الجزء الثالث
وصلوا إلى المنزل دخلت غزل مصرعه وصعدت الى غرفتها كي تستيقظ مبكرا وتذهب مع فهد ابتسمت كريمه على تصرفاتها وصعدت هي الاخرى الى غرفتها في صباح الباكر ذهب فهد لكي يوقظ غزل،ترك الباب فوجد غزل تفتح الباب وتقول : انا جاهزه .
فهد: بالسرعه دي.
غزل: انا عشان بس متحمسه شويه.
ثم ذهبوا الى مقر الشرطه اخذ فهد غزل وذهب الى مكتبه وبعد وقت قريب دخل علي صديق فهد عليه المكتب .
فهد: ايه يا عم هو فيه حد يدخل على حد كده .
على: المره الجايه ابقى اخبط .
فهد: كل مره بتقول كده.
على: مين دي اول مره اشوفك مع بنت .
فهد: دي مش بنت دي غزل.
على: ده على اساس يعني ان انا كده عرفتها وبعدين انت ازاي تامن لوحده انها تخش مكتبك لا وكمان هتاخدها معانا المهمه مش يمكن تكون جاسوسه.
فهد: دي فاقده الذاكره .
على: مش يمكن تكون بتشتغلك .
فهد: اذا كان انا اللي خابطها بالعربيه وموديها المستشفى الدكتور قال لي انها فاقده الذاكره .
على: عموما انت حر بس بكره تشوف وتقول علي قال .
ثم ذهبوا الى المهمه الى مكان تنفيذ العمليه،
كانوا متخفيين وراء صخور كي لا احد يراهم
مره وقت طويل ولم يقم احد من عصابه المافيا بالزهور وتقدمت غزل الى فهد وقالت : انا شاكه في العربيه اللي هناك دي،واشارت باصبعها الى العربه التي تقف بعيدا عنهم أمر فهد بعض من القوات بالذهاب
اليهم وتفتيش العربه نفذ القوات الامر وذهبوا وفتحوا العرب ووجدوا بداخلهم كور ملونه اطلق فهد رصاصه في احد الكور ثم اخرج منها اكياس مخدرات قال فهد: مين زعيمة العصابه اللي قمرتكم .
ولكن قبل ان ينطق بحرف،وجد الرصاص تخترق راسه ونظره الى المبنى الذي طلقت منه الرصاصه .