الرحمه المفقوده - الرحمه المفقوده 🎀 بارت 5 - بقلم naira Hussein | روايتك

اسم الرواية: الرحمه المفقوده
المؤلف / الكاتب: naira Hussein
حالة الرواية: مستمرة
الفصل الحالي: الرحمه المفقوده 🎀 بارت 5

الرحمه المفقوده 🎀 بارت 5

فلااااااش بااااك فوزيه: علي ي واد ي علي الحق علي: في ايه ي أمي فوزيه: الحق ابوك مع البرنسيسه جوه وحاكلها على كل حاجه. علي: البرنسيسه مين فوزيه: فوق يا اهبل يا ابن الهبله البنت منى جوه وابوك عايزها تقول لاحمد يا طالب ب ورثه وحقه، ياروح امك 🙆‍♀️ علي: يا امي كل حاجه بأسمنا وكل حاجه معانا واحمد طيب انا عارفه ومش هيطلب حاجه. فوزيه: بفحيح افعي وهمس جانب اذنه خليك اهبل كده اهو خد منك مني زمان ودلوقتي ياخد منك الفلوس وهو وبس اللي في قلب ابوك😏 لازم تخلص منه حادثه كده خفيفه تشله او حتى تموته وفي الوقت ده هتقدر تاخد مني وتتجوزها وكله يبقى ليك😈 علي: لا لا مستحيل وبيهز دماغه بعدم القبول مش ممكن اعمل كده انا أوقع ما بين احمد ومني ماشي لكن اقتل لا كله الا كده. دي فيها حبل مشنقه وانا عايز اتجوز مني مش اموت ☹️ انا رايحه اشوف منى هي عند ابويا صح فوزيه: بعصبيه جتك خيبه هو ده اللي انت فالح فيه 😠 *باااااااااك * فوزيه: ومش انت اللي لما طلعتلها واخوك مش موجود وطردتك ونزلت قفاك بيقمر عيش. نزلت وقولتلي انا معاكي يا امي ويلا ننفذ دلوقتي ونخلص منه عشان مني مش هتبقي لغيري اكتر من كده وبدأت تدور وتلف حواليه وقالت بنبرة عصبيه واستهزاء دلوقتي انا السبب يا بن بطني ومش انت اللي كلمت الناس عشان يطلعوا عليه يضربوه لحد ما يموتوا 😒 علي: يوووه ايوه انا ارتحتي بقا انا بقول كده من خوفي عليها وشاور علي مني انا مقدرش اشوفها تعبانه كده انا قتلت اخويا مش عشان الفلوس لأ انا قتلتله عشان مني تبقي بتاعتي لوحدي وتحبني لو حتي ربع. حبي ليها انا مجنون بيها ي امي 😔🥺 تفوق بس وكله هيتحل ارجعي انت الوقتي عشان ساره وسيف. فوزيه: انا عارفه انك بتحبها وانا وعدتك انها تبقي ليك وايه الجديد م انت طول عمرك طلباتك مجابه وعمري محرمتك من حاجه د انت حبيبي بس اجمد كده ومتفتحش السيره دي تاني عشان منروحش انا وانت ف ستين داهيه ومني ف الوقت ده مستحيل تتجوزك وانت قاتل جوزها وكملت ب شيطانيه ومسكنه انا امك ويهمني مصلحتك ويلا هتيجي معايا مراتك خاربه الدنيا مش هسيبك هنا. علي: اللهم طولك يا روح ماشي يا امي يلا بس هرجع تاني😠 اه يا جزم شياطين متحركه💔😒🙄 ꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂ مني في الوقت ده كانت ابتدت تفوق وسمعت كل حاجه 😨 وانهارت من العياط😭 اول ما خرجوا وطلبت التليفون بتاعها من الممرضه واتصلت ب اسماء اختها اسماء: ايه يا منمون وحشانيي ينتي بتصل بيكي مش بتردي بقالك فتره وعمو رضوان مش بيرد وكنت قلقانه عليكم مني: بصوت مبحوح من العياط اس... اسمعيني ي اسماء اسماء: بخضه مال صوتك ي مني . مني: سندي الحضن الحنين مات احمد مات ي اسماء 😭😭 اسماء: بصريخ انت بتقولي ايه مات انت بتهزري صح. وازاي محدش يقولي وبدات عياط 😭😱 مني: مش وقته الكلام ده انا مش قادره اسمعيني كويس اسماء: بتمسح دموعها وبتسمعها ب تركيز منى: عايزاكي تحجزي لي تذكرتين طيران عندك وما ترجعيش مصر انا هاجي لك اسماء: حاضر يا حبيبتي بس ليه كل ده فهميني بالله عليكي قولي انك بتعملي مقلب من بتوع زمان وجايه تشوفيني انت واحمد وعملنهالنا موفاجاءه مني: بدموع ياريت ياريت ي اسماء بس انا هحكيلك😭...... اسماء: بعياط مش معقول😱 حد يعمل كده في اخوه.