ندم عمري - الفصل الثامن - بقلم سالي علي | روايتك

اسم الرواية: ندم عمري
المؤلف / الكاتب: سالي علي
حالة الرواية: مستمرة
الفصل الحالي: الفصل الثامن

الفصل الثامن

"مع بداية الفصل التامن، بتتغير الأحداث، وتتطور الشخصيات، وبتواجههم تحديات جديدة. خلونا نشوف إيه اللي هيحصل، ونتابع الأحداث مع بعض احمد راح بالورقه اللي يوسف عطهاله لواحد صاحبه وقاله احمد: دورلي علي رقم العربيه دي واعرفلي بتاعة مين حسام: تمام هعرف وهكلمك احمد:(بعصبيه) لا دلوقتي حسام : ماشي يا احمد حاضر هحاول اجيبهلك بسرعه ***************** عند ليا ليا كانت بتفوق ف يوسف وبتمسحله وشه يوسف فاق وليا كانت سرحانه فيه وف جماله 🫣 چيهان: الحمدلله اهو فاق يوسف: ايه اللي حصل چيهان: انت وقعت من طولك يابني وانت علي الباب يوسف اخد باله من ليا اللي فضلت بصاله وسرحانه فيه ثم غرقت اعينهم ف بحر الاحلام چيهان اخدت بالها منهم چيهان: هو ايه اللي حصل يابني يوسف مش بيرد چيهان: يابني بقولك ايه اللي حصل (بصوت عالي)انت يابني فاق يوسف وليا من احلامهم علي صوت چيهان يوسف: بتقولي حاجه يا امي چيهان : لا ياحبيبي الف سلامه كنت بسألك ايه اللي حصل ليا: (بقلق) اه صحيح طمني علي ساره اي اللي حصلها😟 يوسف:(وكأنه تذكر شيئ) ساره اه صحيح دي ساره في ناس خطفوها ليا: ازاي يعني ومين دول يوسف حكي لهم علي ما حدث چيهان استر يارب انا قلقانه عليها اوي ليا : انا هتصل ب احمد هشوف وصل لأيه *************عند احمد حسام: العربيه بتاعة "علي محمود الألفي" احمد اتصدم جدا لما سمع الاسم ده احمد: الواطي ال🤬🤬😡 ليا:اتصلت ب احمد احمد:الو يا ليا ليا: الو احمد عملت ايه طمني عملت ايه احمد: اللي خطفها علي يا ليا ليا: علي مين احمد: الواطي اللي اتسبب ف موت بابا ياليا ليا:(بصدمه) ايه اللي انت بتقولوا ده يااحمد كده ساره مش راجعه😱 احمد:(بتوعد) ورحمة بابا يا ليا ل هجيب ساره واخد حقنا كلنا منه ليا: احمد ماتعرضش نفسك للخطر احمد: انابس محتاج مساعده من يوسف ليا : ايوا يوسف هنا خد كلمه يوسف: الو يا احمد وصلت لحاجه احمد: انا محتاجك تساعدني بس يايوسف معايا ولا لأ؟ يوسف : معاك طبعاً قولي انت فين وهجيلك احمد هبعتلك لوكيشن يوسف: تمام مش هتأخر ليا: ايه هتروحلو يوسف (بيلبس الجاكيت) ايوا هروحله ليا : استني انا جايه معاك يوسف: لا طبعاً مش هتعملي كده ليا:(بدون مقدمات)اخدت يوسف ومشيوا جيهان : ليا انتي رايحه فين ليا : انا ليا حق يا ماما وهروح اجيبه چيهان : انا مش مستغنيه عنك انتي كمان يابنتي ليا: ماما كده هنتأخر. ليا اخدت يوسف ومشيوا چيهان:ليا لالا يابنتي 😭😭 **************في مكان مهجور يشبه المخزن كانت مربوطه ساره علي الكرسي وفاقده للوعي جاء رجل طويل القامه قبيح الوجه اغرق ساره مياه ساره فاقت وهي خائفة ساره:انا فين انتوا مين الشخص :اسكتي خالص لحد مايجي الريس ساره مين الريس ده وانتوا مين فجأه جاء رجل غامض وجهه يشبه وجه زعماء المافيا والعصابات ساره:(بدهشه) بابا😨😨 يتبع"" بقلمي"سالي علي ❤️