❴🔢❵☟الــبــــ❴ ألأخير ❵ــــــارت☟
+ازيك يا انسة رواء
_خير
+هو انتي بتعامليني كدا ليه
_عاوزني اعاملك ازاي مفهماش
+بتتكلمي صعيدي لما تتعصبي
_لا إله إلا الله انا خلقي ديق ومينفعش القعدة دي
+ليه بس
_هو ايه اللى ليه انا لا اعرفك ولانت تعرفني ومش من محارمي والقعدة دي مترضيش ربنا ولا حتى الكلام بيناتنا يرضي ربنا
سبني في حالي يا ولد الحلال الله لا يسئك
+انتي عندك حق عشان كدا انا كلمت جدك وهاجي اخطبك منه قريب ان شاء الله
وانتي هتوافقي يلا سلام
__________________________
_ادخل يا جدي
♡ده انا يا مامتي
_حبيبة قلب أمها يا ناس
_عملتي الواجب يا تيا زي ما علمتك؟
♡ايوة يا ماما عملته
_شطورة يا قلب ماما
♡بصي يا ماما انا رسمتك ورسمت بابا بس هو فين ابوي
_ابوكي.. مسافر يا حبيبتي بعيد عن ارضينا
♡ ليه مش معايا كيف بقيت زمايلي
_معلهش يا حبيبتي بكرة يجي وتشوفيه
_وبعدين...
# وبعدين احنا مقصرين معاكي يا بت الغالية ولا ايه مش جدك معاكي
♡اكيد يا جدو انا بحبك أصلا اكتر من المصاصة
# ده بجد يعني بتحبيني كتير اكده دانا يا هناي بقى يلا هاتي بوسة واطلعي العبي في الجنينة
♡حاضر يا جدو
# بتك كبرت يا رواء ومن حقها تعرف ابوها
♡لاء يا جدي تيا بتي انا هو مالوش فيها حاجة
# مينفعش يا رواء احنا مهينفعش نمنعها عن ابوها ولا ينفع نضحك عليه لسنين دي كلها
يا بتي انا واثق فيكي وعارف انك جدعة وعاقلة وبتفكري وهتاخدي القرار الصح
____________________________
_انت اقنعته ازاي؟
+عادي بطلي انتي بس تستاهيني بقدراتي
_هو اني اعرفك أصلا
+بكرة تعرفيني
+جدك رهن موافقته بمواقتك انتي رايك ايه
_سبني افكر
____________________________
# وبعدهالك يا بتي كل اما ادخلك عليكي الاقيكي وخداكي الذكريات
_ ياريت الذكريات بتتمسح يا جدو كنت هبقى سعيدة
# حتى لو اتمسحت يا رواء
بتك هتفضل موجودة وبتك لازم تعرف ابوها يا رواء
_وانا هرجع اسكندرية انا وبنتي يا جدو.........
