احببتها بصمت - ❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 5️⃣ ❵ـــــــارت☟ - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: احببتها بصمت
المؤلف / الكاتب: غير مححدد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: ❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 5️⃣ ❵ـــــــارت☟

❴🔢❵☟الــبــــــ❴ 5️⃣ ❵ـــــــارت☟

*رواية احببتها بصمت♡↻≯🍒.♡゙ُ))* ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ *‏عشاق الروايات📚♥️↻≯♡゙ُ)) في واتساب:* *https://whatsapp.com/channel/0029VadlVO6GpLHTs4Ckn50y* البارت 13 البارت 14 البارت 15 روآيـه /آحببتهآ بصـمـت 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 البارت الثالث عشر بس كده كفايه عليكم اسم الروايه مش هكمل 😂😂🤦‍♀️علشان الناس الا بتابع في صمت ومش بتعلق زحلانه منكم 😓هاتولي شكولاته واكتب البارت😂😂💃 نبدأ بقي 💃💃💃 في بيت المهدي# سهير:معتز فطرت وله لسه معتز:لاه ي خالتو هنفطر انا وريم في المكتب سهير:لو ادهم شافكم هينفخكم معتز:انتي قايله فيا هو علشان أبو عضلات سداسيه كبيير كده بس مش بنخاف منه لا بنحترمه لانه لو نفخ فينا هنطير سهير بضحك:يخربيت عقلك ي معتز معتز:اكتر من كده هروح في داهيه هو مخروب اصلا 😂😂 ريم كانت جهزت وخرجت من الاوضه وهي تقول:يلا يابني معتز:ابنك 😓بقي انا الا مربيكي علي ايدي وكنت بأكلك وبهتم بيكي وفي الاخر تقوليلي ابنك 😕 ريم:اي جو رافت الهجان ده يأبني ده امك وامي كان بيولدو في اوضه عمليات واحد 😂😂 معتز:عندك حق ازاي نسيت كده🤦‍♀️😂😂المهم يلا نمشي بدل ما ابو عضلات سداسيه ينفخني ريم:هموتت😂😂لو سمعك وانت بتقول عليه كده هينفخك 😂 معتز:طايب يلا يختي ريم:انا مش اختك معتز:يلا ي زفته علي دمغك ريم:اذا كان كده ماشي يلا سهير بضحك عليهم:وربنا مجانين ربنا يهديكم 🤦‍♀️😂 في الشركه # كانت وصال قاعده بتشتغل علي الملفات بتركيز وبدقه قاطع تفكيرها صوت خبط الباب وصال:ادخل الصاوي:بخ بخ القمر عامله اي وصال بأبتسامه:عمي تعالي اتفضل الصاوي:عامله اي وصال:الحمدلله بخير وانت الصاوي:بخير والله بتعملي اي وصال:كنت شغاله علي الصفقه ولقيت كل حاجه تمام في الملف والفكره ممتازه الصاوي:ماهو ده شغل ادهم انتي وهو ساعات كتيير بتتفقو علي حاجات وصال:احم الله يخليك ي عمي الصاوي:طيب كنت جايلك عايزك في موضوع وصال:خير يعمي الصاوي....... (اكيد طبعآ مش هقول استووب😂😂من غير شتايم لو سمحت 😎 هنرجع ليهم كمان شويه😂😂) في مكتب المهدي # كان الاجواء متوتره بين ادهم والمهدي .. . . . دقائق معدوده حتي نطق ادهم مره اخري قائلا:عمي انا طالب ايد وصال منك المهدي :وصال بنتي انا ادهم بأبتسامه:هو في حد غيرها في