كلام آخير من الكاتبة أسماء ✍️💫
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 🩵
كنت حابه أقول إن الروايه فيها أحداث ممكن نكون مرينا بيها، أو حد عزيز علينا مر بيها ، الروايه فيها أحداث ممكن تلاقي نفسك في سطر أو بالفعل لقيت نفسك 🌟💗
قوليلي استفتدوا إي وازي الروايه آثرت عليكوا
قوليلي في الكومنتات 🙈 🌸
استنوا الروايات القادمه بإذن الله 🦋
بقلمي وتأليفي.... اسماء محمد