رواية سأدمر غرورك بعشقي لكي - ❴🔢❵☟الــبــــ❴ ألأخير ❵ــــــارت☟ - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: رواية سأدمر غرورك بعشقي لكي
المؤلف / الكاتب: غير مححدد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: ❴🔢❵☟الــبــــ❴ ألأخير ❵ــــــارت☟

❴🔢❵☟الــبــــ❴ ألأخير ❵ــــــارت☟

رواية سأدمر غرورك بعشقي لكي🤍🤍🤍🤍💫 19-20-21والاخيرة™ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏تابع قناة حــڪـــايـات الـقـمـر 🌛🌑 في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaIyK5NAjPXJ9ofWVy0O الحلقة 19 الحلقة 20 - قبل الاخيرة الحلقة 21 - الاخيرة . . رواية / سأدمر غرورك بعشقي لكي بقلم / منة وليد ارجو تقييم الرواية ف اخر الحلقات 👇 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 الحلقة 19 . سأدمر غرورك بعشقي لكي❤ الحلقة التاسعة عشر وصلوا المستشفي دلفوا بسرعة ليجدوا المشفي مليئ بالحركة والتوتر والاطباء يجرون بسرعة ......ظلوا منتظرين بتوتر وجلء فجأة لين و لؤي بعد ان اخبرتهم ميرا .... .. حتي قام باسل فجأة بنفاذ صبر واوقف احد الاطباء.. باسل:في ااايه ايه اللي بيحصل الطبيب بحزن:البقاء لله ............... صدم الجميع ...هل كان يحبها لهذه ..هل كان لا يستطيع تحمل فراقها لهذه الدرجة ...دلفوا كلهم سريعا للغرفة ليجدوا رساله ...نعم رساله ......ترك رساله................ فتحوها ليجدوا ...... انا جايلك ....انا مقدرتش استني في العالم ده ...انا اكتشفت اني بحبك اوي علي فكرة ..انا معرفش مين اللي بيقرأ الرسالة دي دلوقتي ..بس انا واثق اني قربت اموت خلاص .......مينفعذ اتنين بيحبوا بعض يتفرقوا ..وعشان كده انا جايلك..انا جايلك ...جايلك يا حبيبتي❤..... تأثروا جميعا بهذه الرسالة فمن لا يتأثر بها رحلوا لبيتهم متأثرين بموت سيف ...... _________________________________ كان يجلس كمال و احمد ونازك و مروان و باسل و ميرا و لؤي ولين ..... يتحدثون عن امور سيف و ما شابه ...حتي قطع باسل .... باسل:عمي انا مليش فيه ..عايز اتجوز بنتك .احنا اه كتبنا كتابنا بس انا عايز اتجوزها مليش فيه بقي احمد:يا عم اهدي بدل ما انت مدلوق كده ميرا:لا يا بابا هو حبيبي وانا عايزه اتجوزه في مشكله ؟ احمد بضحك:عيال هبلة لؤي:طب اشمعني انتوا بقي ما احنا كمان عايزين نتجوز لين:انا جاتلي فكرة ..نتجوز في نفس اليوم الجميع:اه فعلا فكرة حلوة باسل:خلاص الفرح كمان اسبوع ..اجهزي يا عروستي... ميرا بكسوف ودلع:بيسوو باسل:روح قلب بيسو كمال و احمد بمرح:واحنا بقي طراطير هنا الجميع:ههههههههه __________________________________ كانوا مع بعضهم يمشون ل ال Shopping ويجلبون مسلتزمات الفرح ..حتي دخلوا علي الفستان .... ميرا:لا يا باسل ..ده طويل اوي باسل:عايزة يعني الناس تبصبصلك وانا ماشي جنبك كده ... ميرا:يووه يا باسل باسل:بصي يا حبيبتي ...عايزة في البيت متلبسيش حاجة انا بشجعك علي ده ميرا بخجل:بااسل بس بقي .. باسل بضحك: ماشي ..