طفله احتلت قلبي - الفصل 25 - بقلم عشق القاسم - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: طفله احتلت قلبي
المؤلف / الكاتب: عشق القاسم
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل 25

الفصل 25

*_طفلة احتلت قلبي (25)🌎💗._* _*قبل الاخير♡*_ الكل كان متجمع علي سفرة وكانوا بيفطروا وفجأءة وهما ييفطروا شخص دخل عليهم الشخص=السلام عليكم وحشتوووني اوووي الكل فرح ورحوا حضنوهاا بفرحه ماعدا سالي وهنا اللي مش فاهمين حاجه سامر بحنان=فينك كل ده يا جزمه وحشتيني يا ملاذ كل ده غياب ملاذ بابتسامة=وانت كمان وحشتني يا سامر والله غصب عني واهو رجعت سامر باس راسها وقال بزعل طفولي=مقولتليش ليه انك جايه كنت جبتك من المطار كل ده وهنا هتموت من غيرة لانها مش عارفه مين ملاذ ملاذ بابتسامة=قولت اعملك مفاجأة سامر بابتسامة=واحلا مفاجأة آسر بابتسامة=كل ده يا ملوذة بعيدة عننا وحشتينااا ملاذ بابتسامة=والله انتوا اللي وحشتوني ساهي حضنتها وقالت بحب=وحشتيني يا ملاذ ملاذ بحب=والله وأنتي وحشتيني اووي يوسف =اخيرا يا ملاذ عاش من شافك ليكي وحشه والله ملاذ بضحك=يا بكاش كل ده وسالي هتموت من غيرة هي كمان سالي لنفسها=ليها وحشه صح وحضنتها كمان طب تمام اوووي كده هنا لنفسها=وحشاك اووي كده يا سامر وكمان بتحضنها وبوستها ده انت نهارك اسود ومش معدي مها=ملاذ حبيبتي عامله ايه وحشتيني اوووي ملاذ حضنتها وقالت بحب=وانتي كمان يا تيته وحشتيني اوووي وهي بتكلم دخل طفل صغير وشاف سامر وقال بفرحه=خالو خالو وحستني (وحشتني) سامر شالوا وباس خدوا وقال=وحشتني اووي يا زين كده تغيب عن خالو زين بطفوليه=ماما اللي مخلتنيس اجي (مخلتنيش)وبص لهنا وقال=مين دي يا خالو سامر بابتسامة=دي هنا مراتي زين بطفوليه=نزلني يا خالو سامر باستغراب نزلوا وزين راح لهنا وقال بابتسامة=طنط هنا انتي جميله اووي هنا شلتوا وهي بتضحك وباستوا من خدوا وقالت بفرحه=الله اسمي طالع منك حلو اووي انت اسمك ايه زين=زين هنا بحب=اسمك حلو زين باس خدها وقال=مس احلا من اسمك سامر بغيرة=ابعد عن مراتي ياااض ومدتهاش بوسه زين وهو بيطلع لسانوا=ملكس دعوه بهنا سامر بصلوا بصدمه ومسكوا من تيشرتوا وقال بغيرة=انا بس اللي اقولها هنا هنا بهمس=ماكفاية عليك ملوذتك يا أخويااا سامر فهم انها متعرفش ان ملاذ اختو وهي غيرانه وكتم ضحكتوا بالعافية وقال بغمزة=غيرانه هنا بغيظ=اومال مش جوزي ملاذ راحت عليهم وقالت=انتي هنا مرات سامر صح هنا =صح بس عرفتي منين ملاذ بابتسامة=سامر كان بيحكيلي عنك كتير واه انا ملاذ أخت سامر تشرفت بيكي هنا بصدمه=اختوا!!!! سامر بضحك=ايه صدمه مش كدا زين بملل=هنا نزليني هنا بضحك=ليه زين بطفوليه=نزليني هنا نزلتوا وزين راح لسالي وقال=مين المزة سالي شلتوا وقالت بضحك=سالي اسمي