#البارت_الثالث
# هترجعي؟
_اه يا جدو هرجع
# ليه اكده يا بتي
_مبقاش ينفع يا جدي افضل خايفة لازم اواجه ومخافش
اني لو فضلت اهنه يبقى خلاص اندفنت اهنه
اني لما رجعت من اسكندرية رجعت عشان وقتها كنت ضعيفة ومقدرتش اكمل
بس اني اتغيرت الوقت غيرني يا جدي ولازم اواجه
وبعدين انا هرجع عشان شغلي هناك
# مخيفاش ترجعي مكسورة تاني؟!
_لاه انا مهتكسرش تاني واصل
متخافش عليا كلها شهور اصغيرة وهرجع تاني
لو بتحبني يا جدي سبني اروح
# البحر هناك واعر يا بتي وانتي مجربة
_ بس لازم ارجع واصفي ذكرياتي اهناك
# اللى تشوفيه يا بتي بس خدي بالك من نفسك
هبقى زينة متقلش عليا
____________________________
&اتوحشتك يا بت الصعيد
_وه بقيتي تحكي زينا عاد
&وحشتيني يا رواء
_وانتي والله يا نورا وحشتيني خالص وعندي ليكي خبر حلو
:&بجد خير
_انا راجعة
&راجعة فين
_راجعة اسكندرية بعد بكرة
&بتهزري
_لا والله جاية في شغل
&بجد فرحتيني اوي والله
&هتيجي لوحدك
_لاء هجيب تيا معايا
&انتي مش خايفة
_مبقتش بخاف يا نورا متقلقيش عليا انا اتغيرت كتير اوي
&بقيتي قاسية
_لا انا بس فهمت اللى المفروض كنت افهمه من زمان
ويلا بقا عشان احضر الشنط
&ماشي يا ستي كلميني اول لما تيجي عشان اشوفك
ده اكيد متقلقيش
&سلام يا جمر
_سلام يا حبيبتي
__________________________
_انا موافقة
+ده بجد والله؟!
_اه والله
+لولولولولولولولولولي
_بس بلاش هبل اهنه مفيش هزار
+طيب قوليلي بس هنكتب الكتاب امتى
_ده رأي جدي ماليش بيه
+ماشي يا ستي افضلوا شقطوني لبعض كدا هو يقولي اسألها وانتي تقوليلي اسأليه
# رواء رواء
_نعم يا جدي
# كتب كتابك ودخلتك على البشمهندس السبوع الجاي جهزي نفسك
___________________________
♡يا مامتي يا مامتي
_ها نعم يا حبيبتي
♡انا ناديتك كتير ومبتروديش عليا
_معلش يا حبيبتي ماخذتش بالي
♡احنا رايحين فين؟
_رايحين اسكندرية
♡فين يعني؟
_ده مكان بعيد شوية عن هنا
♡وجدي جاي معانا؟
_لاء جدو هيفضل هنا
♡طيب استنكرية دي حلوة؟!
_استنكرية؟! اه حلوة زي كده يا عسل
♡طيب.....
_طيب انتي بقا بطلي أسئلة وروحي يلا عشان انا مش فاضية وهاتي بوسة وانتي عسل كدا
____________________________
# مع السلامة يا حبيبتي
_مع السلامة يا جدي متخافش مش هتأخر عليك
# خلي بالك على نفسك يا بتي وخلي بالك من ناسك وناسها
_حاضر يا جدي مع السلامة
♡ايه ده يا مامتي؟
_ده القطر يا حبيبتي اللى هنروح فيه اسكندرية
____________________________
©بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
×مبروك يا رواء
_الله يبارك فيك يا بشمهندس
+ايه بشمهندس دي بس انتي بقيتي مراتي خلاص
_ماشي يا أحمد
# احمم خد بالك منها يا واد دي ملهاش غيري اتربت يتيمة في حجري والله لو فكرت تدوسلها على طرف هاكلك بسناني
+متقلقش دي في عنيا
# مع السلامة يا حبيبتي
_مع السلامة يا جدي
+اهلا بيكي في بيتك
_حلو اوي ما شاء الله
+بتتكلمي صعيدي حلو اوي وبرده بتتكلمي بحري حلو اوي انتي انهي فيهم
_انا الاتنين
+ماشي يا ستي ماشي
_انا عاوزة اسألك سؤال
+اسألي
_ هي مين يارا اللى انا شبها دي
___________________________
§يا مدام يا مدام
_احم نعم
§احنا وصلنا خلاص
_بجد تمام شكرا
_ايوة يا نورا اني وصلت
&روااء
_نورا وحشتيني اوي انتي مقولتيش ليه انك جاية
عملتهالك مفجأة
&القمر دي تيا
_ايوة شوفتيها حلوة ازاي
&دي زي القمر ما شاء الله
&هتقعدي فين؟
_في اوتيل تبع الشركة
&هتبدأي شغل من بكرة؟
_ايوة
بس الاول عاوزة ادور على حضانة تبقى كويسة لتيا
&في حضانة اعرفها كويسة
_خلاص نوديها سوا بكرة
&ان شاء الله
_نورا مش عاوزة اوصيكي انه احمد ميعرفش اني هنا
&عارفة والله متقلقيش
____________________________
+يارا مين؟
_معرفش اهلك لما شافوني قالولي اني شبها
+لاء هم اكيد اختلط عليهم الامر
_يمكن
+بقولك ايه يلا نصلي عشان ناكل
_ماشي
+ده وقت موبايل؟
_ثواني بس اطمن جدي عليا
_ايوة مين
®انا يارا
_يارا مين؟
®اللى بينساني بيكي
_انتي بتخرفي تقولي إيه؟
®بقول الحقيقه
بصي يا رواء انا واحمد كنا بنحب بعض وجيران بس لما اتقدملي اهله رفضوا واهلي كمان رفضوا وانا أصلا مكنش ينفع ارتبط بيه وقتها وسافرت وسبته وهو لاقاكي
_طب وانتي عاوزة ايه؟
®انا بس عاوزة اقولك انك مجرد بديل لحد لما انا ارجع
_والله اللى انا اعرفه انه حبني انا واتجوزني انا وسيبك بقا من الحبة دول يلا يا عسل في داهية
+مين يا رواء؟
_يارا!
