❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 3️⃣ ❵ـــــــارت☟
*ـ ࢪواية لكنني طفلة 🥳🥀↻≯🍒⸙•♡»»))
9-10-11-12
رواية : لكنني طفله 🥺
الفصل التاسع🌚♥️
كتابت ريماس مصطفى
الدكتور:الف مبروك انتي حامل
فرح بصدمه:ايه
الدكتور:انتي حامل
فرح:بجد يا دكتور
الدكتور: والله حامل
فرح: الحمدلله يارب الحمد لله
الدكتور:الف مبروك
فرح: الله يبارك فيك يا دكتور بس ممكن بعد ازنك ممكن متقولش ل محمد
الدكتور:تمام
_______________
عند حازم وعايده
_______________
عايده:مش انا قولتلك هقتلك
حازم:هو انتي
عايده:اه انا اللي سممت وكمان ممكن اقتلك دلوقتي
حازم:عايده انا جوزك هتقتلي جوزك
عايده:يا سلام يعني انت كنت هتطرد مراتك
حازم:انا اسف والله ما هعمل كده تاني تعالى في حضني وحشتيني
عايده:وايه يضمنلي انك مش هتعمل حاجه
حازم:اهو معيش حاجه في أيدي وكمان هجبلك عيل يصدعك
عايده:بجد ياحازم
حازم:هاشوف دكتور
يشوفلي علاج
بس الاول هاتي حضن
عايده:غمض عينيك
حازم حضن عايده
وطلع من دراع القميص حقنه مخدر وحطها في رقبتها
حازم: محمد محمد
حازم:إلحقني عايده عايزه تموتني
محمد:نعم ياخويا
حازم: والله
محمد لقي عايده مرميه على الأرض
محمد: الله يخرب بيتك انت قتلتها
حازم:لا انا ايدتها مخدر بس
محمد:خد الفون من جيبي اطلب دكتور شريف
الباب خبط
حازم:حاضر
محمد:ها يادكتور
الدكتور:وخده جرعة مخدر زايده والمخدر ده احتمال يقعد ٤٨ساعه عشان يفقد مفعوله
حازم: شكرا يا دكتور
الدكتور:العفو
فرح: محمد
محمد:نعم
فرح:يالا عشان نفطر
محمد: حاضر
فرح:دا طبقك ودا طبقي ودا طبق الضيف
محمد:ضيف مين وحطاله شويه صغننين كدا ليه
فرح:علشان هو مبيعرفش ياكل
محمد:اومال حطاله اكل ليه
فرح:عشان هو جاي
محمد:أمتي عشان اكون عامل حسابي
فرح:بعد تسع شهور
محمد:يعني ايه ثانيه انتي قصدك
فرح:اه يا محمد انا حامل
*رواية : لكنني طفله 🥺
كتابت ريماس مصطفى
الفصل العاشر ♥️🌚
فرح:اه يا محمد انا حامل
محمد:هو هو انا بحلم
فرح:تحب اقرصك
محمد:لا وعلي ايه انا خلاص صدقت
محمد شال
فرح وقعد يدوخها لغايه ما الباب خبط
محمد:حاضر
نورهان:كل دا بتفتح يا استاذ
محمد:بت بقولك ايه انتي قطعتي احسن لحظه في حياتي
نورهان:حياتك اهم مني يا بيبي
محمد:اموت واعرف امك مبتتكلمش زيك ليه
نورهان:مكملتش تعلمها
فرح:انا سمعاكوا والله انا مش طرشه
نورهان:عامله ايه يا فوحه
فرح:انتي تاني
نورهان:اه شوفتي الحظ
فرح:عايزه اقولك حاجه يا نورهان
نورهان:الاول عملتي الاكل ولا معملتوهطوش
فرح:ولو معملتهوش
نورهان:يبقا سلام انا بقا
فرح:طب والحاجه
نورهان:بعد اما اكل
فرح:هيبقا ليكي اخ او اخت
نورهان: يعني انا مش هلعب مع ديده وامنيتي تاني
فرح:حيلك حيلك دا لسه بعد٩شهور
يالا هاقوم احضرلك الفطار
نورهان:ماما استني
انتي من هنا ورايح مش هتقومي من هنا الا ولو هاتخدي شاور
فرح:يعني ايه بقا
مش هروح الشغل
نور:لا
فرح:لا بقا كدا كتير
نورهان: يارب بنت
محمد:يارب ولد
نورهان:القرار دا نسيبه ل فوحه
محمد:عندك حق تعالي نسألها
نورهان:فوحه
فرح:يا نعم