سالي وانت يا صغنون زين=اهلا ياطنط سي سالي بضحك=سالي يا زين سالي مش سي زين وهو بيحاول ينطق اسمها صح=ساي سالي بضحك=مش مهم يا زين المهم يا زين عندك كام سنه زين كان بيعد علي ايدوا وقال=عندي دول عمل 4علي صوابعه سالي بفرحة=هييييييه صغنون خالص تيجي نعمل كيكة زين بفرحه=هييييييه وادلها بوسه وقال=انتي أحلا سوسوتي يوسف بغيرة=ولااا دي سوسوتي انا بس زين بملل=يوه كلوا عندوا مزة وانا معنديس الكل ضحك علي زين زين بزعل طفولي وربع ايدوا وبص بعيد وقال=نزليني سالي بضحك نزلتوا وقالت=الجميل زعلان ليه زين بطفوله=خليكي ب يوسف بتاعك سالي ضحكت جامد زين راح لساهي وقال=سهوتي ساهي شلتوا وباستوا من خدوا وقالت=قلب سهوتك وحشتني يا زيزوا زين بفرحه=وانتي وحستيني اووي يا سهوتي وباس خدها آسر بغيرة=ماكفايه بوس ياض زين ربع ايدوا وطلع لسانو وقال=انت مالك يا لخم ساهي بضحك=صح انت مالك زين بطفوليه=سهوتي عايز كيك ساهي بضحك=اوامرك يا زيزوا واخدتوا وراحت المطبخ تعمل كيك عند يوسف وسالي يوسف =الجميل زعلان ليه سالي بغيظ=متكلمنيش خليك في حالك يوسف بضحك=ليه سالي بحزن=ازاي تحضنها كده وازاي تقولها وحشتيني يوسف حضنها وقال=يابنتي دي زي اختي وانتي عارفه انك انت اللي في قلب وبس سالي بضحك=بتثبتني انا عارفه هنا بزعيق=ولاااا يا يوسف ابعد عن أختي يوسف وهو هيتشل=وربنا خطيبتي يا ناس خطيبتي وكلها كام يوم وهنتجوز هنا بضحك=سالييي تعالي هنا يوسف بضحك=اياكي خليكي واقفه مكانك هنا بضحك=سالي تعالي بقولك سالي بملل=ولا انتي ولا هو وراحت قعدت جمب جدة سامر وقالت=تيته احسن والطف منكم كلكم مها بحب=ربنا يخليكي ليا يابنتي ساهي في المطبخ ساهي بتفكير=عايز كيك بشيكولاته ولا كريمه ولا فرواله زين بمرح عمل صوابعوا علي رقم تلاته ساهي بضحك=ياا طماع بعد وقت طويل من كلام وهزار ساهي طلعت وهي عامله كيك زين بفرحه=هيييييه طنط سهوتي عملت كيك آسر بضحك=هتلاقي طعموا وحش ساهي بغيظ=طب مانت مش واكل آسر بتسرع=لا لا لا انا بهزر يا فوزي ساهي قطعت لكل واحد كيك والكل اكل وعجبهم طعم كيك بتاع ساهي جدا زين=الله طعموا حو اووي ساهي بحب=حبيبي بالهنا والشفا الكل شكر بكيك بتاعت ساهي وساهي فرحت جدا عدا اليوم بفرح والهزار وجيه اليوم تاني ومحدش كان في البيت غير آسر وساهي ويوسف وسالي طلعوا يتفسحوا وسامر وهنا راحوا المول والجدة سامر عند صديقتها وملاذ بتفسح زين في الملاهي عند سامر وهنا في المول هنا كانت بتجيب فستاين فلفت نظرها فستان أبيض بتاع العرايس جميل جداً حزنت سامر شافها وحزن لما شاف في عيونها الحزن سامر بابتسامة عكس اللي جواه=خلصتي هنا وهي باصه علي الفستان=اه خلصت وهنا مشت مع سامر وهي لسه بتبص علي فستان وسامر ملاحظ كده سامر طلع حاسب وطلعوا ركبوا العربية _________________________________ عند بوسف وسالي يوسف بفرحه=مش مصدق نفسي اني بتمشي مع اللي امتلكا قلبي سالي بفرحه=ولا أنا بس انت اغلي شخص في حياتي بحبك اووي يا يوسف لانك عوضي في الحياة يوسف حضنها وقال=وانا بحبك اووي سالي بخجل=يوسف الناس يوسف=يلهويي اصوت انتي خطيبتي يابت وهتبقي مراتي سالي بضحك=بس مينفعش الواحد يلمس خطيبتوا غير وهي مراتوا يوسف بنفاذ الصبر=أمشي قدامي يا سالي هتشل سالي مشت اداموا بضحك يوسف بصدمه=انتي بتسمعي الكلام ليه خودي يابت تعالي امشي جمبي سالي بضحك=يوه اسمع كلام مش عاجب مسمعش مش عاجب اومال اعمل أيه يوسف بغمزة=هاتي بوسه واقولك سالي بخجل=أتلم يا يوسف يوسف ضحك وبعدين شبك ايدوا في أيد سالي ومشوا سوا _________________________________ عند آسر وساهي آسر كان في اوضو وساهي كانت في اوضتها آسر بعت مسج لساهي مكتوب فيه=احم البسي الفستان اللي علي سرير عندك وتعالي نتغدا برا ساهي طلعت من الحمام وسمعت فونها جاب رساله شافت المسج وشافت الفستان علي سرير وفرحت جدا وقالت=ليه؟ آسر=عادي نتغدا برا بدل ما احنا قاعدين كده ساهي بفرحه=ماشي وراحت لبست الفستان كان عبارة عن فستان أزرق تحت الركبه وفيه حزام ومورود كده ونص اللي تحت مورد وعليه شيفون ساهي مسكتوا بفرحه وراحت لبستوا وحطت ميكب وسابت شعرها ونزلت خصلاتين وكانت جميله جدا ساهي كانت طالعه شافت آسر طالع من أوضو ولابس تيشرت أزرق وبنطلون ازرق وكان جميل جدا آسر لما شافها انبهر من جمالها وفاضل متنح فيها ساهي بكسوف=يلا نمشي آسر=لا رد ساهي بكسوف=عينك ياض لتوحشك آسر بصدمه وغيظ=يخربيتك فصلان بجد مش بتستمري برمانسيه ابداا يلا يا ساهي ساهي وآسر ركبوا العربية وبعدين راحوا المطعم آسر=تطلبي ايه ساهي=أي حاجة آسر=جرسون الجرسون=اوامرك يافندم تحب تطلب حاجه آسر=هاد اتنين كريب وواحدة بيتزا واتنين عصير برتقال الجرسون=أوامرك يافندم الجرسون بص لساهي بأعجاب وقال=تحبي تطلبي حاجه يا فندم ساهي كانت لسه هترد بس قاطعها آسر بغضب وغيرة=لا هي مش عايزة حاجة وأتفضل شوف شغلك الجرسون بضيق=اوامرك ومشي ساهي شافت آسر غيران ضحكت آسر بغضب=بتضحكي ليه مشوفتيش الجرسون عينو فيها اعجاب ناحيتك ازاي ساهي بخبث=وانت مالك هااا آسر بيحاول يستفزها=مالي في جيبي ساهي بضيق=ههه ظريف بعد وقت جيه الجرسون وجبلهم الطلبات والجرسون فاضل باصص لساهي بأعجاب آسر بنرفزة=ممكن تبعد عينك عن خطيبتي لو سمحت الجرسون أتحرج لانو كان مفكرها مش مخطوبه لانها مش لابسه خاتم في ايديها=أسف عن أذنك ومشي ساهي بغضب=ازاي تقول اني خطيبتك هااا فهمني آسر بصلها ومردش ساهي بغضب=ماترد عليااا هو انا بكلم نفسي آسر بيستفزها ومش بيرد ساهي اكلت بغيظ وبعد وقت اتغدوا وطلعوا علي فيلا ساهي بخبث=فهمني عملت كده ليه قولي وبعدين انت مالك اصلاا يحبني ميحبينش