دمرتني ومازلت أحبك - ❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 6️⃣ ❵ـــــــارت☟ - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: دمرتني ومازلت أحبك
المؤلف / الكاتب: غير مححدد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: ❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 6️⃣ ❵ـــــــارت☟

❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 6️⃣ ❵ـــــــارت☟

*روآيـــهہ/دمـرتني ومـآزلت آحبڪ🧜‍♀️♥️* ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ *للانضمام لي اجـمل قـنـاه رويـات ادخلو اعـملو مـتـابـعه للـقـنـاه* https://whatsapp.com/channel/0029Vafi7M7IyPtNE2D0GK2n *مش هسامح اي شخص ياخـد الروايه منـغير لينـك القناهہ🩷* آلحلقهہ‏‏ 15 آلحلقهہ‏‏ 16 آلحلقهہ‏‏ 17 آلحلقهہ‏‏ 18 🩷🩷🩷🩷🩷 البارت 16 ساره:الو. محمد:ساره اخيرا سمعت صوتك. ساره:ازيك يامحمد. محمد بعتاب:كويس ياساره..ليه مش بتكلمينى زى الاول؟؟ ساره:معلش يامحمد اصلى مشغوله. محمد:طب انا عايز اشوفك. ساره بسرعه:تشوفنى ايه تشوفنى ازاى لالالا ماينفعش. محمد:فى ايه ياساره مالك؟؟ ساره:معلش يامحمد قولتلك مشغوله. محمد:بس انا عابز اقولك حاجه مهمه. ساره:قول يامحمد دلوقتى انا سمعاك. محمد:لا لازم اشوفك مش هينفع فى التليفون. ساره بضيق:طيب بوص انا من بكره هحل محل يوسف فى الشركه لحد ما يرجع من الغردقه ابقى تعالى الصبح. محمد بفرحه:حاضر يا... ساره مقاطعا:معلش يامحمد انا مضطره اقفل عمو بينادى عليا. ومستنتش تسمع الرد منه وقفلت الخط.....اما محمد فاستغرب اوى منها. وفى باله:هى بتعمل كده ليه؟؟جايز مشغوله..اكيد مشغوله. ............................................................................................................................................................................................ اماعند يوسف فهو بيتابع الشغل مع العمال فى القريه. يوسف:هات دى هنا يامصطفى..يلا ياجماعه سرعو شويه لسا ورانا حاجات تانيه كتير. وهنا جه صوت من وراه. - دا انا حظى حلو بقى انى هقضى اسبوعين بحلهم مع يوسف سليم. يوسف لف لمصدر الصوت. يوسف:اهلا..ازيك يالورا. stope :لورا دى تبقى المسؤله اللى بعتها ماذن تشرف مع يوسف على شغل القريه لحد مايرجع من شهر العسل play: لورا:ايه ياجو من ساعة ماجيت وانت شغل شغل ماتفصل شويه. يوسف:هنعمل ايه..لازم القريه تخلص قبل اسبوعين. لورا:عموما انا رايحا مع ناس صحابى ديسكوتيك ايه راءيك تيجى. يوسف:مممم معتقدش انى هقدر اسهر خالص النهارده..اصلى تعبان من السفر وطول اليوم شغل...لا مش هقدر انا هطلع انام. لورا:as you likeياجو بس بكره هتسهر يعنى هتسهر. يوسف:انشاء الله. لورا:يلا see you later. ...................................................................................................................................................... اليوم التالى: عند ميرنا وماذن...بيتمشو على الشط ورجلهم فى المايه. ماذن:بتحبى البحر يا رورو؟؟ ميرنا:ومين مش بيحب البحر؟؟ ماذن:مش عارف ليه كل البنات بتحب البحر!! ميرنا:يمكن عشان رقيق زيينا. ماذن:ههههه انتى ارق طبعا ياحبيبتى. ميرنا بكسوف:ميرسى. ماذن:انتى عندك كام سنه ياميرنا؟؟ ميرنا:24سنه وانت؟؟ ماذن:انا ياستى عندى 32 سنه. ميرنا:ماذن ممكن موبايلك اعمل مكالمه. ماذن:هتكلمى مين؟؟ ميرنا:هكلم ساره اصلها وحشتنى اوى. ماذن:شكلك بتحبيها وشكلى هغير منها. ميرنا:ههههههههه فعلا انا بحبها اوى..اصلنا زى الاخوات من واحنا صغيرين مكناش بنصاحب حد كنا مكتفيين ببعض. ماذن:على اى حال خدى الموبايل ياستى اهو. ميرنا:شكرا ياماذن. ............................................................................................................................................................................... اما عند ساره صحيت الصبح الساعه 7..وخدت شاور ولبست واستعدت لاول يوم شغل ليها ووقفت قدام المرايا وبصت على نفسها وخدت نفس عميك وخففت شويه توترها وخوفها...وهنا رن موبايلها وكان الرقم غريب. ساره:الو. ميرنا:ساااره وحشتينى. ساره:ميييييرنا..ازيك ياحبيبتى عامله ايه؟؟ ميرنا:تمام انتى وحشتينى اوى. ساره:دا انتى والله اللى وحشتينى مش كفايه قعده لوحدى هنا. ميرنا:البركه فى جو ياجميل دى فى حد ذاتها عندك اكبر من اى حاجه. ساره بتريقه:جو..هو فين جو ده؟؟ ميرنا:قصدك ايه؟؟هو لسا بيزعلك برده؟؟ ساره:لا..بس هو سافر. ميرنا:سافر!!سافر فين؟؟ ساره:سافر الغردقه..قال بيشيك على تشطيبات القريه الجديده. ميرنا بتذكر:اه اه افتكرت الموضوع ده..طب كويس والله انها قربت تخلص خلاص..وبعدين دى مصلحه هنروح نهيص فيها شويه. ساره:انتى يابت ناقصا تهيص ما انتى مع جوزك فى شهر العسل عايزه ايه تانى؟؟ ميرنا بهزار:الله اكبر فى عينك ياساره هتحسدينى مردودالك هغلس عليكى انتى وجو لما تروحو شهر العسل. ساره بهيام:همممم امتى ياميرنا يجى اليوم ده. ميرنا:الله...ساره انتى نمتى ياحبيبتى؟؟ ساره:نمت ايه بس دا انا سرحت فى كلام.........