تربية وانتي تعملي بغيرها إلهام: شوف الواد يعني انا مش متربية ياولا فارس: عيب عليكي ياالهام انا الا مش متربي هههههههههههههه الهام: فشر ده انت تربيتي ياولا فارس: خلاص بقى انتي اضره بس انا عارف نفسي إلهام: بتقول ايه ياولا فارس: لا مش بقول ههههههه تليفون فارس رن إلهام دخلت عند محمود فارس: الوووووووو ندى: اخرت ليه في حاجه فارس: ابويا تعبان وكنت جايب ليه الدكتور ندى: ماله بابا محمود الف سلامه عليه انا هاجي اشوفوا فارس: اجي اخادك ندى: لا ماتتعبش نفسك انا هاجي لوحدي وقفلت _____________________ فارس: دخل الاوضة عند أهله محمود يااسد ماتقوم عشان اقعد جنبك ده انا جي اسلم عليك ياراجل علشان همشي الصبح الهام: تمشي فين يابني ده انت بقالك ياجي خمس سنين ماشوفتكش واول ماتيجي مالحقش اشبع منك يافارس ودموعها نزلت ع وشها فارس: والله ياست الكل ماقدر اشوف دمعه من عينك تنزل محمود: ليه يابني بس كده هتسافر ليه تاني فارس: ماانت عارف ياحاج ده شغلي وماليش غيره اي دخل وبعدين انا اخدت ع السفر خلاص علي: طيب تعال نفتح انا وانت اي مشروع هنا ف البلد وبلاش سفر فارس: مش هينفع ياعلي صدقني انا خلاص اخدت ع السفر مقدرش اسيبه جرس الباب رن: أحلام فتحت الباب وندى دخلت سلمت عليها ودخلوا الاوضة ندى: السلام عليكم وسلمت ع الموجودين وباست ايد محمود سلامتك يابابا الف سلامه عليك محمود: الله يسلمك يابنتي تعبتي نفسي وجيتي ليه بس ندى: تعبت نفسي ايه يابابا المهم اني شوفتك بخير محمود: تسلمي يارب يابنتي معلش هاتيلي كوباية الميه دي الا ع الطربيزه ندى: عينيا يابابا حاضر إلهام: برضو كانت بتعيط فارس: خلاص ياامي وبعدين إلهام: مش هاين عليا يافارس بعد السنين دي كلها وتسافر يابني وانت عوزني افرح لم تيجي تقولي يعني أنك مسافر الصبح ندى: والدموع اتكونت في عينيها والكوباية وقعت في الأرض من ايديها اتكسرت فارس: رفع عينيه في عينين ندى وندى دموعها خانتها وخرجت بره الاوضة ومشت محمود: شوف مراتك ياابني شكلك كده ماكنتش معرفها انك ماشي فارس: خرج بره الاوضة فين ندى يااحلام…ندى مشت وندهتلها مردتش ونزلت جري ع السلم فارس: نزل يجري وراها وكانت ندى ماشيه في الشارع منهارة من العياط فارس: ندى ندى استني ياندى ندى : وصلت البيت بتاعهم اخر الشارع ودخلت اوضتها فارس دخل البيت ودخل وراها ندى كانت ف الاوضة ونايمة ع السرير ودموعها كلها ع وشها فارس: قومها وشدها عليه …في ايه ياندى ده انا قولت هاتفرحي لم أمشي مش ده الا كنتي بتتمنيه ندى: بدموع ومش قادرة تكلم من العياط…..انا اصلا ماتمنتش حاجه من الدنيا غير انك تفضل جنبي فارس: قام من جنبها ووقف …تاني مره اسمع منك الكلام ده يا ندى وبرضو بتبعدي وكأني ماليش اي لازمة عندك ندى: صدقني يافارس انا ..انا ..انا فارس: انتي ايه يا ندى قوليها يا ندى انتي ايه ندى: ولو قولتها مش هتبعد عني وتسافر فارس: سكت ندى: رد عليا زي مابكلمك مش هاتبعد عني وتسافر فارس: لم أعرف الأول اذا كنتي حابه وجودي جنبك ولا لا ومتقبله اني ابقى جوزك فعلا ولا لا ندى: مسحت دموعها وضحكت فارس: هههههههه ده هبل صح ندى: طيب وهو انت مش جوزي فارس: بصراحة ماحستش الاحساس ده غير النهاردة ندى: ازاي بقى فارس: اممممممممم يعني لم قعدتي بشعرك قدامي استغربت صحيح لكن قولت اهو عملتني مش غريب عنها بس عارفه المصيبة في ايه ندى: في ايه فارس: احسن تكوني عملتيني اخوكي وقولتي عادي اسيب شعري قدامه ندى: هههههههه فارس: قرب منها وحط أيده ع خدها…تعرفي ان ضحكتك حلوة اوي ندى: بخجل ولفتت ضهرها ليه فارس: فارس دورها ليه ….فارس خايف اوي ياندى ندى: من ايه فارس: نفسي دلوقتي بجد افتحلك قلبي واقولك ع كل حاجه حاسس بيها وخايف تجرحيني زي ماعملتي قبل كده وصدقيني المره دي مش هقف ياندى تاني الوقفه دي ندى: حطت ايدها ع شفايفه وقالتله…بس انا مش عاوزك تقول انت المره دي انا عايزه انا الا اقول مش انت جرس الباب رن وكان تخبيط ورن جرس بشكل غير عادي ندى: بخضه في ايه فارس: استني اشوف في ايه عبد الرحمن : الحق خالد بسرعه يافارس حد ضربه ع دماغه باازازة عملتله نزيف ع المخ واتنقل ع المستشفى ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