الفصل 2
تصحي ريتاج تاني يوم الساعه 7 كالعاده
تلاقي مامتها صحيه وبتعيط
ريتاج: ايه ياحبيبتي مالك اول مره اشوفك بتعيطي كده
نرمين : يعني عايزاني اشوفك مسافره واسكت
ريتاج ( بدموع بسيطه ) : ياماما ارجوكي كفايه متصعبيش الموقف
اكتر من كده وهم كام شهر وبس
نرمين : الشهور دي حيعدوا عليا كأنهم سنين
ريتاج : خلاص بقي ياحبيبتي
نرمين : طب حاجي اوصلك المطار
ريتاج: معلش ياماما اونكل شوكت حيخدني من بره بره
نرمين( بعياط ) : كمان
ريتاج : خلاص بقي ياماما حكلمك ياستي كل يوم
وسلمو علي بعض سلام حار جدا
ومشيت
المهم وصلت الشركه
امل: اجيبلك قهوتك يافندم
ريتاج: ياريت وابعتيلي كل افراد الشركه عندي حتي انتي ( ايه الشعر ده)
امل( بستغراب) : حاضر يافندم
المهم كل اتجمع في مكتبها
شيماء: خير يا باشمهندسه ريتاج ( في الشغل بقي)
ريتاج : بصوا ياجماعه انا عارفه اني كنت شديده عليكوا شويه
بس كل ده كان عشان الشركه وانها تكبر بيكوا
وعشان كده انا بقدم اعتزاريي الشديد
شيماء: حضرتك احنا مش مدايقين بس اكيد في حاجه حضرتك عايزة تقوليها
ريتاج: اكيد يا باشمهندسه
انا بصراحه حسافر فرنسا وحعد فتره
الكل: ايه مش ممكن
شيماء( بعياط) : ليه كده طيب
ريتاج : ياجماعه انا رايحه في شغل ورجعه تاني
وكنت عايزة اختار حد اعتمد عليه في غيابي
واخترت
الانسه شيماء والاستاذخالد
خالد ( بذهول ) : ايه انا بس انا .....
ريتاج: تقدروا تتفضلوا علي مكاتبكم اما الاستاذ خالد والانسه شيماء حيستنوا شويه
المهم بعد ما الناس مشوا
ريتاج : اعدوا ياجماعه
شيماء لسه في حاله الذهول ومش مصدقه خالص
والاستاذ خالد مندهش خالص خالص
ريتاج : بس بقي ياشيماء معلش الحياه كده
شيماء: مش ممكن لا لا بجد
خالد: انتي ازاي عايزة تخليني مكانك وانا كنت عايز
ريتاج ( مقاطعه) : تقدم استقالتك
خالد: اده انتي عرفتي
ريتاج : اه عرفت ومش زعلانه
لأن بصراحه انت عندك حق ياخالد
خالد: انتي اول مره تكلميني كده
ريتاج : مش احنا صحاب ولا ايه
خالد( مندهش ) : اه طبعا
ريتاج : بصوا بقي نرجع لموضوعنا
انا عايزاكي ياشيماء تعدي مكاني وتباشري العمل
واستاذ خالد حيظبط تصاميمك كلها اوكي
شيماء / خالد: اوكي
خالد : بصراحه انا مش عارف قولت عليكي كده ازاي
ريتاج: خلاص ياعم حتخلينا نرجع في كلامنا
خالد: خلاص خلاص ماشي
المهم مشيت من الشركه
وقبلت اونكل شوكت
وركبوا الطياره وراحت فرنسا
ووصلوا وراحوا الشركه
ريتاج: ياااااااااه ياونكل دي شركه كبيره اوي
شوكت ( بضحك ) : اه انتي جايه تحسدني ولا ايه
ريتاج: اه طبعا ياونكل
هههههههههه
عقبال شركتي ( بحزن شويه)
شوكت : طب ليه الحزن ده
تعرفي انا شركتي دي ولي في مصر بشتغل فيهم
من وانا ادك شوفتي بقي
ريتاج: بجد وكنت بتستحمل
شوكت : كان عندي طموح احقق النجاح ده وبفضل الله ثم اصدقائي حققته
وبعدين دخلوا ووراها مكتبه
