❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 1️⃣ ❵ـــــــارت☟
*روآيـــهہ/عــهــد آلاســود🧜♀️♥️*
*💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙*
*رويـات عـالـم الاحـلام والـخـيـال♥️🍒*
*قناه ࢪوايـاتي Novels♥️🍒↻≯♡゙ُ))*
https://whatsapp.com/channel/0029VafYe9dJ3juuRRIkMR1g
*الحلم 1k* 🥺
*رواياتي🖊️★Novels★📖*
https://chat.whatsapp.com/G6bKV3gJGLI0sxmQ9RDBJm
*لسه واحد والروم يكمل*💕🐾
*الروم بنات بس*💕🐾
*تابعو القناه لكل جديد*💕🐾
*مش هسامح اي شخص ياخـد الروايه منـغير لينـك القناهہ🩷*
آلحلقهہ 1
آلحلقهہ 2
آلحلقهہ 3
آلحلقهہ 4
آلحلقهہ 5
🩷🩷🩷🩷🩷🩷
الفصل الأول
قلعهم كل هدومهم عايز اختار حاجه حلوه المرادي قالها ببرود وهو بيدور حوالين صف بنات سنهم ميعديش ٢٠سنه
راجل شكلو بشع ومخيف قرب من البنات بضحكه مقرفه وقال…انت تؤمر يا ضرغام باشا وبص للبنات بغضب وقال..يلا يا بت انتي وهيه مسمعتوش يلا اقلعو
البنات كلهم ابتدو يقلعو ملابسهم قطعه ورا قطعه ماعادا واحده بس كانت صغيره قوي اقل من ١٧ سنة واقفه بتوتر وهيه بتفرك اديها بخوف
الراجل قال بزعيق..مش بقول اقلعي يا بت وضربها قلم قوي وقعت على الارض
البنت نزلت دموعها وقالت بتوتر وتلعثم….اا. ان .انا…انامش..مش.ممكن..اع..اعمل كك..ككده..لا
الراجل اتنرفز ولسه هيضربها وقف مكانو لما ضرغام قال بحزم..انتهي العرض ..اخترت خلاص.. هاتلي البنت دي ..عايزها
بقلم…زهرةالربيع
البنت اترعبت وبصتلو بزهول والراجل قال باستغراب انت متأكد يا باشا..دي على بال ما تقول كلمتين تكون انت زهقت ومشيت… وضحك بسماجه
ضرغام بصلو بحده وقال..وانا مالي بكلامها..مين قال انها هتنطق اصلا…وبعدين من امتي بتناقشني يا عزام..انا حر
عزام قال بخوف..اكيد حر ..وبراحتك يا باشا
ضرغام قرب للبنت ونزل لمستواها وبصلها بنظره مرعبه وقال..مبروك يا عروسه… اليله ليلتك..
البنت رفعت عنيها فيه برعب وكانت بتترعش ولسه هتتكلم قاطعها صرغام وقال بتحذير..اشششش..وفري طاقتك..هتحتاجيها في حجات اهم من الكلام ..وشدها من ايدها هيطلع بيها
بنت من البنات الي واقفه جريت عليه وقالت بدموع…وانبي يا بيه تسبها البنت دي غلبانه جات هنا بالغلط اصلا…خدني بدالها…ابوس ايدك سبها وانا هعملك الي انت عايزه كلو
ضرغام بصلها بسخريه وقال..للاسف..دخلت مزاجي…والي تدخل مزاجي لازم تدخل سريري…وبصلها بتقيم وقال…اشتغلي على نفسك يمكن اخدك المره الجايه
ضرغام قال كده وطلع وهو شادد البنت بقوه وهيه بتبكي ومرعوبه وبتحاول تفك ايده وبتضربو عليها بس من غير فايده
البنت الي كلمت ضرغام بصت لعزام بغضب ودموع وقالت..ارتحت كده..حرام عليك انا قولتلك متطلعهاش العرض ..قولتلي مش هيختارها اهو اخدها مبسوط
عزام قال …طبعا مبسوط..هيه من بقيه اهلي…وبعدين انتي زعلانه ليه يا حلوه كنتي عايزه تروحي معاه ولا ايه..شوفي يا شوق..الي زي ضرغام ده بيدفع كويس في البنات الخيبه الي زيها …ده رزق اتحدف علينا نقوله ل…ا وبعدين مالك ومالها هيه قريبتك
شوق قالت بدموع..مش قريبتي..بس هيه ملهاش في السكه دي..دي اتحدفت غصب…حرام عليك بقى مش كفايه انا ….ومشيت بحزن
عند ضرغام نزل من العربيه عند فيلا على البحر فخمه جدا وبص لواحد من الجارد في الجنينه بطرف عينه
الجارد اتقدم على طول شال البنت الي في العربيه بايد واحده بالنسبالو فراشه رغم انها كانت بتقاومو وبتضربو وبتزقو بكل قوتها
الجارد طلع بيها وعلى السلم كان فيه شاب صغير في عمر ال٢٥ سنه وسيم وشيك جدا… نازل من على السلم وبيلبس ساعتو واول ما شاف البنت والجارد شايلها وطالع بيها وبتصرخ وتضربو قال باستغراب…الله في ايه مين دي يا عواد…وبتصرخ ليه
عواد قال…مش عارف يا اسد باشا مش بتقول حاجه وبتصرخ وبس
اسد قال بزعيق…نزلها سبها حالا
عواد قال..بس يا باشا دي تبع..
بس قاطعو اسد وقال بزعيق…بقولك سبها ..نزلها يا عواد
عواد نزل البنت واسد بصلها وقال ..انتي مين يا شاطره
البنت رفعت عنيها ليه وكانت عيونها رمادي فاتحه تخطف القلب اسد اتجمد قدامها ملامحها كانت طفوليه رقيقه وجذابه جدا
اسد قال بزهول…يخربيت جمال امك.. انتي مين
البنت بصتلو بخوف وزقت الجارد ونزلت جري بسرعه البرق على باب الفيلا عايزه تطلع
عواد واسد اتفاجأو وجريو وراها بس قبل ما يوصلو للباب دخل ضرغام وهو شايل البنت ورماها بقوه وغضب على الارض وقال بزعيق وعصبيه..انا قولتلك ايه يا حيو،ان انت
البنت مسكت ضهرها وبقت تتألم من الخبطه وعواد خاف وقال…يا باشا انا اسف ده اسد بيه هو الي..
قاطعو ضرغام وقال بغضب…وانت بتاخد اوامرك مني ولا من زفت بيه
اسد اتسعت عنيه وقال..زفت..انا زفت
ضرغام قال بغضب…انا مش فاضي للعب العيال ده خد البنت وطلعها الاوضه واربطها في السرير… وبص للبنت بنظره ترعب وقال..علشان شكلها مش شطوره خالص وهتتعبني
البنت زحفت لورا برعب وعواد شال البنت غصب عنها وطلع بيها وهيه بتصرخ وبتزقو بس مش قادره عليه
اسد بص لطيفهم بزهول وقال…انا مش فاهم حاجه ..يا خدها على اوضتك يعني ايه..انت اكيد مش جايب الطفله دي للي في بالي اكيد مش زي البنات الي بتجبهم
ضرغام قعد على الكرسي بلامبالاه وقال..هتفرق ايه يعني عن غيرها
اسد قال باستغراب..تفرق ايه..ههه…دي طفله..انا بجد مش مستوعب..انت اكيد بتهزر
ضرغام قال..مش مهم تستوعب المهم تركذ وتنام بدري انهارده علشان معانا عمليه بكره الصبح ومحتاجك فيها
ضرغام لسه هيمشي اسد مسك ايده بسرعه وقال برجاء…ضرغام..سيب البنت حرام عليك دي صغيره..صغيره اوي ممكن تموت في ايدك و
ضرغام قاطعو وقال..وافرض ماتت يعني..هنزعل عليها مثلا…يلا زي ما قولتلك بكره هحتاجك بكره هنقابل اسامه…وانت عارف مين اسامه
ضرغام قال كده وطلع على اوضتو واسد كان بيبص لطيفه بزهول
في مكان تاني في اوضه نوم من الطراز القديم يشبه اوض الملوك قاعد شاب في التلاتينات وسيم جميل بملامح رجوليه جذابه بيدخن سيجار غالي على سرير مدهب
قاعده في حضنو بنت جميله في العشرينات لافه نفسها بملايه حرير رقيقه قالت…اسامه ممكن اسألك سؤال
اسام كان مغمض عينه وقال بلامبالاه..اممممم
البنت قالت …هو انت بتحبني ولا بتعمل كده علشان الي بينك وبين ضرغام
اسامه بصلها بابتسامه جانبيه وقال…اكيد لا يا عمري…طبعا…لازم تكوني متأكده..ان كل ده علشان ضرغام طبعا
.....................