وهنا يوسف رن عليها. ساره:ميرنا معيا ويت هكلمك تانى...وقفلت وردت عليه. ساره:الو. يوسف:كنتى بتكلمى مين؟؟ ساره:مش تقول صباح الخير الاول طيب. يوسف:طب صباح الخير هاه كنتى بتكلمى مين؟؟ ساره:هححح كنت بكلم ميرنا. يوسف:ااه..وهى عامله ايه؟؟ ساره:الحمدلله كويسه...وحشتنى خالص. يوسف:والله!!عموما انتى كمان وحشتينى. ساره:انا مش عارفه هقعد ازاى الاسبوعين دول منغيرك البيت وحش اوى حسا انى وحيده. يوسف:معلش..الايام بتفوت بسرعه وبعدين الشغل مش هيحسسك بغيابى. ساره:مش هيحسسنى ازاى وانت مبتفرقش عقلى خالص كل لحظاتى لازم تكون انت فيها..ده انا حتى لما بقفل عنيا باشوفك. يوسف:بجد!!وبتشوفينى ازاى بقى. ساره:لما تيجى هبقى اقولك. يوسف:ماشى..واعملى حسابك لما ارجع دوغرى هنتجوز مش هستنا انا خطوبه والكلام الفارغ ده. ساره قلبها دق بسرعه وقالتله:مش بسرعه اوى كده؟؟ يوسف:وهو ميرنا وماذن احسن مننا م هما اتجوزو بسرعه..وبعدين هقولك بصراحه انا مشيت مخصوص عشانك. ساره بصدمه:عشانى!! يوسف:اه..اصلك شهيا اوى قدامى وانا مابمسكش اعصابى كتير فقررت امشى. ساره بكسوف:طيب متتاخرش عن اسبوعين. يوسف:ماشى..ماعلينا جاهزتى؟؟ ساره:اه. يوسف:ايه مالك فى ايه؟؟ ساره:مافيش بس متوتره شويه. يوسف:متقلقيش قولتلك..كل حاجه فى اولها صعبه بس شويه شويه بتبقى سهله. ساره بتنهيده:ربنا يستر. يوسف بتحذير:ساااره..من البيت للشركه ومن الشركه للبيت وقبل مايخلص الدوام تمشى قبل الموظفين فاهمه. ساره:حاضر. يوسف:ومش عايز كلام كتير مع الموظفين الرجاله وياريت ميبقاش فى كلام غير مع البنات بس. ساره:حاضر. يوسف:وسوقى براحه. ساره:حاضر..وهشرب اللبن وهغسل سنانى ورجلى قبل م انام. يوسف:دا انتى بتهزرى بقى. ساره:هههههههه طيب خلاص متزعلش. يوسف:ماشى..بس اوعى تفتكرى انى عشان مش هبقى موجود ومش شايفك بتعملى ايه يبقى مش هعرف عنك حاجه لا انا كل حاجه بتوصلنى.وعايزك تعرفى انى مديكى ثقه بس لو ضيعتيها عمرى ما هديهالك تانى ابدا. ساره بخوف:لا متخافش ولله انا هعمل كل اللى انت عايزه هعمل كل اللى بتقول عليه. يوسف:هنشوف..انا مضطر اقفل دلوقتى عندى شغل هخلص وهكلمك سلام. ساره:ماشى سلام. أعشق رجلاً يسكن بين رجال الأرض يقيدني , يحررني , يفقدني عقلي يعلقني بحبال الحب ويلملم أحاسيسي يبعثرني , يستعمرني ويدللني يشطرني نصفين , نصفا معه ونصفا يعيش لأجله أعشق رجلاً ... يقلب تاريخي , يقتحم ذاكرتي ينحشر بمخيلتي يعانق أحاسيسي ،، هناك رجل , يسكن عمري و كأنه مولود من رحمي " أعرف رجلاً حين يحبني تغار نساء العالم أجمع " يغريني بثقافته واهتمامه وجنونه وحنانه أهوى رجلاً ... ينسدح في هواء أهدابي , يغرقني .. ويغرق فيني مثل النار يشغلني مثل الثلج يدفيني يغمرني بعطف حبه وينفرش فوق جسدي كمعطف حرير أقرأ موسيقية العشق في عينيه أسير معه إلى المجهول من دون أن أخشى من أي مكروه تذوب نفسي برجل يلاحقني بعطر الورد ... يستنشقني وكأنه القدر أعرف رجلاً يسكن عمري ... علمني أن العمر لنا ومنحني الثقة بعمري وغير ترتيب الأفكار في عقلي " لذا ها أنا الآن أشهد ... ألا رجلا بالعالم استطاع أن يقتحم حنيني إلا أنت " فاتن حمود. وقفلت ساره مع يوسف ونزلت وفى طريقها الى الشركه...ووصلت ودخلت ومسلمتش من عيون كل الموجودين هناك سواء بنات او شباب وسمعتهم وهما بيتكلمه عليها فى واحده قالت:دى ساره سليم يابنتى واحده من صحاب الشركه. ووحده تانيا قالت:بس دى جميله اوى..وحده ردت عليها بغيظ:عادى يعنى مش لدرجة جميله..ردت عليها التانيه:النظر ايه؟؟!! مش شايفا شقرا وبيضا وعيونها زرق ازاى. اما الشباب اكتفو بالصمت والنظر ليها وكلهم متنحين لحد ماطلعت...ولكن كان في واحد بيراقبها بعيونه من اول مادخلت "كريم". كريم:فى ايه ياجماعه متنحين كده ليه. زميله:انت مش شايف الصاروخ اللى دخل علينا ده؟؟ كريم:شايف ياخويا بس عينك دى صحبت الشركه. زميله:ياعم انا عملتلها حاجه انا ببدى اعجابى بس. كريم:لا ياشيخ..طب يلا على الشغل. زميله:يلا ياسيدى. طلعت ساره الدور اللى فيه مكتب يوسف وشافت سمر. سمر بابتسامه:اهلا انسه ساره نورتى الشركه. ساره:اهلا اكيد انتى سمر. سمر:انا بذاتها..البوص قالى ان حضرتك هتبقى مكانه لمدة الاسبوعين اللى هيغيبهم..وبوصى هو الموضوع مش معقد خالص انا هبقى مع حضرتك خطوه بخطوه وده برده جزء من اوامر البوص. ساره بمرح:انا متشكره ياسمر بس مش عايزاكى تزهقى منى اصلى مسبقش ليا واتعاملت مع موقف يشبه الموقف ده. سمر بضحك:ههههههههههه متقلقيش خالص يافندم الموضوع سهل جدا وهتشوفى. ساره:انابقولك بس عشان يبقى عندك صبر. سمر:انا سكرتيره يافندم وشغلتى راحت مديرى والبوص مش موجود دلوقتى بس حضرتك موجوده واكيد كل همى هيبقى راحتك. ساره:ميرسي اوى. سمر:اتفضلى معايا اوريكى المكتب. وراحت ساره مع سمر للمكتب وقعدت وفهمتها شوية حاجات وخرجت....وبعد شويه دخلتلها. سمر:فى واحد طالب يقابل حضرتك. ساره:خليه يدخل. سمر:مش عايزه تعرفى هومين؟؟ ساره:انا عارفه هو مين..هو مش محمد يسرى؟؟ سمر:ايوه يافندم. ساره:طيب يخليه يدخل واطلوبيلنا 2 نيسكافيه. سمر:حاضر يافندم. وخرجت سمر ودخل محمد. محمد بابتسامه:صاح الفل. ساره:صباح الخير ازيك يامحمد. محمد:تمام..