كلام آخير من الكاتبة أسماء ✍️😊
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 🩵
عايزه أعرف رأيكوا في الرواي كلها والأحداث استفتدوا منها أزي ؟
وكمان عايزه أعرف مدي أعجبكوا بيها في الكومنتات طبعاً 💗
وقوليلي لو عايزين بارت 2 من الروايه عشان أجهز لها هكون سعيده لو قولت ليا
بقلمي وتأليفي....«أسماء محمد »
استنوا الروايات القادمه بإذن الله 🦋