قال كده وبقي يضحك ويلبس هدومه باستهزاء
البنت اتنهدت وقالت..تمام يا اسامه براحتك ..العب بمشاعري قد ما تقدر..كل ده لانك عارف قد ايه بحبك
اسامه اتنهد وقال..ومين قال اني مش بحبك يا سيلا اكيد بحبك انتي عندي زي رافيل بالظبط ..بس طبعا هو اوفى…. وشاور بايده لكلبه الاليف فجري عليه
سيلا قامت بضيق من سخريتو المتكرره وقالت..ماشي يا اسامه انا الغلطانه اني بجيلك اصلا
لسه هتمشي مسك ايدها وقال بجديه ..المهم..بكره هقابلو هو واسد….علشان معاد التسليم..الليله دي تكوني معاه..عايز اعرف اذا ناوي على غدر انا مش بأمنلو ابدا
سيلا بصتلو وقالت باستغراب ..هو انت كده خلاص نسيت كل الي كان بينكم وهتشتغل معاه
اسامه وقف وبص من اطلاله القصر وقال بغضب ..مستحيييل…لو نسيت اسمي ..مش هنسي الي عملو ومجهزلهم مفاجأه هتعجبهم اوي
في اوضه ضرغام كانت البنت مربوطه على السرير من الاربع زوايا ودخل ضرغام وبصلها بسخريه وقال…مش كنا نسمع الكلام احسن من الربطه دي
البنت بقت تبكي زي الاطفال وضرغام قرب منها وقال بغضب..اششش انا بكره العياط ..وبكره الدموع…تمام اهدى وخليكي عسوله كده علشان نتفاهم
البنت هزت راسها بالموافقه بخوف وضرغام ابتسم بطريقه مخيفه وقال..برافو عليكي..ودلوقتي بقى
هتقلعي الي مرضتيش تقلعيه هناك
البنت بصتلو برعب وضرغام بدون مقدمات قطع هدومها بعن،ف ووووو
الروايه دي خطييييييييرة كلها مفاجأت واسرار والشخصيات كلها روووووعه…
يتبع
*آلـروآيـهہ مـن قـنـآهہ عــآلــم آلآحــلآم وآلـخــيــآل*
*بـوســطـهہ لــولــو عـصــآم*
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
تابع قناة رويـآت عـالـم الاحـلام والخيـال🧜♀️♥️ في واتساب https://whatsapp.com/channel/0029VaVcGX9KGGGOVoA6LR0b
🩷🩷🩷🩷🩷🩷
الفصل الثاني
مربوطه في السرير وشق هدومها وقال بغضب…اديني قطعت هدومك وشوفت جسمك الي خبتيه ..ومسكها من فكها بغضب وقال ..انا مش بكره قد الي يقولي لا..انا جبتك هنا لانك قولتي لا..ضرغام الثابت..ميتقلوش غير حاضر وامرك ..تمام
البنت هزت راسها برعب شديد بس ضرغام زعق بغضب وقال.. اتكلمي..قولي تمام
البنت قالت برعب ..تت..تت…تم…تمام
ضرغام ابتسم وسابها وقال…كويس..شطوره…هفكك وهدخل الحمام اطلع الاقيكي مكانك متتحركيش والا …ولا اقولك مش هقول هعمل فيكي ايه…خليها مفاجأه احسن
ضرغام مشي خطوتين ووقف وبصلها وقال..اسمك
البنت بصتلو بعدم فهم وضرغام قال بزعيق..اسمك ايه اخلصي
اترعبت من صوتو وقالت بتلعثم…ع..ع…عهد…
ضرغام بصلها بطريقه مخيفه وقال….عهد…تمام…اطلع الاقيكي مكانك مش بحب اكرر كلامي ودخل على الحمام وعهد ضمت رجليها برعب و بقت تبكي جامد
استووووب تعريف يا جماعه…اولا ضرغام الثابت.. عمره ٣٣ سنه عدو للعلاقات الجديه ورافض الجواز.. وكل يوم مع ست …صارم جدا خصوصا في شغلو شكلو وسيم جدا طويل وعيونه سود وملامحو حاده وجذابه
عهد الشهاوي بنت جميله وصغيره جدا عمرها ١٦ سنه وشهور…بريئه جدا لدرجه تبان اصغر بكتير من عمرها ملامحها هاديه وجميله جدا عيونها رماديه وشعرها طويل واصفر عهد لانها صغيره جسمها صغير كانها طفله ووشها يجنن هنعرف قصتها مع الاحداث
اسد واسامه اتعرفنا عليهم وباقي الابطال هنعرفهم مع الاحداث
في مكان تاني كان اسد قاعد مع اصحابو وبيشرب مش قادر ينسى نظرة عهد كان بيتمنى لو قدر يخلصها من ضرغام هو اكتر واحد يعرفه وعارف انو مش هيرحمها
بقلم…زهرة الربيع
واحد من صحابه قال..ايه يا اسد ..تايه ليه انهارده متخانق مع خالك ولا ايه
اسد اتنهد وقال..اا مش متخانقين..ابدا ..اصلا انا وضرغام عمرنا ما اتخانقنا
صاحبو قال..يا بني ده خالك..ناديلو خالي خالو انما ايه ضرغام دي هو واحد صاحبك
اسد ضحك وقال..اناديلو خالي ..ومنظره ايه لما شحط زيي يناديلو خالي…و انبي تسكت يا سامح انا فيا الي مكفيني
سامح قال…بس خالك ده استاذ المكان ده فعلا جميل و زي ما قال عليه مليان موزز
اسد بص على المسرح وكانت البنات بترقص و شروق معاهم
شوق جمالها رهيب وجسمها جذاب عمرها ٢٠سنه كانت بترقص على المسرح وكل العيون عليها اسد بصلها وقال باعجاب…معاك حق ملبن ..وشرب كاسو دفعه واحده
شوق خلصت الرقصه ودخلت اوضه تغير وهيه مخنوقه واحده من تالبنات قالت…مالك يا بت فيه ايه
شوق قالت بخنقه..مفيش…بس قلقانه على عهد قوي..البت طيبه وهبله والي اسمو ضرغام ده شراني مش هيرحمها..ده تاجر سلاح يا نوسه مش بعيد يخلص عليها
نوسه قالت بضيق..يا ختي احنا فينا الي مكفينا خلصي شغلك واترمي على مخدتك لو نقدر نعمل حاجه كنا نفعنا نفسنا
نوسه قالت كده وطلعت وشوق اتنهدت و اتصلت بشخص وقالت..ايوه يا حسن..بقولك ايه..المخدر الي باشتريه منك..خلص من عندي عايزه علبه وانبي
وسكتت تسمعه شويه وقالت..اه..بس يكون الاصلي وانبي .. لاحسن سعات بيجي زبون اخر رخامه ومش بيأثر فيه بسرعه
شوق لسه بتكلمو وجيه عزام وقال…يلا يا ست شوق…اطلعي عايزينك في الصاله اخلصي يا بت
شوق قفلت التليفون وطلعت بضيق شديد وبقت تخدم على الزباين
اسد كانت عيونه عليها و بيبصلها برغبه شرب كاسو وقرب منها وقال ..مسائو…
شوق ابتسمت عكس الي جواها وقالت …مساء القمر على عيونك…اأمر
اسد قال بابتسامه .. ده انتي الي تؤمري وتطلبي..وانا انفذ..مد ايده وقال… اسد النعمان…او اسد الثابت كده تعرفيني اسرع
شوق اتجمدت لما سمعت الاسم وقالت بلهفه…انت قريب ضرغام… بس خدت بالها من كلامها وقالت..قصدي ضرغام بيه تعرفو
اسد حط ايده على وسطها وقال ..طبعا اعرفو ده بقى ..