انتى ايه اخبارك؟؟ ساره:كويسه هاه ايه الموضوع اللى كنت عاوزنى فيه؟؟ محمد بتوتر:انتى متعرفيش انا عملت كام بروفه على الكلام اللى هقولهولك قبل م اجى. ساره بضحك:ههههههههههههههههههه بروفه حته وحده ليه يعنى هو صعب اوى كده؟؟ محمد:لا مش صعب بس زى ماتقولى طبيعة البنى ادم فى المواضيع اللى زى دى. ساره:انت قلقتنى على فكره قول يامحمد فى ايه؟؟ محمد بتنهيده:بصراحه كده منغير لف ودوران انا بحبك وعايز اتجوزك. ساره:............................................. يتبع 🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷 البارت 16 ساره بصدمه:محمد انت بتقول ايه؟؟ محمد بحب:بقول بحبك..عايز اتجوزك..انا كنت فاكرك عارفه اساسا انى هكلمك فى الموضوع ده عشا.... ساره مقاطعا:محمد...لوسمحت كفايه. محمد:كفايه ايه ياساره..انا مش فاهم حاجه. ساره:محمد انا اسفه جدا واضح انك فهمتنى غلط. محمد:مش فاهم برده..متخليكى واضحا ياساره. ساره:محمد انا اسفه فى اللى هقولهولك بس ارجوك متزعلش منى..انت بالنسبه لى اخويا وماينفعش الاخ يتجوز اخته. محمد بصدمه وصوت مخنوق:اخوكى. ساره:ايوه انت عارف معزتك عندى عامله ازاى..انت اخ وصديق..احسن صديق فى الدنيا كمان وانا عمرى ماهنكر وقفتك جمبى بالعكس ده جميل وهفضل شايلاه طول عمرى وهستنى اليوم اللى هردهولك فيه. محمد بضحك:ساره انتى بتهزرى صح؟؟ ساره:انا بتكلم بجد. محمد:ساره..ساره انا عارف انى فجئتك وانا مش مستعجل والله خدى وقتك فكرى على مهلك. ساره بتاثر:محمد ارجوك كفايه..متبوظش الصداقه الجميله اللى بيننا. محمد:فى حد تانى؟؟ ساره:ايوه. محمد:ممكن اعرف مين؟؟ ساره:ممكن....يوسف. محمد:يوسف!!يوسف ابن عمك؟؟ ساره:ايوه وانا اسفه كمان دى اخر مره هتشوفنى فيها انا وعدته كفايه انى قابلتك النهارده من وراه انا مش عارفه لو عرف ممكن يعمل ايه؟؟ محمد برجاء:ساره ارجوكى كفايه تعذبينى وقوليلى انك بتهزرى معايا. ساره:لا يامحمد مش بهزر. محمد:ساره طب انسيه..عشان خاطرى حاولى انسى امره وهخليكى مبسوطه. ساره:مقدرش انا بحبه ووعدته ولو خلفت وعدى ليه عمره ما هيغفرلى ابدا. محمد:بس... ساره مقاطعا:محمد..يوسف حب عمرى حب طفولتى والمراهقه والشباب..تفتكر بعد العمر اللى عيشته ده كله فى حبه هقدر اشيله من قلبى ومن كيانى كمان؟؟ محمد قام وقف ورحلها ومسكها من دراعها وقالها. محمد:ياااااااه بتحبيه اوى كده..طب خلتينى احبك ليه؟؟ ساره:محمد شيل ايدك ميصحش كده اوعى. محمد بعد عنها وقالها:انا اسف ياانسه ساره على ازعاجك واعتبرى انى مقولتلقيش اى حاجه وانسى انك كنتى تعرفى واحد اسمه محمد يسرى..سلام. ومشى محمد وساره اتفتحت فى العياط. وفى بالها:بقى يوسف كان عنده حق بس انا اللى غلطانه..انا اللى ابتديت العلاقه..انا اللى وصلت الموضوع لحد كده طيب لو يوسف عرف انى شوفته وقابلته هنا فى مكتبه كمان هيعمل ايه ااه يارب ساعدنى. ................................................................................................................................................................ اما عند يوسف...فهو من الصبح مع العمال بيتابعهم وفى فترة الراحه كلم ساره. ساره كانت قاعده لسا بتعيط حاسه بالذنب عشان مسمعتش كلام يوسف وهنا رن موبايلها لقيته يوسف فاتنفضت ومسحت دموعها اتمسكت شويه وردت. ساره:الو. يوسف:ايه ياحبيبتى عامله ايه الشغل كويس صح عجبك؟؟ ساره:اه اه كويس. يوسف:مالك صوتك مش عاجبنى ..فى حاجه حصلت؟؟ ساره بسرعه:لالا ابدا مافيش. يوسف:لا ده فيه..يلا قولى فى ايه؟؟ ساره ببكاء:يوسف انا تيها منغيرك..ارجوك تعالى خدنى او اجيلك بس المهم تبقى جمبى وحشتنى ياحبيبى كل حاجه فيك وحشتنى تعالى احمينى زى م بتعمل ديما. يوسف بقلق:مالك ياساره فى حد عملك حاجه؟؟ ساره:لا..بس محتجالك عايزاك انت بس مش عايزه اشوف حد غيرك..انت متعودتش اقضى يوم منغير ما اشوفك ازاى هقضى اسبوعين وانت بعيد عنى. يوسف بحنان:ساره متوجعيش قلبى بكلامك ده..انا ماكنتش فاكر انك بتحبينى اوى كده. ساره:ياااااه لسا بتسالنى السؤال ده..ده انت كل الناس عندى يايوسف انا ماليش حد غيرك كل اللى كان ليا بابا وماما وهما راحو ومبقاليش غيرك انت..اوعدنى انك مش هتسبنى. يوسف:مالك ياساره ايه اللى حصل لكل ده..طبعا انا عمرى م هاسيبك انتى عندك شك فى كده؟؟ ساره ببكاء اكتر:لا..بس تعالى عشان خاطرى. يوسف:طيب اهدى..اهدى كفايه عياط..انا نفسى افهم انتى وصلتى للحاله دى ازاى انا مباقليش كام ساعه مكلمك وكنتى كويسه..بوصى ياحبيبتى اوعدك هكلمك كل شويه وصدقينى مش هتحسى انى مش موجود. ساره ببعض الهدؤ:ماشى..خلاص هسيبك تشوف شغلك. يوسف:طيب هكلمك تانى اول م افضى. ساره:ماشى سلام. يوسف:سلام. انا لا استطيع العيش بدونك. ماهو وجودى بدونك..واذا انفصلت عنك اذا سوف انفصل عن عالمى.. لانك انت..انت فقط حياتى. انت دائى ودوائى انت فقط حبيبى. ماهو نوع العلاقه التى بينى وبينك انا لا اتحمل الدقيقه بدونك. اعيش فقط لك ..وقتى مكرس اليك. لانك انت..انت فقط حياتى. انت دائى ودوائى انت فقط حبيبى. سنجاى فياس. وقفل يوسف مع ساره وهو حيران فى امرها. وفى باله:ياترى ايه اللى حصل وصلها لكده..