لاكنني طفله - ❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 3️⃣ ❵ـــــــارت☟ - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: لاكنني طفله
المؤلف / الكاتب: غير مححدد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: ❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 3️⃣ ❵ـــــــارت☟

❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 3️⃣ ❵ـــــــارت☟

*ـ ࢪواية لكنني طفلة 🥳🥀↻≯🍒⸙•♡»»)) 9-10-11-12 رواية : لكنني طفله 🥺 الفصل التاسع🌚♥️ كتابت ريماس مصطفى الدكتور:الف مبروك انتي حامل فرح بصدمه:ايه الدكتور:انتي حامل فرح:بجد يا دكتور الدكتور: والله حامل فرح: الحمدلله يارب الحمد لله الدكتور:الف مبروك فرح: الله يبارك فيك يا دكتور بس ممكن بعد ازنك ممكن متقولش ل محمد الدكتور:تمام _______________ عند حازم وعايده _______________ عايده:مش انا قولتلك هقتلك حازم:هو انتي عايده:اه انا اللي سممت وكمان ممكن اقتلك دلوقتي حازم:عايده انا جوزك هتقتلي جوزك عايده:يا سلام يعني انت كنت هتطرد مراتك حازم:انا اسف والله ما هعمل كده تاني تعالى في حضني وحشتيني عايده:وايه يضمنلي انك مش هتعمل حاجه حازم:اهو معيش حاجه في أيدي وكمان هجبلك عيل يصدعك عايده:بجد ياحازم حازم:هاشوف دكتور يشوفلي علاج بس الاول هاتي حضن عايده:غمض عينيك حازم حضن عايده وطلع من دراع القميص حقنه مخدر وحطها في رقبتها حازم: محمد محمد حازم:إلحقني عايده عايزه تموتني محمد:نعم ياخويا حازم: والله محمد لقي عايده مرميه على الأرض محمد: الله يخرب بيتك انت قتلتها حازم:لا انا ايدتها مخدر بس محمد:خد الفون من جيبي اطلب دكتور شريف الباب خبط حازم:حاضر محمد:ها يادكتور الدكتور:وخده جرعة مخدر زايده والمخدر ده احتمال يقعد ٤٨ساعه عشان يفقد مفعوله حازم: شكرا يا دكتور الدكتور:العفو فرح: محمد محمد:نعم فرح:يالا عشان نفطر محمد: حاضر فرح:دا طبقك ودا طبقي ودا طبق الضيف محمد:ضيف مين وحطاله شويه صغننين كدا ليه فرح:علشان هو مبيعرفش ياكل محمد:اومال حطاله اكل ليه فرح:عشان هو جاي محمد:أمتي عشان اكون عامل حسابي فرح:بعد تسع شهور محمد:يعني ايه ثانيه انتي قصدك فرح:اه يا محمد انا حامل *رواية : لكنني طفله 🥺 كتابت ريماس مصطفى الفصل العاشر ♥️🌚 فرح:اه يا محمد انا حامل محمد:هو هو انا بحلم فرح:تحب اقرصك محمد:لا وعلي ايه انا خلاص صدقت محمد شال فرح وقعد يدوخها لغايه ما الباب خبط محمد:حاضر نورهان:كل دا بتفتح يا استاذ محمد:بت بقولك ايه انتي قطعتي احسن لحظه في حياتي نورهان:حياتك اهم مني يا بيبي محمد:اموت واعرف امك مبتتكلمش زيك ليه نورهان:مكملتش تعلمها فرح:انا سمعاكوا والله انا مش طرشه نورهان:عامله ايه يا فوحه فرح:انتي تاني نورهان:اه شوفتي الحظ فرح:عايزه اقولك حاجه يا نورهان نورهان:الاول عملتي الاكل ولا معملتوهطوش فرح:ولو معملتهوش نورهان:يبقا سلام انا بقا فرح:طب والحاجه نورهان:بعد اما اكل فرح:هيبقا ليكي اخ او اخت نورهان: يعني انا مش هلعب مع ديده وامنيتي تاني فرح:حيلك حيلك دا لسه بعد٩شهور يالا هاقوم احضرلك الفطار نورهان:ماما استني انتي من هنا ورايح مش هتقومي من هنا الا ولو هاتخدي شاور فرح:يعني ايه بقا