بس قطع كلامو لما حد مسك ايده الي حاططها عليها
اسد التفت للي ماسك ايده واتحولت ملامحو لغضب رهيب لما اتفاجأ باسامه قدامو
اسامه شد شوق عليه بقوه وقال باستهزاء..معلش يا ..اس ..الحلوه دي هتونسني انا الليله..ابقى خودها يوم تاني
اسد بصلو بغضب وشد شوق ورا ضهره وقف قصاده بالظبط وقال بغضب…ليه ..تكونش حاجزها وانا معرفش
اسامه ضحك بسخريه وقال..اسامه الثابت مش مضطر يحجز …انا اشاور على اي واحده تبقى في حضني حتى لو محجوزه دي حجات انت متفهمهاش يا..يا ابن النعمان
اسد اتعصب و لسه هيرد شوق قالت بخوف..استهدو بالله يا جماعه البنات ماليه المكان و
بس اسامه شدها عليه بقوه بقت في حضنه وقال…بس انا مش هاخد غيرك …دخلتي مزاجي وخلصنا…وشاور لرجالتو..واخد شوق ودخل بيها اوضه من الاوض
اسد لسه هيروح وراه ويمنعو رجاله اسامه وقفو قدامو واحد منهم قال…روح يا اسد بيه من غير ما نضطر نتعامل معاك
اسد قال بزعيق وغضب…تتعامل مع مين يا زبا،له منك ليه اوعو من قدامي…ولسه هيروح وراه مسكوه وبقو يضربوه بقوه
عند ضرغام طلع من الحمام وبص لعهد بطرف عينه وكانت قاعده بتترعش على السرير من الخوف
ابتسم بسخريه على الحجاب الي لبساه وعلى خوفها وقرب عليها وشدها عليه بقوه وبقى يتأمل ملامحها وشكلها وكل حته فيها برغبه شديده ومد ايده وبقى يفك حجابها
عهد اترعبت من نظراتو وكانت عايزه تمنعو يقلع الحجاب بس قبل ما تنطق بحرف بقى يبوسها بعنف بدون مقدمات وكانت بتحاول تزقو وتعدو او تعمل ايه حاجه بس من غير فايده حتى الصراخ والزعيق مكانش نافع معاه كانها في صحرا مش قلقان حتى ان حد يسمع
شالها ورماها على السرير وقلع قميصه وهجم عليها بعنف شديد كانو بينتقم منها بقت تقول بتلعثم شديد..او..او…اوعي…سب..بنيييييييييي…حررر…ررام….اااااااه
بس ضرغام ولا مهتم ليها وعادي جدا ولسه هيكمل فاجأتو لما سحبت مصحف كان على الكميدو ومسكتو بقوه كأنها بتتحامى بيه وهيه بتبكي ببرأه وكأنها طفله سابت ايد امها وتاهت بقت حاضنه المصحف بقوه ودموعها بتنزل بغزاره
ضرغام اول ما شافها كده قام بسرعه وهو بينهج وبلع ريقه بارتباك وقال..انتي…انتي بتعملي ايه…سيبي المصحف من ايدك انتي لقيتيه فين
عهد كانت بتترعش وقالت برعب…كا..كان..في..في الدو..دولاب
ضرغام قال بضيق…وطلعتيه ليه.. وكمل بهدوء وقال…سبيه من ايدك ..ده بتاع امي
عهد قالت بخوف ورعشه…لا…لا …ممش..مش هسيبه…ربنا..ربنا …هيح..هيحميني…بيه…منك
ضرغام اتنهد وقال..احم…تمام..سبيه…وانا هعاملك براحه بشويش مش هخوفك و
عهد قالت بصراخ وبكا.لا..لا انا مش…مش عا..هايزه…اصلا…اصلا…نع…نعمل كده…ح..حرام…مش…مش…عي..عيزاك …انا
ضرغام اتنرفز وضربها قلم قوي ومسكها من شعرها بقوه وقال…وحيات امك
…حرام….ده على اساس انها اول مره ولا انا اول واحد انا جايبك من بيت دعاره يا روح امك تتعدلي لاحسن اعدلك و
بس قطع كلامو لما سمع صوت تليفونه رد بغضب وقال…ايوه اسد عايز ايه
اسد قال بصوت باكي..الحقني با ضرغام…تعلالي بسرعه ضربوني ورموني بره المكان ..هات معاك رجاله وتعال
بقلم..زهرة الربيع
ضرغام قال بغضب رهيب..هما مين الي ضربوك دول
اسد قال …اسامه..اسامه ورجالتو تعالي على المكان اللي انت بتروحوو
ضرغام قفل السكه بغضب وبص لعهد بطريقه ترعب وقال…جايلك تاني…مش هتأخر هتروحي مني فين
قال كده وشد قميصه ونزل بغضب رهيب
عهد بقت تبكي وتشد في هدومها الي اتقطعت ولبست حجابها وبقت تغطي نفسها وهيه بتترتعش ومرعوبه اوي
عند ضرغام وصل قدام المكان ونزل وعنيه بتطلع شرار بص لاسد الي كان قاعد عند المكان بدموع ووشو مضروب جامد قال بغضب..اسددددد
اسد جري عليه وقال بدموع..شوفت عملو فيا ايه يا ضرغام.
ضرغام بص على رجاله اسامه وكانو كتير واتنرفز ان كل دول ضربو اسد وهو لوحدو قال بغضب مرعب… هو فين
اسد قال …جوه ..واخدو وشاورلو على الاوضه
ضرغام اتقدم على الاوضه زي المدفع والغضب عاميه وضرب الباب برجله وقعه على الارض ومحدش قدر يمنعه
اسامه كان نايم على السرير وشوق في حضنه بص لضرغام وابتسم باستفزاز وقال..ليك وحشه والله اتفضل معانا ووووووو
يتبع
*آلـروآيـهہ مـن قـنـآهہ عــآلــم آلآحــلآم وآلـخــيــآل*
*بـوســطـهہ لــولــو عـصــآم*
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
الفصل الثالث
شوق شدت الغطا عليا تستر نفسها برعب واسامه بص لضرغام باستهزاء وقال..ليك وحشه والله.. اتفضل معانا
ضرغام بصلو بغضب وراح شدو بعصبيه من قميصه وقال بطريقه مرعبه…انا كام مره قولتلك…ملكش دعوه باسد والمكان الي يكون فيه متدخلهوش اصلا..انت مش هترتاح غير لما اخلص عليك يعني
اسامه ضحك باستهزاء وبص لاسد وقال..ايه يا ستو انا امتى هتعتمدي على نفسك يا قطه
اسد اتنرفز ولسه هيرد ضرغام ضربو بركبتو في بطنو وقال..انا الي بكلمك ..كلمني انا..
اسامه مسك بطنو بوجع وقال..ايه يا جدع الهزار البايخ ده …ده انا حتى اخوك الكبير..وزق اديه وقال بعصبيه…غساااان
دخل واحد من الجارد بتوعو وقال..نعم يا اسامه بيه
اسامه قال بزعيق…مين فيكم الي ضرب اسد باشا
غسان قال..انا والرجاله يا باشا
اسامه قال بغضب مصتنع..ازاي تعملو كده يا حيونا،ت…اسد بيه ده ابن اختي…ومن عيله الثابت…والي يضرب حد من عيله الثابت…تبقى اديه خابت واحبالو دابت
وعايش على الفول النابت… قالتها شوق بسخريه
اسد رد بتلقائيه..وامه رقاصه وتابت
اسامه قال …شوفت ازاي..
