أسيره تحت ظل القمر الجزء الثاني - الفصل 12 - بقلم شهد عبد الهادي عيساوي محمد - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: أسيره تحت ظل القمر الجزء الثاني
المؤلف / الكاتب: شهد عبد الهادي عيساوي محمد
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل 12

الفصل 12

بجد انا بزعل من عدم التفاعل دا طب لي ياجماعة بجد دا يزعل.. يعني انا بكتب وبتعب ومحدش حتى بيعبر ولا بيهتم.. الكل يقرأ البارت ولا يهتم بفوت ولا فولو ولا كومنت حتى ليه كل دا... انا رجعت اكتب تاني وعلى ما اقدر بوفي بوعدي ليكم وبكتب البارت وانزل في الميعاد اللي قولتلكم عليه وبقيت اخليه طويل والبارت اصلا بكون بارتين في بارت واحد!...حابه أسألكم سؤال والكل يجاوب في الكومنتات تمام! 👇.. انا بقى قصرت معاكم في ايه عشان يكون حال التفاعل نازل كدا.. طب انا مره قولت هنزل بارت ومنزلتش؟.. اه هي حصلت مره عشان النت خلص ونزلته بعدها تاني يوم واعتذرت ونزلت بارت كإعتذار على التأخير في النشر.. طب لي مش شايفه حد مقدر تعبي دا.. جماعه انا علفكره والله تعبت من عدم التقدير والتفاعل دا ليه كدا ورغم دا انا برضو ملتزمه بمواعيدي وبنزل ومقولتش الساعه كم عشان انزل في الوقت اللي اقدر انزله فيه بس بنزله في اليوم اللي حددته معاكم بجد تفاعلوا بقاااا انا زهقت بلاش تخلوني اقفل من الكتابه والروايه وعلفكره انا بحاول انهي الجزء اللي بكتب فيه عشان لما اوصله اكون نهيتها كتابه وباقي تلفون عشان انشر فقدروا تعبي دا وتفاعل 🤧🤧🤧 يلا اسيبكم تقرأوا البارت معلش طولت عليكم في الكلام بس انا تعبت من عدم التفاعل دا 🙄 😒 ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️ أسيره تحت ظل القمر{الجزء الثاني} البارت ال12 (في الصباح) (في اوضه قمر وحور) صحي قمر وبص على حور اللي نايمه في حضنه وقال بحب :دا ايه اليوم الحلو دا.. اصحى على الورد، فكانت حور بتبتسم وبعدين عقدت حاجبيها وقالت :ابعد عني ممكن انسفك من على وش الدنيا خليك بعيد عني ياقمر... ايوه بحبك بس موجوعه منك.. هقتلك، قمر بذهول :حتى لما بتحلم بيا لازم تزعقلي، فجأه صحيت من نومها وبعدت عن قمر وراحت جري على الحمام وتقيئت كان قمر قلقان عليها بس كان عامل نفسه نايم بعد ما خلصت خرجت من الحمام وهي ماسكه الفوطه وبتمسح وشها وراحت قعدت جار قمر وحطت ايدها على بطنها وقالت :شكلك متفق مع أبوك عليا.. براحه شويه دا انا ماما اللي بتحبك اما هو بيبكيني طول الوقت.. بس قلبه حنين اوي وخصوصا عليك ياشقي يا صغنن انت ههه،وبصت على قمر فلقته لسه نايم لسه نايم وقالت :يارب مايطلع نومك تقيل زي أبوك ،ونامت على صدره وقالت :مش ناوي تصحى ولا ايه ياكابتن دا في جون دخل في شبكه فريقك، قمر وهو