الفصل الحادي عشر
وصل راكان قدام بيت ابو حمودي
نزل راكان وسلم على ابو حمودي وام حمودي ومحمد
راكان :هاا جاهزة
لما:ايه
خرجوا وركبوا السيارة وكان ابن عم راكان واسمه احمد موجود في السيارة مكان السواق وراكان ولما وراءه
بعد مدة :
اتصل شخص بلما
لما:الووو
عمار:ايوة كذا بتسافري بدون ما تودعيني
لما:اووه والله نسيت
عمار :وين انتوا الان
لما:في شارع(.......)
عمار :خلاص انا وحسن بنلاقيكم هناك تمام
لما:تمام
راكان :من ذا
لما:عمار
راكان :وش يبي
لما:قال لي ليش بسافر بدون ما اودعهم وبيلاقينا عند شارع (........)
راكان :طيب
وصلوا عند مكان ما بيحصلوا عمار وحسن :
لما:اهلين كيفكم
عمار وحسن :الحمد لله
عمار:والله بفقدك معا من اتظارب الان
لما:ههههه عادي معي حل لك اتزوج وتظارب معاها
عمار:لا حبيبتي مستحيل اذي شعره منها
لما:وبديت تدافع قبل ما تعرفها
حسن:اوووف ترى انا موجود احترموني وش ذا
راكان:ماعليك منهم حتى انا مش مهم عندهم
لما وعمار:هههههههه
حسن :ترى صح انك اخي وصاحبي ولكن لو اشوفك مزعل لما بشي صغير لاقتلك ولا اذكر انك بيوم كنت صاحبي ترى ذي الغالية
راكان :اكيد لا توصي حريص اساسا محد يزعل قلبه
عمار:والله حركات
الكل :هههه
لما:يالله معا السلامة انا تعبانة وابي انام
عمار وحسن :باااي
دخلوا لما وراكان السيارة
احمد:اروح البيت تعرف لازم نكون كلنا يوم الجمعة نجتمع في بيت جدتي وش رايكم اخذكم هناك وخلاص
راكان :تمام
توقعاتكم /
وش بتكون ردت فعل عائلة راكان اذا شافوا لما وهل بيتقبلوها او لا؟