ضرغام بصلهم بغضب رهيب واسامه كمل وقال..كلكم مرفودين يلا غور من وشي
الجارد قال امرك يا باشا وخرج… واسامه بص لضرغام وقال…ها..تمام يا شبح اديني مشتهملك كلهم..ما عاش ولا كان الي يمد ايده على كتكوتك الصغنن
اسد قال بغضب…انا مش كتكوت حد وبعدين انت كداب متصدقوش يا ضرغام …ده قاصد.. وبيستهبل ومش اول مره يعمل كده و
ضرغام قال بغضب مكبوت..استناني في العربيه يا اسد
اسد قال بسرعه…بس يا ضرغام
ضرغام قال بغضب..قولت استناني في العربيه
اسد مشي بغضب وضرغام بص لاسامه وقال…ابعد عنو يا اسامه…هو ملوش دعوه بكل الي بنا…شيلو من دماغك…شيلو من دماغك علشان محطكش انا في دماغي…وانت عارف لو حطيتك في دماغي هيحصلك ايه
ضرغام قال كده ولسه هيخرج اسامه قال…هتعمل ايه يعني…هحصل مالك…هتقتلني زي ما قتلتو …ولا فيه عندك جديد
.................
ضرغام اتنهد بغضب وبصلو بحده وقال…مالك ارتاح يا اسامه…انما انت مش هترتاح ….مش هترتاح ابدا ومشي بسرعه وغضب
اسامه باصص على طيفه بغضب رهيب وقال…انت الي عمرك ما هترتاح يا ضرغام بكره تشوف
شوق كانت شايفه كل الحوار وماسكه الملايه لفاها على نفسها واول ما خرج وقعتها على الارض وكانت لابسه هدومها عادي تحتها وخرجت جري ورا ضرغام ونادت وقالت..ضرغام بيه..ضرغام بيه
ضرغام وقف وبصلها من فوق لتحت لما لقاها بلبسها لانها ملحقتش تلبس ابتسم بسخريه وقال..نعم
شوق قالت بتوتر…عهد…عهد كويسه…
ضرغام قال بطريقه ترعب..كويسه…ممتازه..متخافيش..يوم ولا اتنين وهرجعهالك..هيه قربتك
شوق قالت لا ابدا..مش قريبتي..هيه..صاحبتي بس
صرغام بصلها بسخريه ومعلقش على كلامها ومشي
شوق دخلت الاوضه وهيه مضايقه وبصت لاسامه بغضب وقالت..اقدر اعرف مدام مش ناوي تعمل حاجه اخدتني ليه وعملت كل الفيلم ده هيه ناقصه بلاوي
اسامه اندهش من جرأتها معاه وقرب منها بطريقه تخوف وقال بدهشه.. بلاوي….وفي ثواني مسكها من شعرها بقوه وقال…انتي بتكلمي مين كده يا زبا،له انتي…ايه يا بت..ده انا كنت هدوسك وانا معدي..مش شايفك اصلا
شوق قالت بالم من شعرها..ليه يا عم…شايفني صرصار قدامك ولا اتعميت..سيب شعري هيطلع في ايدك
اسامه سابها وابتسم وقال…ماشي…وطلع فلوس وحطهالها في صدريه الفستان وقال… على العموم مش فاضيلك خالص انهارده…بس هرجعلك …علشان اعوضك عن الي زعلك هظبطك واعوضلك اليله متقلقيش
اسامه لسه هيمشي قالت بزهول..انت تقصد ابه..هو انت فاكراني زعلت وبزعق علشان انت منمتش معايا …ههههه…والله انتو الجماعه الاغنيا بتصعبو عليا ..غروركم يضحك
اسامه ابتسم بسخريه وقال…احنا الجماعه الاغنيا بنصعب عليكي انتي ..اممم…وشدها عليه ومسكها من وسطها وبص في عنيها جامد.وقال…هرجعلك تاني .. هرجعلك لاني هموت واعرف ممكن اصعب عليكي قد ايه وزقها على السرير وطلع
شوق اتألمت من مسكتو وقالت بغضب…غور داهيه لا ترجعك …ربنا يتوب عليا…ونزلت دموعها وقالت…دلوقتي زمان الحيو،ان التاني هيطلع كل عصبيتو على عهد..ربنا يكون معاها انهارده
ضرغام اول ما طلع من المكان قال لرجالتو… رجاله اسامه ميروحوش على رجليهم انهارده وكمل بصوت عالي قاصد يسمعهم..علشان الي ياخد اوامر يأذي حد تبعي يفكر قبل ما ينفذ
رجالتو قالو بصوت واحد تامر يا ضرغام باشا
ضرغام مشي ورجالتو اتقدمو على رجاله اسامه وكانو اكتر منهم بكتير ونزلو فيهم ضرب بقوه لحد ما كانو هيموتو في اديهم
اسامه طلع من المكان لقا رجالة ضرغام بيضربو رجالتو قربو يخلصو عليهم قال باستهزاء ….عاش يارجاله…وضحك بسخريه وركب العربيه وطلع على القصر
في فيلا ضرغام نزل ودخل الفيلا بغضب
اسد دخل وراه وقعد وهو منزل راسو في الارض بحرج
صرغام قلع جاكت البدله ورماه في الارض بعصبيه وقال..انا قولتلك ايه يا اسد قولتلك ايه..انا مش قولتلك ملكش دعوه باسامه خالص..انا هفضل كل شويه اجيبك من مكان وانت متخرشم بسبب زفت الهباب ده
اسد قال بتوتر ..يا ضرغام والله ماليه دعوه هو الي جيه على المكان بعدي والبنت دي اصلا كانت معايا انا ولله و
ضرغام خبط رجله في الكرسي بغضب وقال …يا بني ادم افهم…كل الي بيعملو معاك بيضايقني بيه مش اكتر…جدك قال الي هيأذي التاني فينا هيطرده من كل حاجه..وهو عايز كده افهم…وهدى لهجتو وقال..يا اسد اتجنبو علشاني… كويس لما دغدغك كده هو اصلا ملمسش البنت اخدها منك علشان تتصل بيا مش اكتر عايز يستفزني انا افهم
اسد قعد وقال بدموع…هو يعني علشان يضايقك ينسي اني ابن اختو…ويفضل يعاملني كده طول الوقت
ضرغام اتنهد وقال بحزن ..هو ناسي اني انا اخوه..مش هينسي انو خالك يا اسد
ضرغام قال كده ولسه هيطلع اسد قال….لسه على معادنا بكره..هنروح نقابلو
ضرغام قال وهو طالع…طبعا هنروح …الشغل بعيد عن اي شئ… خدها قاعده ..تصبح على خير
ضرغام طلع واسد اتنهد ودخل اوضتو وقعد على السرير ومسك علبه الاسعافات وبقى يحط على وشو مطهر وجات عيونه على صوره على الكمود
الصوره كانت مقطوعه نصين والنص الي في البرواز لست جميله جدا وتشبه اسد في شعرها البني وعيونها الخضر واقف قدامها طفل في عمر ال٥سنين نصو مع صوره الست ونصو مقطوع مع الجزء المفقود
اسد بص للصوره واتنهد وقال…وحشتيني يا ماما…وحشتيني قوي ..ونزلت دمعه من عيونه وقال..شوفتي..شوفتي اخوكي وحبيب قلبك عمل فيا ايه ..نسي اني ابنك..ويمكن نسيكي انتي كمان
عند اسامه رجع البيت ونادى على الجارد بتاعو وقال..اسمع..الشباب الي جم معايا هديلك عنوان تروح تاخدهم وتوديهم المستشفى وتدفع الحساب وقولهم اسامه بيه بيقولكم عاش…والمكافأت بتاعتهم جاهزه
الجارد قال امرك يا باشا وخرج…. واسامه اتصل على شخص وقال..خليكم جاهزين بكره التسليم مش عايز غلطه… وقفل معاه وابتسم بغضب وقال…بكره معادنا يا ضرغام …الصباح رباح يا ابن ابويا
اسامه لسه هيطلع تليفونه رن
بص للرقم بضيق وفتح وقال..ايوه يا بابا
في مكان تاني على البحر قاعد راجل في سن الستين ده عبد الرحمن الثابت والد اسامه قال بضيق …ايوه يا اسامه ايه الاخبار
اسامه قال على طول..انا مليش اي دخل الرجاله الاغبيه الي معايا اشتبكو مع اسد…وانا طردتهم على فكره ..بس لو عايز تسألهم ابعتهملك لو مش مصدقني يعني
عبد الرحمن اتمهد بضيق وقال…انا مش محتاج اسألهم يا اسامه ..كمان مش محتاج ارجع احذرك..
