طفلة العاصم - الفصل ٨ - بقلم ندى احمد - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: طفلة العاصم
المؤلف / الكاتب: ندى احمد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل ٨

الفصل ٨

فجأة وقفت على السور و بتبص نظرة اخيرة على عاصم اللى بيجيب العصير و مديها ضهره و بتاخد نفس عميق و غمضت عنيها و لسه هتنط عاصم مسكها و شالها قبل ما تنط عاصم بص فى عنيها و هو شايلها بين ايدها و دخلها العربية و فضل يلف بيها لحد ما الوقت اتأخر حور بخوف : ابيه عاصم وقف العربية فجأة: ليه يا حور ليه للدرجة أسهل حاجة عندك حياتك مفكرتيش فيا هعيش ازاى حور بحزن: فكرت يا ابيه فكرت كويس انا موقفة حياتك انت عايز تتجوز مريم بس ماجل الموضوع علشانى و انا خلاص مش هقدر اكمل حياتى مش عايزة اكون عبئ على حد كفاية اوى كده عاصم : مريم مين اللى اتجوزها مش صح حور : لاء يا ابيه انا عارفة كل حاجة انت انهاردة قريت فاتحة مريم انا شوفتكم ليه تخبى عليا عاصم : انتى عارفة كويسة انى مش بطيق مريم اصلا قراية فاتحة ايه يا هبلة انتى حور ابتسمت و هى بتعيط بعفوية لما عاصم قال انه مش بيحب مريمعاصم : بس قوليلى صحيح هو انتى مهتمة ليه كده بالموضوع ده حور : لاء عادى مفيش عادى ربنا يسعدك فى حياتك يا ابيه عاصم بخبث : بس كده مفيش حاجة تانى حور بتغير الموضوع : عايزة ايس كريم عاصم : من عينيا يا ست حور يلا بس عارفة لو عملتى كده تانى انا هتعذ*ب بجد عايزة تعذ*بينى يا حور حور : لاء يا ابيه انا اسفة مش هعمل كده تانى عاصم قرب باس راسها: ربنا يخليكى ليا يا حور حور وشها احمر و بكسوف : و يخليك ليا يا ابيه عاصم : يلا عايز نسهر سوا انهاردة شوية بكرة اجازتي حور : بجد يا ابيهعاصم : بجد يا حبيبتى حور وشها احمر اكتر و هى بتمسك الفون لقيت احمد متصل بيها كتير عاصم و هو بيسوق بيكلمها من غير ما يبص : على فكرة يا حور انا عرفت امسح الصور من عند احمد يعنى اصلا هو ميقدرش يعملك حاجة و انا هفضل ورا الواد ده لحد ما هوديه ورا الشمس حور بتبص على طريق حور : ابيه احنا هنروح فين عاصم : وصلنا حور : وصلنا فين عاصم : ده بيت اللى احمد كان عايز يقبلك فيه يلا اطلعيله حور باندهاش : نعم عاصم بجدية: يلا اطلعى له مش كنتى عايزة كدهحور بتبص له بذهول و الدموع فى عنيها عاصم : يلا بقولك و فتح لها باب العربية و خلى حور تطلع لأحمد