العيله ايوه هيا المهدي:والله ي ادهم انت عارف انك غالي عندي بس الرأي رأي وصال ادهم:اكيد طبعآ ي عمي وانا اتمني انها توافق المهدي:بس انت عارف دمغ وصال وانها رافضه فكره الجواز ادهم:وانا هحاول معاها لحد ما ترضي المهدي:هتتعب وصال دمغها نشفه ادهم:هيكون خير ان شاء الله يعمي المهدي:ربنا يصلح حالك يأبني (ادعيلي انا كمان يعمو مهدي 😂😂😍) في مكتب يعم فيه الفاوضه لا يشبه مكاتب اي شخص بالشركه ريم وهي تأكل:معتز هات البيبسي ده معتز:انجز انتي لسه ما خلصتيش اكل ادهم لو دخل ولقي المكتب كده هنتنفخ ريم:فاضل اخر حته بيتزا هاتت بقي البيبسي معتز:اتفضلي يختي اطفحي ريم:لزمه اي اتفضلي بعد اطفحي دي😒😒 معتز:انجزي ي ريم بجد ريم:شغل اغنيه طيب معتز :اشطا نشغل اي رومنسي ريم:طبعآ ...انت عبيط رومنسي اي شغل شعبي عبوشكلك معتز:والله انا قولت انك واحد صاحبي مصدقتيش ريم:انجز شغلي الاغنيه الجديده بتاع في بعادك انا ماموتش 💃 معتز: الهي تموتي ي شيخه 😂😂🤦‍♀️ ريم:يلا بقي شغل معتز:ماشي والله لو ابو عضلات سداسيه شافنا هنتنفخ وبالفعل معتز شغل الاغنيه وقاعدو يرقصو (طيب وربنا مجانين😂😂🤦‍♀️) عوده مره اخري الي مكتب وصال # وصال:خير ي عمي قول الصاوي:اوعديني انك تكلميني بكل صراحه وماتتكسفيش وصال:وانا اي الا هيخليني اكذب بس ماشي اوعدك اما بالنسبه احم للكسوف موعدكشي الصاوي بأبتسامه:ماشي اي رأيك في ادهم بكل صراحه وصال بصدمه:ادهم ماله يعني الصاوي:ادهم بيحبك وعايز يتجوزك وصال بتفاجأ هل يعقل انه قال لابيه (ايوه يختي يعقل 😂😂💃) الصاوي:وصال متكسفيش قولي رأيك بصراحه وانا معاكي سوء اها او لا وصال بتلخبط:اه ..لا ..اه ..اصدي ...لا ...اووف وبعدين مش عارفه الصاوي بضحك:ههه اهدي طيب هسيبك فرصه تفكري وصال:ماشي ي عمي الصاوي:وانا واثق ان القرار الا هاتخديه هيكون صح وصال:الله المستعان الصاوي:هروح اشوف ادهم وصال:ماشي وبعد مغادره الصاوي جلست وصال حائره بين امر جوازها من ادهم او بين انها ترفض رغم انها مازالت تحبه...نعم هي مازالت تحبه ...ولكن كان لديها كبرياء يرفض ان تبوح بمشاعرها مره اخري حتي لا ينكسر قلبها ..ولكن هذه المره حتمآ لم تعترف مره اخري فهي قد شبعت من الخذلان ولا تريد اي شئ اخر فهي حقآ متعبه 🥀 عوده مره اخري لمكتب المجانين 😂💃 كانو مازالو يرقصون علي الاغاني الشعبيه قاطع جنانهم صوت الباب وهو يدق بشده ريم:اقفل بسرعه بسرعه معتز بخوف:يختيي كان يوم هباب لمه سمعت كلامك لمي بسرعه لمي ريم بخوف:ممكن يكون ادهم قول ادخل بسرعه معتز:وانا مالي قولي انتي ادخل ريم:لا انت الكبير معتز:لا امك لا ولدت الاول وانتي مش عارفه ريم:انجز ده وقت هزار معتز:وماله منهزرشي لي ولكن انفتح الباب علي مصراعيه قبل ان احدهما يقول