ريتاج : ياااااااااه يا اونكل المكتب كبير
شوكت: حنرجع للحسد تاني
ريتاج : ههههههههههههههههههههههههه ه
شوكت : اضحكي اضحكي انا مبسوط اوي انك بتتضحكي
ريتاج : هو انا مكنتش بضحك ولا ايه انا بس كان هممني الشغل مش اكتر ولسه هممني
شوكت : طب تعالي اعرفك علي شركيك
ومشوا في طريق طويل وبعدين
شوكت فتح بابا وكان في مكتب تري شيك واعد عليه شاب وسيم
( لسه مش امير )
شوكت تعالي يأسامه
بصي ياستي ده اسامه حيساعدك عبال الباشمهندس امير ميرجع
ريتاج : هو لسه في تاني
شوكت : امير ده اكفأ شخص عندي ده حبقي عضو اساسي معاكي
اسامه : تشرفنا ياستاذه
ريتاج : ليا الشرف
وبعدين مشوا
ريتاج : هو مفيش بنات ولا ايه
شوكت : اكيد في بنات ياقمر بس انتي اتعرفي عليهم
ريتاج: بس فيه مشكله
شوكت : مشكله ايه
ريتاج: حعيش فين
شوكت : لا مشكله ولا حاجه
وبعدين خدها وودها فيلا شيك اوي
ريتاج: ايه دي ياونكل
شوكت : دي فيلا
ريتاج : منا عارفه ياونكل جيبني هنا ليه
شوكت : دي فيلتك
ريتاج ( بفرحه واندهاش) : فيلتي ازاي
شوكت : زي الناس انتي حتعيشي هنا دي فيلتي وانتي حتعدي فيها
انا مراتي واولادي في مصر
ريتاج : مرسي اونكل شوكت
شوكت : علي ايه بصي في هنا خدمين كتير وطباخين
يعني اخر راحه
انتي نامي دلوقتي عشان انا بليل حاجي اخدك وافرجك علي فرنسا كلها
ريتاج : اوكي اونكل شوكت
وبعدين غيرت وكلمت مامتها ونامت وصحيت
علي الفون بتاعها بيرن اونكل شوكت
ريتاج : ازيك اونكل شوكت
شوكت : يلا البسي انا جي
ولبست طقم شيك اوي وجه اونكل شوكت وخدها
وفرجها فرنسا وفي الاخر اعدوا في مطعم جميل اوي
ريتاج : انت راجع مصر امتي اونكل شوكت
شوكت: بكره الفجر وفي عربيه حتيجي كل يوم تخدك الشركه
ريتاج : بصراحه اونكل شوكت مش عارفه اقولك ايه
شوكت : تقوليلي انك هتهتمي بالشركه زي شركيتك بالظبط
ريتاج : شور اونكل شوكت وخصوصا انه حيبقي معايا
ناس كتير شطرين زي مسيو امير ( في فرنسا بقي )
شوكت : ده امير ده مهندس شاطر جدا
بس هو اصل في اجازة بيزور اهله
المهم اليوم خلص وجه تاني يوم راحت الشركه
لقتهم عاملين احتفال بسيط بقدومها
اسامه : نورتي الشركه انسه ريتاج
ريتاج : مرسي مسيو اسامه
واتعرفت عليهم كلهم
المهم
ريتاج : مسيو اسامه كنت عايزاك تشرحلي كل حاجه بالتفصيل
ان انا شديده في شغلي
اسامه : طبعا الشداد كويسن
ريتاج * ياريت يعرفوا ده في مصر *
المهم
عدي ايام كتير من الشهر وقبل مالشهر ميخلص 5 ايام
اسامه : يااااااااااااااه احنا خلصنا شغل مخلصنهوش في سنه
ريتاج: عشان تعرف بس انتوا اد ايه كسلانين
( اسامه مكتوب كتابه )
اسامه: طب ممكن نعد نشرب شاي مع بعض في كافي الشركه
ريتاج ( بخضه) : لأ طبعا مينفعش
اسامه: خليكي فري ويلا احنا محتاجين نريح
ريتاج : اتكلم عن نفسك انا مش نزله
وبعدين خرجت و روحت
المهم جه اليوم للي امير جي فيه........
