الفصل 1
*💗المعلم والطالبه 💗*
```☆المعلم والطالبه☆```.
> البارت ال 1
تالا: صباح الخير
ادهم: صباح النور
ليل: اى الى مصحيكى بدرى كده
تالا: عشان المدرسه
ليل: نسييت خالص طب بلا خشى اجهزى
تالا: فوريرا
_بعد م جهزت_
اوس: مين المزه دى ي ماما
تالا: بطل تطبيل
اوس: الله مش بقول الحق
تالا: حبيبى تسلم .. بابا راح فين
ليل: فطر و نزل الشركه
تالا: تمام .. سلام بقا
اوس: اصبرى اوصلك ب العربيه
تالا: طب بسرعه
اوس: حاضر
تالا:هنزل استناك .. سلام ي ماما
ليل: سلام وخلى بالك من نفسك
تالا: حاضر يلا ي اوس
اوس: يلا
ــــــــــــــــــــ
`ف العربيه`
اوس: خلى بالك من نفسك ومش عايز مشاكل
تالا: حاضر
اوس: و لما تخلصى ترنى عليا و متقفيش بره المدرسه كتير عشان الولاد
تالا: حاضر
اوس: يارب كلامى يتنفذ
تالا: يعم متخفش هنفذه
اوس: مع انى شاكك بس تمام
تالا: مكنش العشم
اوس: ههه اعلش وخدى ال 200 جنيه دول يستى
تالا: حبيبى والله بس اعمل بيهم اى
اوس: عشان لو عايزه حاجه وانتى مروحه تبقى تجبيها
تالا: تمام
اوس: وصلنا انزلى يلا
تالا: سلام يحب
اوس: سلام
_وراح جامعته_
`تالا دخلت مدرستها وادو طبور الصباح وراح كل فصل ع فصله`
مؤيد: سلام عليكم
الطلاب: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
مؤيد: اتفضلو
`الطلاب قعدو`
مؤيد: درسنا انهارده عن .......
`وبداء ف شرح الدرس`
~بعد نص ساعه~
مؤيد: بس كده وان شاء الله نكمل الحصه الجايه اقعدو ف هدوء بقا لحد م النص ساعه التانيه تعدى
الطلاب: شكرا ي مستر
~وطبعا بطلتنا كانت قاعده قدام مؤيد ف مكنها المعتاد~
`طبعا ف الثانوى عادى تخدى التلفون معاكى`
_اوس رن ع بطلتنا_
تالا: احم مستر ممكن ارد
مؤيد: مهم؟
تالا: اه معلش
مؤيد: طيب اتفضلى
تالا: شكرا
________ــــــــــــــ
اوس: الو
تالا: اى ي اوس
اوس: هعدى اخدك من المدرسه متمشيش عشان خالتك وابنها نزلو من الإمارات وهيجو عندما انهارده
تالا `بفرح`: نوح وخالتو صفا
اوس: اه يلا بقا سلام عشان داخل محاضره
تالا: سلام ي حبيبى
`وانهت المكالمه وهيا ف منتهى السعادى`
رشا `زميله تالا وصحبتها من 2ع`: فرحينى معاكى
تالا: نوح جى اخيرا
رشا: بتهزرى نوح الى هو نوح
تالا: ايوا يبنتى نوح اخيرا وحشنى اوى
رشا: ربنا يبركلك فى يستى
تالا: يارب بس والله ل اتخناق معا عشان مقليش مع انى لسه مكلما انبارح
رشا: عادى هتلاقى كان عايز يعملهالك مفاجاه ولا حاجه
تالا: ممكن برضو
`كل الحوار ده ومؤيد سامعه بس عامل نفسه مهتمش وهو كان هيموت ويعرف مين نوح ده`
~بعد انتهاء اليوم الدراسى اوس جه خد تالا~
اوس: فرحانه انتى صح
تالا: اوى اوى
اوس: باين عليكى اصلا ضحكتك من الودن للودن
تالا: فرحانه بعد 3 سنين رجع تانى اخيرا
اوس: اشوفك فرحانه ديما يارب
تالا: تسلملى
`اول م روحو تالا طلعت ع فوق`
~اول م دخلت~
تالا: نوووووووح
_وجريت عالى حضنته_
نوح: قلب نوح
تالا: وحشتنى اوى
نوح: وانتى كمان ي تليتى
تالا: مش هتمشى تانى صح
نوح: اه
تالا: بحبك اوى
نوح: وانا بحبك اوى ي تليتى
_اول م اوس دخل الشقه_
اوس: هو انتى لحقتى
تالا: وحشنى اوى انت مالك بقا
اوس: طب اوعى حتا اسلم ع الراجل
تالا: لا خلينى ف حضنه كده
اوس: اتكلم انت يعم نوح
نوح: خلاص ي تليتى تسلم بس ع الحمار ده و ابقى خليكى فحضنى
تالا: عشان خطرك بس
صفا: هو نوح بس الى كان مسافر لوحده يست تالا
تالا: لا طبعا ي خالتو ده انتى الاهم
`وراحت سلمت عليها`
صبا: وانت كمان ي استاذ اوس مش هتسلم عليا
اوس: لا طبعا ي خالتو عامله اى
صبا: حبيب خالتك انت
نوح: اتركنا ع الرف
تالا: اتوقع كده
ليل: من لقى احبابه نسى اصحابه
تالا: عامله اى ي ماما
ليل: الحمدلله يختى
تالا: لا مش قصدى حالك عامل اى قصدى عامله اكل اى
ليل: يبنت الواطيه عامله جلاش و مكرونه بالبشاميل و بط عجبك
تالا: هيييح طمنتينى
ليل: قومى ولا اقولك انا الى هقوم تعالى ي صفا معايه
~ودخلو المطبخ~
اوس: هييح تيجى
تالا: يلا
نوح: معاكم
اوس: انا معايه
تالا: السطح
نوح: زى م هو
اوس: اكييد
تالا: يلا .. مامااا
ليل: نعم
تالا: هنطلع ع السطح ع م بابا يجى
ليل: ماشى يختى
~وطلعو~
~نوح~
`ابن خالت اوس و تالا واخوهم ف الرضاعه و عنده 26 سنه قد اوس و شغال دكتور`
```ع السطح```
نوح: اطلع
اوس: اهوو
تالا: هشش وطو صوتكم ل يطلعو ويقفشونا
نوح: فين الكتل
اوس: هناك اهو و المايه جنبه
تالا: هجهزو وانتو راقبو المكان لحد يطلع
_وبدات ف تحضير الاندومى_
```بعد 5 دقايق```
تالا: هيييي اتعمل
نوح: طب يلا
~وكلو الاندومي~
تالا: هيحح تسلم ايدى
نوح: كانت وحشنى اوى الايام دى
اوس: كويس انك رجعت بخير
نوح: الحمدلله
ادهم: يلا ي ولاد عشان الاكل
اوس: حاضر نزلين اهو
نوح: يلا لحد يشك فينا
تالا: يلا
`ونزلو ونوح سلم ع ادهم واتغدو ف جو اسرى ميخلاش من الهزار`
_`المجهوله☝🏻😎`_