مغمض عينيه قال :لا صحيت ياروحي ،وحط ايده على بطنها وقال :صباح الخير يا حبيبتي ليه متعبه ماما براحه عليها شوية، حور :يعني كنت صاحي من بدري، قمر :صحيت قبل ماتصحي.. صباح الخير ،ولمس على شعرها وقبلها وقال :حاسه بأيه، حور :ابنك متعبني اوي ،قمر :طالعه زي امها متعبه، حور :انا! دا انا هادي اوي.. دا انت ظالمني يااستاذ ،قمر :هههه ظالمك ماشي ههههه ،حور :ههه هتعمل ايه يعني، فك زراير بيجامتها وقال:الجو حر اوي اقلعيها، حور بتوتر من قربه :ااالا ،فقبلها وفك زراير البيجامه وقفل الأنوار ،حور بخجل :براحه شويه عليا انا حامل ماشي ،قمر بحب :ههه حاضر، ورفع الغطا عليهم ويسحبها لعالمه كي يعلمها العشق ولتصبح اسيرته أسيره القمر وهنا يسكت قلم الكتابه عن سرد الأحداث الغير مباحه (في اوضه مالك 😁) صحي من نومه وراح دخل الحمام ياخد شاور وبعدين خرج من الحمام وراح قصاد المرايا ومشط شعره ورش من برفانه وطلع من اوضته وراح عند اوضه كمال فشاف كيان قاعده على الأرض وهي ماسكه ايد كمال وبتعيط فقال :صباح الخير ،فبصتله وقالت :صباح النور عامل ايه دلوقتي، مالك :أنا كويس بس ازاي عرفتي؟، كيان :حسيت بيك.. مالك هو بابا هيرجع يقوم على رجليه تاني، قرب منها وقعد قصادها وقال :طبعا هيقوم بصحه كبيره وكمان عشان اقوله ازاي اقدر أفوز بقلبك ،فابتسمت ،مالك :ايوه كدا.. يلا اجهزي عشان نروح المدرسه، كيان :مش عايزه أروح المدرسة ،مالك بخبث :بجد.. فكره حلوه.. علاقل هشوف بنات هناك حلوين واقضي وقتي معاهم ،كيان :عشان اقتلك قبل حتى ماتفكر انك تعملها ،مالك :طب يلا روحي اجهزي عشان منتأخرش،كيان :صاروخ في ربع ساعة هكون جاهزه ان مالك بمشاكسه وغزل :ما انت صاروخ ياجامد انت ،كيان بغضب وخجل :اتلم يا صرصار انت.. انا خط أحمر اللي يتعداه يبقى حكم على نفسه بالموت ومهمنيش تكون مين او ابن مين، ، مالك بسخريه :يا حلاوه دا نفس اللي قولته لنور امبارح بالليل هو القمر بتاعي بيراقبني ولا ايه وايوب كيان :اضحك عليا اضحك.. ماشي يامالك هوريك هعمل فيك ايه، مالك :اكتر من كدا هتعملي فيا ايه، كيان :هحبك اوي ،مالك :بحبك، كيان :وانا كمان بحبك، وراحت علي اوضتها عشان تلبس اما مالك فنزل وقعد على السفره وقعد نور جاره ،نور :ايه اللي مصحيك بدري كدا يامالك، مالك وهو بيشرب القهوه قال :مقدرتش انام كنت تعبان اوي امبارح، نور بغيره :وياترى كانت معاك الليل كله ؟