انا مش مقتنع..لالا اكيد فى حاجه حصلت. وهنا جت لورا من وراه. لورا:ايه اللى واخد عقلك ياجو؟؟ يوسف:هاه..نعم يالورا فى حاجه؟؟ لورا: noبس الbreak خلص. يوسف:اوكى انا جاى وراكى. لورا:ok. ........................................................................ ومر اسبوع على ابطالنا كالتالى: يوسف مستمر فى الشغل وانجزو جامد وكان كل شويه بيكلم ساره. اما ساره ف بتحاول تشغل نفسها باى حاجه وبالشغل عشان متحسش بالوحده وكانت كل يوم بليل تروح تنام فى اوضة يوسف وتلبس قميصه وهى نايمه كانت بمجرد م بتعمل كده بتحس بيه وبتحس بالامان لوكان موجود ماكنش محمد قدر يمسكها كده..وكانت بترجع اوضتها قبل م اللى فى البيت يصحو. اما محمد ف بيحاول ينسى ساره وبقى منطوى جدا وقطع علاقته باصحابه واتغير خالص وبداء يتعلم فى الشغل وبقى مركز فى شغله وبس...لحد فى يوم ماجتله اخته دينا البيت..ودخلتله الاوضه. دينا:ايه يامحمد انت فين بقالى كتير مش باشوفك. محمد:دينا..انتى جيتى امتى؟؟ دينا:انا لسا جايه دلوقتى..مالك ياواد؟؟ محمد:ماليش هيكون مالى يعنى؟؟ دينا انا اللى بسالك..ده انت اتغيرت خالص وبقيت بتشتغل وبطلت سهر لوش الفجر وخروج. محمد بنرفذه خفيفه:مش ده اللى انتو كنتو عايزينو؟؟فى ايه بقى عايزنى اعمل ايه تانى؟؟اولعلكو فى نفسى؟؟ دينا بلطف:مالك يامحمد ايه ياحبيبى ايه اللى حصل لكل ده احكيلى. محمد بشئ من الهدؤ:مافيش حاجه يادينا انا كويس. دينا:لا مش كويس..ده انا ماذن لما حكالى عن احوالك الاخيره مصدقتش قالى انك قطعت علاقتك بكل اصحابك..والخداميين كمان قالو انك شبه مابتخرجش من البيت الا عشان الشغل بس..ليه كل ده ياحبيبى؟؟ محمد بتنهيده:كده احسن ياينا..كفيانى لعب بقى..خلينى اعمل حاجه مضمونه احسن. دينا:انت شايف كده يامحمد..يعنى انت كده مرتاح ياحبيبى؟؟ محمد:جدا يادينا. دينا:بس لو تحكيلى ايه اللى حصل. محمد بابتسامه:مافيش حاجه حصلت صدقينى..كل الحكايه انى فوقت لنفسى..دى حاجه تزعلك؟؟ دينا:لا طبعا ياحبيبى ده انت اخويا واتمنالك كل خير ده انت ابنى ياواد ماما سبتك وانت عمرك 4 سنين ده انا اللى ربيتك انت واخوك. محمد:ربنا يخليكى لينا يادينا..ياامى التانيه. دينا ابتسمتله وخدته فى حضنها. ..................................................................................................................................................... اما عند ماذن وميرنا. ماذن قاعد على السرير وسرحااان ميرنا راحت قعدت حمبه. ميرنا:ماذن..ماذن..مااااذن. ماذن:هاه..نعم ياميرنا عايزه حاجه؟؟ ميرنا:سلامتك بس مالك سرحان فى ايه؟؟ ماذن:محمد. ميرنا:مالو؟؟ ماذن:مش عارف الواد دا ايه اللى جرالو؟؟اتغير خالص هو اه اتغير للاحسن بس مش عارف برده قلقان عليه. ميرنا:لا انشاء الله خير ومتقلقش طالما اتغير للاحسن اكيد ربنا هيحفظه ويكرمه. ماذن:ربنا يستر. ولسا ميرنا هتقوم من جمبه مسك ايدها. ماذن:انتى رايحه فين؟؟ ميرنا:هقوم اقعد على الكرسى. ماذن:لا خليكى جمبى شويه. ميرنا بابتسامه:حاضر. ...................................................................... عند يوسف..عمال يتصل ب ساره ومبتردش وقلقان ان مافيش رد وهنا جت عليه لورا. لورا:لا اوعى تقولى انك مش هتسهر معانا النهارده كفايه اعذار بقى احنا من ساعة م جينا وانت مبتخرجش من اوضتك غير عشان الشغل. يوسف وهو باصص فى الموبايل:نعم يالورا عايزه ايه؟؟ للورا:واضح انك مشغول فى حاجه ولا ايه؟؟ يوسف بقلق:مش عارف بكلم ساره بنت عمى مبتردش!! لورا بضحك:اكيد مع صحبها. يوسف بغضب:نعم..متتكلمى عدل يالورا. لورا:ايه ياجو انا بقول احتمال مؤكد هتكون منفضالك ليه غير عشان كده. يوسف بحده:انسه لورا احنا معندناش الكلام ده فى عيلتنا مافيش بنات بتصاحب عندنا. لورا:خلاص...ياجو بوص انا هسبقك على الريسبشن وابقى تعالى. يوسف بصلها بغضب وجرب يتصل بيها تانى. ...................................... ساره رجعت من الشركه ودخلت تاخد شاور وطولت شويه وبعدين طلعت لقيت الموبايل بيرن راحت ترده الاتصال فصل بصت فى الموبايل لقيت 25 ميسد كول من يوسف. ساره:يانهار اسود كل دى مكالمات. وهنا الموبايل رن تانى..ساره اتنفضت لانها عارفه ايه اللى مستنيها وردت. ساره:االو يوسف:.............................................. يتبع.... 🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷 البارت 17 ساره بخوف:الو. يوسف بزعيق:كنتى فين ياهانم؟؟ ساره برعب:كنت فى الحمام والله. يوسف:انتى بتستهبلى كل المكالمات دى وماسمعتيش!! ساره:والله ماسمعت اصلى كنت باخد شاور. يوسف بغضب:تانى مره بتاخدى زفت او غيره تسيبى كل اللى فى ايدك وتردى عليا فاهمه. ساره:حاضر بس متزعلش. يوسف:اسكتى خالص انا مش طايقك. وقفل فى وشها السكه...ساره زعلت من كلامه وفضلت تتصل بيه بس كان بيكنسل عليها والاخر قفل الموبايل خالص. .................................................................................................................................................................... اما يوسف راح مع فريق العمل عشان يتفسحو ولورا دى لزقاله لزقه عجيبه وهو مش طايقها اساسا..