أسيره الفهد - 13- الفصل الثالث عشر - بقلم ليالي سامي - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: أسيره الفهد
المؤلف / الكاتب: ليالي سامي
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: 13- الفصل الثالث عشر

13- الفصل الثالث عشر

رواية اسيرة الفهد بارت 14 بقلمى ندى احمد فهد : ما تيجى ننزل حمام السباحة ندى : لاء انزل انت انا مش بعرف اعوم اصلا فهد : بسيطة اعلمك البسي مايوة و تعالى ندى بفرحة: بجد ثوانى و اجهز ندى قعدت تدور كانت كل المايوهات *بيك*ينى بس لبست واحد كان لونه اسود يبرز لون بشرتها ناصعة البياض و لبست بورنس و نزلت فهد : *اقل*عى البورنس يلا و انزلى ندى: طب لف وشك علشان انزل فهد : لاء طبعا بصراحة انا اصلا عملت كل ده علشان اشوفك *بالمايوه و تقوليلى لف وشك ندى : يعنى انت كنت بتضحك عليا و مش هتعلمنى فهد : لاء طبعا هعلمك بس مفيهاش حاجة لما ابص ندى : لاء يا فهد عيب فهد بضحك : بجد هو انتى ايه مفهومك عن العيب بضبط و فهد طلع من حمام السباحة : خلاص بقى يوم تانى ندى : احسن بر..د..ه فهد فجأة راح شد البورنس من عليها و رمه بعيد فهد اتسمر مكانه و قرب منها : ليكى حق تدلعى يا قلب فهودك انتى كل شوية بتحلوى ولا ايه ندى وشها احمر و احمر اكتر لما فهد حط ايده على *ض*هرها و بدا يحرك ايده عليها و راح شدها و نطوا فى حمام السباحة ندى : فهد انت ر... فهد بمقاطعة حط اصباعه على *شفايف*ها و بدا يبص فى عنيها و بدا يسيب علامات ملكيته على رق*بتها وعلى مقدمة * صد*رها ندى : فهد انت متأكد انك هتعلمنى العوم فهد : تصورى انك فصيلة و بعدين مش انتى سألتني ايه اللى فى رقبتك وهو ده اللى بيسيب علامات فى رقبتك يا قلبى و بعدين انا بعلمهالك علشان تبقى تعملهالى 😉 ندى : يالهوى هى الناس كلها عرفة انى البقعة ديه معنها كده فهد : ايوة ندى : يالهوى انا ماما و اخواتى لما كانوا هنا امبارح ماما فضلت تدريها و انا قولها ليه و اخواتى فضلوا يضحكوا زمنهم شيفينى ايه دلوقتى فهد قعد يضحك : هيقولوا اننا عرسان جداد و بنموت فى بعض كمان ندى : انا مش عارفة هقابلهم ازاى بأى وش دلوقتى فهد : عادى يا قلبى و بعدين ما انتى متجوزة يعنى ندى : بجد فهد : ايوة طبعا و فضل يكمل ما بداه ندى : يا فهد علمنى العوم بقى فهد : ما انا بحب اعلمك كل حاجة برده ندى : يا شيخ فهد بدا يعلمها و هى كانت عاملة زى العيال الصغيرة و مبسوطة و فضلوا يلعبوا فى الماية و يرشوا على بعض فهد شدها من *وس*طها : ايه مقابل انى علمتك ندى : مش فاهمة عايز ايه يعنى فهد : عايز ايه ده هقولهولك بعد شوية لكن دلوقتى روحى خدى شاور علشان نتغدى ندى : شاكة فيك بس ماشى فهد شال ندى و دخلوا الحمام واخدوا شاور سوى و نسبهم مع بعض كفاية كده و نروح للعقربة قصدى نرمين نرمين فى التليفون و كانت قاعدة مع منى: عمى الحقنى فهد طلاقنى وانا حامل و مش عايز يعترف باللى فى بطنى منصور : انتى بتقوليه ايه من امتى الكلام ده حصل نرمين : من اسبوعين و كمان اتجوز امبارح هو كان ماشى مع واحدة و كان عايز يتجوزها عليا بس هى قالتله يطلقني و هو سمع كلمها