غباء عشاق - في اخر السنه نحب نقول ايه - بقلم سلمي عبد النبي | روايتك

اسم الرواية: غباء عشاق
المؤلف / الكاتب: سلمي عبد النبي
حالة الرواية: مستمرة
الفصل الحالي: في اخر السنه نحب نقول ايه

في اخر السنه نحب نقول ايه

بعد تلات اشهر. بدانا ايام الامتحانات وحال ساندي بيتحسن كل يوم مع وجود البنات وده اليوم الاخير صحيوا ابطالنا كلهم لبسوا لبس المدرس واتقابلوا في الفصل سلمي: اههههه انا مش قادره اصدق اننا في اخر يوم في الامتحانات ساندي: ولا انا والله بجد يعني احنا هانبقي بعيد عن بعض في ثانوي سما: بس يا جماعه بجد انتو احسن اخوات انا بجد نفسي نتقابل تاني انتو احسن حاجه حصلتلي هبه: مع اني مكنتش حابه اتصاحب علي بنات بس انتو حاجه انا مش هاقدر اعملها تاني مني: مع اني اعرفكوا من سنه واحده بس المواقف اللي جماعتنا ده ليها طعم تاني. وبتشاور علي حيطه موجوده في الفصل. فاكره ده يا ساندي ساندي بتضحك بكسوف علي اللي عملته: خلاص يا مني حصل خير يعني منتي ضربتينا برضه مني: حصل بس بجد هاتوحشوني اوي يا بنات . وي جم الولاد سليم: عاملين ايه سما: الحمد لله ايه انتو هاتعملوا ايه بعد الامتحانات عمر: هانخرج تحبوا تيجوا معانا هبه: انت مقولتليش ها عمر: لسه كنا بنقول واحنا متقابلين عند البوابه هبه: ها تمام سلمي: جاسر اجي معاك جاسر: براحتك يا سلمي عايزه تيجي معانا يعني سلمي: الصراحه اه جاسر: خلاص بعد مانخلص الامتحان تستنوا عند البوابه مني: اومال بكر فين سليم بابتسامه شك : بتسألي ليه مني: ها لأ عادي انا بسال بس مش شايفاه بكر من وراها: انا هنا مني لفت: بكر انت بتهزر خوفتني سلمي بتهمس لساندي: مش ملاحظه ان العلاقه حلوه بينهم ساندي: يارب يحصل زاي محنا عايزين هيا كويسه والله وبكر انسان محترم هبه: طب بس علشان مني متدايقش مني: ايه بتقولوا ايه ساندي: لأ ياروحي مبنقولش حاجه بكر: طب يلا علشان الامتحان هايبدق جاسر: يلا. وراحوا الامتحان بعد ما خلصوا البنات استنوا عند البوابه. بس فجاه ساندي حد خبطها في كتفها ساندي بوجع: اه انت ما بتشوفش الشخص: انا اسف مقصدش سلمي: مفيش مشكله اتفضل الشخص: طيب ممكن اسال سؤال سلمي: اتفضل الشخص: هيا ده ساندي سلمي بشك: وانت تعرفها منين بقي الشخص: لأ انا ابقي ابن صاحب بابا ساندي ساندي: انت اسمك ايه الشخص: انا اسمي أسر ساندي بتذكر: اه ابن عمو وائل أسر: اه افتكرتيني. وبيمد ايده علشان يسلم ساندي بابتسامه اظهرت غمازتها وهيا بتسلم: اه افتكرت بس انا مشوفتكش السنه ده في المدرسه ولا مره أسر: انا كنت مبحضرش اصلا علشان كده معرفش انك موجوده. جم الولاد سليم: ايه ياعم أسر فينك ياجدع أسر: انا موجود ياعم انت اللي مبتسالش سما: هو انت تعرفه سليم: كلنا نعرفه يابنتي سلمي: ازاي انت متكلمتش يا جاسر قبل كده عنه جاسر: ايه يعني مش بكلم عليه عادي ساندي: طب احنا هانخرج تحب تيجي معانا أسر: طبعاً معنديش مشكله ساندي: اهلا بيك في شلتنا . وخرجوا كلهم مع بعض حتي ساندي بدقت تاخد مع أسر في الكلام بعد اربع سنين تفتكروا هايتجمعوا البنات مع البعض وياتري هايدخلوا ايه