وصلنا لليوم اللي امير جي في
في بيت امير
امير: ماما انتي فين ياماما انا خلاص مسافر
وبيندهها ومش لقيها
امير : بابا ماما فين
كامل : مشيت وقلتلي انها بتسلم عليك
اصل عندها مقاله مهمه اوي
امير( بأسي وحزن ) : اه مش فضيه ليا صح المقاله اهم مني صح ومفروض ان
اجازتي الجايه غير كل سنه اكيد حتقدر تستحمل بعدي ولا ايه ( بعصبيه)
كامل: حبيبي انتعارف امك ارجوك دي طريقتها وانت عارفها متعملمش
في نفسك كده انا موجود يابني اي حاجه كلمني علطول
امير: ربنا يخليك ليا يابابا
كامل : ويخلي امك ليك يابني
ومشي امير زعلان اوي وبعدين قابل نور ( صحبه )
نور( بحزن ) : خلاص حتسافر
امير: نور ايه خلاص بقي حبقي اكلمك علي النت وعلي الفون
حبقي علطول جمبك وكلمتني لو احتجتني اوكي وحاول تخطب بقي
خليني افرح بيك
نور( بضحك ) : ماشي ياماما
امير/ نور : ههههههههههههههههههههههههه ههه
وسافر امير بالسلامه
نروح بقي لارض فرنسا عند ريتاج
الفون بتاعها بيرن
شوكت : ازيك ياريتاج
ريتاج : اووووووو ازيك اونكل شوكت وحشتني اوي
ومصر وحشتني
شوكت : يابنتي انتي لسه بقالك شهر ولسه حوالي 6 زيه
ريتاج ( بخضه) : ايه انت حتغيب كل ده اونكل شوكت وماما
شوكت : متخفيش انا قلتلها هي زعلت في البدايه بس رضيت
واهي اعده عند خالتك وانا بحاول اساعدها بالبقدر عليه
ريتاج : مرسي اونكل شوكت علي اللي انت بتعمله ده كتير بجد
شوكت : انتي زي بنتي بصي بقي
المهندس امير كامل كلمني وقال انه في الطريق للشركه
ريتاج : امير مين
شوكت : امير اللي حيدير الشركه معاكي
ريتاج : طب ما كفايه اسامه احنا بنشتغل مع بعض
شوكت : مش ينفع اسامه ليه اعمال تانيه
انما امير حيصمم معاكي ويشرف علي الناس بصي
اللي بتعملي في شركتك
حيعمله هو معاكي
وبعدين فجأه الباب خبط
ريتاج : اوكي اونكل شوكت الباب اصل بيخبط
وقفلوا مع بعض
ريتاج : ادخل
دخل اسامه
ريتاج : خير مسيو اسامه في حاجه
اسامه : لا ابدا بس كنت عايز ادخل ورد عند مسيو امير عشان زمانه جي
ريتاج ( بأستفهام ) : طب وداخل مكتبي ليه
اسامه ( مستغرب ) : اده انتي متعرفيش
ريتاج : اعرف ايه
اسامه : طب بص وراكي كده
لما ريتاج بصت
ريتاج : لا اوعي تقولي دي اوضه مسيو امير
انا افتكرتها بتاعه مسيو شوكت برده
( نظام اوضه في اوضه )
اسامه : لأ مش بتاعه مسيو شوكت دي بتاعه المهندس امير كامل
تسمحي بقي احطله الورد ده
ريتاج : اتفضل
وحط الورد وجه امير
الكل قام يسلم عليه
وبعد السلامات والترحيبات
اسامه : عندي ليك حته مفجأه جامده جدي
امير: ياخوفي من مفجأتك
اسامه : لالا مفجأتي اللي فاتت كوم ودي كوم تاني خالص
امير : طيب يلا
وخده وداه اوضه ريتاج
اسامه بخبط
تك تك تك
( هههههههههههههههههههههه)
ريتاج : اتفضل
امير: ايه الصوت ده
ودخلوا
واول امير مشاف ريتاج بلم وسهم وحجات كتير
اسامه : احب اقدملك الرئيسه المؤقته لشركتنا
الانسه ريتاج احمد
وده يانسه
ريتاج ( مقاطعه ) : استاذ امير كامل تشرفنا
امير مش بيرد
ريتاج : بقول تشرفنا
امير ( بعد مفاق ) : ليا الشرف
اسامه : طب بشمهندس امير اسيبك عشان ريتاج تشرحلك قواننها
ريتاج : اوكي 10 وتبعتلي تصميم مسيو ماكس ( عميل )
اسامه : اوكي
ومشي
وامير لسه تايه في بحر الحب
امير ( في باله ) : ايه الجمال ده ايه من ايات الله بجد معقول اكون .....