شئ ريم ومعتز واقفين بصدمه😳😳 استووووب بقي 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 البارت الرابع عشر في الشركه# عند مكتب الصاوي# دخل عليه المهدي قائلا:صاوي انت فاضي الصاوي:تعال ي مهدي خير في حاجه المهدي:خير ان شاء الله ادهم كلمك في حاجه الصاوي:حاجه بخصوص الشغل يعني اصدك المهدي:لا بخصوص وصال الصاوي:اممم هو كلمك المهدي:ايوه كلمني انهارده في المكتب الصاوي:وانت رايك اي المهدي:والله ي اخويا انت عارف انا معنديش اي مشاكل ولكن الرأي رأي وصال الصاوي:هتوافق بأذن الله المهدي:اي الثقه دي يعني انت مش عارف وصال الصاوي:عرفها بس لمه كلمتها كان باين في عنيها الحب لمه كلمتها عن ادهم المهدي:علي خير بأذن الله الصاوي:ماشي انا همشي بقي المهدي:خدني معاك والعيال يجو مع بعض الصاوي:طيب يلا وغادر كلا من الصاوي والمهدي علي الجانب الاخر في الشركه # عند المجانين😂😂معتز وريم عندما اتفتح الباب علي مصرعيه وكان كلا من ريم ومعتز واقفين متنحين ادهم :مالك واقفين كده لي ريم بتوتر:ما ما ...اصل ما مش عارفه بقي ادهم بأبتسامه لريم:خلاص مش عايز اعرف ...معتز فين ورق الصفقه معتز:هااا انت بتكلمني انا ادهم شك انهم اكيد عاملين حاجه ثم قال:فين ورق الصفقه ولا انتو مش بتشتغلو ريم:الله واكبر 🙉ياطاهر انت مكشوف عنك الحجاب عرفتها واحدك ولا حد قالك معتز:الله يحرقك ضيعتينا 🤦‍♀️ ادهم:اممم بصو انا المرداي هسكت علشان لسه متعرفوش انا بعمل اي بس قسمآ بالله لو الورق مخلصشي انهارده مش هيحصل طيب وانا ماشي وانتو هتسهرو هنا علي الصفقه معتز: انشالله يكرمك روح ياشيخه الهي تتكعبل 😂😂 ريم:ايوه وتموتك عربيه لعبه وتموت من الضحك😂🤞 ادهم:مجانين وربنا 🤦‍♀️انا ماشي سلام معتز:مع الف سلامه بعد خروج ادهم معتز مسك ريم من قفاها وهو يقول:بقي تفتني عليا 🔪 ريم بهزار:اوع ايدك بس ي حاحا اهدي يعم معتز:يابت انتي دمك بقي تقيل اوي ريم:نحط عليه شويه مايه ونخففو😁نيها نيها معتز: وحيات طنط 🔪🔪😠😠 ريم:بتسلم عليك😁😁 معتز:اخلصي ي زفته خلينا نخلص الملف بدل ما ابو عضلات سداسيه ينط تاني ريم:هموتت😂😂لا هاتي لب الاول علشان امخمخ معتز:تمخمخي هو انا بقولك هنجيب حشيش ريم:تصدق فكره هات حشيش معتز مسكها من قفاه تاني:وانتي عرفتي الحشيش منين اوعي تكوني جربيته ريم:يعم رووح وربنا معرف شكله اصلا انا عارفه اسماء بس معتز بعد ما سبها:طيب خدي هاتلنا ارش حشيش ريم:😂😂😂لا خفيف معتز:نتكلم جد بقي تعالي نشتغل ريم:اشطا بس هاتلي لب احيات عيالك معتز:عيالي مش هنخلص ماشي ي زفته هجبلك يلا بقي ريم:اوكشن هات الملف مجانين وربنا😂😂كانو شويه يشتغلو وشويه يألشو علي بعض 🤦‍♀️😂 عند ادهم ظبط ورقه وكان خارج من مكتبه لانه هيروح لقي وصال هي التانيه كانت