اسامه قل…اكيد … ريح نفسك يا بابا انا مش هاجي جمبو ..ضرغام ده اخويا واسد ابن اختي ..مهما كان
عبد الرحمن اتنهد وقال ..ربنا يهديك يا اسامه ويكون كلامك ده حقيقي…هحاول اصدقك
اسامه قال..هتصدقني وبكره هثبتلك انا قد ايه بحبهم با بابا
بقلم…زهرة الربيع
اسامه قفل معاه وطلع على اوضتو وهو ناوي على شئ خطير
عند ضرغام طلع بتعب وضيق ودخل اوضتو واتفاجأ بعهد قاعده على السجاده وبتصلي ومش حاسه بدخولو
ضرغام قفل الباب براحه ودخل وفضل مستنيها تكمل صلاتها
عهد خلصت وبقت تدعي بدموع وبدون صوت ووقفت بتطوي السجاده…بس وقعت من ايدها لما شافت ضرغام قاعد على السرير وبيبصلها بسخريه
ضرغام وقف وقال..حرما يا شيخه عهد…انا عايز اسأل سؤال من باب الفضول…عند عزام في شقه الدعاره..بتصلي كمان ولا مبيبقاش عندك وقت
عهد بلعت ريقها بخوف وقالت ببراه..ب .. بصلي
ضرغام قال بتريقه..امممم بتصلي..ويا ترى بتبقى طاهره… ولا طاهر اخو عبد الظاهر
عهد قالت بخوف منو…طا…طا…طاهر…مين
ضرغام ضحك بخفه على برأتها وبقى يقلع القميص وهو بيقول…ماشي انا هعتبر انك بالبرأه الي انتي رسماها قدامي…دي حاجه بينك وبين ربك..وانتي حره
عهد قالت بهدوؤ..هو..هو انت..انت بت..بتصلي
ضرغام اتفاجأ بسؤالها وقال بحرج من غير ما يبصها..احم..وانتي مالك
عهد ابتسمت ابتسامه بسيطه وقالت..تبقى..مش..بتصلي
ضرغام بصلها بغضب ومسكها من دراعها وقال بغضب…وانتي مالك اصلا بتدخلي في الي ملكيش فيه ليه..اسمعي ..انتي هنا علشان تبسطيني وبس…احنا مش في جامع يا اختي وبلاش الشويتين دول سامعه وزقها على السرير
عهد رجعت لورا برعب وخافت جدا وقالت اس..اسفه
ضرغام قرب عليها وقال بلهجه اهدى..ايوه كده..خليكي حلوه معايا..وهبقي حلو معاكي..تمام..وقلع منها الحجاب وبقى بمشي اديه على شعرها وقال..شعرك ناعم اوي حرير..
عهد كانت بتترعش جامد من الخوف وضرغام كان بيبص لملامحها وعيونها باعجاب شديد ورغبه وقال…وعيونك..حلوين قوي ..وقرب اكتر وقال قدام سفايفها بس اكيد شفايفك احلى وشدها عليها وانقض على شفايفها بقوه وجنون
في الوقت ده سيلا فتحت الباب وهيه بتقول…ضرغام انا جيت وووووو
يتبع
*آلـروآيـهہ مـن قـنـآهہ عــآلــم آلآحــلآم وآلـخــيــآل*
*بـوســطـهہ لــولــو عـصــآم*
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
تابع قناة رويـآت عـالـم الاحـلام والخيـال🧜♀️♥️ في واتساب https://whatsapp.com/channel/0029VaVcGX9KGGGOVoA6LR0b
🩷🩷🩷🩷🩷🩷
الفصل الرابع
انقض على شفايفها بقوه وجنون وعهد بتمنعه بكل قوتها وبتضربو بقبضتها الصغيره الضعيفه بس من غير فايده ولسه هيكمل دخلت سيلا بسرعه وحماس وهيه بتقول…ضرغام انا جيت و
سيلا قطعت جملتها بزهول وهيه بتبصلو بصدمه
ضرغام بعد عن عهد وهيه رجعت لاخر السرير بخوف وكسوف ودموعها بتلمع في عيونها وجسمها بيرتعش
ضرغام غمض عنيه بضيق وضم اديه بغضب مكبوت وقال…سيلا ايه الي قدامك ده
سيلا قالت بغضب..انا الي المفروض اسألك ايه الي قدامي ده يا ضرغام
ضرغام قال بضيق…لا يا حياتي انا مقصدش كده انا اقصد الي دخلتي منو ده اسمو ايه …
سيلا سكتت ثواني بتحاول تفهمه وضرغام قال بضيق..اسمه باب…واتعمل علشان الناس متقتحمش المكان كده زي بوليس الاداب..والمفروض تخبطي عليه…ودي مش اول مره انبهك على الموضوع ده
سيلا قالت بغضب ..لا والله انا دلوقتي الي غلطت مش كده..مين الي معاك دي يا ضرغام..وكملت باستغراب…العيله دي…هههه افهم بس هتستفاد ايه من دي
ضرغام اتنهد وقام وبقى يقفل قميصه بضيق وقال…اششش دماغي وجعاني ..جيتي ليه
سيلا قالت بحزن مصتنع…جيت ابات معاك كنت هعملك سهره حلوه كنت فاكره هلاقيك مستنيني بس للاسف طلعت معندكش وقت تستناني فيه
ضرغام قرب منها وابتسم ابتسامه جانبيه وقال مين قال اني مش مستنيكي وقرب شدها عليه من وسطها
سيلا قالت بضيق مصتنع..امال دي تبقى ايه
ضرغام قال بوقاحه..دي تصبيره علشان اعرف اكل كويس …اصلا جيتي في وقتك وقرب باسها بقوه وسيلا حطت اديها ورا رقبتو واتجاوبت معاه بسرعه
عهد كانت بتبصلهم بزهول من الي بيعملوه قدامها وودت وشها الناحيه التانيه وهيه قرفانه جدا من الي عملو معاها والي لسه بيعمله بالبساطه دي شدت الحجاب بتاعها ولبستو بسرعه وهيه بتلعنو وبتستغفر
.............................
ضرغام بعد عن سيلا وشدها من ايدها وبص لعهد وقال…شوفتي المسأله سهله ازاي..ابقى خليها تعلمك
سيلا كانت بتبص لعهد باستهزاء وفخر بكلامو كانو بيقول فيها شعر
عهد بصت لهم بحده ومردتش
ضرغام قال بزعيق..انتي لسه قاعده…قومي فزي..غوري من هنا فضي السرير لغيرك مش فاضي اناهد انهارده
عهد قالت بسرعه ولهفه..ام..امشي
ضرغام قال بسرعه وغضب ..مشت عليكي عقربه ..غوري اوضه تانيه لحد ما افضالك..يلا ولو رجلك عتبت بره الفيلا هقطعهملك سامعه
عهد هزت راسها بخوف وطلعت وهيه بتحمد ربها انو انقذها من بين اديه بقت تدور بين الاوض عايزه تفتح اي واحده منهم بس مفيش ولا واحده رضيت تتفتح معادا اوضه واحده اول ما لفت المقبض اتفتحت على طول
عهد دارت في الاوضه باعجاب كانت نضيفه ورحيتها جميله والوانها هاديه عكس اوضه ضرغام دايما فوضويه فيها ريحه خموور والوانها غامقه مرعبه اتنهدت بارتياح وقلعت الحجاب واترمت على السرير بتعب وشدت عليها الغطا وراحت في انوم
اسد خرج من الحمام ولابس بنطلون وبس ووقف يسرح شعره قدام المرايه واتفاجأ بشخص نايم على السرير
اتقدم ناحيتها وشال الغطا من على وشها واندهش لما شاف عهد نايمه على سريره مطويه على نفسها زي البيبي الصغير وشعرها مفرود وراها وشكلها يسحر
اسد قلبو بقي يدق بسرعه من منظرها وقال بهدوء…انسه ..انتي يا انسه
عهد قامت بخضه وبصتلو بزهول وشدت حجابها لبستو بسرعه وبقت تضم فستانها عليها طبعا لان ضرغام كان قطعهولها
اسد ابتسم وقال بسرعه..اهدي اهدي..انا اسد الي قابلتك الصبح…على السلم افتكرتيني
عهد هزت راسها بسرعه وقالت…اي..ايوه…افت..افتكر..تك
اسد قال بهدوء وابتسامه جميله…طيب ايه االي جابك اوضتي بقى
عهد بصت للمكان وقالت بحرج..اه…اس..اسفه..هيه..او..اوضتك..انا..انا..اخوك…قل..قلي ..روحي اوضه..تانيه..ودي الي اتفت..اتفتحت
اسد حاول يفهمها قال….اه ..قصدك صرغام قلك روحي اوضه تانيه ومعرفتيش تفتحي غير لاوضه دي مش كده…
عهد هزت راسها بايوه بسرعه وخوف
اسد ابتسم وقال…ده طبيعي لان كل الاوض مقفولين بالمفتاح الا اوضتي واوضه ضرغام..تلاقيه نسي يدكي المفتاح
عهد قالت…طيب…عن..اءنك..