، مالك :ايوه كانت طول الليل معايا وخلت بالها عليا لحد ما بقيت بخير... طلعت شاطره بشغلها اوي ،نور وقف وقال بغضب :انت كداب كيان مكانتش معاك طول الليل، مالك بهدوء : ومين قال ان كيان كانت معايا الليل كله ؟.. انا مقولتش كيان انا قصدت ريا الدكتوره اللي جابها قمر عشان حور.. لما شافتني تعبان ساعدتني وفضلت الليل كله لحد ما اتحسنت وحرارتي انخفضت واقعد تاني وبلاش شغل العيال دا.. وتاني مره صوتك يوطى لما تكون بتكلمني فاهم ولا افهمك بنفسي، وكمل اكله وقعد نور بغيظ ومسك فنجان القهوه وشرب منه فنزلت كيان وراحت قعدت علي السفره قعدت قصاد مالك فبص عليها فلقيها منزله راسها كبير وبتشرب عصير فقالت :هي ماما صحيت ولا لسه، مالك :لسه.. علفكره كانت تعبانه امبارح بس محسستكمش بدا، فبصتله كيان وقالت بهدوء:بجد خلاص هروح اطمن عليها لما تصحى، فسمعت صوت علاء عند الباب فقال:كوكي وحشتيني ،فبصوا كلهم عليه فقالت كيان وهي بتروحله :علاء انت هنا!!، علاء:دا كله بسبب حور قالتلي تعالى عشان تخلي بالك على كمال محسساني اني مراته وانا معرفش، كيان :ايه اخبارك ليه مجاتش معاك منه، علاء:طفشتها على بيت أهلها.. صباح الورد عليكي ،كيان :صباح الياسمين.. علاء انا خايفه اوي على بابا، علاء حضنها وقال :متخافيش عليه دا بتسعه أرواح هيقوم منها عادي... هي وردتي فين؟، كيان :ههه فوق لسه نايمه.. لو سمع جوزها كلامك هيدفنك مكانك ههه،علاء بخوف مصطنع::لا خليني معاكي احسن ولا انتي كمان خط أحمر، كيان :ههه، وبصت على نور ومالك اللي كانوا زي البركان بس مالك هادئ على الآخر< هدوء ما قبل العاصفه >وحبت انها تغيظ مالك فقالت :لا انا عادي براحتك دلع فيا، علاء :فين كمال عايز اشوفه، كيان :تعالى افطر بالأول وبعدين نروحله، علاء:ماشي ،وراح قعد على السفرة وقال :اهلا نور، كيان :دا مالك ابن قمر ،علاء بص عليه اوي وقال :شوفتك قبل كدا ؟،مالك ببرود:اكيد شوفت قمر وانا شبهه اتشرفت بمعرفتك ياعلاء،قرب علاء من أذن كيان وقال بهمس:دا شبه ابوه حتى في الكلام اللي بيخوف، فضحكت كيان فبصلها مالك فقالت :علاء معاك صوره لسليم؟ ياترى شبه أدهم ولا رحيم، علاء بمرح :ليه.. عايزه تخطبيله ولا ايه،كيان :ههههه،علاء بغمز :ملقيش عندك عريس،كيان بضحك :لمين؟، علاء:لعائشه، كيان :ههه لا دي صعبه عليا.. هو فاكرني بجوز بجد هههه،وقف مالك وخرج من القصر فقالت في خاطرها :ماله دا.. اكيد اضايق مني انا زودتها اوي معاه ،نور :شكله راح يشرب سجاير في عربيته ،وبص في ساعته وقال :كيان يلا اتأخرنا على المدرسه، كيان :هروح اجيب شنطتي من فوق ،علاء:خديني معاكي ياكوكي، وراحوا فوق، (في اوضه قمر وحور) قمر :جعانه؟، حور :مليش نفس، قمر حط ايده على بطنها وقال :في حاجه بتوجعك، حور :لا بس مليش نفس، قمر :يبقى تشربي لبن، حور :لبن تاني!، قمر :يا تاكلي يا تشربي لبن ،حور:لا خلاص هاكل هاكل، وبعدت عنه وقالت :هروح اخد شاور، قمر بحب:روحي، فقربت من وشه وقال :معاك شغل النهارده؟، قمر :ايوه ليه؟