+ييييارا مين؟
_إسأل نفسك ومتكدبش عليا عشان هي بعتتلي صورتها
_انت ليه مقولتليش؟
+عشان مفيش حاجة تتقال دي قصة وخلصت وانا حبيتك انتي واتجوزتك انتي
_ولا عشان انا شبهها؟
+لاء يا حبيبتي انا بحبك انتي انا قطعت علاقتي بيها ونسيتها صدقيني والله
____________________________
_ادخل
*يا بشمهندسة مدير فرع aua بره مستني حضرتك
خليه يدخل
الس......
روااااااء
_إنت؟!
#البارت_الرابع
=ازيك
_الحمد لله
=متخيلتش اننا نتقابل تاني
_ولا انا
=عملتي ايه في حياتك
_زي مانت شايف
=اتجوزتي
_اه اتجوزت وخلفت كمان وانت
=متجوزتش
_ليه بس؟!
=مش يمكن ملقتش حد زيك
_احم
تشرب ايه يا استاذ آسر
=أستاذ!
=قهوة
_تمام
=انتي ليه مش لابسة دبلة
هيهمك في حاجة
=لاء انا بس بطمن
_انفصلت
=ليه
_عادي محصلش نصيب
=جدك برده؟!
_جدي مكنش السبب في عدم ارتباطنا ولا حتى في انفصالي عن زوجي اللى حصل كان نصيب
=بس انا كنت شاريكي
_مبقاش له لازمة الكلام ده دلوقتي ياريت نخلينا في الشغل يا استاذ آسر
=تمام يا بشمهندسة
____________________________
_بس يا نورا ده اللى حصل
&يا لهوي ايه ده
_شوفتي
&ومتجوزش عشانك يا عسل متتنسيش انتي برده
_بس يا بت متخلنيش اندم اني حكيت ليكي
&خلاص يا ستي بهزر بس قوليلي جدك رفضه ليه
_كنت لسة صغيرة يا نورا وهو كان عاوز يتجوزني ونهاجر وجدي كان بيحبني اوي خاف عليا
&وانتي كنتي بتحبيه؟!
_مقدرش اقولك لاء ابن الجيران بقا وانا كنت صغيرة بس انا عارفة ربنا الحمد لله وعمري ما كلمته ولا حتى هو كلمني
بس عارفة لما تشوفي حد وتقولي ياه لو اتجوزته كان وقتها بيصلي بالناس امام كنت بستناه اسمعه وهو بيقرأ قرآن
&مقولتيش لجدك ليه؟
_انا بحب جدي اوي هو اللى رباني وله الحق فيا وقتها خوفت يزعل مني فسكت
&ولما احمد اتقدملك.....