بتقفل المكتب بتاعها ادهم:وصال انتي لسه ما مشتيش وصال:لاه كان في ملف معايا ولسه مخلصاه ادهم:طيب تعالي اوصلك وصال: لا شكرآ هروح مع بابا ادهم:عمي مشي مافيش غير معتز وريم وهما هيسهرو علي الملف وصال:ماشي هاخد تاكس واروح ادهم:مش هخطفك انا علي فكره تعالي نمشي مع بعض هوصلك واروح وصال بتفكير:اممم ماشي ادهم فرح جدآ انها وافقت علشان يتقرب من وصال اكتر في بيت المهدي # سهير:يمهدي يعني وصال ماجتشي معاك مهدي:اكيد ادهم هيوصلها سهير:ماشي هدخل احط الغدا مهدي:ماشي عقبال ما اغير عوده مره اخري لوصال وادهم # في العربيه # ادهم:وصال انتي اتغديتي وصال:لا هتغدي في البيت ادهم:طيب انا كمان ماكلتش ينفع نتغدي مع بعض وصال بأحراج:احمم تعال طيب ناكل عندنا في البيت ادهم:لاه هناكل انا وانتي بره خلاص انتي وافقتي وصال:بس ادهم مقاطعآ:مابسش متبقيش بس زاي الطماطم كده لانك بتحلوي اكتر وصال بكسوف:وبعدين هنزل ادهم:خلاص والله هسكت اهو في المكتب عند المجانين # ريم:معتز انا تعبت الله يحرقك ياابوعضلات سداسيه معتز:معلش فاضل شويه صغننين ونخلص ريم:طيب تعال نستريح شويه ونرجع نكمل معتز:طيب هنعمل اي في الراحه ريم بتفكير:اممم هنلعب كوتشينا والا يلبسه الشاب هو الا هيخلص الملف اي رأيك معتز:اشطا يلا وانا الا هوزع الورق ريم:لا انا انت ساقط رياضه معتز:علي الطلاق انا الا هوزع ريم:طلاق من مين يلا معتز:منك ي قلبي ريم:شكه في قلبك ي بعيد 🔪😁 معتز:وربنا شبه عم عطيه الله يحرقك ي شيخه🤦‍♀️فين البنوته الا جواكي ريم:شايلها للزمن معتز:مش بعيد تكون ماتت ريم:تفتكر ممكن برضو 🤔🤔 معتز:ده مش ممكن ده اكيد 😁🤞 ريم:نستني الله يخربيت هنلعب كوتشينا معتز:طيب يلا ريم:اوك خد وزع ياعم علشان متعيطشي معتز:معيطشي ماشي هاتي ي زفته 🤦‍♀️😳 في مطعم ما# كانت وصال قاعده مع ادهم وبيتغدو ادهم:عجبك الاكل وصال:امم جميل ادهم:بالهنا وصال:شكرآ ادهم:وصال ممكن اسألك سؤال وتجوبيني بصراحه وصال:ها اتفضل قول ادهم:انتي لي رافضاني لحد دلوقتي مع انك عارفه اني بحبك وصال طبعآ وشها جاب الوان ادهم:وصال وحياتك مش وقت كسوف وصال :احم مش رافضه بس عايزه وقت ادهم بفرحه : وانا هستناكي طول حياتي بس توافقي وصال:ان شاء الله خير ممكن نروح لاني تعبانه ادهم:تحت امرك بس كده يلا وانقضي اليوم بسلام علي الجميييع استوووب بقي 🤞 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 البارت الخامس عشر نبدآ روايتنا 😍قراءه ممتعه💙 عند وصال وادهم # ادهم وصل وصال بالعربيه الي بيتهم ثم قال إ ادهم:وصال وصال:نعم ادهم:ممكن مطوليش عليا في الرد وصال بأحراج:ربنا يسهل والله المستعان 😊 ادهم:هستني ردك بكره تصبحي علي الجنه 😍 وصال:شكرآ سلام ادهم:شكرآ😒ماشي خليكي كده