الفصل 2
كان يزن قلق من ان تصاب بشئ فيحمل ذنبها
وكان متوتر ثم يقتع شرودة صوت رن الهاتف
وكان صديقة المقرب واسمه ادهم
ادهم:يزن انت ليه اتأخرت كده احنا مستنينك عشان ندفن
جدتك
يزن وهوا متلخبط :اسكت يا ادهم انا وقعت في مشكلة
كبيرة ومش عارف هعمل ايه وشكلي كده مش هاجي...
ادهم بقلق:مشكلة ايه بس ايه اللي حصل وليه مش هتعرف تيجي
استر يا رب
وقص يزن ما حدث على ادهم
ادهم بصدمه: ينهر مش فايق مش تحاسب وانت بتسوق
يزن:مخدتش بالي منها
ادهم:وهيا كويسة دلوقتي؟
يزن:لسة معرفش .استنى استنى اقفل الدكتور جاي