محمد:انتي نفسك تجيبي ايه ولد صح
نورهان:بنت صح
فرح:ولا دا ولادا
نورهان:هي ماما عايزه كائن فضائى ولا ايه
محمد:مش عارف
فرح:يا اغبياء انا عايزه توأم
نورهان:بنتين صح
محمد:ولدين صح
فرح:ولد وبنت
محمد:زين ما اخترتي يا حببتي
نورهان:لا يا با مش وقتو دا انا حتا قاعده
فرح ومحمد:اتلمي
نورهان:طب هتسميهم ايه انا هسميهم روان ومروان
محمد:طب عن ازنكم
نورهان:بابا استنى حلوين
محمد:حلوين علشان انتي اللي اخترتيهم
فرح:أنشأ الله هسميهم انك
روايه :لكنني طفله 🥺
الفصل الحادي عشر
كتابت ريماس مصطفى
فرح:انشاء الله هسميهم كدا
محمد استني عايزاك
فرح:مش اي حاجه كدا تزعل
محمد:يعني ايه يافرح مش بنتي
فرح:بنتك بس مش فاكر لما حازم قال بنتك ماتت
محمد:مش عارف ليه حاسس انها عايشه
فرح:ربنا يصبرك
(فرح مش ام روان ولا نورهان هي مرات ابوهم )
نورهان:ماما ممكن اطلع العب مع صحابي
فرح: حبيبتي انتي كبيرتي مينفعش تطلعي الشارع
نورهان:طيب أنا زهقانه
محمد:بقولكم ايه ما تيجوا نخرج
فرح:لا مش لازم
نورهان:فوحه يالا وبلاش دلع عشان أنا زهقانه
فرح:اقنعتيني يالا نخرج
_______________
بعد مرور شهر
_______________
عايده:انتي طلعلك كرش كدا ليه يافرح
فرح:لا دا بيبي
عايده:بتهزري
فرح: والله
عايده بنار جوها:الف الف مبروووك
فرح: الله يبارك فيكي انا بس كنت طلعالك علشان بنتي عيد ميلادها النهارده
فا قولت اعزمك
عايده:تمام هنزلك عل الساعه٦
فرح: تمام
عايده بغيظ:قوم قوم ياحازم وبعدين انت مش قولت هتروح عند دكتور ما روحتش ليه
ماروحتش ليه
حازم:انتي عايزه ايه
عايده:عايزه اخلف
كل شويه اللي اسمها فرح دي تخلف وتجيب عيال وانا قاعده بتفرج عليها
يا اما تجبلي عيل يا اما طلقني
حازم:نعم يا روح امك تطلقي
عايده:اه هطلق
حازم:اولا طلاق مش هطلق ثانياً المشكله من عندك يا ختي مش من عندي
عايده:يعني زي اللي سمعتيه
حازم:عايده عايده انتي كويسه يا حبيبتي عايده
رواية :لكنني طفله🥺
الفصل الثاني عشر♥️🌚
الكاتبه "ريماس مصطفى"
حازم:عايده عايده انتي كويسه ياحببتي
في الوقت دا كانت عايده مرميه علي الارض
حازم: محمد محمد
محمد: نعم يا حازم
حازم: اتصل بالدكتور شريف بسرعه
محمد:ليه
حازم: هقولك بعدين
محمد:حاضر
_______________
بعد مرور نص ساعه
_______________
الباب خبط
حازم: حاضر
حازم: اتفضل يا دكتور
شريف:الحاله مالها
حازم:لقتها فجأه اغمي عليها
شريف:اممم عندها هبوط حاد وصدمه عصبيه
حازم:طب هي كويسه
شريف:هي هتدخل في غيبوبه شهر
وهبعتلك ممرضه تهتم بيها
حازم: شكرا يا دكتور
شريف:العفو
_______________
بعد مرور ساعه
_______________
الباب خبط
حازم: حاضر
ساره:انا الممرضه
حازم:اه اتفضلي
تشربي حاجه
ساره:لا شكرا
فين غرفه المريضه
حازم:في اوضتي
ساره:افندم
حازم:في اوضتي
ساره: ممكن توريهالي
تاني اوضه علي الشمال
_______________
بعد مرور شهر
_______________
عايده:اه يا دماغي
حازم:عايده انتي فوقتي
عايده: هو ايه اللي حصل
حازم:انتي مش فاكره
عايده:لا
حازم: الحمدلله
...: حبيبي ايه ده عايده انتي فوقتي_