البارت الرابع
ريماس: الظاهر أنكم نسيتوني و لا أي.. و لا عشان اتجوزت فهطلعوني من المجموعة.. لا عيب عليكم كدا يا بنات
هند: ريماس كويس انك هنا خلي البنت دي تتكلم باين عليها في حاجه حصلت وهي مش راضيه تتكلم ابدا واحنا خايفين عليها أوي
ريماس بمرح: ايه يا حبي مش ناوي تتكلم ولا ايه ولا نسيت ايام زمان
ضحكت سلسيبل و قالت: لا ما نسيتش ابدا انا هقول لكم
أية: يلا قولي قلقتينا عليك
سلسبيل: عندك حق يا مروه انا عندي فرح في البيت بس.....
هناء: بس أي
سلسبيل: دي خطوبتي أنا
الجميع بصدمة كبيرة: ايييييي خطوبتك انتييييي 😮😮😮😮
ريماس: ده امتى حصل ده و إزاي
أميرة: عندك حق يا ريماس ازاي ده حصل ده احنا ما كملناش ساعه من لما رجعنا من المدرسه وما جبتيش سيره لاي حد فينا
سلسبيل: اسفه اوي يا بنات اذا كان انا نفسي ما كنتش اعرف الا لما رجعت وبابا قال لي
نجوي: اللي هو ازاي يعني 🤨🤨
سلسبيل: معرفش 🥺🥺🥺
أمل: ومين ده اللي هيخطبك
سلسبيل: ما بلاش تعرفوا أحسن
هنا: باين عليه ولد حليوه اوي عشان كده مش عايزة اننا نعرفه
سلسبيل بضحكة سخرية: قله ما عرفته احسن
ريماس: الله في ايه يا حبي مالك باين عليك مش فرحانه
أية : باين عليك انك مش عايزه العريضه صح
سلسبيل: ايوه صح انا مش عارفه ازاي هكون خطيبته لا وكمان كتب كتابي اخر الاسبوع
أمل: هو للدرجه دي وحش
سلسبيل: و اكتررررررر
أميرة: قولي مين هو
سلسبيل: خطيبي هو.. هو.. هو آدم
الجميع بصدمة: أي.. مستحيييييييييييييييييييل
هم اتجننوا عشان يجوزوكي زعيم عصابة
سلسبيل: انتم عارفين بابا لا انا ولا ماما نقدر نكسر له كلمه
أميرة بمرح: ايه في يا بنات... ايه النكد ده اللي انتم فيه انا عارفه ان ادم ما ينفعش بنت تتجوزه ...لازم اللي تتجوزه تكون وحش زيه ....بس نعمل ايه... ما فيش في ايدينا حاجه نعملها ...عشان كده خلينا نفرح حبيبه قلبنا في يوم خطوبتها هو احنا عندنا كم سلسبيل
هنا: تصدقي عندك حق... اول مره تقولي حاجه صح
أميرة: هههههههههه هههههههههه رخامة
سلسبيل: يلا بسرعه جهزوا عشان تيجوا ده لو كنت حبيبتكم زي ما بتقولوا
مروة: رخمه قوي البنت دي
ريماس: طبعا هنيجي
أمل : اهو انت بالذات ما نضمنش انك تيجي
ريماس: ليه يعني 🤨
أمل: قولي لها يا هند ليه
هند بدلع: عشان سي وائل ممكن يرفض انك تيجي
ريماس: بطلي هبل بقى.. وائل مش هيمنعني
أميرة: طبعا الظاهر ان وائل بيحبك جدا
ريماس: انا قلت بطلي عبط
هنا : طيب قولي لنا إنتي.. ليه مش هيمنعك
ريماس بلا مبالاة: عشان وائل مشغول في شغله مع شاهين بيه
أية: واضح ان مشغول اوي لدرجه انك مش بتشوفيه ابدا... عشان كده انت عايزه تقتلي شاهين بيه صح
ريماس: عندك حق لولا أن شاهين بيه ده يبقى اخو جوزي مش بس مديره ل كنت قتلته... ايه ده شغل شغل ما فيش راحه
هند: اه يا عيني ده انت مسكينه اوي يا ريماس
أميرة: شكلك عايزه تقعدي معايا شويه ومش قادره
ريماس: يا بنت قلت لك اسكتي احسن لك
وائل: ريما.. انت فين يا حياتي واخيرا شاهين حن عليا وسابني شويه
هنا: روحي للمسكين ده يا عيني واخيرا اخوه حن عليه ما تبقيش انت واخوه عليه بقى
ريماس بغضب متنصنع: بطلي بقى طييييب مش هجيلكم ...هوريكي يا ام لسان طويل انتي وهند وامل و أميرة بالذات
ضحكوا البنات 😂😂
وائل: ريما.. إنتي فين يا روحي ❤️
اميره : الحقي روحه احسن تجرى له حاجه
ريماس: طييييب ..ماشي ..كلها ساعه ..مشوار الطريق وابقي اتكلمي زي كده عشان اكسرك يا أميرة....
أنا هنا يا وائل
سلسبيل: روحي له علشان تيجي بسرعه انا محتاجاكم اوي
أية: ولا يهمك انا وهنا واميره وامل هنيجي في ربع ساعه اما الباقي فعلى حسب الطريق
سلسبيل: ماشي.. أنا مستنياكم
وائل بحب: بتعملي أي هنا يا روحي
البنات: يلا سلااااااام يا ريما هههههههههه
أميرة بدلع: يلا سلام يا روحي ما تتاخريش عشان وحشتيني اويييي😂
ريماس: غوري يا بت
و قفلت الإتصال
وائل: بتعملي ايه هنا يا قلبي
ريماس: كنت بكلم صاحباتي مش عوايدك يعني رجعت بدري مع انه في اجتماع لسه شغال مع شاهين بيه فوق ده صوته واصل من اوضه المؤتمرات في القصر لحد هنا ايه ده ما بيتعبش
وائل: مش عارف و الله
ريماس بحنان: مالك يا حبي باين عليك انك زعلان
وائل: إنتي عارفه انه شاهين مش بيعمل حاجه كده لله صح
ريماس بتأييد: ما انا قلت كده برده هو عايز منك ايه المرة دي
وائل: عايزني ادور له على البنت اللي واقعه في حبها من اول نظره
ريماس بصدمة و دهشة و عدم استيعاب: بجد
أنت بتتكلم بتقول أي
شاهين وقع في الحب
لا و كمان من أول نظرة
😯😯😯😯
♥️نهايه البارت الرابع ♥️
رواية أمير الظلام ♥️
بقلمي زينب عبدالحميد عيساوي محمد
♥️الاوركيد السوداء ♥️
اسفه اني وقفت على المقطع دا وعارفه ان البارت قصير شويه بس ده لغرض التشويق والحماسه اتمنى انكم تستمتعوا بالبارت وتقولوا لي رايكم في الكومنتات وتتابعوا الروايه
وانتظرونا غدا في نفس الموعد مع البارت الخامس من روايه
امير الظلام ♥️