الفصل 2 غصب عني مشهد كسر الخاطر 💔
الفصل التاني: غصب بعني .مشهد كسر الخاطر
لسه كنت هتكلم لقيت بابا بيقول
روحي انتي ياام جني وانا هخليها تجهز نفسها ساعتها حسيت اني مش قادره اتنفس معقول ده صوت بابا الي كان دايما مقويني معقول هو الي بيقول كده لفيت وشي وانا مش عارفه هقول ايه بس عايزه افهم ليه ليه الانسان الوحيد الي كان مقويني يكسرني بالشكل ده وساعتها جبت قوه مش عارفه جبتها منين قولته بابا هو انت موافق بص في عيني وقالي سامحيني يابنتي
قولته اسامحك علي ايه يابابا علي كل النصايح الي كنت باخدها منك علي كلامك ليا ووقفتك معايه علي تشجيعك ليا وانا وقت ضعفي ليه يابابا ليه تسبني في اكتر وقت انا محتاجلك في
بابا قالي يابنتي غصب بعني
جني :غصب بعنك تبعيني يابابا غصب بعنك تتخلي عني غصب بعنك تدفني وانا لسه عايشه في كلامك ليا كل ده راح فين يابابا قولي ارجوك بلاش تسكت
الاب : يابنتي انتي مش فاهمه حاجه بس لازم توافقي علي الجواز
جني :ليه يابابا ايه السبب الي يخليني أوافق وايه الي يخليك تتغير كده فجأه فاهمني
الاب : ماقدرش اقولك غير حاجه واحده انك لازم توافقي علي الجواز حتي لو غصب بعنك
صوت صمت رهيب في المكان جمله نزلت علي قلبي زي قطعه تلج مش عارفه انطق السند الي كنت بتسند عليه مبأش سند حسيت اني واقفه لوحدي في وسط غابه ليه لازم اوافق ليه لازم ارمي كل أحلامي وكل الي كنت نفسه احققه وامشي ليه لازم اضحي بكل حاجه انا بحبها وانا شارده في تفيكري لقيت ماما بتقولي انا هجاوبك علي كل اسألتك دي٠٠٠٠