لحد ماصلو الفندق..يوسف جه يدخل اوضته. بورا:انت هتنام على طول ولا ايه؟؟ يوسف:لا هعمل كام حاجه كده وهنام. لورا قربت على اوى وقالتله:انا كمان مش بنام على طول ايه راءيك اجى معاك اسليك. يوسف:ايوه بس مش يصح. لورا قربت اكتر وقالتله:هو ايه ده اللى مش يصح؟؟ تاثيرها الانثوى عليه خلاه يضعف نوعا ما وهى قربت عليه تانى وباسته. يوسف فاق وبعدها عنه وقالها:انتى عايزه ايه؟؟ لورا بابتسامه:يعنى بعد اللى حصل دلوقتى ده بتسالنى عايزه ايه!!عيزاك طبعا ياجو. يوسف:انتى ببتقولى ايه؟؟ماينفعش ماينفعش خالص. لورا:ليه بقى ماينفعش هو انا وحشه يعنى؟؟ يوسف:ياستى انتى على راسى من فوق بس انا مش ممكن اعمل كده مستحيل. لورا: COME ON BABYمحدش شايفنا. يوسف:فعلا عندك حق..محدش شايفنا لكن ربنا شايفنا. لورا بضحكه ساخره: OH NOيوسف سليم هو اللى بيقول كده انا اعرف كل صحباتك القدام مافيش واحده كانت بتاخد فى ايدك كتير اشمعنا انا ولا هما احسن منى؟؟ يوسف بغضب:لورا..اتفضلى على اوضتك متخلنيش اكبر الموضوع. لورا:ماشى ياجو بس هتروح منى فين..هيجى اليوم اللى انت بنفسك هتدخلنى اوضتك دى GOOD NIGHT BABY يوسف فضل واقف مكانه شويه وقال:استغفر الله العظيم.. طيب والله لوريكى بقى مين هو يوسف سليم. ودخل اوضته ورمى نفسه على السرير ومسك موبايله وفتحه وكلم ساره. ............................................................................................................................................................................ ساره كانت قاعده فى اوضتها بتعيط من ساعة مكالمة يوسف..لحد ما الموبايل رن مسكته لقيته هو المتصل فردت ببكاء. ساره:الو. يوسف بخضه:ايه مالك بتعيطى ليه؟؟ ساره بعتاب:يسلام يعنى مش عارف؟؟!! يوسف بذهول:ساره اوعى تقوليلى انك لسا بتعيطى من وقت ماقفلت معاكى!! ساره:منتظر منى ايه غير كده والله كنت باخد شاور وماسمعتش الموبايل يعنى معقول هاشوفك انت اللى بتتصل ومش هرد عليك!! يوسف:طيب خلاص. ساره بعياط:لا انا بجد زعلانه بقى كده يايوسف بتقولى انا مش طايقك. يوسف بضيق:م خلاص بقى ياساره..على فكره لو فضلتى تعبطى كده كتير هقفل. ساره بسرعه:لالالا خلاص متقفلش. يوسف:ماشى..هاه قوليلى عملتى ايه النهارده؟؟ ساره:ولا حاجه صحيت الصبح روحت الشركه وصرفت للموظفين مرتباتهم زى ماقولتلى وجمعت التصاميم اللى قولتلى عليها منهم بس كان فيه اوراق عايزه تتمضى ومش عارفه اعمل فيهم ايه؟؟!! يوسف:ايوه عارف..انا نسيت اقولك اساسا انا كلمت المحامى الصبح وعملتلك توكيل عشان تعرفى تمضى الاوراق. ساره:طب تمام اوى كده. يوسف:شوفتى بقيتى احسن سيدة اعمال فى اسبوع. ساره بضحك:هههههههه مش للدرجادى انا كنت بنفذ الكلام اللى كنت بتقولى عليه وبس. يوسف:ماشى ياستى.....ااااااااه. ساره بخضه ايه مالك؟؟ يوسف:مش عارف جسمى وجعنى خالص. ساره:سلامتك فيك ايه وايه اللى تعبك؟؟ يوسف:اصلى ساعات بشتغل مع العمال. ساره:وتشتغل ليه؟؟دا انت اللى مشغلهم اومال بتديهم فلوس ليه؟؟ يوسف:عيب ياساره..انا مشترتهمش بفلوسى..فريق العمل كله هنا مش حاسين انهم شغالين عندى وانا مابحسسهمش بكده حتى لو حد غلط فى حاجه بنعالج الموضوع براحه انا عمرى مهنت حد ابدا. ساره برمى كلام:اه انت هتقولى. يوسف بضحك:هههههههههههههههههههههههه وهو انتى حد ياحبيبتى انتى بتعتى يعنى اعمل فيكى اللى يعجبنى وقولتهالك قبل كده. ساره:طيب عشان خاطرى خلى بالك من نفسك. يوسف:ماشى سلام. ساره:ايه ده سلام بس!! يوسف بخبث:اه..اومال عايزه ايه يعنى؟؟ ساره بحزن:لا خلاص..سلام. يوسف:هههههههه تصبحى على خير ياحبيبتى. وقفل السكه. ساره بابتسامه:مجنووون ياحبيبى................................................................................................................. فى اليوم التالى: صحيت ساره وجهزت وراحت الشركه ومضت الاوراق اللى كانت محتاجه تتمضى...وشويه ودخلتلها سمر. ساره:فى حاجه ياسمر؟؟ سمر:مستر ماهر الكاتب طالب مقابله يافندم. ساره بتفكير فى بالها:ماهر الكاتب الاسم ده مش غريب عليا....يانهار اسود مش ده اللى كلم عمو ابراهيم عليا قبل كده. ساره:طب هو عايز ايه ياسمر؟؟ سمر:اه صحيح نسيت اقول لحضرتك..مستر ماهر يبقى صاحب مصانع الحديد اللى بنتعامل معاهم وهو جاى عشان يمضى ورق اتفاق جديد بعد ما القريه الجديده خلصت. ساره:طيب دخليه. وخرجت سمر ودخل ماهر. ماهر بابتسامه:صباح الخير انسه ساره. ساره:اهلا يااستاذ ماهر اتفضل. ماهر:تصدقى والله المكتب لايق عليكى جدا. ساره بحنق:متشكره لذوقك..ويارب يرجع صاحب المكتب والشركه كلها بالسلامه. ماهر:اه اه طبعا..صحيح نسيت اباركلك..مبروك على الخطوبه. ساره:خطوبه!!خطوبة ايه؟؟!! ماهر:خطوبتك انتى ويوسف انتو مش مخطوبين؟؟ ساره بلغبطه:اه اه مخطوبين. ماهر:بس غريبه انتى مش لبسه دبله. ساره برتباك:اصل اصل..اصل الدهب عادتا بيعملى حساسيا فبلبسها ساعات وساعات لاْ. ماهر:اااه. ساره:تشرب ايه حضرتك؟؟ ماهر:ولا اى حاجه انا لسا ورايا مشواير كتيره النهارده يدوب نلحق نوقع العقد. ساره:طيب زى ماتحب. ........................................................................................................................................................................................ اما عند يوسف صحى الصبح ودخل خد شاور وطلع وكان لافف المنشفه بس على وسطه ولقى لورا قاعده على سريره. يوسف بغضب:انتى ايه اللى جابك..اتفضلى اطلعى بره. لورا قامت من مكانها وراحتله وقربت عليه وقالتله:شوف ياجو..انت عارف كويس اوى انا عاوزه منك ايه..حبيبىLet's do it يوسف:OVER MY DEAD BODY لورا:انت بتتعبنى ياجو كفياك تقل احسنلك. يوسف مسكها من دراعها وتناه. لورا:ااه.. بحب الخشونه. يوسف:انتى رخيصه..قسما بالله يالورا لو ما اتلميتى انا هعرف المك ازاى..تبعدى عنى ومتقربليش بدل ما هضيعلك مستقبلك وانتى عارفه انا ممكن اعمل كده ازاى. وشدها وخرجها بره الاوضه وكان غضبان جدا وراح مسك موبايله وكلم ماذن. ............................................................................................................................................................................................. عند ماذن وميرنا بيفطرو فى مطعم على البحر. ماذن:يابنتى كفياكى مياه انتى فطرتى مياه مفطرتيش اكل. ميرنا:اصلى انا كل يوم بشرب على الفطار 18 كوباية مياه. ماذن بذهول:18 كوباية مايه ليه ياميرنا؟؟ ميرنا:عشان النضاره والصحه ياحبيبى. ماذن وهو بيقلدها:عشان النضاره والصحه ياحبيبى..طب سيبى المايه دى دلوقتى واتفضلى كلى. ميرنا بابتسامه:حاضر. وهنا رن موبايل ماذن. ميرنا:مين؟؟ ماذن:ده يوسف. ميرنا بابتسامه عريضه:جو؟؟ده وحشنى خالص. ماذن:يسلام ماشى ياست ميرنا والله ل ارجعك بكره بيتكو تانى عشان محدش يوحشك. ميرنا:انت بتغير ولا ايه؟؟ده انت اللى فى القلب ياميزو. ماذن:ايوه اضحكى عليا بكلمتين واسكتى بقى عشان ارد على اخوكى. ماذن:الو. يوسف بغضب:مااذن تبعت تاخد البت دى ترجعها القاهره تانى انا والله لو شوفتها قدامى تانى هرتكب جريمه. ماذن:ايه ايه يابنى انا مش فاهم حاجه منك..بت مين دى اللى عايزها ترجع القاهره. يوسف:لورا. ماذن:مالها لورا عملتلك حاجه؟؟ يوسف حكاله كل اللى حصل. ماذن بغضب:استغفر الله العظيم استغفر الله العظيم..صحيح عندك حق دى رخيصه لالا انا لايمكن اقعدها عندى فى الشركه تانى اساسا. يوسف:انا ماليش دعوه تقعد متقعدش تولع بجاز فى ستين داهيه بس المهم ماشوفهاش قدامى تانى. ماذن:طيب خلاص اهدا..اهدا وانا هتصرف. .......................................................................................................................................................................................... نرجع ل ساره هى قاعده فى المكتب بتتابع الاعمال وشويه الباب خبط واذنت بالدخول...كان معتز وكريم. معتز بابتسامه:ازيك انسه ساره. ساره:اهلا ازيك يامعتز. كريم:ايه ياميزو انت صديق الانسه ساره بقى. معتز:لا ياغلباوى دى معرفه مش صداقه ده بعيدا على انى اتشرف بصداقتها. ساره:خير كنتو عاوزين حاجه؟؟ معتز:اه..الورق ده محتاج امضى مستعجله. ساره بصت فيه. ساره:بس انا لازم اسأل يوسف على شوية حاجات فى الورق ده قبل ما امضيه. معتز:اه طبعا بس الهم بكره بالكتير يتمضى. ساره:هسأله وهشوف. معتز:ماشى..يلا ياكريم..كريم..كريييييييم. كريم:هاه. معتز:هاه يلا ياخويا. كريم وهو باصص ل ساره:يلا ياميزو. وطلعو من المكتب. معتز:ايه اللى انت هببته ده انا مش محزرك قبل كده من التصرفات دى؟؟ كريم:فى ايه يازيزو هو انا عملت ايه؟؟ معتز:انت اتجننت ياكريم ازاى تجيلك الجرأ وتبص ل ساره كده؟؟ كريم:اعذرنى يازيزو اصلها جميله اوى اوى يانهار اسود..اراهنك ان جو ممسكش نفسه عنها اه يابختك ياجو. معتز بغضب:اخرس يلا انت..انت ايه اللى انت بتقوله ده انت عارف انت بتقول ايه..بتخوض فى اعراض يا استاذ. كريم بسخريه:اعراض..ياعم اعراض ايه صلى على النبى دى عامله زى اللعبه فى ايد كل واحد شويه اولهم جو ومحمد يسرى وماهر الكاتب انت مشوفتهمش لما بيجولها هنا. معتز بتحذير:كرييم صح صح وفوق لنفسك عشان انت لو قولت الكلام ده تانى..انا بنفسى اللى هاروح اقول ليوسف وانت عارف هو ممكن يعمل فيك ايه. ............................................................................................................................................................................................... ما عند يوسف لبس هدومه عشان ينزل يكمل متابعه مع العمال بس قبل ماينزل كلم سمر. سمر:الو. يوسف:ازيك ياسمر. سمر بفرحه:البوص..اه��ا يابوص وحشتنا والله الشركه كلها منغيرك مضلمه. يوسف:ههههههه شكرا ياسمر ربنا يخليكى هاه..الشغل عامل ايه؟؟ سمر:كله تمام يابوص والانسه ساره عامله معانا انجاز فظيع بصراحه. يوسف:طب الحمدلله..احم قوليلى ياسمر. سمر:أامرنى يابوص؟؟ يوسف:اااا..هو محدش بيجى يزور ساره فى المكتب؟؟ سمر:مش فاهمه!! يوسف:قصدى يعنى فى حد بيجى او بيدخل المكتب لساره؟؟ سمر:اه فهمت..