حين التقى الحب ب الغموض - حين التقى الحب ب الغموض بارت 2🍓 - بقلم حلم من حبر | روايتك

اسم الرواية: حين التقى الحب ب الغموض
المؤلف / الكاتب: حلم من حبر
حالة الرواية: مستمرة
الفصل الحالي: حين التقى الحب ب الغموض بارت 2🍓

حين التقى الحب ب الغموض بارت 2🍓

2🍒 العربيه وقفت فجأه ونزل منها رَجُل عيونه زرقه وشعره ناعم وهو احمد الأسيوطي وهو في سن الشباب 👀 احمد: انا اسف العربيه خيشت سماح: اي ده احمد! احمد: سماح بتعملي ايه هنا سماح كنت جاي اتغدا في المطعم اللي هناك ده بعد ما خلصت اليوم الجامعي سهير: مين ده وانت تعرفيه ي سماح سماح: اه ده احمد بن عمي احمد: مش هتعرفينا سماح: اه اكيد دي سهير صاحبتي احمد: اهلاً ي انسه سهير سهير: بخجل اهلاً احمد واقف مش عايز يمشي وسهير وشها في الأرض للعلم سهير غايه في الجمال 💖عيونها خضراء ووشها ابيض وخدودها حمراء وتذداد احمرار عندما تخجل وما يذيدها جمال هو حجابها☺️ سماح: احم ايه مش وراك شغل ولا ايه يا احمد هههههههه ههههههههه احمد: ايه لا طبعاً عندي انت مش عايزه حاجه سماح: لا. للعلم سماح تغار علي احمد لانها تحبه منذ الطفوله ولكنه لا يعلم. مشي احمد بجسده ولكن عقله مع سهير وجمالها 🤭 سهير: ياه ده الوقت جري بسرعه انا لازم امشي الوقتي يا سماح سماح: ماشي ي حببتي خلي بالك من نفسك سهير: ماشي مع السلامه. علي الجانبين الاتنين مشيم علي بيوتهم سهير كانت تعيش مع خالها بعد وفاة والديها ....... باااااك ماما يماما سهير: في ايه ياشغف شغف: اللي واخد عقلك قوليلي هو مين وأروح اخطبهولك هههههههه 😂 سهير: عمرك ما هتكبري لا عقل ولا جسم شغف: من من ده انا كبرت علي فكره وكمان بعمل تمارين عشان اطول دعواتك انت بس هههههههه سهير: المهم كنتي عايزه ايه شغف: اه شوفتي كنتي هتنسيني خالتو ام هدي عايزاكي تحت سهير: اه والله نسيت كانت جيبالي زباين اشوف طلباتهم نزلت شغف وامها عند امال، ام هدي قعدت سهير وامال يتكلموا،، ودخلت شغف اوضت هدي هدي: مالك يا شوشو شغف: والله قلقانه ع ماما دخلت عليها لقيتها في دموع في عيونها هدي: طاب مسألتيهاش اي السبب. شغف: هتقولي زي كل مره تلاقي حاجه دخلت في عيني هدي: متقلقيش تلاقها هي مدايقه عشان انت محتاجه فلوس عشان مصاريف الجامعه وهي عشان مش عارفه تجبهوملك فزعلانه شغف: يمكن، سيبك اومال فين جعفر هدي: لو سمعتك هتنفوخك.ههههههههههه. شغف: لا بجد فين ملك هدي: تلاقها بتذاكر في اوضتها *ملك اخت هدي السنادي اخر سنه ليها في ثانوي عام دعواتكم بقا ههههه مر اسبوع علي ابطالنا لا جديد يذكر غير ان شغف بدأت الشغل الجديد من غير ما تقصر في دراستها كانت عارفه تنظم وقتها مابين الاتنين رجعت شغف في يوم للبيت، شغف: ماما يما يمايا يا سوسو، فين دي فتحت اوضتها ملقتهاش دورت عليها في الشقه كلها ملاقتهاش، شغف: يمكن راحت تجيب قماش عشان الحاجات اللي محتاجينها الزباين شغف: بتفكر لا لا مستحيل اعمل كده طاب وليه لأ منا عايزه اعرف اي اللي بيخليها حزينه دائما وبعد مده من التفكير دخلت اوضتها تدور عليه اي حاجه تخليها تعرف ليه امها دايما زعلانهو بتبص فوق الدولاب لقت صندوق شغف: يوه ده الطول ليه قيمه اجيب البتاع ده ازاي لازم يعني الحيره دي يا جسمي اطول شويه يالهوي اتجننت بكلم، جسمي ، المهم راحت جابت كرسي وجابت الصندوق وفتحته. بتبص لقيت صوره لأمها بفستان فرح وجمبها حد هي متعرفوش، لأن شغف امها قلتلها ابوكي مات ولكن مقلتلهاش هو مين ولا حتي اسمه. ايه لانها كتباها ع اسم جدها وطول الوقت شغف تسألها وامها مش بترضي تجاوبها وفجأه بتبص لقت ورقه فتحتها وكانت الصدمه لشغف اول مقرأت اللي مكتوب ف الورقه!!! يا تري ايه اللي مكتوب وايه السره اللي مخبياه سهير عن بنتها 🤔هو ده اللي هنعرفه البارت الجاي ان شاء الله انتظروا البارت الجاي هتتغير احوال شغف 180رجه يتري للخير ولا للشر؟؟؟؟ وما الذي يُخبأُه لها القدر؟؟؟؟؟ ـــــــــــــــــــــــــــ✨🎀