ريتاج : مستر امير يامستر امير
امير لسه مبلم
ريتاج ( بعصبيه خفيفه ) : مسيو امير رد عليا
امير : ايوة يافندم انا مع حضرتك
ريتاج : واضح انك معايا تماما
نركز بقي شويه بص انا نظامي شديد اوي شغل وبس
يعني مبحبش الكسل والسرحان واخد بالك السرحان ده انا مش عايزاه
امير: براحه شويه مش منشتغل كده وبعدين بتتكلمي كده ليه منا برده
كبير زيك
ريتاج : حضرتك دي طرقتي لو مش عجبك تقدر تقول لمسيو شوكت
انا مش عايزة اعرف نظامك ان نظامي حمشي عليه
حضرتك عايز تمشي عليه براحتك عايز تمشي علي نظامك انت برده براحتك
امير: انتي بجد اوفر اوي اد يابنتي
ريتاج : ارجوك بلاش بنتي والكلام ده احنا هنا في شغل يبقي نلتزم الحدود
امير: لا لا مش معقول
ومشي وسبها
ريتاج ( في بالها ) : هو انا زودتها ... اه زودتها ........ طب اعمل ايه
تخفي شويه امير مش ادك .... خلاص خلاص
المهم امير راح لاسامه
اسامه : مالك يأمير في ايه
امير : دي بنت مش معقوله
اسامه : انت لسه مش متعود بكره تخف وتاخد علي الجو
امير: احنا حنتعب مع بعض كده
وبعدين قطع كلامهم ريتاج جت مكتب اسامه
ريتاج : مسيو اسامه
اسامه : خير يأنسه
ريتاج : كنت عايزة التصميم بتاع ماكس
ومن فضلك يامسيو امير
تعالي معايا وبطل كلام كتير عايزاك في شغل
امير كان مبلم خالص من جمالها وكل حاجه
اسامه : امير امير امييييييييييييييييييييير
امير: ها في ايه
ريتاج : بجد لا لا مش حينفع كده انت بتسرح كتير علي فكره
انا مش حعيد اللي قلته حضرتك يبقي اسامه يقولك ايه
ومشيت وهي غضبانه
امير : مالي النهارده تايهه ليه كده
اسامه : يمكن وقعت
امير: تفتكر
اسامه : ايه يابني ركز في شغلك كويس دي صعبه اوي
مبتحبش السرحان وانت اكيد حتسرح كتير
روح عشان عايزاك في شغل
امير: يعني انتي عايزني اشوف القمر ومسرحش شكلي حبتها
اسامه : حبتها مره وحده
امير: ولا لأ ممكن اكون معجب ولسه ححب
اسامه : روح روح بس شوف عايزة ايه
نروح بقي لشركه ريتاج في مصر
طبعا شيماء وخالد بيدروها
شيماء: امل القهوة بسرعه
امل : اوكي انسه شيماء
وخالد دخل علي شيماء
خالد : ازيك ياشيماء
شيماء: اهلا بصاحه انا مش عارفه امشي الشغل لوحدي
ريتاج كانت اقوي
خالد : طب نعمل ايه انتي علطول زعلانه كده خلاص هي قربت تيجي
شيماء: يارب
وصلنا لحد مكانت ريتاج عايزة امير في شغل
ولما دخلو المكتب
امير : حضرتك قولتي عايزاني في شغل افندم
ريتاج : ايوة يافندم بص دلوقتي انا مش مستمره هنا كتير
وبالمنظر ده حضرتك حتسعدني في شويه حاجات
انا اكتشفت ان في شغل متأخر وافضل اني اخلصه دلوقتي مع حضرتك
امير: اوكي معنديش مانع
بس ممكن اسألك سؤال
ريتاج : اتفضل
امير : انتي ليه كده
ريتاج : كده ازاي يعني
امير : يعني علطلول شغل شغل حاجه تتعب
ريتاج : دي حاجه تخصني انا حره
امير : اوكي انا بس ........ ( خااايف عليكي )
ريتاج : انت بس ايه
امير: ها لا ولاحاجه
وقام علي مكتبه
المهم الباب خبط
ريتاج : اتفضل
دخلت بنوته زي القمر
ريتاج : كانت مش شيفاها
البنت : لو سمحتي
ريتاج : تأمر...