محدش من يره الشغل بيجى اكيد بس حصلت مقابلات. يوسف:مين بقى اللى قابلتهم؟؟ سمر:مستر ماهر الكاتب جه النهارده عشان يمضى عقد الشغل بتاع المنتجع الجديد. يوسف:ومين تانى؟؟ سمر بتفكير:مين مين..اه افتكرت مستر محمد يسرى جه فى اول يوم شغل للانسه ساره. يوسف بصدمه:مين؟؟محمد يسرى..سمر انتى متاكده؟؟ سمر:هههه اه طبعا يابوص. يوسف بلع ريقه بصعوبه وقالها:طب كانت ايه مضمون القابله دى؟؟ سمر:هى ماكنتش مقابلة شغل هو لما جه طلب مقابله شخصيه. يوسف قعد على اقرب كرسى فى الاوضه ودماغه بتودى وتجيب كل الافكار السيئه بتدور فى راسه..وفاق على صوت سمر. سمر:يابوص..انت معايا؟؟ يوسف:اه اه ياسمر..طيب شكرا سلام. سمر:سلام يا بوص. يوسف قفل مع سمر وفى باله:بستغفلينى ياساره كمان جايباه لغيات مكتبى..يعنى كل شكى فيكى كان حقيقى..كنتى بتكذبى عليا..وانا المغفل صدقتك..بس لا مش انا اللى يتعمل فيه كده. ومسك الموبايل وكلمها. ساره:صباح الخير ياحبيبى عامل ايه دلوقتى جسمك ارتاح ياعمرى؟؟ يوسف بغضب:............................................. ياترى ايه اللى هيحصل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! يتبع.. 🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷 البارت 18 ساره:صباح الخير ياحبيبى عامل ايه ده دلوقتى جسمك ارتاح ياعمرى؟؟ يوسف بغضب:انتى تضحكى عليا انا ياساره. ساره بعدم فهم:انا..انا مش فاهمه حاجه!! يوسف:وكمان وصلت بيكى الجرأه و الوقاحه انك تجيبيه لحد مكتبى للدرجه دى مش عملالى اى اعتبار؟؟ ساره اتصدمت وفتحت عيونها على الاخر لانها عرفت انو يقصد محمد. ساره بانفاس متسرعه:يوسف اسمعنى هقولك ايه. يوسف بزعيق:اخرررسى..مش عايز اسمع صوتك. ساره بارتعاش وبكاء:يوسف خلينى افهمك انا حبيبتك مش كده مش انت بتحبنى؟؟ يوسف:انتى..انتى خدعتينى واستغفلتينى ولعبتى بيا وثقت فيكى وخنتى الثقه امنتك وبعتى الامانه..قوليلى ياساره..قولى نمتى معاه ولا لسا. ساره بصراخ:انت بتقول ايييه؟؟ يوسف بزعيق:اخررررسى ليكى عين تتكلمى..عارفه لو كنتى قدامى دلوقتى كنت قتلتك بايديا بس ملحوقه يابنت عمى ..هو انا هاسيبك. ساره بانهيار:تعالى..تعالى نفذ اللى انت قولته تعالى اقتلنى بس متقولش عليا كده تعالى اعمل كده لوانت مصدق. يوسف ولو اول مره تخذله دموعه وتنزل. يوسف ببكاء:انتى خنتينى ياساره..لما كنت باشوفك بعينى عنيكى بتضحكله وبتسلمي عليه بشوق وبتتلهفى عليه كنت بكدب عنيا واقول لا لا ساره مش ممكن تعمل كده..كان نفسى الاقى دليل واحد يبرأك لكن للاسف كل حاجه بتثبت انك..انك.... ماكنش قارد ينطقها...وتماسك وقالها:استنينى ياساره...نهايتك على ايد حبيبك يوسف. وقفل السكه. ساره مازلت مصدومه وحاسه انها فى حلم لا كابوس وهتصحى منه. واول حاجه فكرت تعملها اول مافاقت شويه من صدمتها كلمت محمد. ................................................................................................................................................................................... محمد كان فى الشركه بيتابع اعماله ورن موبايله..ولقاها ساره..استغرب جدا ورد. محمد:الو. ساره ببكاء:انت السبب. محمد:ايه؟؟!! ساره:انت السبب..انت السبب فى كل اللى حصلى ياريتك ماظهرت فى حياتى ويارتنى م اتغيرت يارتنى كنت موت بدل عيلتى وارتحت. محمد:ساره..ساره مالك فى ايه؟؟انا مش فاهم حاجه ابدا اهدى بس وفهمينى. ساره ببكاء اكتر:افهمك ايه..افهمك انو بيتهمنى انى..انى..مش قادره انطقها ياااه ياريتو كان هنا دلوقتى وموتنى بايده عشان رتاح. محمد:قصدك مين؟؟قصدك يوسف؟؟وبيتهمك بايه قولى ياساره. ساره:انا مش بقول حاجه..انا هستناه زى م قالى عشان يجى يريحنى. وقفلت السكه. محمد ربط الكلام ببعضه وفضل يفكر فى اللى قالته كتير لحد م فهم قصدها وفهم ان يوسف يقصده هو كمان فقام ونزل ركب عربيته وفى طريقه للغردقه. ............................................................................................................................................................................... بعد ما ماذن كلم لورا وخلاها تسيب الموقع والشركه كلها..رجعت القاهره وهى شايله كمية شر ل يوسف لا توصف لحد ما تعبت من السواقه وقعدت فى كافيه فى ضواحى القاهره..وطلبت مشروب سخن عشان لعل وعسى تهدى...وشويه وجه صوت من وراها. -لورا هاى مش مصدق انى شوفتك. لورا بضجر:هاى ازيك ياكريم. كريم:ايه مالك ياحبيبتى مش عادتك ابدا يكون مزاجك بالشكل ده. لورا: معلش sorry ياكريم اصلى مضايقه شويه. كريم شد كرسى وقعد جمبها. كريم:وايه بقى اللى يكون مضايق لورا. لورا:اترفدت. كريم:ماذن رفدك..اخس عليه مالوش حق ولا يهمك تعالى قدمى عندنا فى الشركه هتتقبلى وانتى حطا رجل على رجل. لورا بضحكه ساخره:هههههههههههههههه. كريم:فى ايه؟؟ايه المضحك؟؟ لورا:ههههههه اصل مديرك هو اللى رفدنى. كريم:يوسف سليم؟؟ لورا:yeah كريم:طيب وهو عمل كده ليه وازاى. لورا:ازاى لان انت عارف انو هو وماذن بينهم شركه كبيره اوى وكمان بينهم علاقه شخصيه يعنى يوسف لو طلب منه يرفد عشر موظفين مش هيتاخر انما ليه بقى ف هقولك يا كيمو. وحكتله لورا على كل حاجه بدون ماتخجل من كل حرف قالته. كريم:لا بجد..