الفصل الثامن
الفصل الثامن
•[روايـة لـست صغـيرة احـد]
•[الكـاتـبه المـلاك الابــيـض]
اسلام جري علي بره
واصبحت الغرف فارغه لا يتبقا فيها غير جيهان ولين وادم
جيهان. بطيبه. الف سلامه عليك يا لين
لين بغيره. الله يسلمك
جيهان. انا همشي ياقلبي ادم دلوقتي
ادم.. دقيقة اوصلك لي تحت
لين... والله
ادم بإبتسامة.. والله
واخذا الي الاسفل وجعل السويق يصلها الي منزلها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الجد.. ادم عوزك
ادم رح ورا جده
ادم... نعم يا جدي
الجد.. انت بتحب لين
ادم بسرعه. بعشق امها
الجد.. وليه مش قوالت من الاول
ادم... انت غصب عليا الجوزه دي
الجد.. وو جيهان بنت خالتك
ادم.بضيق... مش عارف بقا
الجد.... عوزك تبعد عن لين خالص
ادم.. بغضب. ده شئ مستحيل... بعد اذنكم
في غرفة لين كانت تلعب في تلفونها
ادم دخل من غير ما يخبط حبيبتي
لين بصدمه. خبط طيب قبل ما تدخل
ادم بغضب.. اقعدي ساكته بدل وقسم بربي لزعلك مني اوووي
لين خافة منه... لانها عارف ان في حاجة معصبها
بعد 10دقيق خرج ادم من الغرفه
وبعد ساعه متواصله كان رجع القصر ومع بعض الاكياس علي طوال رح غرفته اخد شور ولبس بجمته الرجليه الساده وخرج الي غرفت لين
ادم دخل لقيها نايمه
بيحط الاكياس علي التربيزه لين صحت
لين.بنعاس. مين
ادم.. رح عندها وباسها اعل راسها
لين بنوم.. ادم في اي
ادم.. كنت بحطلك البيتزا والشكولاته الي كنتي عوزهم
لآ آله آلآ آلله مـح ـمـد رسـول آلله ♥
آللهمـ صـلي وسـلمـ وبــآرك على سـيدنآ مـح ـمـد 🌼
لين بنوم قعدات.. هات ناكل
ادم بابتسامه... اما تصحي طيب
لين وعيونها مقفله وهدؤ... لا انا عوزه
ادم....... طيب حبيبي
ادم جاب الاكل وحطه علي السرير علشان رجل لين لو حركتها بتوجعها
ادم يلا ياقلبي قلبي ابقا اكل عقبال ما اعمل حاجة تحت واجي
لين... هتخرج ببجامتك دي تحت
ادم.. اه فيها اي
لين. بغيره.. قدام ضحي وصفا. وريم وهنا
ادم. فيها اي برضه
لين.. بغيره ظهره.. لا مش تنزال تعلا تاكل معيا
ادم... لا يا حبيبي هنزال اعمل قهوا واجي
لين. بغضب. لا يا ادم مش هتنزل
ادم.. مش عارف فيها اي دي
لين... ادم... انا.. انا..
•[روايـة لـست صغـيرة احـد]
•[الكـاتـبه المـلاك الابــيـض]
• تابعني╰┈➤