دايمآ فصلاني ببرودك ده وصال:سلااااام وطلعت تجري علي السلالم ادهم:جننتيني معاكي ياوصالي😍💙 طلعت وصال وفتحت الباب لقيت والدها المهدي:يعني اتاخرتي ي وصال وصال بأحراج:بابا هو حضرتك لسه صاحي المهدي:ايوه كنت عايزك بس كلي الاول وبعدين نتكلم وصال:انا كنت بره مع ادهم وكلت معاه 😊 المهدي:اممم ادهم😊طيب تعالي وصال:خير يابابا المهدي:ايه رأيك في ادهم بكل صراحه وصال بكسوف:مش عارفه ي بابا المهدي:بصي ي وصال انتي عارفه انا بعزك اد اي صح وادهم الشهاده لله مش علشان ابن عمك لاه ادهم راجل وهيعرف يحافظ عليكي وبيحبك ده اهم من اي حاجه وانا حاسس ان سعادك هتكون معاه وصال:الله المستعان يابابا هصلي استخاره الاول وان شاء الله خير سهير:عين العقل والله يابنتي وصال:عن ازنكم علشان اغير المهدي:ماشي ي حببتي تصبحي ع خير وصال:وانت من اهله يا بابا😍💙 دخلت وصال غرفتها وقاعدت تفكر في موضوع ادهم وياتري توافق وله لا نعم مازال قلبها يقسم انها تحبه ....💙ولكنها تخشي ان تنكسر مره اخري....💔تخشي ان يكون ادهم يتلاعب بحبها له ...😔ولكن يعارضها قلبها ويقول هو تغير ...🤞😌ولكنها خائفه ان تخوض معركه وتنهزم وهي لا تتحمل الهزيمه مره اخري🥀🖤 فصلت استخاره وخلدت الي النوم .... نيجي عند ادهم بالنسبه له كان من اجمل الايام هذا اليوم لانه واخيرآ وصال تحدثت معه لا يعلم كيف حدث هذا التغير ولكن كان يقول انه من المؤكد ان قلبها نبض لي من جديد ... (ايوه ادهم ابو عضلات سداسيه بقي بيعرف يحب بقي😂😂) وخلد الي النوم وهو يعتل ابتسامه فرح نروح للشركه عند حبايبنا المجانين💃💃😂😂🤞 ريم:معتز واخيرآ خلصنا انا هموتت نعس معتز بتعب:وانا نعسان جدآ ريم:الساعه جات كام دلوقتي معتز وهو يتثاوب:الساعه ٣الاربع ريم:اه يازهره شبابي الا ضاعت معتز:دوري عليها طيب يمكن تلاقيه😂 ريم:انت فايق تهزر طيب انا جوعت معتز:يخربيتك انتي اي ياشيخه ده انتي متعشيه بتاع ٣مرات ريم:اديك قولت ٣ مرات بس 😓 معتز:صح انا ظالم منك لله يابو عضلات سداسيه انت الا مسهرني السهره الهباب دي ريم:انجز عايزه اكل حواوشي ومعكرونه بشامل وبيتزا واييي اممم معتز:تعالي كليني احسن ريم:لا انت رفيع مش هشبع تعال ناكل انا وانت ابوعضلات سداسيه نيها نيها 😂😂🤞 معتز:وربنا لو سمعنا هيموتنا 😂🤦‍♀️ ريم:طيب احنا هنام فين هنا بقي معتز:في مكتب ادهم في باب تاني في اوضه جوه لانه كان بيبيت في الشركه احيانآ روحي نامي هناك ريم:وانت هتنام فين معتز:هنام هنا علي الكرسي ريم:طيب سلاموز بقي معتز:بالموز يختي روحي ناس هتنام علي سراير وناس هتنام ع مكاتب منك لله يلي في بالي وانقضي اليوم بسلام _________ في صباح يوووم جديد صباح مليئ بالاحداث 💃😍 عند بيت الصاوي# كالعاده يفيق منذ الصباح الباكر ويرتدي