ريتاج : لا لا ريهام
ريهام : مش معقول ريتاج انتي بتعملي ايه هنا
ريتاج : سفريه مؤقته عادي
ريهام ( صحبه ريتاج وشيماء من زمااان اوي )
ريتاج : انتي برده مش نزله مصر ولا ايه ده شيماء حتفرح اوي
ريهام : انا نزله بكرة بس مسيو امير اده صحيح مسيو امير كان في اجازة هو رجع ولا لسه
ريتاج ( بخبث) : وبتسألي ليه ياقطه
ريهام : لا لا مترحيش بعيد اصل انا عميله اساسيه هنا بحب اغير شقتي كل شويه
بما اني مستقره هنا
ودي اول اجازة ليا علي فكره
ريتاج : اهو جوه
ريهام بتبص عليه
ريهام : ده سرحان علي اخره
ريتاج : اهه كده من ساعت مجيت مش عارفه اشتغل معاه خالص
ريهام : يمكن بيحب
ريتاج ( بأستفهام ) : يحب
ريهام : اصحي ياقمر انتي مش شايفه نفسك ولا ايه
ريتاج : لا لا مش ممكن
ريهام : وليه ممكن يكون بيحبك
ريتاج : انا مشفتوش غير مرتين لالا ياشيخه اسكتي
ريهام : بكره نشوف
نروح لامير شويه
امير( اه ياريتاج بجد الله مالي كده هو انا حبتها وليه لأ عادي طب حقولها ازاي
وهي اساسا مش طيقاني من سرحاني صح طب اعمل ايه
جمالها مش مخليني اركز وادبها واحترمها بجد عايزها ليا
يارب ساعدني
المهم ريتاج روحت البيت واعدت تفكر في شغلها
وتشتغل وبعدين الفون رن
وكان شوكت
شوكت: بنسوار ريتاج
ريتاج : بنسوار اونكل شوكت
شوكت : انا كويس وقربت اجي ها امير عامل ايه معاكي
ريتاج : ولا حاجه
شوكت : يعني ايه ولا حاجه
ريتاج : يعني ولا حاجه
علطول سرحان اول لما بكلمه كأني بكلم نفسي
اظن حضرتك انك غلطت لما قلتليلي انه مهندس كفء ده غريب
انا مش عارفه اشتغل معاه
شوكت ( بهوء ) : لا ياقمر هو كفء وكل حاجه لكن انتي اللي خلتيه كده
ريتاج : ازاي انا لايمكن
شوكت : انتي السبب من غير متحسي
ريتاج : يعني ايه اونكل شوكت
شوكت : خلاص خلاص انا حقفل سلام
وقفل وسابها في حيره دائمه
ريتاج ( في بالها ) : قصده ايه .... افهمي بقي
لا مش ممكن قصده .. ايوة هو ده
لا لا انا منكرش انه لطيف وظريف .. اده اللي بقوله ده هو انا كمان
لالا مش ممكن قلت شغل وبس
نامت وهي حاسه احساس جميل مخيف عادي يعني........
وصلنا لحد ريهام كانت رجعه القاهره وريتاج حتوصلها
ريتاج ( بدموع ) : حتوحشيني ياريمو
ريهام : وانتي كمان ياجوجو بجد حستناكي
ريتاج : انا اللي حستناكي هنا
ريهام : انا مش راجعه هنا تاني
ريتاج ( بفرح ) : بجد اده طب والتصميم الجديد
ريهام : قولي لمسيو امير وبراحه عليه شويه ده مش ادك
ريتاج : ههههه حموته من كتر الشغل
ريهام : يابت ده بيحبك
ريتاج : امشي وبطلي هبل
وطلعت الطياره وريتاج
ركبت العربيه
( اشترت عربيه جديده)
ريتاج ( في بالها) : معقول يكون بيحبني طب ازاي
زي الناس منتي كمان حبتيه واوعي تنكري لالا انا معرفش
لأ تعرفي زي مشياء قالت الحب ده لازم يجي
وقطع حبل افكارها اتصال من شيماء
ريتاج : ازيك ياقمر
شيماء: الحمد لله تمام انتي ايش اخبارك
ريتاج : بخير اخبار الشركه ايه
شيماء مردتش
ريتاج ( بعصبيه خفيفه) :في ايه ردي عليا
شيماء( بتردد ) : مفيش
ريتاج ( ابتدت تتعصب وهي طلعه الشركه خلاص) : قولي في يه
شيماء: خدي خالد عايزك
نروح لأمير طبعا في مكتبه ومعاه اسامه
اسامه : ها
امير: ها ايه
اسامه : قولتها انك بتحبها
امير: مش قادر
اسامه: ليه