ملكش دعوه وعملت كده ليه عشان أيه آسر بهدوء=عايزة تعرفي ليه أسبقيني علي جنينه ساهي استغربت وراحت الجنينه وشافت صور ليهم متعلقه في كل حته في جنينه وقلب كبير كده مكتوب عليه بحبك ساهي عيطت من الفرحة آسر بحب=عشان بحبك اه بحبك مش عارف امتي حبيتك بس بحب حضنك بحب ضحكتك بحب مقالبك معايا بحب رخامتك بحب كل حاجه فيكي عشان بحبك بغير من اي حد بيبصلك بصه اعجاب لانك انتي بتاعتي انا بس ساهي كانت بتسمع كلامو وبتعيط من الفرحة وقالت=ليه هو انا لعبه في أيدك افترض يعني مش بحبك آسر بوجع بقلبوا=يبقي انسي كلامي وخلينا صحاب ومنبعدش عن بعض بسبب الموضوع ده ساهي حست انو وجعتو وهي مكنتش تقصد وراحت حضنتوا وقالت=انا مش بحبك بس اناا بعشقك يا روحي آسر فرح جدا وشلها وفضل يلف فيها وقال بفرحه=انا مش مصدق نفسي ساهي بضحك=خلاص يا مجنون نزلني دوخت آسر نزلها آسر=تعالي ندخل الفيلا ساهي بأستغراب=ماشي ودخلوا الفيلا لكن النور كان مطفي ساهي باستغراب=آسر هو نور مطفي ليه وبصت جمبها وملقتش حد ساهي بخوف=آسر انت فين انا مش شايفة حاجه وفجأءة النور جيه والفيلا كانت متزينه بشكل جميل وكان في معازيم والكل العيلة حتي ام وابو ساهي الكل كانوا واقفين بيصقفوا وبصت ادامها لقت آسر قاعد علي ركبتوا وماسك علبة شكلها حلو فيها خاتم وقال بابتسامة=تجوزيني الكل بابتسامة=اقبلي يلا ساهي بدموع الفرح=أه آسر قام بفرحه وشال ساهي وفضل يلف فيها ويقول=بحبككك بحبكككك ساهي بدموع الفرح=وانا بحبك آسر نزلها وبعدين ام وابو ساهي جم وقالوا بفرحه=الف مبروك يابنتي كبرتي وبقيتي عروسه ساهي حضنتهم وقالت بفرحه=الله يبارك فيكم وحشتوني اووي ام واب=وانتي وحشتينا اووي ياروحي ساهي بعدم فهم=مامي بابي انتوا جيتوا ازاي آسر بضحك=هقولك Flash آسر كان قاعد في اوضو بيفكر في ساهي ودخل عليه سامر سامر=احم احم آسر=لا رد سامر بضحك=آسر آسر=لا رد سامر قعد جمبوا وقال بضحك=بتفكر في مين يالاا آسر بتسرع=ساهي سامر بضحك=ايوة يالااا مين قدك آسر استوعب هو قال ايه وقال بتوتر=هااا لا مفيش سامر بهدوء=آسر هتفضل كده لحد امتي روح اعترفلها بمشاعرك بدل ما ضيع منك آسر بتوتر=ها مشاعر ايه مفيش حاجه بينا سامر بهدوء=انا عارف انك بتحبها روح قولها بدل ما ضيع من أيدك آسر أفتكر كلمه ساهي (ده زي أخويا مش أكتر) وقال بخوف=بس انا خايف يا سامر خايف متكنش بتحبني سامر بابتسامة=مش يمكن تكون بتحبك روح يا آسر ومضيعهاش من أيديك آسر حضنوا وقال=شكرا يا سامر بجد شكرا لوجودك جمبي سامر بحب=متقولش كده انت زي اخويا وقال بتفكير=هتعمل أيه آسر فكر وقال بغمزة=هقولك بوص العيله تروح في حته اشطا وانا وساهي نبقي في الفيلا لوحدنا وانا هاخد ساهي ونتغدا براا وانتوا أرجعوا بدري وجهزوا الفيلا عشان هخطب ساهي واعزم اهلها سامر بضحك=يا أبن