صغيرة العاصي - الفصل ٩ - بقلم ندى احمد - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: صغيرة العاصي
المؤلف / الكاتب: ندى احمد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل ٩

الفصل ٩

انصدم لما لاقى فيروز نايمة جنبه و هدومها متق*طعة و فى د*م على السرير عاصى بصدمة بص لفيروز و لنفسه عقله : انت عملت ايه انا مش فاكر حاجة فيروز صحيت و كان باين علامات الخوف عليها من عاصى عاصى : فيروز ايه اللى حصل فيروز بخوف اكبر : ااااااابعد عننننننى انت وحش عاصى : فيروز انا مش فاكر اى حاجة انتى كويسة فيروز بدموع : انت يا ابيه مكنتش طبيعى امبارح عاصى بيحاول يتماسك و يعرف منها ايه اللى حصل امبارح عاصى : انا اسف يا فيروز انا فعلا مكنتش فى وعى امبارح ايه اللى حصل ممكن تقولى انا مش فاكر حاجة.فيروز : اصل يعنى يا ابيه امبارح فلاش باااااااك عاصى : انتى ليه بتبعدى يا فيروز ليه خايفة منى انا عملتلك حاجة ضايقتك ده انا عايز رضاكى يا روز و راح قرب منها و سحبها فى قب*لة على خدها و تحولت إلى قبلا*ت كثيرة متفرقة على وجها و هى بتحاول تبعد و لكن عاصى مكنش فى وعيه وقتها و جت تبعد عنه مسكها بتملك و بقت صعب انها تفلت و عاصى بيسيب علامات ملكيته على رقبتها جيت تبعد مسكها من دراعها جامد و جيه يحطها على السرير فيروز اتخ*بطت فى سن المكتب فى درعها و ده كان سبب الد*م و جيه يق*طع هدومها و فجأة نام جنبها و هو حض*نها و معرفتش تقوم من جنبه و خافت يصحى تانى فسكتت بااااااك فيروز بتحكى بانهيار عاصى : والله يا فيروز انا اسف مكنتش فى وعى فيروز : انا مش عايزة اقعد هنا انا بقيت بخاف عاصى : بتخافى منى يا فيروز ..... انا اسف انا فعلا تقلت فى الشر*ب امبارح فيروز : ابيه اوعدنى متخوفنيش تانى انا بحبكعاصى : بجد يا فيروز بتحبينى فيروز ببراءة : ايوة بحبك و بحب ابيه هاشم زى اخواتى الكبار عاصى : بس انا مش اخوكى يا فيروز انا بقيت جوزك فيروز وشها احمر من الكلمة عاصى احب انه يخليها تعرف اكتر علشان يشيل حاجز الخجل بينهم : و المفروض فى حاجات تحصل بيننا و انك مثلا تنامى معايا فى أوضة واحدة انا و انتى و بس فيروز اتكسفت و كأنها فقدت القدرة عن الكلام عاصى : انا هقوم البس ويلا علشان المدرسة يا فيروز فيروز قامت و لابست عاصى وصلها و فيروز نسيت كتاب فى العربية رجع علشان يدهولها انصدم من واحد ( مروان ) واقف مع فيروزمروان : بكرة تخلصى منه و نتجوز يا روز انا بحبك فيروز بكسوف ضحكت عاصى فجأة