، حور :لا عادي مجرد سؤال، فقرب وشه من وشها وقبلها وراحت اخدت البيجامة من على الأرض ولبستها وراحت عند الدولاب وطعلت بلوزه لونها أحمر وبنطلون جينز لونه اسود ودخلت الحمام قام قمر من على السريرولبس هدومه ومسك تلفونه واتصل بشخص وقال له على أوامر يعملها وأنهى المكالمه وطلعت حور من الحمام وراحت قصاد المرايا ومشطت شعرها وتركته حر وقالت لقمر بتذمر :كدا حلو، قمر :ههه، حور :بتضحك على ايه يافزاعه، قمر :اتكلمي عدل معايا، حور بضيق :حاضر ياقمر بيه، وراح عند دولابه وطلع بدله كوحلي وراح دخل الحمام وخرجت حور من اوضته وراحت عند كمال فشافت علاء قاعد جار كمال فقالت بسعاده :علاء وصلت امتى، علاء راح عندها وقال :من ربع ساعة.. ايه اخبارك وحشتيني يا حبيبتي، فحضنته وقالت :لا انا زعلانه منك ياحبيبي كدا متقوليش انك وصلت، علاء وهو بيملس على شعرها بحنان اخوي :سألت كيان فقالت لسه نايمه.. احلويتي اوي ياقلبي، حور : بجد ههه صحيح هي كيان فين ،علاء:هي في،كيان ببرود:انا هنا علاء،فراحت حور عند كيان وقالت :عامله ايه يا روحي ،بعدت كيان ايد حور عنها وقالت ببرود :ابعدي ايدك عني ياحور.. شوفي بابا ازاي نايم وهو بين الاجهزه دي.. دا كله بسببك بابا كان بيصارع الموت بسببك، حور :بس انا معملتش حاجه انتي عارفه اني بحب كمال اكتر من نفسي.. دا اخويا ولو هفديه بحياتي كلها مش هستني ثانيه واحده، كيان :وهو بيكون ابويا انتي مش حاسه باللي جوايا دلوقتي عشان مجربتيش الاحساس دا.. لان باباكي خسرتيه وكان بسببك... الدور عليا ولا على مين،حور بصدمه :كيان حبيبتي انتي بتقولي ايه.. دا انا حور حبيبتك، كيان بجمود:هروح مدرستي لاني اتأخرت سلام، ومشت، حور قعدت على ركبتيها وقالت بصدمه ودموع :علاء هو اللي حصل دا حقيقه، قعد جارها وقال بحنان :معلش يا حور هي زعلانه على ابوها، حور بدموع :هو كمال هنا بسببي بجد.. هو انا السبب في حالته دي، علاء:لا ياحبيبتي انتي مستحيل تأذيه.. دا اخوكي ياهبله، حور بانهيار:علاء انا تعبانه بجد هو ليه بيحصل معايا كدا، علاء بهدوء:دا اختبار ليكي عشان تبقي قويه ،دخل قمر وشاف حور في حضن علاء وهي بتبكي فقال بلهفه :حور مالك ليه بتبكي، حور بصتله وقالت وهي بتجري عليه وبتحضنه:قمر ،قمر طبطب على راسها وقال بحده لعلاء:في ايه انت عملتلها ايه، علاء خوف :والله ما كلمتها، حور بدموع :علاء معمليش حاجه.. كيان زعلانه مني وفاكره اني السبب في حادث كمال، قمر بحنان :خلاص اشششش هي متعرفش حاجه خلاص اهدي.. يلا تعالي عشان تاكلي عشان تاخدي دواكي، حور حست بدوخه فكانت هتقع بس مسكها قمر ،علاء بقلق :حور انتي كويسه ،حور بتعب :متقلقش عليا انا كويسه ،فسندها قمر ودخلها اوضته وقعدها على السرير وقال :متتحركيش من على السرير.. هخليهم يجبولك الاكل هنا انتي تعبانه ولازم تاخدي بالك من نفسك ومن