حلته التي تجعله وسيم للغايه نعم انه ابوعضلات سداسيه😂😂اصدي ادهم الصاوي 😂🤦‍♀️ نزل حتي يذهب الي الشركه وجد ابيه ادهم:صباح الخير ي بابا الصاوي:صباح الخير ي ادهم اومال فين معتز ادهم:اكيد بات في الشركه الصاوي:لي ده كان عقاب ليه ولا اي ادهم:شبه كذالك لانه مخلصي الملف بتاع انبارح الصاوي:ادهم خف عقابك شويه علي الموظفين رأعي ظروفهم ادهم:ماشي يلا طيب ولا مش رايح انهارده الصاوي:لا واخدين اجازه انا وعمك رايحين المزرعه ادهم:اممم حلو بس لي انهارده الصاوي:عادي تغير جو (خدوني معاكم طيب😔😂😂) ادهم:ماشي هطير انا علي الشركه سلام الصاوي:سلام عند بيت المهدي # كانت فايقه وهي تشعر براحه راهيبه فأخيرآ حسمت القرار الذي ينتظره الجميع ومن ينتظره بفارغ الصبر هو الادهم 😊 نتابع# في الشركه# كالعاده يدخل بهيبه رغم صغر سنه دلف الا مكتب اخيه وجده نائم علي الكرسي والملف امامه فسحب الملف وجده قد انتهي ثم اعتلت ابتسامه علي شفاتيه وصحي معتز ادهم:معتززز قومم معتز:سبيني يازفته انام شويه ادهم بأستغراب:زفت ثم علي صوته قائلا :قوووووم يازززفتت معتز:ايوه مين هاا حصل اي ماعملتش حاجه ادهم بضحك علي اخيه:اهد روح البيت نام معتز:ده بجد ادهم:ايوه وماتجيش انهارده معتز:الهي تنستر ياشيخ دنيا واخره يارب ووصال توافق عليك يارب روح ربنا يكرمك بسليم وحور عيال ليك يارب ادهم بضحك:كده هتشحت روح يلا معتز:ماشي هاخد ريم بالمره ادهم بأستغراب:ريم معتز:ايوه هي باتت معايا انباح ادهم:نهارك هباب علي دمغك انت عبيط تبيت بنت في الشركه معتز:اهد بس هباب لي ماهو بداء بأجازه اهو وبعدين ريم شغاله معايا اذآ زاي ما انا بيت هي تبيت ادهم وهو يمسح علي وجهه بعصبيه:غور ي معتز من ادامي هتعصب عليك معتز:طيب هروح اجيب الزفته اصلها نامت في مكتبك😁 ادهم:كمان روح علشان متعصبشي عليك وقولها هي كمان تاخد اجازه معتز:الهي يكرمك😁 ادهم:امشي ذهب معتز لياخذ ريم ويغادر عند وصال كانت وصلت الشركه ودخلت مكتبها لقيت ادهم فيه وصال:ادهم ادهم بأبتسامه:صباح الخير عليكي ياوصالي وصال:صباح النور اي في حاجه ادهم:لا مستني بس معتز ياخد ريم علشان اروح علي مكتبي وصال:اهااا طيب ادهم:بابا واخد اجازه انهارده هو وعمي وانا عطيت معتز وريم اجازه علشان مطبقين من انبارح وصال:امم يعني الضغط انهارده هيبقي كتيير 🤦‍♀️ ادهم:انا معاكي وان شاء الله خير وصال:ماشي ربنا يستر ادهم:هااا قررتي حاجه وصال:بخصوص اي ادهم:بخصوص موضوعنا وصال:احممم هو انا صليت استخاره ادهم بفرحه:ها طيب وافقتي صح وصال حبت تتلاعب به ثم قالت بأسه:للاسف محلمتش بحاجه ومافيش راحه حتي ادهم بحزن:وصال انا والله بحبك افهمي بقي انا تعبت علشان اوصلك من ساعت ما سفرتي وانا كنت قلقان عليكي كنت بطمن عليكي من الزفت معتز بس والله مش هتلاقي حد بيحبك غير كان يتحدث وسقطت دمعه حاره علي وجنتيه وسرعان ما مسحها نعم هذا الرجل عندما يحب بصدق ...