بس فستان قصير في الفرح مفيييش ميرا:ماشي موافقة ..بس الفستان ده وحش باسل:ميرا ...الفستان ده رقم 20 اللي مش يعجبك ...ارحميني بقي ميرا:انا بردو اللي ارحمك باسل:بصي يا حبيبتي ..تعالي نروح ....واخرجي بعد كده مع لين ..بس اياكي تشتري حاجة قصيرة ...انا عارف ان لين زمانها قارفة لؤي دلوقتي ... باسل بخفوت:شكلي هعيد نظر في موضوع الجواز ده ميرا بمرح:بتقول حاجة يا حبيبي باسل:لا ابدا يا حبيبتي ميرا :طب يلا نروح وابقي اخرج مع لين باسل:يلا ________________________________ لم يخطئ باسل كثيرا ...فايضا كان لؤي سيجن منها ..... لين:طب انهي احلي ..اللي في فيونكة ولا قلب لؤي :اللي فيه فيونكة يا حبيبتي لين:بس انا حاسه اللي فيه قلب احلي لؤي بنفاذ صبر:خلاص اللي فيه قلب احلي لين:لؤي انت بتقول اي حاجة وخلاص لؤي:لا مش بقول اي حاجة وخلاص لين:لا بتقول اي حاجة وخلاص لؤي بنفاذ صبر:يوووه ..اه يا لين بقول اي حاجة وخلاص .. لين:يعني انت كنت بتكدب عليا؟؟ لؤي بضحك:لا بقي كده كتير بجد ....كلمي ميرا وابقي اخرجي معاها لكن انا انسسي لين بضيق:انا بقول كده بردو لؤي:يلا لين:يلا _________________________________ مرت ايام وايام كثيرة حتي جااء اليوم الموعود ....جاء يوم الزفاف الذي اقيم في قصر ميرا........ _________________________________ . 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 الحلقة 20 - قبل الاخيرة . سأدمر غرورك بعشقي لكي❤ الحلقة العشرون مرت ايام وايام حتي جااء اليوم الموعود ....جاء يوم الزفاف الذي اقيم في قصر ميرا........ ________________________________ في غرفة ميرا ... ميرا بتوتر كبير:شكلي حلو يا لين لين بتوتر هي الاخري:اه والله موووزه ...بس انا مش عارفة اعمل ايه في نفسي ... ميرا:والله انتي زي الفل لين:تعرفي ..انا كان حلم حياتي نتجوز في يوم واحد ..واهه بيحصل ميرا:اخيرا ..... قاطعهم رنين الجرس لين بفرحة: اكيد ده لؤي ميرا وهي تتجه للباب بصوت عالي:لا اكيد ده بيسووو باسل:ايوة فعلا انا بيسو ....بس بقولك ..انتي حلوة اوي كده ليه..مش لازم فرح بقي واحنا كده كده طاتبين كتابنا ميرا بخجل:بيسوو باسل:عيون بيسو ...يلا بقي نطلع ... لين:طب وانا قطعها دخول لؤي بابتاسمه ساحرة: يلا يا اميرتي _______________________________ كان الكل جالس منتظرهم حتي وجدوا فتي وسيم بشدة يمسك بيد فتاة في غاية الجمال بفستانها الابيض الدانتيل ...وفتي اخر وسيم يمسك بيد فتاة جميلة بفستانها ذا الفيومكة التي تزينه ..... جلس الاربع شباب ليبارك الناس لهم ...لكن صدمت ميرا ومعها باسل حينما وجدوا شخص ما يمد يديه لهم وهو يقول..مبروك ميرا بصدمة:ادهم ... ضغط باسل علي ايد ميرا كأنه يقول لها اطمئني ...... باسل:ايه اللي جايك هنا يا زفت ادهم باستفزاز:يا بيسو ده مصر كلها عارفة بالفرح ده ...انا جيت من بررة مخصوص عشانكوا .. باسل:يا تمشي دلوقتي من سكات يا امشيك انا ادهم :لا ولا ايه ..انا مش جاي عشانكوا اساسا ..