احببت ظابط - الفصل 4 - بقلم عشق القاسم - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: احببت ظابط
المؤلف / الكاتب: عشق القاسم
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل 4

الفصل 4

*ـ روايه احببت ظابط*❤💐⊁.↻)) ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ الحلقة 4 . . رواية / احببت ظابط 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 الحلقة 4 . . _نعممم انت بتقولي ايهه -ايه داا حضرت الظابط ابقي هاتوا معاك يا بابا قولتها ببرود قولت اخر جمله وقفلت بسرعهه دا ممكن ياكلني =هاه قالك ايه باباكي -قصي كان قاعد جنبوا وسمعني =وهتعملي اي -ولا حاجه لان هو كدا كدا كان هيعرف عدي يوم كامل وقصي مجاش او حتي اتصل كنت مستغربه الهدوء دا بس ممكن يكون فاكرني بهزرر -عااااا يا زينب =ايهه في اي تاني -هو ممكن قصي يكون فاكرني بهزر او بطل يحبني ع كدا مجاش =طب نزلي استوري الصور اللي اتصورناها امبارح -تفتكري يجيب نتيجه =جربي مش قولتي انو قايلك متنزليش اي صور -نزلتها اهه بعد شويه -دا شافها ومعملش ريبلاي -لا استني اهه بيكت _جاامده الصوره دي وحلو الطقم ابقي فكريني ارميه ع مش هتلبسيه تاني -وانت مالك انت البس او لا دا جوزي قرة عيني هو اللي لي الحق يغير عليا مردش بس اي دا دا بيرن -الو _انتي مش ناسيه حاجه -اي _ان انا هو زوجك قره عينك -ههه لا م انت م”ت ع فكره _اهه وانا الشبح بتاع قصي -ظريف _طيب انزلي انا تحت -تحت تحت فين _تحت العمارة اللي ساكنه فيها انت وصحبتك -اه وبعدين _انزلي ل اطلعلك قالها بصوت عالي وزعيق ف الفون وقع من ايدي-غب”ي وهم”جي في حد يزعق ياما دا المكالمه شغاله فصلتها بسرعه وجريت ع الاوضه اجيب هدومي =انت بجد هتنزلي -اهه دا مج”نون ممكن يطلع ويعملك مشكله وانا مش عاوزه كدا =طيب يا حبيبتي ربنا يهديكم ويسعدكم يارب -يارب ونزلت وركبت العربيه وهو ساق كنت باصه قدامي بس كنت ببص عليه من تحت لتحت وحشني وحشني اووي ملامحوا وشعروا الكيرلي ورموشوا الطوال كل كل حاجه في وحشاني _عارف اني حلو بصتلوا بقر”ف-اممم وقف العربيه وقرب مني ب وشو_تنكري زقيتوا بعيد واخيرا قدرت اتنفس- انا وافقت ونزلت معاك بس ع متعملش مشاكل ل صحبتي وع تط*لقني ع يحيي يعرف يتقدم اتجاهل كلامي_وحشتيني بصتلوا بصدمه لا هو بجد الموضوع مش فارق معاه -انت رايح فين بيت بابا م النحيه التانيه اتكلم بتريقه_واحده متجوزه تروح لي بيت باباها -قصي _وتين بصينا لبعض وضحكنا -لسا فاكر بصلي بحزن _منستش ع افتكر بعد كل خن*اقه تقولي اسمي بعصبيه وانا اقول اسمك ببرود سكت وصلنا ل الشقه دمعت دمعت كتيرر اوي وانا بفتكر كل يوم كنا بنيجي ع نجهز الشقه ولقيتوا مسك ايدي كنت واقفه مكاني متحركتش بصلي ب استغراب قولتوا ب دموع-عاوزه اروح بيتنا _م ده اهه بيتنا يا حبيبتي اتكلمت وانا بشد ايدي منوا ولكنوا تبت فياا جامد _وتين اديني فرصه فرصه واحده بس وانا اوعدك اني هعوضك ع كل زعل زعلتيه وكل دمعه نزلت منك بصتلوا وسكت ودخلنا الشقه كانت نضيفه بس التليفزيون كان شغال وفي لب ع الترابيزه ز زي م يكون كان في حد عايش فيها لفيت وسالتوا ب استغراب-هو في حد كان عايش هنا _اهه اناا -ايههه مسك ايدي وقعدني ع الكنبه _وتين انا عاوزك تسمعيني -ي يعني يعني طول ال 3 سنين دي كنت عايش هنا مسح دمعه نزلت مني غصب عني_لا لا والله انا هنا من اسبوعين مش اكتر -كنت فين طول ال 3 سنين _هقولك بس مش دلوقتي -ءاا _عاوزك تثقي فيا المرة دي بس يا وتين -م منا وثقت قبل كدا وانت خن”ت الثقه _حقك عليا بس ثقي فيا المرة دي واخر مره والله مش عاوز فرص تاني لاني مش هضيع الفرصه دي وبعد فتره انا هاجي هحكيلك كل حاجه -مش عارفه لي بس موافقه حضني بفرحه_بجد بعدتوا وقولت ب كسوف-ااه _طيب ممكن اعرف حاجه -اي _عرفتي ازاي اننا يعني كنت انا وباباكي وعمر ف المطعم واني عايش خرجت الفون بتاعي وفتحت الرسايل-بص جاتني الرساله دي قراءها _ياولاد ال.. -مين دول _هاه ولا حاجه يا حبيبتي دلوقتي انت ادخلي الاوضه تاخدي شاور وتنامي وانا معايا شغل هخلصوا وهاجي هزيت راسي ب اهه ومشيت تاني يوم الصبح كنت لابسه وخارجه للمستشفي _انت رايحه فين -المستشفي _لي تعبانه -انت نسيت اني دكتوره _لا فاكر بس ممكن متطلعيش م البيت الفتره دي بس -في اي _ولا حاجه يا حبيبتي شويه عيال بيحاولي يلعبوا معايا ف ذياده امان مش اكتر -ماشي هروح اغير بعد يومين كان قصي نزل شغلوا وانا كنت ف المطبخ ب حضر الغدا وكنت ناويه اكلم بابا ونتصالح حسيت بحركه غريبه ورايا ف التفت -عااا انت مين محستش ب اي حاجه بعدها لانو رش حاجه ع وشي بعد ساعااات _وتين _انت فين يا حبيبتي مسج”متقلقش الدكتورة ف الحفظ والصون هات اللي يخصنا وخدها ومعاك 48 ساعه وهبعتلك العنوان والوقت بتاع التسليم” يتبع… . 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