😭 مني: سلام يا اسماء دلوقتي شكله الزفت علي رجع.😭 وبدأت مني تمسح دموعها في المنزل سيف: كولي يا ساره مش هينفع كده هتتعبي ساره: بعياط لأ مث حايزه جدو قالي ان بابا راح عند ربنا ومث حسوفه تاني 😭 ومامي تعبانه، وانا حايزاهم وحايزه بابا ده كان بيكبلي حاكات حلوه كتر وبيلعب معايا 😭 سيف: بيطبطب عليها وقال بوصي كولي وانا هجبلك كل حاجه انت عايزاها وهخليكي تشوفي ماما وتحضنيها كمان ساره: وتخليني اسوف باب كمان ي سيف انا نفسي احضنه 😥 خليه يرجع وانا هذاكر وهسمع كلامه وانام بدري والنبي ي سيف قوله اني محتجاله مث انا ساره ببتك *حببتك* هاتلي بابي تاني هو راح يكبلي شوكلاته صح😭 * وللعلم سيف هو بن عم ساره باباه علي وسيف اكبر من ساره ب 3 سنوات* سيف: بحزن حاضر بس كولي وانا هعملك كل اللي انت عايزاها وعمري م هسيبك 🥺 وعيونه دمعت علي عمه اللي كان بنسباله باباه وفجاءه باب الشقه اتفتح ساره: قامت تجري بوص ي سيف مامي جات ماما جات ي سيف هيا وانكل علي وكانت فرحانه زي اي طفل مش فاهم.العواقب اللي ف طريقهم. جريت منى على ساره وأخذتها في حضنها مني: بدموع ساره حبيبة ماما وحشاني وبتقبل كل جزء فيها ساره: عيطت مامي انت وحثاني اوييي فين بابي ي مامي انا زحلانه منكم انتم ثبتوا ساره وقت طويل😭 مني:مسحت دموع بنتها بابي بيجبلك الحاجات اللي بتحبيها وبقولي خلي ساره بنوته قويه تسمع كلام مامي ماشي ي روحي علي: بحده سيف خد ساره وروح العب مع عمتو سما سيف: بضيق من حدة والده حاضر وعلي جمع الكل علي: انا جامعكم عشان اقول لكم حاجه مهمه يارا مرات علي: حاجه ايه دي ي علي😒 علي: انا هتجوز منى الصدمه علي وجوه الجميع 😱😱 مني: انت بتقول ايه انت اتجننت اخوك لسه ما بقالوش 3 شهور ميت وكملت بكره بدل ما تقف جنبي وجنب بنته عايز تتجوزني💔 يارا: بعصبيه وصوت عالي مستحيل ده يحصل يا علي انت اتجننت بقى عايز تتجوز النحس دي ما بقى لهاش سبع سنين متجوزه وجوزها مات وكملتب كبرياء بقى بتفضل الجربوعه دي عليا وانا بنت الوزير😡😒 حل السكوت من القلم اللي نزل عل وجهه يارا😱 علي: ضربها قلم اخرصي اتكلمي عن ست الستات كويس 😡ولف دراعها خلفها وكمل بصوت عالي وغضب انت فاهمه ولا ارميكي بره رضوان: بقله حيله وغضب ايه اللي انت بتعمله يا علي ده ازاي تطلب كده من مرات اخوك الله يرحمه كده انت مستحيل تكون ابني انت اتجننت خلاص😔 علي: ب استفزاز انت قولت هو الله يرحمه والحي أبقى من الميت ولا ايه وانا بحب منى من زمان وهتجوزها يعني هتجوزها بالغصب بالرضا هتجوزها.😡 وفجاءه 😱 نزل قلم على وش علي من مني واتكلمت وقالت منى: احمد ده سيد الرجاله واللي تبقى متجوزه زين الرجال ما تبصش لاشباه الرجال زيك انت انسان مريض. 😡😥 علي: بعصبيه بقى بتضربيني يا منى مسكها من طرحتها انا اللي عندي قولته بعد بكره هنكتب الكتاب😡 الكل خرج من الاوضه واترمت منى في حضن عمها وبتعيط ب هستريا 😭😭 رضوان: بحزن اهربي يا بنتي خودي بنتك واهربي انا مش هقدر احميكم انا اسف يا بنتي😥 ودموعه نزلت 😭 مني: بقله حيله وكسرت قلب 💔 وقهره هو ده اللي هعمله انا اتفقت مع اختي على كل حاجه كل اللي عايزاه انك تساعدني على تأجيل كتب الكتاب لحد ما اسماء تبعت لي التذاكر. 😭 😟😔 علي كان واقف علي الباب يسمعهم وسمع كل حاجه وقال في نفسه بقا عايزه تهربي مني ابقي جربي كده وانت ي رضوان باشا بتشجعها طاب استنوا عليا 😈😡 ♕••••••••••••••••••••♕ ياتري علي هيعمل ايه ومني هتعرف تحمي نفسها وبنتها وتهرب ده اللي هنعرفه البارت الجاي ان شاء الله ♡بقلمي نيره حسين ♡💔🍒