ولسه هتطلع اسد وقف قدامها بسرعه وقال.. مستعجله ليه…استني هنتكلم شويه
عهد كانت بتكلمو وعيونها في الارض وقالت…ان..انا عا..عايزه انام
اسد قال بابتسامه…طب انتي منزله وشك في الارض ليه..ده انتي حتي زي القمر
عهد قالت بحرج…انت…احم…انت ..مكم..مكملتش
..لبسك
اسد بص لنفسو باستغراب وكان من غير التيشرت بالبنطلون وبس ضحك بخفه وقال..اه…علشان التيشرت يعني …حاضر يا ستي ثانيه واحده…وراح لبس تيشرت بسرعه وقال…اديني لبست …ها قوليلي بقى ضرغام جابك منين
عهد قالت ببرأه ….من…من…بي…بيت دع..دعاره
اسد اتسعت عنيه بزهول لانها بتقولها عادي كده ببساطه قال….ههه..بيت دعاره…انتي فاهمه الكلمه دي معناها ايه..مش كده
عهد قالت ….اممم…عرفاها…يعني بيت وفيه رقصات وحجات حرام
اسد ضحك وقال…حجات حرام…والله انتي تحفه …
عهد قالت بغيظ..انت بتضحك ليه…هو انا قولت حاجه تضحك
اسد قال وهو بيحاول يبطل ضحك..لا ابدا مقولتيش حاجه تضحك بس انتي طيبه قوي يا عهد.. وانا مستغرب ايه الي وداكي المكان ده
عهد قالت بتوتر..مش مهم روحت وخلاص
اسد قال…تمام برحتك على العموم امتي ما تحبي تحكيلي انا جاهز اسمعك..وحابب اسمعك
عهد ابتسمت وقالت..انت طيب قوي يا اسد بيه..مش زي اخوك ابدا
اسد قال بابتسامه..ضرغام مش اخويا..هو خالي..وهو كمان طيب بس ميبانش عليه
عهد ضحكت جامد وضحكتها كانت تجنن اسد قال بابتسامه بتضحكي ليه دلوقتي
عهدقالت بضحك..الجملتين يضحكو اكتر من بعض…انو خالك وانو طيب
اسد قال… والله قصه انوخالي دي عاديه جدا بتحصل وانوطيب كمان دي هتعرفيها مع الايام
عهد قالت ..ربنا ما يورهاني ادعيلي اخرج من هنا بسرعه …عن اذنك
اسد قال بسرعه…طب استني..انتي رايحه فين دلوقتي كل الاوض مقفوله..هتروحي تاخدي منو المفتاح يعني
عهد قالت بتلعثم وخوف..لا..لا….ان..انا…هنام.. في الص..الصاله…مش ..مش عايز..عايزه مفاتيح
اسد قال..اهدي اهدي انتي رجعتي تقطعي تاني ليه ما كنتي بتتكلمي حلو من شويه
عهد قالت…بتوتر..اصل..اصل انا..انا …اما بخاف..لسا..لساني بيتربط..ولما مش بخاف..بت..بتكلم عادي ولما بتيجي ييره خالك..مش بعرف اقول ..كلمتين على بعض
اسد ضحك وقال…خلاص متخافيش انا هدخل عندو واجبلك المفتاح
عهد قالت بحرج..بس ابقى خبط..علشان..احم علشان معاه واحده جوه
اسد قال بحرج..اه..احم..طيب..طيب ..هاجيلك حالا استنيني هنا
اسد راح وخبط على الباب جامد
ضرغام قام من جمب سيلا بغضب ولبس هدومه وراح فتح وقال بعصبيه..رجعتي تاني..
بس سكت لما شاف اسد قدامو قال..فيه ايه…ايه الي مصحيك لحد دلوقتي
اسد ابتسم بسخريه وقال..هات مفتاح لاي اوضه..يعني الغلبانه الي طلعتها دي علشان تفضي السرير هتنام في الشارع
ضرغام قال باستغراب عهد…هيه جاتلك
اسد قال..اه جاتاي هتروح فين معرفتش تفتح غير اوضتي
ضرغام قال..طب تمام يلا حلال عليك مدام مرتاحه معاك خليهالك..يمكن تتفك عقدتها يلا روح… ولسه هيقغل الباب
اسد حط ايده بيمنعه وقال..هو ايه الي خلهالك.. هيه علبة تونه ..هات مفتاح بقولك
ضرغام دخل بزهق وجاب له مفتاح وقال..اهوه المفتاح حل عني بقى
اسد اخد المفتاح بفرحه وقال..دلوقتي عيش براحتك الساحه ساحتك…. ورجع لعهد بسرعه
عهد كانت قاعده بتوتر شديد لحد ما جيه اسد وقال..جبتلك المفتاح
عهد قالت بفرحه..الحمد لله
اسد قال …يلا بينا تعالي معايا … اخدها وفتح لها الباب ودخلها وقال …ها ايه رايك عفكره الاوض دي بتتنضف كل يوم يعني نضيفه متقلقيش
عهد ابتسمت وقالت..شكرا يا اسد بيه والله انت طيب جدا مش زي الغول التاني
اسد ضحك وقال…انتي الي مفيش اطيب منك يا عهد
وبص في عيونها الي بيجمدوه مكانو كل ما يبص فيهم بس فاق لنفسه بسرعه وقال..احم ..طيب اسيبك ترتاحي… ولسه هيطلع
عهد قالت صحيح سلامتك …انت عامل حادث
اسد ضحك بخفه وقال…اه…قصدك وشي يعني..اه حادث بسيط…الله يسلمك
عهد ابتسمت واسد كان حابب يفضل معاها اطول وقت بس قال..احم تصبحي علي خير
عهد قالت بابتسامه …وانت من اهل الخير
اسد مشي… وعهد نامت على السرير بحزن وهيه مش عارفه هتفضل هنا لامتي
في صباح يوم جديد وبعد الفجر على طول كان اسد وضرغام مستنيين اسامه في مكان مقطوع على البحر متنرفزين جدا لانو اتأخر وقاصد يخليهم يستنوه
بعد شويه وصل اسامه وسط رجالتو وبصلهم بسخريه وقال..اهلا بالغوالي..اتأخرت عليكم ولا ايه
اسد كان متغاظ ولسه هيرد ضرغام قاطعو وقال…لا لسه واصلين حالا …المهم كلمت الدمراوي
اسامه قال…اممم زمانه على وصول ووقفو سوا شويه وكانو بيتأكدو ان المكان امان من كل الجهات
بقلم زهرة الربيع
بعد شويه وصلت عربيات كتير ونزلو منها رجاله مسلحين وفي وسطهم راجل في الخمسين بلبس غالي جدا وقال..اهلا باولاد الثابت..الحاجه جاهزه
اسامه قال..جاهزه..فلوسك معاك
الدمراوي مد عليهم شنطه كلها دولارات وهما سالموهم شنطه فيها سلاح
رجاله ضرغام واسامه كانو بيراجعو على الفلوس ويتاكدو انهم مش مزورين
واول ما ادولهم التمام كانو رجاله الدمراوي اكدو على السلاح الي استلموه منهم وكل واحد طلع بعربيتو
اسامه بص لضرغام واسد وقال…كده اوكي يا شباب..ده نصيبكم زي ما تفقنا وادالهم الفلوس
ضرغام ابتسم بسخريه وقال…غريبه….كده من غير حركاتك الي متعود عليها ..لا كده اقلق عليك
اسامه ضحك وقال ..عيب يا ابن ابويا احنا متفقين..حد الله بيني وبين الحرام
اسد قال بسخريه….فعلا..على ايدي
ضرغام ضحك وقال… يلا يا اسد وطلعو بعربيتهم
اسامه اتصل بشخص وقالل…طلعو..انت جاهز مش كده..مش عايز غلطات… وقفل معاه وابتسم بخبث