_قبل ما تكملي انا كنت نسيت آسر أصلا وحبيت احمد وراعيته من قلبي وزي ما قولتلك هو كان مجرد اعجاب ووقتها كنت صغيرة مش فاهمة
&انا مقصدش على فكرة
_وانا فاهمة ده بس حبيت ابعد عن راسك الشك
___________________________
+ والله انا بحبك انتي هي قصتها انتهت والله صدقيني
_هصدقك عشان مفيش حل تاني
+وانا هثبتلك ده
+يلا ناكل سوا
_يلا
_____
+روااااء قومي يلا نصلي الفجر
&ماشي يا سطا قايمة اهو
+بقولك هناكل ايه بكره؟!
_مكرونة بشاميل عشان انت بتحبها
+ده بجد؟!
_اه والله هعملها عشانك
+يسلملي وجودك يا روءة
_____
+روااااء يلا نفطر سوا بقا
_هجهز الفطار حالا
+انا جهزته يا قمر انتي تعيشي اميرة هنا وبس
_دلع اوفر
+ولسة بس استني
_______
+بقولك يلا نخرج
_يا بني الساعة 12 بليل
+ولا يهمك يلا نمشي على الكورنيش مش ده حلمك
_عرفت منين؟!
+قولتلك متستهونيش بيا
_ماشي يا عم الجامد
+القمر حلو اوي
_احمد عوزاك توعدني وعد
اوعى تكسرني او تخذلني اوعى تبعد عني وتسيبني اوعى تجرحني
خليك عارف انك القشة اللى هتحطمني واني مش هستحمل منك خذلان
اوعى تخوني وتجرحني
اوعدني انك مش هتبقى سبب وجعي وانك لو اتضايقت مني يوم هتيجي تقولي مش هتسبني وتهملني
_اوعدني عشان اقدر اكمل
+اوعدك يا رواء اوعدك
____________________________
=ادخل؟!
_اتفضل يا استاذ آسر
=ماشي يا بشمهندسة
=هننزل نروح الموقع
_اه ان شاء الله
=طب يلا انا هسبقك بعربيتي
_تمام وانا هاجي وراك
=اتفضلي
_ايه ده؟!
=ده اكل انتي شكلك مفترطيش
_لاء فطرت
=انتي مبتعرفيش تكدبي على فكرة
_احم خلاص هاخده
=ودي قهوة
_قهوة!
=اه عارف انك بتحبيها
_احم طب يلا نبدأ شغل
____________________________
=الحمد لله خلصنا
_اه اليوم كان طويل اوي حقيقي
=ممكن تقبلي ده مني
_ايه ده؟!
=ده ورد
_بمناسبة ايه؟!
=اعتبريه عربون شغل
_مش هينفع اقبله
=ولو قولتلك وحياة جدك
_مينفعش بجد
=لو سمحتي
_ماشي خلاص بس متكررهاش تاني لو سمحت
£ ألو
_ايه... انا جاية حالا
=رواء استني رواء
____________________________
&انتوا ازاي متاخدوش بالكم منها
£والله يا أستاذة هي اللى كانت بتلعب مع زمايلها وسبقتهم ووقعت
=رواء مش وقته يلا بينا على المستشفى
=خديها في عربيتك وانا هحصلكم على اقرب مستشفى
____________________________
^ متقلقيش يا مدام هي كويسة هو جرح قطعي بسيط غرزتين بس
=خلاص يا رواء هي هتكون كويسة
_الحمد لله على سلامتك يا قلب ماما الحمد لله على سلامتك يا تيا
♡الله يسلمك يا مامتي بس راسي بتوجعني
_معلش يا حبيبتي هتبقى كويسة
=الحمد لله على سلامتها يارواء
_الله يسلمك يا استاذ آسر متشكرة جداً تعبت حضرتك معايا
=حضرتي! تعبكم راحة عن اذنك
♡ يلا يا ماما نروح من هنا
_يلا يا حبيبتي بس هحاسب بس
_الحساب كام لو سمحتي؟!
^ لاء حضرتك زوج حضرتك دفع
_زوجي؟! زوجي مين
^ الاستاذ اللى كان معاكي
_آسر؟!
