طفله الادم - الفصل 2 - بقلم المجنون - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: طفله الادم
المؤلف / الكاتب: المجنون
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل 2

الفصل 2

*✿⁠ࢪوايةطفله الادم ✿⁠🎀♡* 5❥6❥7❥8 ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ غرام الروايات ‏تابع قناة غـ͓̽ـرٍآمـ͓̽ـ آلَرٍوٌآيـ͓̽ـآتـ͓̽ـ 🧚‍♀️📚💅💫 في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VakuN1aHwXbJf5jj7w0J البارت الخامس لرواية طفلة الأدم للكاتبة: ملك موسى تفاعلوا كتيرر ويلااااا نبدأ أدمّ بصدمة: اي أمي انتي عارفة بتقولي اي اجوز بنت عارفها من يومين لسة دي ممكن تكون حرامية ممكن تكون بتستهبلنا علشان معانا فلوس بسهولة كدا عايزاني اجوزها أسف ياأمي انا مش موافق غزل كانت واقفة وسامعة كل حاجه وكاتمة عياطها وشهقتها وقررت انها هتمشي وربنا معاها طلعت غزل عند ملاك غزل: ملاك معندكيش حاجه لبس خروج مقاسي ملاك بأبتسامة: اه عندي دريس كان كبير عليا شوية اصبري هجبهولك غزل: ماشي ملاك: اهو ياستي مقاسك بالظبط غزل: شكراً يملاك ومشيت خدت غزل من ملاك البس ومشيت لبسته وخرجت برا الفيلا بهدوء عند أدم 😒😒 مامتوا: انت اهبل ممكن تسمعانا وبعدين البنت محترمة وكويسة وانا نظرتي في الناس متخيبش أبداً ادم: امي انا مااشي علشان تعبت بجد ومشى طلع من الأوضة لقى ملاك من فوق نازلة وبتقول ملاك: غزل مش موجودة في الأوضة ولا في الفيلا كلها أدم: اية ازاي؟ مامتوا طلعت من الاوضة وبتقول: زمانها سمعت كلامك الزي السم ومشيت أدم قالب عليها الفيلا كلها مش لقيها أدم بنهجان: مش موجودة قلبت عليها الفيلا كلها مامتوا: اقسم بالله ياأدم لو ملاقتها قلبي غضبان عليك علشان البت لسة صغيرة أي حد ممكن يضحك عليها بكلمتين وكلاب الشواراع يامااا ودخلت الاوضة وهيا في قمة غضابها من ابنها أدم قعد وحط وشو بين ايدية وعمال يأنب نفسوا من كلاموا وازاي يقول كداا عليها وهوا مشفش منها حاجه وحشة ملاك وهيا قاعدة راحت معيطة أدم بصلها وقال ادم: بتعيطي لية ملاك: انا حبيتها وقلت أخيرا هلاقي حد اشارك معاة كل حاجه بس بس هيا مشيت أدم بص لأختوا وخدها في حضنوا وقالها: هلاقيها يملاك اهدي يحببتي دلوقتي ملاك مسحت دموعها وقالتلوا: يارب تلاقيها أنا طالعة اوضتي عن اذنك ادم بصلها وابتسم: اذنك معاكي يحببتي وطلع يدور على غزل ويسأل الامن والبودي جاردات عند غزل😥 وهيا ماشية بتعيط وبتقول: كنتي مستنية اية يعني خلاص تعبت يارب مبقتش قادره على كل دة غزل: مش عايزة حاجة من حد خلاااص وفكت الجبس ورميتوا غزل: مش عايزة حاجة مش عايزة حد جمبي خلاص تعبت بما فيد الكفاية وبتبص لقت عربية جاياااا عليها وكأنها قاصدة جرت بسرعة قبل متخبطها راحت واقعة غزل: مالوا دة متخلف باين علية اااة ايدي وعيطت راحت قعدت على البحر وبتعيط وبتبص لقت بنت عمتها قاعدة مع شاب في كافية قامت ومشيت