البيبي، وحضنها وهي بيتعيط في حضنه فقالت :متسبنيش لوحدي ياقمر ،قمر بحب :مش هسيبك ياقلب قمر ،فطرقت خادمه الباب فأذن لها تدخل فدخلت وهي بتجر عربه الطعام وقالت :الفطار اللي طلبته للهانم يابيه ،قمر :ماشي روحي يلا، فخرجت الخادمه من الاوضه وراح قمر سحب عربه الطعام وحطها قصاد حور وقال :لازم تاكلي كل الاكل دا، حور بذهول:كل الاكل لا كدا حرام عايزني ابقى شبه البطه، قمر بمرح :هتبقي احلى بطه ،وبدأ يأكلها بايديه فقالت :كفايه مش قادره اكل تاني.. لو بتأكل بطه كانت هربت منك ،قمر :طب اشربي كوبايه اللبن دي ،حور بقرف :لبن لا،قمر:اشربي اللبن عشان اميرتي تكبر وتروح المدرسه ،حور بغيظ:ازاي يعني هااا، وشربها كوبايه اللبن فقالت بقرف :انا مبحبش اللبن ايه دا.. يلا افطر عشان تروح شغلك، قمر :لا مش هروح النهارده هقعد معاكي، حور :لا لازم تروح شغلك ومتقلقش عليا ريا وعلاء هنا وهنا مش هسيبوني لوحدي تقدر تروح شغلك، قمر :متطلعيش من القصر، حور :هعمل ايه لو طلعت انا معرفش حاجة هنا، وادركت حاجه وقالت :لا أعرف أماكن مش كتيره اوي، قمر :وعرفتيها من فين،حور :لما كنت في الكليه.. كانت كليتي في إنجلترا وكان عندنا اسبوع اجازه عشان نعمل بحث ونزلنا لندن ،قمر :يعني كنتي هنا.. لو كنت اعرف انك هنا كنت خطفتك وجيت هنا وبقيتي ليا ومكنتيش هتحبي حد غيري ،حور بتذمر مصطنع :لا والله.. دا عندك خيال واسع اوي.. بس مر علي الكلام دا ست سنين ،قمر بص في ساعتهوقال :ههه لازم امشي معايا اجتماع مع نادر في شركته نبقى نكمل لما ارجع، حور بدهشه :شركته!!؟.. مش فلوسه هي فلوسك ،قمر :انا عملت كل حاجه بنفسي من غير مساعدته قدرت اعمل الأملاك واعمل لنفسي اسم محدش يقدر يتعداه... مش عشان اني ولي العهد.. لا عملتها عشان اني قمر ،حور :بس انا اتعديت المكان دا وبقيت مراتك، قمر :لأني سمحت لك بدا وعلى فكره انتي الوحيده اللي سمحت لها تحضني.. فاكره اول لقاء بينا ؟... كنتي في حضني وخايفه، حور :كنت خايفه لتكون زي طارق عايز تستغل اني بين ايديك، قمر بخبث ومرح :بصراحه كنتي صعبانه عليا.. بنت حلوه وبين المجرمين دول ،حور بحزن وهدوء:صعبت عليك بس!.. بس حسيتك انك غير كل الرجاله دي.. حسيت بحنيتك مع ان اللي بيقولوا انك شرير وبتحب تلعب بالناس وبأعصابهم وبحياتهم.. وان القتل هوايه عندك ،قمر بذهول وحب :دا طلعتي مش سهله زي ما توقعتك، حور :أمال انت فاكر ايه، راح قمر قصاد المرايا ومشط شعره ورش من برفانه المفضل وراح عند حور وقال :عايزه حاجه مني يا روحي ،حور ؛قصدك مين فينا، قمر :قصدت اميرتي بنتي ،وراح مسك وش حور وقربه من وشه وراح قبلها وقال :ودي عشان حبيبتي، وخرج من اوضته فقالت بذهول :مجنون!