يوسف يرفض عرض مغرى زى ده ومن مين من لورا!! لورا:شوفت بقى بس والله ما هسيبه. كريم:يعنى هتعمليله ايه؟؟ لورا:انا فىه فى دماغى فكره كده..اعتقد ان بينه وبين بنت عمه علاقة حب انا حسيت ب كده من موقف حصل قدامى. كريم:اه بنت عمه ساره؟؟ لورا بأنتباه:وانت تعرفها منين؟؟ كريم:دى ياستى المديره المؤقته فور عودة جو للشركه. لورا:يعنى هى بتبقى موجوده فى الشركه؟؟ كريم:اه كل يوم بتيجى. لورا وقد لمعت فى راسها فكره شيطانيه. لورا:بوص ياكيمو انا هطلب منك خدمه. كريم:أامرينى ياحبيبتى. لورا:بيقولو عليها حلوه وانا عرفاك بتعشق الجمال ف ايه راءيك تخدمنى وفى نفس الوقت تتبسط. كريم:قصدك اااا... لورا بابتسامه شر:ايوه قصدى اللى انت فهمته بالضبط. كريم:انتى اتجننتى يالورا ده يوسف كان يمحينى من سجلات الاحياء. لورا بضحك:هههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه. كريم:بتضحكى على ايه تانى؟؟ لورا:عشان هو مش هيعرف ان انت اللى عملت كده ياكيمو فى واحده هتفضح نفسها. كريم وقد اعجبته الفكره وابتسم. كريم:بس ازاى ده يحصل؟؟ لورا بشر:اقولك با كيمو........................ ............................................................................................................................................................................... ساره بعد ما قفلت مع محمد خرجت من الشركه كلها وهى مش شايفا قصادها من كتر الدموع فى عيونها وركبت عربيتها وكان الراديو مفتوح واغنية متخافيش لعمرو دياب شغاله والحقيقه انها ليها قصه بينها هى يوسف فى يوم كانت قاعده معاه فى البلكونه ودار بينهم الحوار ده. ساره:تعرف انا بحبك اوى. يوسف بغرور:طب م انا عارف. ساره:انت مغرور اوى. يوسف بضحك:هههههه برده عارف. ساره:طب وانت عرفت منين انى بحبك اوى؟؟ يوسف:من عنيكى. ساره:بجد!!وازاى بقى؟؟ يوسف:مش بيقولو مراية القلب العيون..وان القلب بيعكس كلامه واحساسه على العيون..انتى بقى عنيكى مرياتى اللى بعرف منها احساسك وكلامك من قبل م تقوليه واذا كنتى بتكدبى او بتقولى الحقيقه. ساره:يوسف هو انت ممكن تسيبنى فى يوم من الايام تحت اى ظرف. يوسف:مستحيل..خروجنا من حياة بعض فى حالتين يئما انا اموت او انتى تموتى. ساره:بعد الشر عليك...وكملت بغيره:يعنى هو لو موت هتتجوز بعدى. يوسف ضحك بشده:ههههههههههههههههههههههههههههههه انتى فظيعه ده ايه الخيال ده..اطمنى ياحبيبتى انتى قدرى. ساره:هههههههههههههههههه ممممم مش مصدقاك اصل كل الرجاله خاينين. يوسف:يابت احترمى نفسك. ساره:طب خلاص اهو احترمت نفسى. يوسف:استنى هغنيلك. ساره بسرعه:لا بالله عليك. يوسف:ليه؟؟ ساره:اصلى انا خايفه لما تيجى تغنى ممكن اضحك ف الاقي ايدك دى بتلطشنى. يوسف:ههههههههه لا متخافيش وبعدين دا انا صوتى كروان. ساره:ههههههههههههههههههه طيب اسكت عشان انا ابتديت اضحك من دلوقتى...ولا اقولك غنى بس عارف لو ضربت لما اضحك. يوسف:تصدقى انتى برده والله..ضعيتى عليكى لحظه رومانسيه والله م مغنى. ساره:لا يايوسف غنى عشان خاطرى خلاص بقى. يوسف بعند:ابدا..خلاص قطعتى برزقك. ساره:عشان خاطرى. يوسف:انا هخلى الاستاذ هو اللى يغنيلك نيابتا عنى. ساره:استاذ مين ده؟؟ يوسف:عمرو دياب. ساره:طب تماما اذا كان عمرو دياب يبقى اوكى. وفتح الاب توب وشغل اغنية متخافيش. متخافيش انا مش ناسيكى متخافيش لو مين ندانى مش هعيش من غير عينيكى من غير عينيكى عينيكى مش هعيش مع حب تانى تانى تانى ده قدرى ومكتوبى انتى وعشقى ومحبوبى انتى ده قدرى ومكتوبى انتى وعشقى ومحبوبى انتى متخافيش انا مش ناسيكى متخافيش لو مين ندانى مش هعيش من غير عينيكى مش هعيش مع حب تانى تانى متخافيش من اى فرقه بعد اى فراق لقانا مهما اروح يا روحى عاشقه البعاد هيزيد هوانا متخافيش من اى فرقه بعد اى فراق لقانا مهما اروح يا روحى عاشقه البعاد هيزيد هوانا ده قدرى ومكتوبى انتى وعشقى ومحبوبى انتى ده قدرى ومكتوبى انتى وعشقى ومحبوبى انتى متخافيش انا مش ناسيكى متخافيش لو مين ندانى مش هعيش من غير عينيكى مش هعيش مع حب تانى تانى مهما اشوف فى الكون ملايكه مش هكون غير بس ليكى مستحيل انا اتوه فى سكه فيها فى الآخر عينيكى مهما اشوف فى الكون ملايكه مش هكون غير بس ليكى مستحيل انا اتوه فى سكه فيها فى الآخر عينيكى ده قدرى ومكتوبى انتى وعشقى ومحبوبى انتى ده قدرى ومكتوبى انتى وعشقى ومحبوبى انتى وفاقت ساره من ذكرى جميله بينها وبين يوسف ودموعها منهمره على وشها ووصلت البيت ودخلت اوضتها فى صمت. ....................................................................................................................................................... محمد وصل الغردقه ومنها للقريه وسأل على يوسف ودلوه عليه..وشافوه واقف مع العمال ولكنه سرحااان وقرب عليه...ونداله. محمد:يوسف. يوسف لف للصوت ولقاه محمد بصله جامد وماكنش بيفصلهم الا كام متر. ياترى ايه اللى هيحصل؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! يتبع *شـآرڪو وآعمـلو ريآڪت مـختلف فضـلآ♥️🍒*