عند عهد اول ما اتأكدت ان ضرغام مشي من الفيلا قامت وصلت فرضها و راحت لبست قميص من عند اسد فوق هدومها علشان هدومها متقطعه ومتبهدله
ونزلت على المواسير من البلكون ونزلتها في الناحيه التانيه من الجنينه ولسه هتجري شافوها اتنين من الحراث
واحد منهم قال…الحق يالا العصفوره دي
التاني قال..دي ماشيه يبقى ضرغام باشا اخد غرضه منها ومشاها زي غيرها
الاول قال…طب مدام مش عايزها احنا ولى بيها…دي متتسابش..واتقدمو عليها
عهد كانت مش شيفاهم وبتحاول تشوف مكان تهرب منو وحست ان فيه حد وراها بتبص لقتهم في وشها لسه هتصرخ واحد حط ايده على بقها ووشالها بسهوله والتاني فتحلو باب اوضه في الجنينه ودخلو بيها ووووو
يتبع
*آلـروآيـهہ مـن قـنـآهہ عــآلــم آلآحــلآم وآلـخــيــآل*
*بـوســطـهہ لــولــو عـصــآم*
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
الفصل الخامس
كتم بقها بايده وشالها ورماها على السرير والشاب الي معاه قفل الباب وبصلها برغبه شديده وعهد بقت ترجع لورا برعب شديد
واحد منهم قال..شوفت القمر…واتحدفت علينا من غير تعب
التاني بص لعهد وقال..متخافيش ياموزه…احنا اهدى بكتير من ضرغام بيه ومش هنتعبك خالص وضحكو سوا وعهد كانت بتبصلهم برعب شديد
عند ضرغام كان سايق العربيه ومستغرب ان الحكايه مشيت بالسهوله دي عكس ما اتوقع وكانت رجالتو حوالين المكان جاهزين رهن الاشاره علشان اي حركه غدر بس امرهم يرجعو لما اتاكد ان كل حاجه مشيت تمام
اسد بصلو باستغراب وقال..مالك يا ضرغام
ضرغام اتنهد وقال..مفيش قلقان شويه
اسد قال باستفهام..ليه ..ده حتى كل حاجه مشيت تمام عكس توقعنا ليه القلق وبقى
ضرغام اتنهد وقال..قلقان لانها مشيت عكس توقعنا
اسد استغرب وقال..مش فاهم..يعني انت كنت عايزه يغدر علشان تطمن
ضرغام لسه هيرد اتفاجأو بعربيات كتير لفو حوالين عربيه اسد وضرغام
ضرغان وقف العربيه بسرعه والعربيات وقفو قدامهم ونزلو منها رجاله الدمراوي ورفعو عليهم سلاح كتير وقالو انزلو
ضرغام ابتسم بسخريه وقال..تمام…كده صح
اسد بصلو بقلق ونزلو هما ااتنين
ضرغام قال…فيه ايه انتو مش خدتو حاجتكم عايز ايه تاني يا دمراوي
الدمراوي قال بخباثه..عايز الفلوس… معلش خليها عليك المرادي يا ابن الثابت …عاشان لعبتكم الي العبتوها معايا قبل كده
اسد قال بزعيق .انت مش خدت حقها من جدي ..ايه فكرك دلوقتي بكل ده
الدمراوي لسه هيرد ضرغام قال..استني انت يا اسد…وبص للدمراوي وقال بتحزير..خد رجالتك وامشو…علشان لا انت ولا الي باعتك قد الحركات دي …هتتعبو
....................
الدمراوي خلى رجالتو قربو السلاح وطلعو شنطه الفلوس من عربيه ضرغام وحطوها في عربيتهم ..وقال…انا مفيش حد باعتني.. انا الدمراوي الاسم لوحدو كفايه ..يلا روحو احسن ما تخسر حياتك يا ضرغام وحيات الغلبان الي معاك
ضرغام لقى نفسو هو واسد لوحدهم ومفيش فايده من المقاومه ابدا قال بطريقه ترعب…هتندم يا دمراوي..انت والي معاك كلكم..نهيت نفسك بايدك
الدمراوي اترعب من الطريقه الي اتكلم بيها بس بصلو بسخريه وركب العربيه هو ورجالتو ومشيو
اسد وضرغام كانو في قمه العصبيه واسد قال..ايه دلوقتي
ضرغام ابتسم رغم الغضب الي جواه وقال…يلا…هنرجع على فيلا
اسد قال..بس
ضرغام مسمعوش وقال… يلا يا اسد… وركبو العربيه واتوجهو ناحيه الفيلا
عند عهد كانت بتقاوم الشباب الي ماسكينها بقوه وبقت تبكي وتصرخ وواحد منهم هجم عليها وكان هيعتدي عليها بس ضربتو برجلها تحت الحزام بقوه ونزلت من على السرير وعايزه تجري
بس الشاب التاني مسكها من وسطها بيمنعها وبقت تصرخ وتخربشو وشد قميص اسد الي لبساه قطعو والفستان كان تحتو مفتوح وعهد كانت بتصرخ بكل قوتها لدرجه ان صوتها قرب يروح
في الحظه دي اسد وضرغام كانو داخلين الفيلا بغضب رهيب بس وقفو لما سمعو صوت صراخ من الجنينه
اسدد قال ..ايه الصوت ده
بس في ثواني ميز الصوت وقال ده صوت عهد … وجري ناحيه الصوت وضرغام مشي وراه بلا مبالاه بس عايز يعرف ليه بتصوت كده
اسد سمع الصوت من اوضه الجارد وجري عليهم وكسر الباب برجلو واتفاجأ لما لقاهم موقعين عهد على الارض وبتحاول تقاومهم وبهدلنها على الاخر
ضرغام كمان وصل واتفاجأ زي اسد بس الي فاجأو اكتر عصبيه اسد بقى زي البركان الثاير وهجم على الجارد وبقى يضربهم واحد ورا التاني وبيقول..يا حيوا،ن يا زبا،له..ايه الي عملتوه ده هق. تلك يا كلب منك ليه هق. تلكككككك
ضرغام بص لعهد…الي كانت مصدومه وبتتنفض كان مستغرب جدا رعشتها وخوفها وكل الصراخ الي سمعو واثار المقاومه واضحه عليها وهدومها كلها متبهدله
ضرغام استغرب جدا ..ازاي واحده من بيت دعاره ممكن تقاوم كده …اتنهد ومد ايده ليها عايز يقومها
عهد بصت لايده برعب بس كانت نظراتو مش حاده زي كل مره.. كانت نظرات حيره وشفقه مسكت ايده ووقفت وبقت تقفل القميص الي كان مقطوع جدا
اسد كان متعصب جدا وبيضرب الرجاله وهما مكانوش بيقاوموه ومرعوبين منو طبعا مش من قوتو لاكن من مكانتو ومركذو خصوصا عند ضرغام
ضرغام قال ..كفايه يا اسد…
اسد كان مكمل فيهم ضرب ومش ساكت بس ضرغام زعق وقال..قولت كفايه يا اسد..انا تعبان مش ناقص
اسد سابهم وهو بينهج من كتر ماضربهم وبص لعهد بدموع وقال..انتي كويسه يا عهد…
عهد هزت راسها بلا والدموع في عنيها
ضرغام بص لنظرات اسد ليها بشك والدموع الي في عنيه واتعصب من لهفتو عليها مسك ايد عهد بقوه وقال..اكيد مش كويسه..وتستاهل وشدها من ايدها بقوه وطلع بيها على الفيلا
اول ما دخل بيها الفيلا زقها على اول كرسي قابلو وقال بغضب…نزلتي ليه…عاجبك الي حصلك ده ولا بتبقى مبسوطه لما الكلاب تنهش فيكي