على طول وبقت تجري وخايفة لحد يشوفها ويخدها تاني عند أدم قعد يدور بالعربية في كل مكان م لاقيها لغيت ماوقف عند البحر وقعد علية حاطت ايدوا على راسوا وخلاص تعب من التدوير وضميره البيأنبه وحلف انو هيجبها وجاااة اليل ••••••••• نكمل في البارت الجاي تفاعلوا كتير لو جاب 300ليك هنزل السادس بسرعة تفاعلوا كتير 🤍✨علشان اكمل وبااااي ❤🤎🤝🏻البارت 6لرواية طفلة الأدم للكاتبة: ملك موسى يلا بينااااااا وجاة الليل وأدم دور كتير على غزل ومن كتر التدوير تعب ورجع البيت آدم وهوا داخل البيت ملاك: لقتها آدم بيأس: لا للأسف ملاك: هتدور تاني ولا خلاص آدم: اكيد هدور تاني وانشاء اللة الأقيها اطلعي انتي نامي دلوقتي ملاك: ماشي وطلعت آدم طلع اوضته وهوا مخنوق وتعبان وندمان على القاله آدم في نفسوا: لازم القيكي يغزل مفتقدك جدا معرفش اي الحصل لمجرد يومين اتعلقت بيكي واهلي حبوكي طب ازاي المتأكد منو ان هيحصل احداث كتير في الأيام الجاية يارب احفظها وكون معاها ودخل ياخد شاور عند غزل عمالة تدور في شواراع على مكان تنام فية مش لاقية وخايفة وهيا ماشية دخلت في شارع ضلمة ومافيش حد حاولت ترجع معرفتش هيا متعرفش المكان وخايفة مرة مرة واحدة وهيا ماشية جم ولدين ركبين عربية وشكلهم سكرانين جاة ولد وقف بالعربية جمبها وهو بيقول: متيجي يقمر هدفعلك بالدولار تعالي بس غزل: انت انسان مش محترم ومشيت فاضلوا ماشين وراها ومش عايزين يسبوها الشاب بحقارة: انتي هتعملي فيها محترمة اخلصي ويلا مقولنا هدفعلك غزل: امشي منك له من هنا انا محترمة غصبا عنك غور من هنا ومتمشيش ورايا تاني يزبالة جت تمشي لقت شاب منهم مساكها من ايديها جامد الشاب التاني نزل من العربية وهوا بيقول: انا زبالة يمعفنة طب تعالى ومسكها الشاب جامد وبيشدها عايز يدخلها العربية و غزل عمالة تصوت جت بنت من بعيد راكبة متوسيكل وقلعت الخوزة ومسكت شاب منهم ضربتوا بالرسية في دماغوا البنت: تعالالي يروح امك منك له الشاب: اسف اسف والله البنت: دلوقتي آسف مش كنت ماسكها وعايز تخدها غصب وعامل راجل يروح امك ونبي دا انا مكسوفة اقول عليك راجل لا وزعلان انها قالت زبالة عليك دا الزبالة ليها قيمة عنك قول ياض انا اسف الشاب: انا اسف اقدر امشي البنت: لا اصبر خد هديتك ومسكته اديتوا ضربة تحت الحزام وبونية في وشوا 🙂😂(بحب البنات القوية والمش بتخاف بيكونوا ناس قمر كده) 😹❤ الشاب وهوا شبة فاقد الوعي: خلاص ولهي مهعمل كدا تاني آسف البنت رمته في الارض وجاية تبص على الشاب التاني لقته جرى البنت: كتك القرف فيك وفي الخلفك تربية زبالة غور ياض قوم كدا اسند طولك يرااجل😂🙂 وقام جرى البنت وهيا بتبص لغزل: اقدر افهم اي المشيكي دلوقتي بليل طب أنا وكنت بتدرب لسواقة الموتيسكل حضرتك اي كنتي بتشمي هوااا غزل بصدمة: انتي انتي ازاي عملتي كدا البنت: شكلك صغيرة عندك كام سنه؟ اسمك ايه؟ غزل: 16 سنة واسمي غزل البنت: ماشي يغزل شكلك محترمة أنا مابحبش اسوء الظن في الناس بس واضح انك مش حابة تتكلمي تعالي ورايا على الموتيسكل ويلا غزل: هنروح فين البنت: انتي بيتك فين غزل: انا ماليش بيت البنت بستغراب: ازاي مش فاهمة بصي وقفتنا دية مش مستحبة فاتعالي ورايا بالموتيسكل وهنروح بيتي تمام غزل: تمام ومشيوا وصلوا قدام عمارة كبيرة وشكلها حلو جدا البنت: معاكي أيات غزل: أة عاشت إلاسامي دا بيتك أيات: آه عايشة لوحدي بحب الموتسيكلات جدا وبدخل سبقات كتير وكنت بتدرب على سباق عندي كمان اسبوع كل يوم بنزل بليل اتدرب بتكون الشواراع فاضية اكتر وعندي25سنة غزل: واووو طب مابتخفيش لحد يأذيكي أو حاجة أيات: المعاة ربنا مابيغلبش وانا اصلا كنت بلعب غونغ فووو وواخدة بطولات كتير فا الحمدالله يعني غزل بأعجاب لشخصيتها: ايوة أيات: ماشي يلا بيناا غزل: يلا طلعت معاها غزل غزل: دي شقتك شكلها حلو جدا مشاء اللة أيات: اهلي اتوفوا من سنة كانت حياتنا مستقرة لغيت مامرة كانوا جايبين من براا وعملوا حادثة ماليش اخوات بابا كان عندو 3شركات لتصميم الأزياء وبابا كان كاتب شركة بأسمي في مصر وواحدة في باريس بأسمي جاة عمي وكان عايز ياكل حقي وفاكر مش هعرف اخد حقي جبت اهل أمي وعمي وقعدنا لغيت ماخدت حقي وهوا خد شركة وانا شركتين بديرهم وعمي حاول كتير يوقع الصفقات الأنا كنت بعملها وفشل وبس اديني مستقرة تقدري تدخلي تاخدي شاور واختاري اوضة من الأوض اهوا براحتك اعتبري البيت بيتك وهطلعلك بيجامة عقبال محضر العشا تكوني خلصتي تمام غزل: تمام وشكرا أيات: الشكر لله وحده دخلت غزل تاخد شاور وطلعت لقت ايات مطلعة بيجاما ليها ومجهزة العشا أيات: يلا يغزل تعالي كلي معايا واهوا يبقى عيش وملح غزل: ماشي شكرا ☺️ ايات: ممكن افهم يغزل اي حكيتك ولية مالكيش بيت غزل حكتلها كل حاجة حتى لما قابلت أدم أيات: يحببتي خلاص عمتا زي ماقولتلك ماليش حد هنا فااعتبريني اختك صحبتك زي ماتحبي 🤍 غزل: أيات هوا انتي ازاي طيبة اووي كدا ومع الشباب التانين كنتي معلش وحش أيات بابتسامة: لو معملتش كدا يغزل وبقيت وحش زي مابتقولي الناس هتكلني بذات اني قاعدة لوحدي لازم كله يخاف مني ويعملي ألف حساب علشان اعيش بذات في المجتمع دة 🤝🏻 غزل: برافو بجد ربنا يوفقك ويسعد قلبك يارب أيات بابتسامة: شكرا ومر الليل وغزل دخلت تنام وأيات هكذا ومر الليل بسلام ✨🤍 تفاعلوا كتيرر ووصلوا البارت على500ليك على الأقل ❤✍🏻#يتبعالبارت السابع من رواية طفلة الأدم للكاتبة: ملك موسى في صباح 🌤اليوم التالي عند غزل صحت غزل من النوم خدت شاور ولبست بيجامة من الكانت مديهملها أيات وطلعت لقت أيات بتحضر الفطار أيات بإبتسامة: صباح الخير غزل: صبـاح النور اساعدك في حاجة أيات: لا يحببتي شكرا غزل وهيا واقفة في المطبخ: أيات عندك نسكافية أيات: آه افتحي اول درج هتلاقي علبة غزل: تمام شكرا اعملك معايا ايات: ماشي اعمليلي واحد لو مش هتعبك غزل: تعبك راحة