الفصل الخامس عشر
رنا: موافقه 🤭🌚
مالك: طيب قربي اقولك كلمه
رنا: مالك كده ياد م تتظبط انت هتسوق فيها ولا اي 😒
مالك: اي ده انا هتجوز عبدو الجياص
رنا: انا عبدو الجياص 😠
مالك: انتي مالك بتتحولي لي كده 😂
رنا: ان كان عاجبك بقا 🙄
مالك: استغفر الله العظيم انا اللي جبتو ل نفسي والله
***************************************
تسريع الاحداث
مالك رجع بيت ادهم لانو لسه تعبان ومش هيقدر يرجع بيتو
ورنا راحت معاه علشان تطمن عليه ريم وادهم قالو للعيله علي قرار جوازهم اللي اتاكد انو بعد م يخف مالك وهيعملو الخطوبه مع بعض
******************************************
في الڤيلا وتحديدا في الاوضه اللي قاعد فيها مالك
رنا: لو عزت حاجه اتصل عليا ي مالك انا همشي تمام
ادهم: م تخليكي يارنا بدال م تروحي تقعدي لوحدك في البيت
رنا: متشكره جدا بس مش هقدر
مالك: مش هينفع ترجعي البيت انا مطمنش ان ميرجعش الشخص التاني
ريم: رنا ممكن تقعدي
رنا: مش هينفع ياجماعه
ريم: لييي
مالك فهم انها لسه متاثره باللحصل قبل كده
مالك: طيب انا هرجع بيتي ورنا تيجي تقعد معايا
ادهم: انا مستامنش علي البت معاك 😂
مالك: اي ياعم ده انا حتا تعبان لو عاوز اعمل حاجه مش هعرف 😂
ريم: خلاص ماشي
***************************************
ادهم وريم وصلوو مالك ورنا ورجعو تاني
مالك سند علي رنا ودخلو الڤيلا رنا لقت خدم كتير واقفين بيطمنو علي مالك
رئيسه الخدم: الاوضه بتاعت حضرتك جاهزه يامالك بيه
مالك: تمام يلا ي رنا
طلعت رنا ومالك الاوضه
مالك: انتي نامي هنا وانا هنام في الاوضه التانيه ماشي
رنا: تمام
مالك: لو عزتي حاجه اتصلي عليا
مالك مكنش قادر يتحرك ف رنا خلتو سند عليها وودتو الاوضه
رنا: تصبح على خير
مالك: وانتي من اهل الخير
***********************************
في الصباح
صحيت رنا وراحت عند مالك
رنا خبطت علي الباب
مالك: ادخل
رنا: اي ده انت صاحي
مالك: مقدرتش انام اصلا
رنا قربت وقعدت علي السرير قدامه
رنا: لييي كنت اتصلت عليا ده انا في الاوضه اللي جنبك
مالك: محبتش ازعجك ياحبيبتي
رنا: لي بتقول كده يامالك هزعل منك بجد معقول تبقي تعبان ومتقوليش وفي الاخر تقولي محبتش ازعجك انت حبيبي وعمري م حاجه تطلبها مني وتزعجني
مالك مسك ايديها وباسها
مالك: بحبك احلي ياروني في الدنيا ♥🥺
رنا: وانا كمان بحبك ياعمري ♥
***************************************
عند ادهم وريم
ريم لبست بنطلون بوي فرند ازرق وتوب احمر وعملت شعرها ديل حصان وسابت خصلتين من طعرها ولبست كوتشي ابيض وراحت علي اوضه ادهم وخبطت
ادهم: ادخل
ريم: صباحوووو دوومي
ادهم: صباح الورد
ريم: يلا نفطر لان هنعدي علي مالك ورنا ونجيب حاجات للخطوبه
ادهم: حاضر ياحبي يلا
نزلو تحت علي الفطور وريم مكنتش بتكلم اهلها ابدا ومتجاهلاهم
محمد: ريم …مش هتقولي صباح الخير ل بابا حبيبك
ريم بصت ل ادهم وادهم اشار ليها انها تكلمهم لان دول اهلها في الاول وفي الاخر
ريم: لا ازاي صباح الخير يابابا 😊
محمد: صباح النور ياعيون بابا 🥹♥
ريم: صباح الخير ي ماما 🙂
سعاد: اي ماما دي يبقي اكيد لسه زعلانه مش هتقوليلي ياسوسو🙂
ريم: صباح الورد ياسوسو 😊♥
سعاد: صباح النور والسرور ياقلبي
ادهم: طيب يلا احنا ماشيين ياجماعه
زينب: علي فين يبني
ادهم: رايحين ل مالك ورنا وهنجيب شويه حاجات للخطوبه
***********************************
عند رنا لبست شورت جينز وكروب توب لونه بينك
نزلت رنا لقت مالك مستنيها تحت
مالك نزل النداره بتاعتو ورفع حاجبو
مالك: اي اللبس ده ياهانم 🤨
رنا: اي حلو صح 🫣♥
مالك: حلو بس ده مخليكي صاروخ
رنا: بس بقا متكسفنيش
مالك: شايفه الاوضه اللي نزلتي منها دي
رنا: اه لي
مالك: تطلعي زي الشطوره تغيري البس ده وتلبسي حاجه مش مكشوفه امشي بيكي في الشارع يقولو الراجل رافع القرون ولا اي
رنا: اووووووووووف طيب
غيرت رنا ولبست فتان لغايت الركبه مزغرف بالورود الجميله التي لونوها بينك
ضيق من الخصر وفانش من تحت وسابت صعرها الحرير وكان شكلها زي اميرات ديزني
رنا: هااا حلو كده 🙄
مالك: مش قوي
رنا: لا بقا كده كتير 😤
مالك انا هبقا اجبلك لبس بدال اللي عندك
يتبع …