الفصل 13فقدت الأمل 💔
طبعا انا كلمت ملك
علشان هي الوحيده اللي تقدر تساعدني
امي مفيش في أيدها حاجه كفايه انها بتشتغل ليل ونهار علشان تسكت ابويا
ولو وقفت قدامه بيضربها ويبهدلها قدمنا
هي دي حياتنا كده من ساعه مافتحت عيني وانا علي طول شايفه ظلم وذل
كان نفسي يكون عندي سند
كان نفسي ابويا يكون حنين عليا
المهم بعد ما كلمت ملك
حسيت ان كان في حد بيسمع الكلام من برا
فتحت الباب لقيت ٠٠٠
في بيت ملك 🥺
الظابط : استاذ أحمد حضرتك مطلوب القبض عليك
الام : خير هو عمل أيه
الظابط : هتعرفو كل حاجه في القسم
ملك : طيب نعرف هتاخدو ليه وفين الاذن اللي معاك
الظابط طلع ورقه وملك اخدتها
ملك : كلامه صح ياماما
تعالي نروح معاه وهناك هنفهم كل حاجه
في القسم 🥺
الظابط : استاذ احمد حضرتك متهم بخطف مروه محمد من بيتها
الاب : ماحصلش طبعا انا مستحيل اعمل كده
ملك : لاطبعا مستحيل
ازاي دي مروه كلمتني النهارده علشان تيجي تقعد معايا كام يوم
وانا قولت لبابا ووافق
يبقا ازاي خطفها يعني
مين اللي بلغ علي بابا
الظابط : دخل يابني اللي عمل البلاغ
دخل محمد أبو مروه وقال
ايوا ياحضره الظابط هو وبنته خطفو بنتي المسكينه
هي اتخانقت مع ملك
وملك اشتكت ل ابوها وخطوفها
انا عايز بنتي ياحكومه
ملك : والله الكلام ده ماحصل .
انا هرن علي مروه اخليها تقولك
التليفون بتاع مروه مقفول
ملك : يابابا هي مش كلمتني قدامك النهارده وقالت إنها جايه
يبقا اكيد ياحضره الظابط ابوها سمعها وهي بتكلمني وهو اللي عمل كده
والله مروه لو جارلها حاجه انا هقف قدامك
انت ماتستهلش تكون أب اصلا