تنويه صغيره 📎
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 🩵
إن شاء الله الروايه تعجبكوا كاعاده متنسوش تعملوا فولو عشان تتابعوا كله جديد،وكمان ما تنسوش تقولوا لي رايكم في كل فصله هتقراوه واستفدتوا ايه 🤗
والكومنتات طبعا بتفرق معايا جدا
روايه....ورجعت أعيش (طه &حور)
الحياه كانت حلوه وكنت مفكر ان ده للأبد بس للأسف القدر كان له رأي التاني مش كل حاجه بأيدينا ومش كل حاجه عايزينه بتحصل ،الحياه ساعات بتجيب تحديات بنكون مش قادرين نكمل…"نروح لي الروايه"