الفصل الثاني والأخير
اسكريبت كامل 🥳🥀↻≯🍒⸙•♡»»))
اسكريبت
يبقي تسبيه
مينفعش مينفعش اسيبه
لي مش انتي قولتي انك بتحبيني
ايوة بس بردوا بحبه
ودا ازاي يعني
معرفش معرفش ومش قادرة افكر ومش فاهمة ازاي انا كدا
طب بس اهدي يا حبيبتي وفهميني
بص انا بحبه اوي وفينفس الوقت عايزاك جمبي ومعايا
بس انتي كده مش بتحبيني انتي كدا حبيتي اهتمامي وكلامي معاكي
بدموع معرفش مش بطيق يبعد عني ربع ساعة وانت بردوا بس مش زيه هو اكتر
طيب انا لازم امشي عشان عندي مشوار
ابقي كلمني
اوك باي
باي
في البيت
بتحبها يسطا
معرفش حاسس اني بدات ازهق منها كدا
تزهق!!!! تزهق ازاي يعني هو في حد بيحب بيزهق
معرفش البت وفاء بدات تلين معايا
هو انت بتكلم واحدة غيرها
ايوة يعم مالك مصدوم ليه
في الجهة الاخرة
يعني انتي دلوقتي بتحبي مين فيهم
بحب مصطفي
خلاص كلمي احمد وانهي الموضوع بس خليكي فاكرة ان هما اخوات ومينفعش تبقوا علي اي علاقة غير ازيك تمم من غير هزار بقي ولا اي حاجه
ماشي انا هقوم اكلمه
طب يسطا تلفوني بيرن وهجيلك تاني نكمل كلامنا
ايوة يعم والعة معاك
احم الو
الو يا احمد كنت عايزة اقولك اني اخدت قرار
لا عشان خاطري لا متعمليش كدا
انا اسفة بس انا كدا بظلمكوا انتوا الاتنين وبظلم نفسي لازم الموضوع ينتهي
تمم انا اسف ع اي حاجه
تمم باي
باي
اي يسطا خلصت بسرعه انا قولت هتطول يعني بس قولي كنت بتكلم مين
هااا دي واحدة معايا في الشغل كانت بتسالني علي حاجه
ايوة يععااام
انا هنام تصبح ع خير
غريبة مالوا دا
في الجهة الاخرة
هاا عملتي اي
قولتلوا اني خلاص لازم انهي الموضوع
جدعه خلي بالك منمصطفي بقي
ماشي
هنام انا بقي تصبحي ع خير
ونتي من اهلوا
في الشات
وحشتني كدا متسالش عليا طول اليوم
معلش يحبيبتي والله الشغل كان صعب اوي النهاردة
ماشي يا حبيبي احكيلي بقي عملت اي
وعدا الكلام عادي
تاني يوم الصبح
في الشات
اي يا وفاء عاملة اي
تمم الحمدللله ونت
كويس
بقولك انا كنت عايزة اقولك حاجه
اتفضلي
انا بحبك
احم القلوب عند بعضها
بجد!!!
اه والله بحبك
وانا كمان بحبك
في الجهة الاخرة في الشات
معلش يا حبيبي مش هعرف اكلمك طول اليوم عشان عندي محضرات كتير النهاردة
ماشي متتاخريش والبسي كويس
حاضر باي
باي
بليل
في شات احمد
انا عايزاقولك حاجه
اتفضل
مصطفي بيلعب بيكي و والله مش بيحبك وبيتسلي والله ما بكدب
انت اتجننت انت اتهبلت بقي هو عشان قولتلك اني بحبه هو عايزاه هو تعمل كدا دا اخوك يعني تتمناله الخير
انتي حره انا حذرتك سلام
ف داهيه يعم
بعد ساعه في شات مصطفي
وحشتني معلش اتشغلت عنك طول اليوم حسيت انك تعبت انت كويس
انا اسف
ع اي يبني
احنا مش هينفع نكمل كل واحد يروح ل طريقه
ل لي ط طب انا عملت اي انا غلطت ف اي
بصراحه بقي انا معتش بحبك
م اي معتش از ازاي يعني
انا اسف ودا قسمه ونصيب
لي دا انا بحبك
ولكنه كان عمل بلوك خلاص
في شات احمد
احمد الحقني الحقني يا احمد
اي ف اي انتي كويسة
انا حاسة ان قلبي هيقف ونفسي مش قادرة
طب بس اهدي اي اللي حصل
مصطفي سابني انا والله والله ما عملت حاجه انا بحبه و اقسم بااللله معملتش حاجه طب قوله يكلمني طب عشانخاطري اساله سابني لي انا غلطت ف اي
والله قولتلك هو كان بيتسلي بيكي هو قالي كدا امبارح
شكرا يا احمد انا هقفل باي
تمم
بعد 4 ايام
في شات احمد
احمد ممكن نتقابل محتاجه اتكلم معاك شوية
تمم ماشي امتي
النهاردة كمان ساعه ممكن؟؟!
اه تمم اوي
الساعه 7 في الكافيه
قاعدة حاطة دماغها علي الترابيزة
وجه قعد قدامها
ازيك
رفعت وشها وكان لونه اصفر وتحت عينيها اسود
يلهوي اي اللي عمل فيكي كدا يبنتي انتي اتهبلتي
مش مهم انت عامل اي
كويس وانتي عاملة اي شكلك تعبان اوي
لا عادي دي ممكن تكون انيميا
تمم ماشي تشربي اي
هروح التوليت واجي نتكلم
تمم ماشي ولسا بيلف ينده للويتر لقاها واقعة علي الارض
جري عليها لارا لارا فوقي يلهوي نبضها ضعيف
اطلبوااا الاسعااااااافففف
وبالفعل طلبوا الاسعاف وبعدين جت ودخلت عناية مركزة وبعد 15 ساعه طلع الدكتور
انت تقربلها اي
انا خطيبها
شد حيلك البقاء لله هبوط حاد ف الدورة الدموية واكتأب حاد وانيميا واضح انها كانت تعبانه شد حيلك
وجاي يمشي مسكه من البالطوا وقاله
انت اتهبلت ادخل صحيهااااا يعم انتتتتتت
اهدي يا استاذ هي ارتاحت البقاء لله ربنا رحمها
مينفعش ندخل اخوات او اصحاب ف الحب
متجرحش حد بتحبه عشان دا جزاءه عند ربنا كبير وهتعيش بزنبه❤❤
بقلم : عائشة نصر🦋🦋