دا كفاية انك شيلاني في بيتك أيات: متقوليش كده احنا اخوات غزا اكتفت بأبتسامة وعملت اتنين نسكافية غزل: اتفضلي يأأيات بقولك انا عارفة اني متقلة عليكي بس ولهي هنزل انهاردة ادور على شغل وانشاء اللة هلاقي ايات: لية بس شغل انتي لسة صغيرة على المرمطة دية يشيخة وبعدين اية متقلة عليكي دية قولتلك انك اختي وبعدين مافيش حد معايا زي مانتي شايفة اهوا قولي يارب بس غزل: معلش ريحيني هنزل اشوف شغل انا حابة كدا أيات: خلاص على راحتك وقعدوا يفطروا ويكلموا عند أدم صحى خد شاور ولبس بدلته ونزل آدم: اهلاً ملاك: اهلاً صباح الخير أدم: صباح النور فين ماما ملاك: مش راضية تطلع تاكل هانم تطلعتلها اكلها خلااص آدم بحزن: تمام انهاردة بأذن الله هحاول تاني الأقيها ملاك: تمام فطر آدم وخد اخته ملاك وصلها للمدرسة ومشى راح على الشركة آدم وهو في مكتبة: تقلبوا عليها الدنيا اسكندرية كلها تتشقلب على اللة اعرف أن حصلها حاجة وقفل «كان بيكلم الرجالة بتوعه» وابتدا ادم الشغل قعد يشتغل كتير ومش عايز يفكر فيها دخل فهد وهوا بيطبل آدم: اي يبهيم في حد يخبط كدا فهد: يجدع احترمني شوية بقولك تعالى ناكل انهاردة بعد مانخلص شغل في مطعم جامد فاتح جديد في سموحة على البحر «للناس المتعرفش اي سموحة دا هوا مكان في اسكندرية هادي جدا» آدم: مش فاضي فهد: يعم بقى اخلص بقولك اية كفاية نكد بقا نخلص شغل ونطلع على المطعم اشطا يلا سلام ومشى آدم بضحك: ولهي مجنون وكمل شغل عند غزل ايات: غزل انا نازلة رايحة الشركة تمام يقلبي غزل: تمام وانا هنزل اشوف شغل بردو ايات: لسة مصممة برضو غزل: معلش ريحيني ايات: تمام يابنتي براحتك واة عندك اوضة الدريسنج روم شوفي هتحتاجي اية وخدية يلا باي يغزول غزل باأبتسامة: باي يايويو نزلت ايات وغزل لبست بنطلون بوي فريند على تيشرت ابيض واسع ودخلته جوا البنطلون ونزلت واطلقت لشعرها الحرية ونزلت قعدت تدور على شغل مش لاقية وعمالة تترفض علشان سنها صغير لغيت مدخلت مطعم كبير واتكلمت مع صاحب الشغل وانها هتكون قد المسؤلية هوا بس يثق فيها وبالفعل الراجل وافق وقالها انها هتبتدي من انهاردة وبالفعل بدأت شغل جاة الليل عند أدم خلص شغل هوا وفهد وراحوا المطعم علشان يشتغلوا فهد: شوفت بقا اهو المطعم جامد اهوا وعلى البحر كمان آدم: اه يخويا اخلص طيب شوف هتطلب اية علشان ناكل فهد: ماشي ويتر لو سمحت جت بنت وهيا بتقول: افندم تحب تطلب اي حضرتك فهد: شربة سيفوود واتنين لنغيري سوشي 🍣 شوف ياأدم عايز اي آدم بصدمة: عايز واحد ••••••••غزل 😳😳 #يتبع خلص البارت تفاعلوا كتير لو سمحت انا بتعب فيهم ياريت تقدروا تعبي وشكرا باااي 🤝🏻✨🤍🖇البارت الثامن من رواية طفلة الأدم للكاتبة: ملك موسى أدم بصدمة: غززل غزل بصدمة مبينتهاش: ايوة حضرتك حاابب تطلب اية أدم: غزل اسمعيني ولهي الكلام الأنتي سمعتيه دة غزل بمقاطعة: لو سمحت دا مكان شغل اتفضل شوف تطلب اية أدم: يغزل غزل