الفصل الثالث
الفصل الثالث
•[روايـة لـست صغـيرة احـد]
•[الكـاتـبه المـلاك الابــيـض]
• تابعني╰┈➤
`ڣــﮯ ּحۡب ּا̍لرسوال ڝڶۍۧ ؏ـڸيہ ؏ ا̍ڣــڞــڷ ּا̍ڶــڝــﻼ̍ۙہ ۛ ּۏٰا̍ڸــڛۣــﻼ̍ۙمۘ🍒🐺`
(بسم الله) 🍒🍒🐺
ادم.. اي ده.
اسلام. بضحك. عوزه تخرج هتروح الموال جي اقوال لجدي علشان اخدها واروح
لين بخوق.. ممكن يا جدي
الجد. ماشي ياقلبي قلبي جدك
ادم بغضب.. لا يعني لا
لين بخوف. لا جدي قال اروح
ادم روح يا اسلام علي شغالك وانا ريح اعمل حاجه بسيطه في الشغال هاخدها معيا ونرجع سو
لين. بس انا عوزه اسلام
ادم نظر لها بحديه... روح يا اسلام علي شغلك
اسلام وهو بيبص للين
بصي.. يا حبيبتي انا وادم وحده روح مع ادم
لين بخوف اكبر... يعني مش هتوديني
اسلام... لا معلش حققك عليا
لين جرات عند خالها احمد
لين بدلع... خالو
احمد.. اتفضلي يا حبيبتي
لين.. مكن تاخدني الموال
ادم اخد اسلام من قميصه الخارج ساب المكان ومشي باكمله
اسلام من الخارج في اااي اهدي كدا هقع ياقلبي ادم
ادم... خبطه بل البوكس وزقه علي العربيه ومال عليه بكل غاضب
ادم بحديه.. عارف ما المحك جنمب خيالها او طيفها والله اعلقك فااااهم والبكس ده علشان تقولها يا حبيبتي تاني.. تبعد عنها خااالص فاااهم
اسلام بقلق.. فاهم فاهم الله يخربيت دي حاجة
ادم... انـــ.....
الجد... اي الي بيحصل هنا (كان ادم يميل علي اسلام بشكل محرج)
ادم..... بعد ابدآ يا جدو مفيش
الجد.. لين
لين خرجت بخواف.. نعم
الجد... يلا مع ادم
لين مشيت عند ادم
لين.. بشهق.. الهوي اي عمل فيك كدا
اسلام.بخوف . ورحمة امك ابعدي عني الله يخليك وسبها ومشي
ادم... نعم
لين... هروح معك..
ادم بقرف... يلا
بعد ربع ساعه في العربيه
ادم.. حلو كل الي يكلمك يقوالك يا حبيبتي دي صح
لين... انت اصبح ملكش دخال بيا
ادم وقف العربيه وبصلها
ادم عيدي كدا تاااني
لين بخوف... بقوالها مره وحده بس
ادم مسكها من ودنها... انتي عارف ما تعندي فيا تاني هعمل ليك ااااي
لين... ودني عاااا بتوجع والله
ادم... مش عوزك تقربي من اي حد في العائله كبيرها صغيرها ممنوع حتي حريمها فاااهمه
لين...... حاضر يا ادم
ادم ترك ودنها ولكن لين هجمت علي درعه وعضته اوووي بكل غل
ادم.. بنت المجنونه ومسكها مش شعرها تبعد
لين... عااااا.. وقرصته من خده
ادم... ااااي ااااي في اااي بقا جعااانه انتي. نزله عض وقص وتخبطها
لين بغضب .. نسيت حاجة
ادم... اا... عاااااشعري يا لللين هتزعلي
لين عضت ودنه
ادم. ابن*زمه ابعدددي خربيتك
لين بعدات عنه وهي شعرها كان متبهدل وخدوها خمرها ونفسها يعلو ويهبط
لين.. بس
ادم بحنيه.. هاتي ايدك حبيبي
لين صدقته. وادته ايدها
ادم عضها من كفت ايدها
لين بعياط... عااااااا... عاااااا.. عاااااا
ادم.. ل.......
لين بسرعه. عاااااااااا
ادم لين.
لين بسرعه. عاااااااااا
ادم /اهدي طيب
لين بسرعه. عاااااااااا
ادم/اديني فرص....
لين بسرعه. عاااااااااا
ادم بزعيق بس اااي بجعن وفتحت
لين ببكاء اكتر. لين عاااااااااا. عااااا
ادم.. طيب عوزه ااااي
لين..بشقه... بوس ايدي
ادم باس بطن ايدها اليمني
لين والايد دي كمان..
ادم باس بطن ايدها اليسره
لين... فوق راسي
ادم باس راسها وبعدي عضها
لين.ببكاء وصوت اعلا عااااااا
ادم خلاص هيقوال بيغتصبها الله يخربيتك
لين.... عااااااااا
ادم خلاص حقك عليا
لين عوزه شكلاته
ادم.. هو انا جيب اختي الصغيره معيا
لين...... عااااااااا
ادم خلاص.. ماشي ياقلبي ممكن تهدي بقا
لين.بطفوله.. يلا بسرعه
ادم حاضر يا صغيرتي
لين انا لسة صغيرات احد
ادم مش هجيب
لين ع.. عا.. عا. هاااا. اعيط
ادم خلاص وصلنا اهو يلا
•[روايـة لـست صغـيرة احـد]
•[الكـاتـبه المـلاك الابــيـض]
• تابعني╰┈➤