مش هروح الشغل نور:لا فرح:لا بقا كدا كتير نورهان: يارب بنت محمد:يارب ولد نورهان:القرار دا نسيبه ل فوحه محمد:عندك حق تعالي نسألها نورهان:فوحه فرح:يا نعم محمد:انتي نفسك تجيبي ايه ولد صح نورهان:بنت صح فرح:ولا دا ولادا نورهان:هي ماما عايزه كائن فضائى ولا ايه محمد:مش عارف فرح:يا اغبياء انا عايزه توأم نورهان:بنتين صح محمد:ولدين صح فرح:ولد وبنت محمد:زين ما اخترتي يا حببتي نورهان:لا يا با مش وقتو دا انا حتا قاعده فرح ومحمد:اتلمي نورهان:طب هتسميهم ايه انا هسميهم روان ومروان محمد:طب عن ازنكم نورهان:بابا استنى حلوين محمد:حلوين علشان انتي اللي اخترتيهم فرح:أنشأ الله هسميهم انك روايه :لكنني طفله 🥺 الفصل الحادي عشر كتابت ريماس مصطفى فرح:انشاء الله هسميهم كدا محمد استني عايزاك فرح:مش اي حاجه كدا تزعل محمد:يعني ايه يافرح مش بنتي فرح:بنتك بس مش فاكر لما حازم قال بنتك ماتت محمد:مش عارف ليه حاسس انها عايشه فرح:ربنا يصبرك (فرح مش ام روان ولا نورهان هي مرات ابوهم ) نورهان:ماما ممكن اطلع العب مع صحابي فرح: حبيبتي انتي كبيرتي مينفعش تطلعي الشارع نورهان:طيب أنا زهقانه محمد:بقولكم ايه ما تيجوا نخرج فرح:لا مش لازم نورهان:فوحه يالا وبلاش دلع عشان أنا زهقانه فرح:اقنعتيني يالا نخرج _______________ بعد مرور شهر _______________ عايده:انتي طلعلك كرش كدا ليه يافرح فرح:لا دا بيبي عايده:بتهزري فرح: والله عايده بنار جوها:الف الف مبروووك فرح: الله يبارك فيكي انا بس كنت طلعالك علشان بنتي عيد ميلادها النهارده فا قولت اعزمك عايده:تمام هنزلك عل الساعه٦ فرح: تمام عايده بغيظ:قوم قوم ياحازم وبعدين انت مش قولت هتروح عند دكتور ما روحتش ليه ماروحتش ليه حازم:انتي عايزه ايه عايده:عايزه اخلف كل شويه اللي اسمها فرح دي تخلف وتجيب عيال وانا قاعده بتفرج عليها يا اما تجبلي عيل يا اما طلقني حازم:نعم يا روح امك تطلقي عايده:اه هطلق حازم:اولا طلاق مش هطلق ثانياً المشكله من عندك يا ختي مش من عندي عايده:يعني زي اللي سمعتيه حازم:عايده عايده انتي كويسه يا حبيبتي عايده رواية :لكنني طفله🥺 الفصل الثاني عشر♥️🌚 الكاتبه "ريماس مصطفى" حازم:عايده عايده انتي كويسه ياحببتي في الوقت دا كانت عايده مرميه علي الارض حازم: محمد محمد محمد: نعم يا حازم حازم: اتصل بالدكتور شريف بسرعه محمد:ليه حازم: هقولك بعدين محمد:حاضر _______________ بعد مرور نص ساعه _______________ الباب خبط حازم: حاضر حازم: اتفضل يا دكتور شريف:الحاله مالها حازم:لقتها فجأه اغمي عليها شريف:اممم عندها هبوط حاد وصدمه عصبيه حازم:طب هي كويسه شريف:هي هتدخل في غيبوبه شهر وهبعتلك ممرضه تهتم بيها حازم: شكرا يا دكتور شريف:العفو _______________ بعد مرور ساعه _______________ الباب خبط حازم: حاضر ساره:انا الممرضه حازم:اه اتفضلي تشربي حاجه ساره:لا شكرا فين غرفه المريضه حازم:في اوضتي ساره:افندم حازم:في اوضتي ساره: ممكن توريهالي تاني اوضه علي الشمال _______________ بعد مرور شهر _______________ عايده:اه يا دماغي حازم:عايده انتي فوقتي عايده: هو ايه اللي حصل حازم:انتي مش فاكره عايده:لا حازم: الحمدلله ...: حبيبي ايه ده عايده انتي فوقتي_