انا جاي اشئط بنت كده حلوة وماشي ...و مبروك ياا...يااا مدام ميرا وترك ميرا وسط صدمتها .... باسل:ميرو حبيبتي ...ده يوم فرحك ..خليكي مبسوطة ومتخليش حاجة تزعلك ... ابتسمت ميرا له __________________________________ جاء موعد رقصة الSlow.... باسل:يلا يا ميرو نرقص ميرا:مش قادرة يا باسل .. باسل بالحاح :يلا بقي يا ميرا ميرا :يلا ...... لف يديه علي خصرها وتعلقت هي بعنفه ونظرت له بحب .... ميرا:عارف يا بيسو ..انا بحبك اوي ..انا حبيتك من ساعة ما شفتك باسل:اه بأماره المقالب ميرا:ما خلاص بقا يا بيسو ميبقاش قلبك اسود باسل:حبيبتي انتي تعملي فيا اللي انتي عايزاه..انا كلي ملكك.. ______________________________ كانوا يرقصون وينظرون لبعض بحب حتي قال لؤي.... لؤي:عارفة ايه اللي حببني فيكي لين بهيام:ايه لؤي:حسيت من اول ما شفتك انك بنت مختلفة ..عيونك السود دول ...احل يحاجة فيكي ... لين:بحبك اوي علي فكرة❤ لؤي:وانا بموت فيكي... __________________________________ كان ينظر لهم الكل بإعجاب وفرح بعد خروج ادهم ....ومنهم نازك واحمد وكمال ...كانوا شديدين الفرحة ..فأولادهم سعدااء مع بعضهم ...ماذا سيريدون اكثر من ذالك!؟ __________________________________ كانوا في منزل كمال ود بعدما اتفقوا ان يصبح منزلهم وسيعيش معهم لؤي ولين لتصبح الفيلا فيلتهم هم الاربعة ويذهب كمال للعيش مع نازك واحمد وبعد الوداع الاخير ايضا.. كان يحملها وهو داخل غرفته وتشبثت هي فيه بحب ... انزلها اخيرا علي السرير كانت متوترة بعض الشئ فلاحظ باسل هذا .. باسل:ايه رأيك نتوضي ونصلي ركعتين ميرا:طب نغير الاول باسل بخبث:ماشي نغير ميرا بخجل :طب هنغير ازاي باسل:هو ايه اللي ازاي ...هنغير زي الناس نظرت له ميرا بخجل شديد باسل بضحك:خلاص خلاص متتكسفيش كده...انا هدخل الحمام واغير جوه وانتي غيري هنا .. ميرا:اوكي..... _________________________________ اما عن لين ولؤي فقد صلوا ايضا ولكن بلبس العرس.... لين:طب هنعمل ايه لؤي بخبث زي اي عروسين نظرت له لين بخجل لؤي بخبث:تعالي تعالي اقولك علي حاجة وبطلي كسوف ..... ___________________________________ غير باسل سريعا اما عن ميرا كانت لا تستطيع حتي خلع الفستان بسبب هذه السوسته اللعينة ........ فتح باسل الباب بهدوء ليجدها تحاول فتحها ..فابتسم بحب.... لم تلاحظ عي ابدا وجوده ..جتي تفاجأت بشخص يفتح لها السوسته بهدوء وحب .. باسل وهو يقبل عنقها ...:كنتي قوليلي من الاول علي فكرة عادي انا جوزك خجلت ميرا بشدة ... حركها باسل قليلا ليصبح وجهها مقابل لوجهه ... باسل:طب متتكسفيش عشان انتي بتبقي احلي لما بتتكسفي قرب منها باسل بشدة حتي تصبح بينهم المسافة منعدمة .... باسل:بحبك........................................................ . 