____________________________
♡ماما
ينفع ناكل ايس كريم
_طبعاً يا قلب مامي
♡احلى ايس كريم
_اقعدي هنا يا تيا لحد لما اجيب واجي
_2 ايس كريم لو سمحت
٪ من عيني اتفضلي
_تيا انا جب.........
_تيا تيا يا تيا تياااااااا
_لوسمحت مشوفتش بنت صغيرة هنا
™ لاء والله
_تيا يا تيااااااااا
♡انا هنا يا مامي
_وقعتي قلبي انتي كنتي فين
_ومين جبلك غزل البنات ده
♡عمو ده
_انا مش قولتلك متاخديش حاجة من حد وبعدين عمو مين ده
♡عمو ده
_أحمد..................
#تعديل
لو التفاعل بقى كويس على البارت ده
هنزلكم البارت الاخير بليل ان شاء الله
اتجدعنوا بقا
انا عند وعدي
البارت_الخامس_والأخير
_يلا يا تيا نمشي من هنا يلا
♡ليه يا ماما
_من غير ليه يلا بسرعة
____________________________
_قلبي كان هيقف يا نورا
&ليه يا رواء
_هو ايه اللي ليه يا نورا
_انا مش جاهزة للمواجهة دي خالص
&ولا عمرك هتبقي جاهزة طول ما انتي خايفة كدا
_تيا حياتي يا نورا ومش هسمحله ياخدها مني
&متخافيش يا رواء مش هياخدها بس لازم يعرف
_هقوله والله بس في الوقت المناسب
__________________________
$ازيك يا رورو
_مين
$انا يارا
_يارا مين
$هه عاوزة تقنعيني انك نستيني
_معتقدش انك مهمة اوي كدا عشان اخد من وقتي واقنعك
&ياه الصعيدية بقا ليها لسان
_ومش بس كدا دي ليها سنان ممكن تاكلك
$لاء خوفت
عمتا انا كنت عاوزة اقولك اني راجعة مصر
_وانا مالي
$خدي بالك من جوزك بقا عشان هيجيلي وده اتفاقنا انا وهو
_انتي بتخرفي بإيه
$انا مش بخرف يا رواء بس انا وأحمد بنحب بعض وهنتجوز سواء رضيتي او لاء
___________________________
=ادخل
_اتفضل
=سبت الباب مفتوح على فكرة
_ما هو ده الصح
=طيب فطرتي
_اه
=وبعدين مش قولتلك الكذب حرام
_احم لاء
=طيب يلا كلي واشربي القهوة اللى انا طلبتهالك عشان نشتغل
=صحيح تيا فين
_بره مع هبة السكرتيرة
=تيا يا تيا
♡ازيك يا عمو
=حبيبة عمو
=انا جبتلك شيكولاته
♡ده بجد
=ايوة وكتير كمان
♡الله دي حلوة اوي
_انت بتبوظلي البنت
=انا دنا طيب خالص
_قوليله شكراً يا تيا
♡شكرا يا عمو
=العفو يا حبيبة عمو
_يلا يا تيا روحي لهبة عشان نبدأ شغل
_حضرتك حابب تعمل مشروع ايه؟!
=دار أيتام
_دار أيتام؟!!!
=اه مش ده حلمك
_عرفت منين؟!
=هقولك بعدين
بس عاوزك تعمليه زي اللى اتمنتيه في خيالك ومالكيش دعوة بالتكاليف
_ليه؟!
=هو ايه اللى ليه
_ليه كل ده؟!
=معرفش صدقيني بس انا مرتاح كدا
_________________________
_ايوة يا نورا
انا جاية حا....... ااااااااااااااااااااااه
_رواااااااء الو رواء
&ايوة يا هبة رواء نزلت من امتى؟!
@نزلت يا انسة نورا من حوالي ربع ساعة
&رواء عملت حادثة يا نورا الحقوها
@يا نهار اسود
=في ايه يا هبة؟!
@البشمهندسة رواء عملت حادثة يا استاذ آسر
=رواااااااااء
=مين عمل كدا
¶اللي خبطها جرى يا استاذ
=اطلبوا الاسعاف بسرعة
=رواء بالله عليكي فتحي رواء
_________________________
=اااااه انا فين؟!