امير: عشن بحبها اوي بجد خايف اقولها تطلع مرتبطه لو طلعت كده ممكن اموت
واخسرها واخسر صدقتها
اسامه : غلط يأسامه طب اسألها
امير: لأ مش
وفجأه سمعوا صوت ريتاج بتزعق
ودخلت مكتبها وشيطه علي الاخر
وبتكلم خالد
ريتاج : يعني ايه ياخالد
خالد : زي مبقولك الشركه مش بيجلها عملاء كتيييير
ريتاج : ليه
خالد : احنا مش عارفين نعمل تصاميم من غيرك وبقالنا شهرين كده وعلينا شغل متأخر
ريتاج : خلاص ياخالد اقفل
وبعد مقفلوا بصت لقيت امير في وشها
وعلي وشه علامات القلق
امير: في حاجه
ريتاج كانت حسه بدوخ جامده
وكانت حتقع
امير لحقها ومسك اديها
وسعتها حس احساس عمره محسه قبل كده
وريتاج كذلك
امير: مالك في ايه يا بشمهندسه
ريتاج : اااااه
ووقعت مغمي عليها
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
نروح لريهام طبعا راحت عند اهلها
وسلامات وترحيب ودموع وفرح وحاجات كتير
وبعد كده راحت لشيماء ( مفجأه ) وكانت شيماء مش موجوده للأسف
وكانت لبسه كده ( هي مش محجبه )
المهم باسل( اخو شيماء) قام يفتح
واول لما شاف ريهام وقف متسمر في مكانه
ريهام : لو سمحت شيماء هنا
باسل ( بتوهان ) : هي مش هنا
ريهام : طب طنط موجوده
باسل ( بنفس التوهان ) : اه موجوده نقولها مين
الام جت علي الجمله دي واول مشافت ريهام
الام: ازيك يابنتي اتفضلي
ريهام : مرسي ياطنط
كل ده وباسل واقف مش بينطق ولا كلمه
ريهام دخلت
ريهام : مش معقول ياطنط انتي مش عارفاني
الام: بصراحه مش واخده بالي
ريهام : طب ارجعي لورا شويه شيمو كان ليها صحبتين
ريتاج وحد تاني
الام( بفرح) : مش معقول يبقي انتي ريهام ازيك
كل ده وباسل بيسمع ومتنح
الام: عامله ايه انتي حتعدي هنا خلاص
ريهام : طبعا انا مش راجعه تاني كفايه اللي راح
بس ثواني اللي فتحلي ده يبقي
معقول باسل
الام ( بضحك ) : هو بعينه
ريهام وهي بتبص لورا
ريهام : هاي باسل انت اتغريت
باسل بعد مفاق : وانتي كمان اتغيرتي 180درجه
ريهام : مش اوي كده
طب انا حقوم امشي وابقوا قولو لشيماء
الام: لأ انتي لازم تتغدي معانا شيماء زمانها
ريهام : مرسي ياطنط انا والله تعبانه وحروح وان شاء الله بليل نخرج كلنا
ومشيت
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
نرجع لريتاج تاني
امير: ريتاج فوقي ( بيقول كده عشان هي مش سمعاه )
امير: اسااااااااااااااااااامه الحقيني ريتاج مغمي عليها
اسامه : طيب طيب حجيب البرفيوم بتاعك ريحته قويه
امير( بعصبيه ) : بسرعه طيب بسرعه
فوقي فوقي يايتاج انا بحبك بحبك اوي
وبعد كده فاقت ريتاج
ريتاج : اه .. اه انا فين
امير: انتي في المكتب
ريتاج : اده التليفون فين
امير: انا شلته معايا عشان متتكلميش تاني
ريتاج : طب هاته لوسمحت
امير: توعدني متتعصبيش
ريتاج تغاضت عن الطريقه ديه
ريتاج : انا حروح مش حتكلم
اميير : تعالي طيب اوصلك
ريتاج : توصلني لأ شكرا
امير: معلش انتي تعبانه وهوصلك مفهاش حاجه عادي يعني
وبعد محاولات وافقت
وبعدين وهم في العريبه
امير: انسه ريتاج ( بره الشغل بقي)
ريتاج : افندم
امير: نفسي اطلب طلب بس خايف
ريتاج : اطلب اطلب
امير: انا عايز
وبكده برتنا خلص
ياتري باسل بيحب ريهام وهي كمان ولا لا
وامير حيقول ايه لريتاج
وريتاج حتتقبل الطلب ولا لأ