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 الحلقة 21 - الاخيرة . لحلقة الحادية والعشرون والاخيرة باسل:طب متتكسفيش عشان انتي بتبقي احلي لما بتتكسفي قرب منها باسل بشدة حتي تصبح بينهم المسافة منعدمة .... باسل:بحبك...................................................................... _____________________________ استيقظت لتجد نفسها بين احضانه فابتسمت بهدوء وجائت لتنهض فاستيقظ هو ورائها.. ميرا:صباح الخير يا حبيبي باسل:صباح الخير يا روحي ميرا:يلا عشان اقوم احضر الفطار باسل بخبث:فطار ايه لا استني شوية كده ميرا بخجل:اللي تشوفه ________________________________ لؤي:اصحي يا لولو لين:امم لؤي:عارفة لو مصحيتيش هعمل ايه؟ لين:................. لؤي: طيب وقام فجأة وحملها لتستيقظ و ذهب بها لغرفة ميرا و باسل ..... ______________________________ كانوا جالسين يضحكون حتي وجدوا لؤي و هو يحمل لين ..وهي خائفة ولح عليه لكي ينزلها ....فضحكوا اكثر علي منظرهم .. ودلف لؤي و انزل لين وجلسوا جميعا يضحكون فهم الاربعة يحبون بعضهم بشدة... _______________________________________________ بعد عدة سنوات... في فيلا باسل كمال السمري .... تجري وهي تمسك بالمقلاه و تشمر بلوزتها وتجري بغضب شديد ميرا بغضب وبصوت عالي: ملللللللك ...تعالي هنا حالا ..هاتي غطا الحلة . .. لتأتي واحدة اخري من ورائها .. لين:يووووووووسف ...تعالي حاالا ميرا:العيال دي هتجننا والله ليأتي شابان من ورائهما وهم يضحكون.. باسل و لؤي: ههههههههه..منظركوا مسخرة ميرا بغضب:بقي كده يا باسل باسل بغمز:بس لسه اجمل بنوته لين بغضب:وانا بقي يا زفت ياللي اسمك لؤي لؤي:انا بتهزأ...يا حبيبتي انتي عارفة اني بموت فيكي اكيد مش محتاج اقول ... باسل:طيب يلا يا لين انتي وميرا ..اجهزوا عشان انهاردة الجمعة ولازم نروح المقابر لين:اه صح ..يلا ميرا:بس نلاقي العيال دول الاول وبعدين نخرج... __________________________________________________ ظلوا يبحثون عنهم فترة طويلة حتي وجدوهم في الجنينه ..كانوا يحضنون بعض ....فتحوا اعينهم بصدمة .. باسل بمرح: لؤي انا بقولك اهو ..ابعد ابنك عن بنتي لؤي موجها لابنه يوسف: يووسف..ولد تعالي هنا ... يوسف:ايه يا بابي انا قولتلك قبل كده انا حايذ اتجوذ نلك (ايه يا بابي انا قولتلك قبل كده انا عايز اتجوز ملك) ملك:وانا موفقة(وانا موافقة) ميرا ولين كل ده مصدومين مش عارفين ينطقوا .... باسل وهو يمسك بياقه يوسف بمرح:انت عملت في بنتي ايه ياااض يوسف:انا بحبحا يا عموو (انا بحبها يا عمو ) لؤي:بتحب مين يا اخوويا ..انت عارف تنطق اسمها صح اصلا .... ميرا:طب ..ااا ..يلا يا لوكا عشان نلبس ونروح المقابر ملك بطفولة:مامي ..هو احنا بنلوح ككل يوم هناك ليه؟ ميرا:عشان عمو سيف وطنط رانيا و تيتا وجدو احمد وجدو كمال يوسف:بث احنا مث شفناهم قبل كده(بس احنا مش شفناهم قبل كده) ميرا:بس انا متأكده لو كانوا شافوكوا كانوا هيحبوكوا اوي ملك ويوسف بطفولة:بجت(بجد) لين :اه بجد ...يلا بقي و بعد ما نرجع نبقي نشوف موضوع الجواز ده ... الجميع:ههههههههههه تمت... . . 🔴🔴🔴🔴🔵 النهاية 🔵🔴🔴🔴🔴 التفاعل ولا امشي