€ انتي في المستشفي يا مدام
_ليه ايه اللى حصل؟!
€ حادثة عربية بسيطة
بس الحمد لله جت سليمة شوية جروح وكسر في الذراع الشمال
بس زوج حضرتك بيحبك اوي
_زوجي؟!
€اه جابك هنا وفضل بره طول الليل فضل يعيط ويوزع فلوس على اي حد يشوفه وجاب شيكولاته للاطفال وخلاهم يدعو لك
_استني بس زوجي مين؟!
€الاستاذ آسر
_آسر
____________________________
# رواء بتي
_ جدي ايه جابك بس
# الحمد لله على سلامتك يا حبيبتي ايه بس اللى صابك
_ انا بخير يا حبيبي والله
# لاء مش بخير
_ممكن متعيطش عشان خاطري والله انا زي الفل
_بس هو مين قالك؟!
=انا
_آسر هو انت تعرف رقم جدي منين
=الحقيقة يا رواء
# اسكت انت يا واد انا هقولها
انتي مجتيش صدفة هنا يا رواء انا اللى كلمت البشمهندس يوسف عشان يجيبك اهنه
آسر جه قنا عندينا وعرف انك مطلقة من 5 سنين وطلب ايديك مني وانا مقدرتش اكرر غلطي وابعده عنيكي بعد ما عرفت انه متجوزش عشان لسة بيحبك
وطلب مني يتجوزك بس انا عارف ان دماغك ناشفة ومهترضيش ترجعي تعيشي اهنه معاه
عشان اكده عملنا كل التمثيلية دي
_بقى كدا يا جدي
= والله يا رواء انا عملت كل ده عشان توافقي ف بالله عليكي توافقي
_حقيقي انا مش عارفة افكر دلوقتي ادوني وقتي
____________________________
_احمد اتغير اوي يا نورا وانا تعبت من الاهمال ده
يارا كان عندها حق
&يارا مين يا رواء دي كذابة اكيد متصدقيهاش
_طب وهو ده بيفضل يقول اسمها وهو نايم
صورتها لسة معاه
بيحبها ومبيبطلش تفكير فيها
محتفظ بكل حاجة تخصها
اكذب كل ده واصدق مين
انا قلبي مكسور وهطلب الطلاق كفاية كدا
___________________________
=الحمد لله على سلامتك يا رواء اديكي فكيتي الجبس اهو
_الله يسلمك يا استاذ آسر
=برده أستاذ؟!
=طيب احنا هنعمل حفلة لافتتاح الدار ولازم تحضري
اه ان شاء الله
____________________________
_انت لازم تطلقني
+انا اسف
_قولتلك اللى بينا مبقاش يصلحه الاسف
انت كذبت عليا وكسرتني
_لما انت كنت بتحبها اتجوزتني ليه؟!
ضحكت عليا ليه ووجعتني ليه انا ذنبي ايه؟!
+ انا والله......
_متحلفش كذب متكرهنيش فيك اكتر من كدا
انت كذاب انت اتفقت معاها تتجوزها
+ كانت غلطة
_غلطة؟! اهمالك ليا غلطة
كذبك عليا غلطة؟! خيانتك ليا غلطة؟!
طلقني وده اخر كلام عندي وورقتي تجيني بلدي
+استني بس....
_سبني يا احمد انا كرهتك وكرهت اليوم اللى جيت فيه هنا
وجعت قلبي وكسرتني منك لله
____________________________
♕تشربي ايه يا مدام
_واحد ايس كريم
و2 ايس كوفي
♕تمام
♡مامي ممكن اروح العب هناك
_ماشي بس متبعديش
عاوزة اجيب درس وخمار جداد عشان احضر الحفلة
&وهاتي لتيا برده
_وانتي كمان لازم تيجي تحضري معايا
&اكيد يا حبيبتي مش هسيبك
♕اتفضلي يا مدام
_شكراً
_تيا يا تيا انتي فين
♡انا هنا يا مامي
+رواء
_أحمد
+انا مش مصدق عيني انتي هنا بجد انا انا كنت متأكد انك هترجعي اه كنت متأكد انك هترجعيلي
_انت كويس؟!