عهد وجعتها الكلمه وبصتلو بغضب واتغلبت على خوفها منو واتكلمت بوضوح وغضب وقالت…الي الكلاب عضتو مره مبيخافش منهم تاني يا ضرغام بيه..ولا نسيت انت عملت فيا ايه امبارح
ضرغام اتسعت عنيه من جرأتها وكلامها المظبوط من غير تلعثم قال …ههه…طب ما انتي بتتكلمي اهوه…وصوتك حلو وكلامك حلو ومسكها من فكها وقال…وقلة ادبك كمان حلوه
هنا اتدخل اسد وبعدو عنها وقال بزعيق..حرام عليك يا ضرغام مش شايف حالتها
ضرغام قال بجمود..حالتها دي هيه للي جابتها لنفسها لو مكانتش نزلت وحاولت تهرب مكانتش حطت نفسها في الموقف ده
اسد قال بغضب..هيه ملهاش ذمب هيه خايفه وحاولت تمشي هما لو محترمين مكنش عملو كده انت لازم تمشيهم من هنا
ضرغام بصلو بدهشه وقال..امشي مين ..عز وفاروق دول معانا ليهم سنين..امشيهم علشان دي..علشان واحده من بيت دعاره حابه تمثل الشرف علينا…
عهد نزلت دموعها بحزن على نفسها و اسد بص لدموعها بحزن و قال بزعيق…كفايه يا ضرغام بقى ملوش لزوم الكلام ده
ضرغام قال بغضب ..بقولك ايه انا مصدع وعايز انام محدش هيمشي من البيت ده..اصلا هما مغلطوش ..شباب ودمهم حامي وشافو مزه قدامهم عايزهم يعملو ايه…اي حد مكانهم كان هيعمل كده..وكمل قاصد يهين عهد..اصلا هما متعودين على كده مع البنات الرخيصه الي بجبهم…
عهد نزلت دموعها من اهاناتو وضرغام قرب منها وقال بفحيح مرعب ..الي عملوه هما ارحم من الي طكت هعملو لما الاقيكي…ولو حاولتي تهربي تاني ملكيش عندي غير رصاصه …اللهم بلغت..اللهم فاشهد
ضرغام قال كده وطلع على اوضتو بعصبيه
عهد قعدت على الكرسي بتعب وقلبها بيتقطع من الوجع اسد بصلها بدموع وقال..حقك عليا انا
عهد بصتلو بدموع وراحت على الاوضه من غير ولا كلمه وهيه منهاره جدا
عند اسامه كان على البحر في نفس مكان التسليم لحد ما وصل الدمراوي ورجالتو ونزلو من العربيه
اسامه قال..ها نفذتو
الدمراوي قال ..عيب عليك..
اسامه قال بتحذير …المهم الي جاي وطبعا عارف الي هيحصل بعد كده لازم تختفي مش هينفع بابا يلاقيك باي شكل ولا يعرف انك معايا
الدمراوي قال..متقلقش يا اسامه بيه ..اعتبرو حصل اتفضل الشنطه
اسامه مسك الشنطه وفتحها وبص للفلوس شويه واتحولت ملامحو لغضب رهيب وشد ورقه من الدولارات وبقى يشوفها بتدقق وقال بجنون..الفلوس..الفلوس دي متزوره….متزوره يا دمراوي
الدمراوي التفاجأ واخد منو الفلوس وبقى يشوفها وفعلا كانت متزوره
اسامه طلع سلاحو في وش الدمراوي وقال بعضب…الفلوس فين يا دمراوي..احنا اتفقنا من غير لعب وقولتلك هتاخد العموله الي انت عايزها انا ميتلعبش معايا مش انا الي اتسرق
الدمراوي قال برعب..والله هيه دي الفلوس الي اخدتها منهم والله هيا
اسامه قال بغضب وجنون..هيه ازاي ا..نت بتستغفلني.. الفلوس كلها كانت سليمه…انا ادتهالهم بايدي وشفتها بنفسي ..انت بتستهبل
الدمراوي قال برعب..والله يا اسامه بيه هيه دي الفلوس الي اخدتها منهم…انا هكدب عليك ليه..هيه دي اول معامله بنا
اسامه اتوتر لما حس ان ممكن يكون ضرغام كشفهم وقال بغضب…لا..لا اكيد لا
بس قطع كلامو لما سمع رنه تليفونه بيبص للمتصل وكان ضرغام
اسلمه اول ما شاف اسمه اتأكد من شكو..اتنهد وحاول يكتم غيظه وغضبه ونزل سلاحه وفتح وقال…عايز ايه
ضرغام ضحك جامد وقال بسخريه…ولا حاجه…بس حبيت اسمع صوتك في الوقت ده
اسامه عمض عنيه وفتحهم بعصبيه وقال…تمام…حلوه…حلوه قوي يا ضرغام …لا حقيقي حلوه
ضرغام قال باستهزاء…انت الاحلى يا اس…ههههه يعني انت متوقع ان ضرغام الثابت يتعلم عليه ويتاخد منو فلوسو ويمشي كده…انا على العموم رنيت الحقك قبل ما تخلص على الممثل التافهه الي معاك..وجدعنه مني ابوك مش هيعرف بالحركه النص كم دي..وضحك وقال…طبعا لو مكانش عرف…يلا سلام يا سو …. وضحك تاني بطريقه مستفزه اوي..
..............
اسامه ضرب التليفون في الصخور كسرو وقال بغضب وصراخ..غورو من وشي غورو ..مش عايز اشوف حد قدامي…الي هلمحو هخلص عليه
الكل هرب من قدامو بسرعه واسامه رما الفلوس في الارض بغضب
في الفيلا ضرغام قفل مع اسامه وهو مبسوط واتصل علي السواق بتاعو وقال..انت فين… تحت…طب انا نازل حالا
ضرغام نزل وكانت عربيه رجالتو كانو معاه في التسليم ومشاهم قدام الفيلا ودخل واحد وادالو الشنطه الي فيها الدولارات الحقيقيه وقال…الفلوس اهيه يا باشا..مع ان يعني مستغربين ان حضرتك امنتنا عليها يعني وسبتها معانا
ضرغام ابتسم وقال..عيب الكلام ده يا شوقي انت بقالك سنين معايا
شوقي ابتسم فاكرها ثقه بس ضرغام كمل وقال بتحذير..انت اكتر واحد عارف ان حاجتي مع اي حد هتبقى في امان ..لو حتى مع كلب من الشارع..لان محدش يقدر يخوني ولا ايه
شوقي قال بخوف..طبعا..طبعا يا باشا عن اذنك
ضرغام اخد الفلوس ورما الشنطه هو وداخل لاسد وقال…خد الفلوس اهيه..دخلها في حسابنا
اسد بص للفلوس بزهول وضرغام بصلو وغمز وقال..هيه….وطلع على اوضتو
اسد نط بفرحه وبقى يقول بصوت عالي …والله معلم..مفيش منك..انت اسد الغابه والباقي كلاب
ضرغام بصلو من السور وقال …لا…الباقي اسود برضو…بس من غير شعر …وضحك بقوه ومشي
اسد وقف باستفهام بيحاول يفهم قصدو اواتسعت عنيه بزهول من كلامو وقال بصوت عالي وضحك ..اه يا زبا،له
ضرغام سمعو وضحك ولسه هيدخل اوضتو جات عيونه على الاوضه الي ادى مفتاحها لاسد علشان عهد تبات فيها ابتسم بطريقه مخيفه وفتحها ودخل وقفل الباب وراه
عهد كانت بتستحمي ويا دوب خلصت ولفه الفوطه عليها وبتمسح دموعها الي مش راضيه تفف بكفة ايدها زي الاطفال بس اتصدمت وكانت هتقع لما ضرغام فتح باب الحمام ودخل عليها وووووو
يتبع
*شـآرڪو وآعمـلو ريآڪت مـختلف فضـلآ♥️🍒*