😳، (في المدرسه) كانت كيان قاعده جار مالك والمعلم بيشرح مادته ،مالك :في ايه مالك ياكيان، كيان بهدوء:لا مفيش حاجة بس تعبانه شويه.. متقلقش عليا، (بعد نهايه دوام المدرسه ⏰) رجعت كيان مع مالك في العربيه رجعوا للقصر ولما رجعوا شافوا ان كل الحراس اللي بيحرسوا القصر غارقين في دمائهم فقال مالك :كيان خليكي ورا ضهري متبعديش عني ،واول ما دخلوا القصر شافوا كل الخدم فاقدين وعيهم فجروا على اوضه كمال فلقوه نايم على السرير وعلاء واقع على الأرض فاقد لوعيه وفي دماء تخرج من ذراعه فقال مالك وهو بيبص يمين وشمال :أمال حور فين! كيان خليكي هنا وحاولي انك تصحي علاء ووقفي نزيف جرحه ،وراح عند اوضه قمر ودخل وهو ماسك مسدسه فشاف ان الاوضه متكسره وكأن حرب أقيمت فيها وفضل يدور على حور بس ملقهاش فراح عند كيان فقالت بخوف :هي حور بأمان، مالك بغيظ وقلق عليها :في حد اقتحم القصر وحور مشموجوده في اوضتها ودورت عليها بس مش لاقيها، كيان بخوف أكبر :انت بتقول ايه دور عليها كويس اكيد متخبايه في مكان آمن.. دور عليها يامالك، علاء وهو بيفوق :ح.. حو.. حور.. ااه،كيان بلفه:علاء هي حور فين،علاء بألم :في جماعه جو القصر وكانوا مسلاحين وفي واحد منهم ضرب عليا نار وخطفوا.. اااه حور، كيان ومالك بصدمه وخوف :ايه لا مستحيل، كيان بدموع :حور ،مالك :اهدي هنلاقيها متقلقوش.. هتصل بقمر هو لازم يجي، وفعلا اتصل بقمر وقاله على اللي حصل وقمر شاط غضبه فقال لمالك :خليك معاهم هروح ارجعها، وقفل مع مالك وقال بغضب ووعيد :مين اللي اتجرأ انه يخطف مراتي مش هسيبه عايش ثانيه واحده، واتصل بأدم وغسان وبشويه رجاله واتصل بنادر وقال :ابعت حراس يحموا مالك وكيان وكمال وعلاء.. وجهزلي رجاله عشان ارجع حور، نادر :في ايه ليه كل الحراس دي عايزها ،قمر بغضب مكتوم :في حد اقتحم قصري وخطف مراتي اعمل اللي قولتلك عليه ،نادر :حاضر خلي بالك على نفسك وقفل معاه وراح قمر عند المكتب بتاعه وضغط على زر لونه أحمر فتحول المكتب لخمبئ اسلحه مستورده ونادره واخد مسدس رشاش ومسدس عادي وحطه في مكان سري ودخلوا عليه آدم وغسان فقال آدم :مش عارفين نحدد مكانهم ،قمر بغضب :تعرفوا مكانهم حتى لو كانوا تحت الأرض تجبوهم، غسان:حح حاضر يا بيه، وخرجوا من مكتب قمر فافكتر الخاتم اللي عطاهولها ان فيه GPS فراح عند الاب توب بتاعه ودخل كلمه السر وجاري إيجاد مكانها ، في مكان بعيد عنهم في قصر مهجور وفي اوضة من اوضه كانت حور موجوده بدأت حور تفوق فشافت انها في اوضه وهي على سرير ومكتفه بسلاسل ولابسه قميص نوم لونه احمر لحد الركبه دخل شخص مجهول الهوية لابس قناع وقال وهو بيقرب من حور اللي كانت في قمه الرعب فقال وهو بيملس على شعرها ايه صحيتي ياقطه.. ليه مش عايزه تتكلمي.. اه معلش نسيت اشيلك البتاع دا ،،وشال الشريط