+ لاء لاء انا مش كويس من غيرك انا بحبك انتي مش هي
هي كل مرة بتقدر تستغلني وتكسرني وتسيبني انا بحبك انتي
_مالوش لازمة الكلام ده يا احمد اللى بينا خلاص خلص
+ لاء مخلصش انا لسة بحبك
_ وانا كرهتك وكرهت خيانتك وكذبك واهمالك
+ انا..
♡مين ده يا مامي
مامي؟!
+ مامي ازاي انتي اتجوزتي ردي عليا ساكتة ليه؟!
_لاء متجوزتش تيا تبقى بنتك
+بنتي ازاي؟!
ازاي ردي
_لما اطلقت انا كنت حامل
+ انتي بتهزري صح
_لاء مبهزرش والله العظيم ده اللى حصل ولو مش مصدق ممكن تعمل dna
+ تعالي في حضني يا حبيبتي
♡مامي
_ روحيله يا تيا ده بابي روحيله
♡ده بابي؟!
+ ايوة يا حبيبتي انا بابي تعالي في حضني
&انت دلوقتي شوفت بنتك يا أحمد وانا تحت امرك في اي وقت تيجي تشوفها انا مش هحرمك منها ولو لسة عاوز تتاكد دي خصلة من شعرها تقدر تحللها وتتأكد بنفسك
___________________________
♡خلصتي يا مامي؟!
_ايوة يا قلب مامي
♡الله انتي جميلة اوي يا مامي
_وانتي اجمل يا قلب مامي ويلا بقا ننزل عشان اتأخرنا على الحفلة
+ رواااء
_احمد ازيك؟
+الله يسلمك
+ انا جاي عشان...
_متبررش يا احمد اهلا وسهلا بيك في اي وقت عشان تشوف بنتك
_انا عارفة انك اتاكدت انها بنتك وانك عملت التحليل
+ انا بس..
ده حقك يا احمد انك تتأكد وانا عارفة ان اللي فيه حاحة بيفكر ان الكل زيه
+ انا آسف بس كان لازم اطمن
_ولا يهمك وعن اذنك
+ رواء انا بحبك
_بلاش يا احمد تخسر ام بنتك زي ما خسرت مراتك تيا محتجالك بلاش تخسرها انا اللى اتكسر جوايا مستحيل يرجع زي الاول
عن اذنك
____________________________
=يا جماعة انا بحتفل معاكم بافتتاح دار الايتام وبهني وبهني نفسي وبهني القائمين على المشروع على رأسهم البشمهندسة رواء
حابب اوجه لها الشكر والتقدير
وكمان حابب اطلب اديها قدامكم كلكم دلوقتى
رواء تتجوزيني
_انت مجنون صح؟!
=انا بسألك سؤال تتجوزيني؟!
# وافقي يا بتي وافقي
♡وافقي يا مامي
=جدك وبنتك بيقولولك وافقي
_موافقة
=ده بجد
_اه والله بجد
=يا هناي وسعدي وفرحة قلبي ودعائي المستجاب كل سجدة
الحمد لله قد جعلها ربي حقا
اعرف قيمة نفسك ومترضاش بالقليل واعرف ان ربك كريم وعوضه كبير هيشمل فتات قلبك رحمته واسعة وتدابيره عظيمة بس هلي عندك يقين فيه
تمت بحمد الله
ياريت يكون الاسكريبت عجبكوا وحبيتوه
بعتذر لأهل اسكندرية عشان جالي شكاوي اني متحاملة عليهم
بس والله انا بحب اسكندرية جدا واهلها احسن ناس وعشان بحبها بحب اكتب عنها
ومعلش الخيال طلب كدا
هيبقى في اسكريبت تاني قريب بإذن الله بس اخلص امتحناتي بس الاول وهكتبلكم واحد احسن من ده نصالح فيه اسكندرية وأهلها
دعواتكم