بمقاطعة: ويترر جاة الويتر غزل: شوف الأستاذ يطلب اي ومشيت الويتر: تمام يفندم تحب تطلب اية أدم ساب الويتر ومشى ورا غزل أدم: غزل يغزل غزل: افندم عايز ايه هوا أنا مش حرامية وممكن اكون بشتغلك علشان عندك فلوس ولا اية رأيك لو سمحت متمشيش وراياا تاني علشان متسببش ليا مشاكل فامن فضلك امشي أدم: مش هعملك مشاكل بس من فضلك اكلم معاكي شويه في اي مكان غزل بتفكير: بعد الشغل عند البحر الساعة 10تمام وهيا نص ساعة اكتر من كدا مش عايزة أدم: تمام تمام موافق غزل: تمام عن اذنك رجع أدم مكانوا وغزل راحت شغلها أدم رجع قعد مع فهد فهد بستغراب: انت بتخبي من وراياا إن ليك حبيبة يلاااا أدم: اسكت ياض حبيبة اي بس فهد: اوماال اسموا اية انك تجري وراها بالطريقة دي انا طلبتلك معايا سوشي 🍣انا اول مرة اشوفك كدة ادم في اية أدم: اية فاتح راديو 📻 خلاص هحكيلك وحكى له من اول مقابل غزل لغيت دلوقت فهد: ياأبن اللعيبة يا أدم بس انت الصراحه غلطان قولت عليها كلام وحش هيا من حقها تعمل كده واكتر أدم: مخلاص بقا يابني قول بس ربنا يستر وتسامحني فهد: أدم انت حبيتها أدم: نعم لا طبعاً دي مجرد يعني انها صعبانة عليا بس مش اكتر فهد: اااه صعبانة عليك ماشي ياأدم لما نشوف حكايتك اية في مكان تاني عند عمت غزل عمتها: أااة يابنت الكلب 🐕يغزل بقا كدا توطي راسي في الأرض 🌎وتخلي الراجل يسحب الفلوس الخدها ماشي أما جبتك ووريتك مبقاش انا صباح «عمتها اسمها صباح» بنتها دخلت وهيا بتقول: معلش يماما ايوا احسن ارتحنا منها ومن قرفها صباح: امشي كتك نيلة دا أنا كدا خسرت فلوس كانت هتنقلنا نقلة تانية انا هعرف اتصرف بمعرفتي جت الساعة عشرة بليل عند البحر أدم واقف مستني غرام بعد نص ساعة جت غرام أدم: اية الاخرك كدة غزل: حاجه متخصكش نعم عايز مني اية أدم: يعني ايه متخصنيش غزل: يعني مالكش دعوة كنت خطيبي جوزي ولا حاجة أدم بعصبية بيحاول يدريها: تمام اووي مش هتعصب خالص بس انا حابة اقولك اني ولهي مكان قصدي الكلام القولته بس أنا غزل بهدوء: بس كفاية ممبررات أنا مش هبلة انا صغيرة ااة بس ربنا مديني عقل اقدر افكر بية وعادي انت طبيعي متثقش فيا واحدة شوفتها من يومين ولبسة فستان فرح وبتعيط وحكيتها حكاية عايز ايه يعني اكيد هتقول كدة واكتر بس تمام انا مسمحاك بس تمام كدا شكراً وعلشان عايزة امشي قامت غزل علشان تمشي أدم: غزل تتجوزيني؟!!!! 🙂 غزل: افندم أدم بقولك تجوزيني غزل: أااه وطبعا تجوزني شفقة لو سمحت انا مش محتاجة شفقة من حد ابعد عني انا معايا الأحسن من الكل أدم: طب تمام اقدر افهم دلوقتي انتي عايشة فين؟!!! غزل: انت مالك حاجة تخصك 😛😛(بووووم في منتصف الجبهة لا دية من عندي عادي معلش بحب ارخم عليكوا 😂😂❤) أدم: معلش جاوبيني غزل: عايشة عند صحبتي تمام أي اسألة تانية أدم: طب وصحبتك دية هتستحملك لغيت امتى؟ اول حتى لو استقريتي لوحدك هتعرفي تعيشي لوحدك من غير مضيقات من الناس والكلام بتاع البشر والمجتمع وبذات انك لسة صغيرة او عمتك لو لقتك 🤝🏻🙂💔كل دة هتقدري تعيشي فية لوحدك غزل: بردو ميخصكش ملكش فيه انا بقا بطلعك من كل داا وبقولك شكرا لخدماتك وان دية مشاكلي انا مش انت أدم بتجاهل لكلامها: هديكي مهلة تفكري لغيت بكرة هاجي المطعم وهنا تقوليلي موافقة ولا لا؟ 🤝🏻 ومشى وساب غزل في حيرتها غزل بصت للسما وبتقول: يارب ماليش غيرك انا هصلي استخارة وامري للة ومشيت غزل غزل وصلت الشقة ايات بفزع: يشيخة قلقتيني انا قولت حصلك حاجة غزل: حببتي تسلميلي انا بس دورت انهاردة على شغل كتير لغيت مالقيت مطعم فاتح جديد في سموحة وقبلوني الحمدلله انهاردة كان اول يوم اشتغلت ويترر ايات: يابنتي حرام عليكي المرمطة دية بس غزل: قبل ماأمي وابوياا يتوفوا كنت بدرس في مدرسة اينترنشنال كنت عايشة احلى عيشة مابين ضحك وهزار جت عمتي خدتني ووقفت تعليمي وقالتلي البنت مالهاش غير بيت جوزها بلا تعليم بلا قرف وقتها كان عندي 15سنة وقعدت معاها على كدا وقفت لغيت 1ثانوي ونفسي اشتغل وارجع تاني لمدرستي وحياتي واهوا الحمدلله على كل حال ااة صح انا جبت معايا شوية سناكس جهزيهم عقبال ماغير ايات بحزن عليها: خدي راحتك يغزل وانا برة وكنت جايبة حاجات سناكس بردو هحطهم غزل بأبتسامة: تمام و دخلت تغير هدومها عند أدم روح بيته وطلع اوضته وهوا بيقول وبيدعي انها توافق أدم في نفسوا: مالك ياأدم اي الحصلك اتشقلب حالك أول مالبنت دية جت كدة لية معقول اكون اعجبت بيها يعني منكرش اني اعجبت بيها وبشخصيتها وبرأئتها أدم بتنهيدة: يارب قدم الفية الخير ودخل ياخد شاور غزل دخلت خدت شاور واتوضيت وصلت استخارة وحست براحة كبيرة خلصت غزل وهيا مرتاحة وبتقول يارب لو هوا ليا خير قدموا وطلعت لأيات لقتها محضرة كل حاجة غزل بضحك: ايوة يجامد اي السهرة القمر دي أيات: اي رأيك؟ انا عمتا خلصت يلا بقا ايات: مالك يغزل كل شوية تسرحي لية كدا غزل: بصي هوا أدم جالي وعرف مكاني أيات: اي جالك ازاي ده؟ غزل: هحكيلك اصبري وحكيتلها كل حاجة ايات: اااه طب وانتي مقررة اي غزل: معرفش بس صليت استخارة والغريب اني حسة براحة جدا ايات: مش عارفة اقولك اي بس سبيها على ربنا غزل: يارب في الصباح قامت غزل وراحت على شغلها وأدم هكذا وايات راحت شركتها ومافيش اي احداث حصلت جاة الليل وأدم راح لغزل قدام المطعم علشان يعرف ردها بعد شوية طلعت غزل ولقيتوا واقف بالعربية غزل: اي دة انت واقف هنا؟ آدم: للا بعيد غزل بسخرية: لا خفة آدم: فكرتي في القولته؟ غزل: اااه آدم: واي ردك غزل بثبات:••••••••••مش موافقة 🙂 #يتبع ياترى اي هيكون رد فعل آدم واي الهيحصل في الاحداث الجايا هنعرف مع البارت ال9 ارجوكم تفاعلوا كتير وصلوا البارت دة 500ليك 1000ليك وهنزل بارتين ورا بعض تفاعل كتيرر علشان اكمل وشكرا بجد والرواية نزلت على جوجل بحبكم وباااااي ❤❤🤍 ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