اللاصق من على فمها بقوه فخلاها تصرخ من الألم فقال :لالالا وجعتك معلش أيدي تقيله حبتين ،حور بغضب وصراخ:ابعد عني فكني والا هتندم، فصفعها بقوه فنزفت شفايفها من قوه الصفعه وقال :وطي صوتك وبتهددي على ايه انتي بين ايديا ومتكتفه كمان.. يعني مش هتقدرى تمنعيني ههه،حور بقوه وثقه :مش هتقدر تعملي حاجه قمر هيجي وينقذني وهيقتلك ،المجهول المقنع :ههههه مش لما يعيش الأول عشان يقتلني، حور بتوجس :انت قصدك ايه، فقال وهو بيلمس على شعرها وعلى جسمها :مش هيقدر انه يخرج من هنا عايش لاني مجهزله حاجه هتعجبه... اممم لازم تعرفي عشان متتفاجأيش لما تشوفيه وهو بيلفظ انفاسه الاخيره ،حور :انت مجنون، فمسك وشها بقوه فتألمت من قوته فقال :اتعلمي تتكلمي بأدب معايا فاهمه، وتركها وقال :شايفه المسدس دا.. دا في رصاص لو واحده منهم اخترقت جسد قمر هتموته لانه مصنوع بس ليه... الرصاص دا مسموم والسم دا مفعوله بطئ في الدم ولا يطاق وصعب انك تلاقي علاج للسم دا هههه هتكوني ليا وبس، حور بخوف :مستحيل تعمل كدا، المجهول المقنع :هههه لا هعمل كدا واكتر كمان ياقطه، فدخلوا مايسون ووائل فقال :تعالوا سلموا عليها هههه بس براحه عليها أصلها حامل هههه،وخرج، مايسون بنظره خبيثه :ههه أهلاً ياقمر.. شوفتي الدنيا قصيره ازاي، وائل بسخريه :هي دي اللي شوهت وشك.. دي حته نمله لا جات ولا راحت.. انا مش هضيع وقتي معاها اشبع بيها انت.. سلام، مايسون :هههه ،وائل :هستني متعتي لما اشوف قمر وهو بيودع العالم هههه، وخرج فراح قرب مايسون من حور وحور قالت بنبره التخويف وسخريه :هو انت محرمتش من ضرب قمر دا شوهلك وشك كله بس انت مجربتش ضربي دا هيعلم في كل جسمك ومش هخليك تنسى العلامات دي ،مايسون :شكلك حلو اوي وكمان القميص دا زاد من جمالك اكتر واكتر، حور بتحذير :لو قربتلي هيبقى اخر يوم في عمرك سامع، قرب منها ومسك وشها وقربه من وشه وقال :ههه دا جمالك زاد لما قربتلك وشوفت الجسم الحلو دا ههه، وكان على وشك انه يقبلها فبثقت في وشه وقالت بقرف :انت حيوان لو قربتلي هتندم طول حياتك، مايسون بغضب :انتي ازاي تتجرأي وتعملي كدا ،وراح مسكها من شعرها بقوه فخلاها صرخت بألم وراح صفعها فارتدمت راسها بحافه السرير فجرحت جبهتها وفقدت وعيها فدخل الشخص المجهول للهويه وقال :كفايه كدا اطلع برا، مايسون :حاضر يا بيه، وخرج مايسون وراح الشخص دا قرب من حور وراح طلع منديل من جيبه ومسح الدم اللي على جبهتها وشفايفها وقال وهو بيملس علس شعرها :كل نقطه دم من جسمك غاليه اوي عليا ههه، وراح قبلها وقال :قربت نهايتك ياقمر هخليك تندم على قتلك لاخويا هشربك من نفس الكاس بس انت اللي هتتعاقب هههه،وخرج وقال :وائل تعالي معايا وباقي الحرس يبقوا مع مايسون وحور ومتحاولش