أسكريبت العيد والعيديه - باقي أسكريبت العيد والعيديه 💙🥹 - بقلم أسماء محمد | روايتك

اسم الرواية: أسكريبت العيد والعيديه
المؤلف / الكاتب: أسماء محمد
حالة الرواية: مستمرة
الفصل الحالي: باقي أسكريبت العيد والعيديه 💙🥹

باقي أسكريبت العيد والعيديه 💙🥹

-سرحتي في ايه؟ -مفيش انا معاكي اهو. -علفكره هو شاب محترم وكويس جدا انا عارفه مامته وشايفه انك تقعدي معاه وتشوفيه الاول. -ماما انا داخله اغيربليل نتكلم. -ماشي "دخلت الاوضه اتوضيت وصليت ودعيت كاعاده، لقيت تقى دخلت" تكبمت بإبتسامة: -قعدت تقولي اوعدنا اوعدنا اهو جالك. -هو مين؟ -مصطفى عرفت لنو اتقدم ليكي. -انتي تعرفيه. -ايوه ماشاءالله في كلية تمريض اتخرج السنه اللي فاتت. اتكلمت بضحك: -لحقتي تعرفي كل ده. -يابنتي مخبرات بقي بس كنت بسمع امك تكلم امه، قوليلي هتعملي ايه؟ -معرفش. -هو كويس ومتدين جدا اقعدي معاه وشوفي في قبول ولا لاء. -ايوه انا هقول لبابا كده. "منكرش اني فرحانه، وجوايا احساس حلو ومتحمسه واحسايس كتير داخله في بعض، لكن حاولت اهدي عشان مقلقش" "تاني يوم بليل كان مصطفى جاب ولدته، وجم البيت لان قلت لبابا موافقه كا بدايه. قعدت مع مصطفى اللي طلع شخص لطيف عكس اللي تخيلته، وشخص محترم في اسلوبه،" معياد الخطوبه اتحدد كده بقي نقدر نقول بقي عندي العيد والعيديه…. "خطوه جديد في حياتي مكنتش متخيله ان هعيش الشعور ده، لكن الحمدلله كل حاجه وكل دعوه على ربنا هينها" اتخطبنا …… "وفي خلال فترة الخطوبه عرفت منه ان هو كان مراقبني من ساعه ما شرف في المنطقه وبيقنا جيران، وعرفت ان هو كان معجب بيا من اول ماشفني مش من اول ماا تصورت في البلكونه الإعجاب كان بقاله فتره" العيد الجاي ابقي في بيته💘🥹 انت الفرحه اللي فيا عارف العيد والعيديه؟ انت الاتنين♡♕ طَابَت أعيادُكم برِفقةِ مَن تُحبّون، ولا قطع الله عن بيت عيدًا عيدكم مُبَارك #العيد_والعيديه #اسكريبات _أسماء #مصطفى _حياه #الجار الجديد بكده يكون الاسكريبت خلص وهنزل اسكريبت جديد 🤍🌸 متنسوش تعملوا متابعه، وتقولوا رايكم في الكومنتات 🤍🌸