يظرف دمع عيونه من اجل محببته ..كما ان هناك مقوله تقول شيئان لا تصدقهما ويشئان لا تكذبهما الاشياء التي لا نصدق هي دموع المراه وقلب الرجل التي لا نكذبها هي دموع الرجل وقلب المراه وصال اضايقت لانها زعلت ادهم منها ثم قالت:ادهم انا اسفه ادهم:متتأسفيش 😊انا هروح المكتب وصال:ادهم استنا انا بحبك وكنت بهزر معاك انا حسيت براحه رهيبه متسبنيش تاني يادهم ادهم بفرح:انتي تكلمي جد وصال بكسوف:ايوه ادهم:طيب قولي تاني وصال:لا مش هينفع بعد كتب الكتاب هقولها ادهم:ما انتي لسه قايلها وحياتي والله فرحت ااوي وصال:كانت زلات لسان يلا بقي ع مكتبك ادهم:انا هكلم عمي ونكتب بكره وصال:لي السرعه دي ادهم:احممم بصي وانتي زاي الطماطم كده مش هينفع لزام نكتب وصال:لمه نشوف بابا يلا بره بقي ادهم:ماشي 😍😍 في بيت المهدي# كانت ريم في البيت صحيت العصر قائلا:اه ياني يادمغي سهير:مالك ي ريم ريم:دمغي هتنفجر سهير:قومي طيب اشربي فنجان قهوه ريم:ده انا عايزه غلاي منك لله يابوعضلات سداسيه سهير:لو سمعك ريم:اومال بابا فين سهير في المزرعه مع عمك ريم:معتز مشي ولا نايم تحت سهير:لاه نام ريم:نيها نيها هنزل اكب عليه مايه زاي ما كب عليا سهير:مجانين وربنا 🤦‍♀️ ريم:وسعي بس صبرآ بالله كما تدين تدان ي معتز الكلب 🔪😂 وبالفعل خدت ازازه مايه ونزلت لمعتز معتز كان في سابع نووومه دخلت ريم عليه وهي تقول:ميييزوو قووم معتز بنعاس:سبيني نايم شويه ريم:بس كده من عونيا وراحت كبت عليه ازازه المايه معتز قام مفزوع:انتي ياهبابه في حد يصحي حد كده ريم:مش انا عملت كده يبقي في 🤞😎 معتز :وربنا الانفخك وكالعاده طلعو يجرو وراء بعض 😂😂🤞🤦‍♀️ عوده مره اخري الي الشركه# وصال كانت خلصت الملف وعايزه امضاء ادهم عليه فذهب له ادهم:ادخل وصال:انا ادهم:تعالي ي وصالي وصال اتكسفت ثم قالت:عايزه امضاء هنا ادهم:تدفعي كاااام وصال:مش عارفه ادهم:هقولك امممم نتغدي مع بعض وصال:بلاش ادهم:لي طيب كده ازحل وصال:خليها بعد كتب الكتاب هتبقي احسن ادهم بعد مافهم ثم قال:ماشي هاتي ي ستي الملف امضي عليه وصال:ماشي اهو لو عايز تراجعه راجعه ادهم:مش وصال الا اراجع عليها وصال:ماشي وخرجت ذهبت الي مكتبها في المزرعه# المهدي:ها ي صاوي اي رايك في حكايه الجواز بين وصال وداهم الصاوي:ما انت عارف انه ده الا كنت عايزه من زمان المهدي:الحمدلله وادهم راجل وهيحافظ علي وصال الصاوي:عقبال ما ربنا يهدي معتز هو كمان ويتجوز بعد موت امينه والعيال اتغيرو ي مهدي والله برضو للام اهميه كبيره في حياه العيال المهدي:ربنا يرحمها الصاوي:يارب