تدخلها فاهم.. ولما اديك اشارتي بس تبقى تدخلها فاهم ،مايسون :حاضر يا بيه، وخرج من القصر المهجور وركب عربيته وانطلق بيها لقصره الفخم في نفس اللحظه وصلت عربيه في قمر فنزل قمر من عربيته وقال :حوطوا المكان عايزهم جثث عشان تتعشى بيهم حيواناتي،،كان المجهول المقنع دا بيتابع كل تحركات قمر فأمر مايسون واداله الاشاره فدخل مايسون عند حور ورش عليها ميه فصحيت حور بفزع فقال :صحي النوم ياقمر.. جوزك شرف لموته، وقرب من حور وقال :رجالتي هيعملوا معاه الواجب ودلوقتي ههه،ونظر ليها نظره شيطانيه وفك زراير القميص وقرب من حور ،حور بخوف :اا ابعد عني.. ابعد عني... قمرررر الحقني، وعلت صوتها اكتر واكتر فسمع قمر صوتها فقال :خليكم هنا، وراح عند مصدر الصوت وكسر الباب بقوته (حاسب ياكابتن الباب قديم اوي 😱🤫) وشاف مايسون وهو بيحاول انه يقرب لحور وان حور بتحاول تمنعه فراح ومسكه وقال بنبره غاضبه :انت ازاي اتجرأت انك تلمس مراتي ،وضربه فرجع مايسون خطوتين للوراء بسبب قوه قمر فقال باستفزاز :ههه وايه فيها عجباني اوي بس حضرتك قاطعت اللحظه الرومانسية اللي بينا ،زاد غضب قمر وفضل يضرب في مايسون بقوه اكتر وراح تركه غارق في دمائه وراح عند حور وراح حضنها وهي بتبكي في حضنه فقال :خلاص ياروحي انا معاكي اهدي اششششش بسس بسسس خلاص ،حور بدموع وخوف :اتأخرت ليه كنت هموت من الخوف ،قمر :خلاص انا معاكي اهو ،وكسر السلاسل الحديديه بقوته (عندك قوه تخلي الحديد يلين في ايديك لا دا اتكسر مش لاان ياماما😱.. معلش اندمجت حبه😂) وراح خلع جاكيته وغطاها بيه وشالها وقال :يلا ياروحي نروح، وقبل مايخرج من باب الاوضه وقف مايسون بصعوبه وراح طلع مسدس الرصاص المسموم وقال :مش هتخرج عايش منها ياقمر، وأطلق عليه الرصاص فجات في ضهره فضربه قمر وافرغ مسدسه كله عليه وقالت حور بخوف ودموع:قمر انت بتنزف في دم بيطلع من جسمك، قمر اتحمل الألم وطلع بيها وركبها العربيه بس حس بدوخه شديده فوقع على رجليها فصرخت حور بخوف ودموع ولهفه وقالت :قمر.. لااا فوق.. قمر فوق متعملش فيا كدا.. قمر فوق.. قمر فوق ارجوك.. متسبنيش لوحدي، لكن لا حياه لمن تنادي... يتبع....... ياترى اي هيكون مصير قمر وهل خلاص هنودع قمر ولا مش هيخلي الموت يهزمه ويرجع لينا من تاني ويكون جار حور وهل حور هتعمل ايه بعد اللي حصل لقمر واي السر الجديد اللي هنيكشف وهيكون خساره ليهم وحزن حور بسببه وهل حور هتعترف انها خلاص بدأت تحبه ولا لسه ودا كله بسبب انه اتعرض للموت عشانها ودا رد فعل عادي كأي حد ؟؟؟🤔 تابعوني لمعرفه كل جديد 🙂😘😘😁 بقلمي :شهد عبد الهادي عيساوي <<قرآني مؤدبي 🌹>> تفاعلوا حبايبي ومنتظره اراءكم في الكومنتات فوت +فولو +استمتاع اراكم في البارت القادم احبائي 😘🤓