أييه انت دماغك سم آسر بغرور=اومال سامر بغرور=لا متحاولش تبقي مغرور زييي آسر بضحك=البركة في هنا اللي غيرتك وخلتك احسن انا كنت بخاف اكلمك بسبب جبروتك وانت كنت قاسي اوووي سامر ابتسم وهو بيفكر في هنا =صح البركه فيها Back آسر=وبس كده ده اللس حصل يا سهوتي ساهي اتكسفت من كلمه سهوتي آسر باسها من خدها وقال=بحبك ساهي بشهقة=ياقليل أدب آسر بضحك=انا مالي الله انتي اللي وشك لما بيحمر بيبقي حلو ساهي اتكسفت وراحت وقفت بعيد عنو آسر ضحك عليها بعد وقت آسر لبس الخاتم لساهي وساهي لبست الخاتم لآسر والكل صقف بفرحه وباركلهم آسر بهمس=مبروك يا خطيبتي ساهي بفرحة=الله يبارك فيك ياحبيبي آسر بفرحه=حبيبي!!!! ساهي بتوتر=هااا لا لا كنت بهزر آسر بضحك=أنا زي خطيبك برضو ساهي ضحكت عليه زين بطفوله=كلكم اتوزتو الا أنا مش علاف اتوز ومس لاقي مزة حوة (كلكم أتجوزتوا الا أنا مش عارف اتجوز ومش لاقي مزة حلوة) آسر مسكوا من تيشرت وقال بصدمه=مزة انت بتشقط مزز ولا أيه زين بغرور=اوعا ايدك دي اسمعنا انت بتسقط وانا لا ها الكل ضحك علي زين آسر بهمس=ولااااا اسكت خطيبتي هتسبني كده متقولش حاجه وهتعرف أني كنت بعمل كده في الجامعة زين بذكاء=بحاسب آسر ضرب كف علي كف وقال=هتشل انت هتشلني قبل ما أتجوز حاضر يا اخويا هجبلك شيكولاته زين=الناس مس بتيجي غير بالعين الحملا (الحمرا) آسر بصدمه=والله بيان عليك كبير زين بغرور=مانا كبيل الكل ضحك علي زين سامر بهمس=انا عايز بيبي زي ده ويكون عسول ومغرور زي كده هنا أتكسفت ومعرفتش ترد سامر بغمزة=بتكسفي يا حلوة هنا بكسوف=سامر أسكت عيب سامر ضحك _________________________________ عدا شهور ومفيش أي جديد غير ان سامر وهنا بقوا يخرجوا وسامر بقا بيحاول يسعد هنا علي ما قد يقدر وهنا نفس الكلام وساهي وآسر حبوا بعض أكتر من أول وآسر وساهي مخلوش من المقالب برضو ويوسف اللي بقا يتغزل بسالي وسالي تكسف جي يوم فرح سالي ويوسف وآسر وساهي ملحوظه *(آسر قرر يعمل فرحوا مع يوسف)* هنا كانت في المول بتجيب فستان عشان الفرح وهي مروحه فجأءة حد خطفها بالعربية وخدروها عشان كانت بتصرخ بعد وقت فاقت هنا وهي حاسه بصداع رهيب وعنيها مزغلله مسكت راسها بألم وقالت بألم=اه انا فين وبصت حوليها لقت نفسها بأوضه كبيرة غريبه هنا بخوف=انتوا مين وعايزين مني أيه وراحت عند الباب لقتوا مقفول وقالت=افتحواا انتوا مين خلوني أمشي وهي بتعيط سمعت صوت خطوات بتقرب وهي بعدت بخوف وراحت لاخر الاوضه بسرعة وفجأءة الباب اتفتح ودخل منو شخص فبصتلها هنا باستغراب وقالت=أنتي مين وعايزة مني أيه ياست أنتي الشخص بسخرية=****** هنا بصدمه=أنتي طب أزاي؟ يتبع... 🟩🟩🟩🟩🟩💞🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩💞🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