مهمه مستحيله - الفصل الثالث :مهمه في بير السلم 🤣 - بقلم مريم | روايتك

اسم الرواية: مهمه مستحيله
المؤلف / الكاتب: مريم
حالة الرواية: مستمرة
الفصل الحالي: الفصل الثالث :مهمه في بير السلم 🤣

الفصل الثالث :مهمه في بير السلم 🤣

بص للازازاه الفاضيه اللي في إيده وقلبها... لقى تحتها مكتوب بخط صغير أوي :صنع في بير السلم 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 آدم عينه 👁️ طلعت من مكانها :بير السلم؟ يعني الست بتعت المنظفات؟ من غير تفكير لبس الشبشب اللي جمبه،واحد ابيض وواحد ازرق 😂😂 ونزل يجري على السلم 3ادوار وهو بيقول :مهمه المستحيله رقم واحد... اذهب خبط على الباب الشقه اللي تحت "دق دق دق 🚪 طلعت ست كبيره قمر 🌑 لابسه مريله وعلى راسه طرحه :نعم يا ابني عايزه إيه؟بتجري ليه كده؟ 🧓 آدم نفسه مقطوع وعرقان :معلش يا حاجة انتي بتبيعي بريفوم كود007؟ لإصدار النادر أوي الست بصتله من فوق لتحت وقالت ببرود :برفيوم إيه ياابني انا ببيع مسحوق غسيل كلوركس وداوني بس 😁😁😁 عايزه تشتري كيس برسيل؟ عليه عرض اتنين وتالت هديه 🎁 آدم ساعتها حس إن لأرض 🌎 اتشقت وبلعته وقف ساكت 5ثواني وبعدين قال :لا شكرأ يا حاجة... اصلي كنت بدور على ريحه لأمل 🤣🤣🤣 طلع يجري على فوق وهو بيكلم نفسه :انضحك عليا...لبست المقلب.... دي جودي دي طلعت إبليس في هيئة بنت قمر 🎑 اول مافتح باب 🚪 شقته لقى الموبيل منور... 99+مسدج من جودي فتح الشات لقى فويس 🗒️ 15 ثانيه كلها ضحك 😂 😂 😂 هيستري :ه شوفتي يا آدم؟ شوفتي الما تنزل بير السلم وبعدها رساله : مبروك يا آدم كسب معانا لقب اغبى واحد نزل يدور على برفيوم في بير السلم 🤣 🤣🏆🎉 وتحدي الجاي بقي عشان اصدقك عايزاك تجبيلي أندر كشري في العالم 🌏🍝 بس بشرط... يكون نادر لدرجه محدش داقه قبل كده ولا سمع عنه حتى عندك 24 ساعه... يلا وريني شطارتك يا بتاع كود 007 😂😂 آدم بص للموبايل وبص للسقف وقال :يارب قفل الشات ورمي نفسه على السرير وقال :المهمه المستحيله رقم 2؟ توتا توتا خلص الفصل 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