الفصل الثالث :مهمه في بير السلم 🤣
بص للازازاه الفاضيه اللي في إيده وقلبها... لقى تحتها مكتوب بخط صغير أوي :صنع في بير السلم 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
آدم عينه 👁️ طلعت من مكانها :بير السلم؟ يعني الست بتعت المنظفات؟
من غير تفكير لبس الشبشب اللي جمبه،واحد ابيض وواحد ازرق 😂😂 ونزل يجري على السلم 3ادوار وهو بيقول :مهمه المستحيله رقم واحد... اذهب
خبط على الباب الشقه اللي تحت "دق دق دق 🚪
طلعت ست كبيره قمر 🌑 لابسه مريله وعلى راسه طرحه :نعم يا ابني عايزه إيه؟بتجري ليه كده؟ 🧓
آدم نفسه مقطوع وعرقان :معلش يا حاجة انتي بتبيعي بريفوم كود007؟ لإصدار النادر أوي
الست بصتله من فوق لتحت وقالت ببرود :برفيوم إيه ياابني انا ببيع مسحوق غسيل كلوركس وداوني بس 😁😁😁 عايزه تشتري كيس برسيل؟ عليه عرض اتنين وتالت هديه 🎁
آدم ساعتها حس إن لأرض 🌎 اتشقت وبلعته وقف ساكت 5ثواني وبعدين قال :لا شكرأ يا حاجة... اصلي كنت بدور على ريحه لأمل 🤣🤣🤣
طلع يجري على فوق وهو بيكلم نفسه :انضحك عليا...لبست المقلب.... دي جودي دي طلعت إبليس في هيئة بنت قمر 🎑
اول مافتح باب 🚪 شقته لقى الموبيل منور... 99+مسدج من جودي
فتح الشات لقى فويس 🗒️ 15 ثانيه كلها ضحك 😂 😂 😂 هيستري :ه شوفتي يا آدم؟ شوفتي الما تنزل بير السلم
وبعدها رساله :
مبروك يا آدم كسب معانا لقب اغبى واحد نزل يدور على برفيوم في بير السلم 🤣 🤣🏆🎉
وتحدي الجاي بقي عشان اصدقك عايزاك تجبيلي أندر كشري في العالم 🌏🍝
بس بشرط... يكون نادر لدرجه محدش داقه قبل كده ولا سمع عنه حتى
عندك 24 ساعه... يلا وريني شطارتك يا بتاع كود 007 😂😂
آدم بص للموبايل وبص للسقف وقال :يارب
قفل الشات ورمي نفسه على السرير وقال :المهمه المستحيله رقم 2؟
توتا توتا خلص الفصل
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