يا عمى انا عايزة جوزى من الحرباية اللى خطفته منى ( والله انتى اللى حرباية ) منصور: انا هنزل القاهرة بكره و انا هتصرف معاه مش انا اللى بنت اخويا تتذل وقفل معاها منى : بصى بقى احنا هنروح لخالتك ميرفت لأنها بقالها يومين كده طريقتها متغيرة و مش عجبانى و قالتلى كلام مش عجبنى نرمين : قالتلك ايه منى : انها شايفة ان مفيش سبب انها تكره ندى و ان اهم حاجة عندها انها تشوف ابنها مبسوط و انها مش هتجوزه واحدة مش كويسة زيك بس انا مسكتلهلش و قولتلها ازاى تقولى كده على نرمين نرمين : بقى طنط ميرفت قالت كده ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘ عند معتز و ملك بداوا يقربوا من بعد و معتز بقى يبعد عن السهر و كده معتز : ملك قوليلى بصراحة هل فى مشاعر عندك بدأت تتحرك تجاهى ملك بكسوف : ايوة معتز بفرحة : بجد يا ملك انتى متعرفيش انا مبسوط اد ايه معتز : ملك ايه رايك نخلى الخطوبة ديه كتب كتاب ملك : ايه ده ليه معتز : اصل انا مش قادر استنى اكتر من كده و تكونى حلالى يا ملك انا هكلم عمى فى الموضوع ده بكرة ايه رايك موافقة ملك بفرحة ممزوجة بخجل : موافقة ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘ بليل عند فهد و ندى فهد دخل ندى الأوضة فهد: مش انتى قولتيلى الصبح انى عايز حاجة مقابل انى علمتك السباحة ندى : ايوة فهد : فى *بدلة* رقص فى الحمام و عايزك ممكن حرم فهد الشناوى تلبى طلب فهد الشناوى و * ترقصل*ى 🙊 ندى متنحة: ايه فهد بدا يلعب فى خصلات شعرها : *هترقصي*لى ندى : ه فهد كررها ببطئ *مثي*ر أمام *شفاي*فها : *ت ر ق ص ي ل ى (*ترقصيلى ) همس فى جوفها قبل ما يلتهم *شفاي*فها جعلها تائهة : قولى و سحبها فى *قب*لة مسكرة سرقت انفاسها ندى : ا.ق..ول ااااايه و طبع *قبل*ة بجانب فمها فهد: قولى حاضر ندى : حا ضر ندى دخلت غيرت و خرجت فهد قرب منها و ربط شال حولين *وسط*ها :*ارقصي*لى وشغل اغنية و فهد كان قاعد و ندى بصت فى عينه و ماذا يطلب منها و انها هتفعل ذلك من اجله ندى مدت اديها و جعلت فهد يتمدد على الكنبة و نظرت فى عينه : انا هعمل كده عشان خاطر فهودى و علشان انا بحبك و بدات *ترق*ص و غمضت عنيها و نسيت وجوده و ظلت *ترق*ص * بعنفوان أثنى اطاحت بفهد ذلك الجبار الذى تنهار امامه بورصات و *خص*رها الذى يتمايل بنعومة اطاح به فهد قرب منها و اخدها فى *حضن*ه ندى فتحت عنيها فهد : *ارقص*ى فى *حض*نى ظلت *ترق*ص فى *حضن*ه و هو يحرك يده على *جس*مها و كانت *رقص*ة *حمي*مة بشدة انتهت بأنه شالها *عا*رى الصدر و انزلها برقة على السرير و نسبهم لوحدهم بقى ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘ فى الصباح ندى وفهد صحيوا على دوشة تحت ندى : ايه الدوشة ديه يا فهد فهد : انا هنزل اشوف فى ايه اوعى تنزل ندى : لا يا فهد انا خايفة خدنى معاك فهد : لاء ندى : ارجوك فهد و ندى نزلوا و فهد جايه يفتح الباب فهد و ندى بصدمة : .......... استوب يا ترى ايه اللى هيحصل عايزة تفاعل جامد يا قمرات و شكرا لكل اللى تفاعلوا 😍 و ياريت كل حد يقرأ يعمل لايك و ٣ كومنتات و مسنتية رايكم فى الكومنتات