الفصل الثاني والعشرون
الفراق
ده بقا بيكون بأيدك وغصب عنك
تبعد عشان شايف ان العلاقه ده متنفعش تكمل لانها فاشله وخارجها زي مداخلها بس بيبقا اصعب قرار في حياتك بتاخده بالذات لوالشخص ده عزيز عليك او بتكن له مشاعر
والفراق ده كان الزامي مش اختياري
وده اصعب قرار واصعب فتره تاخدها في حياتك
اما بقا اللي غصب عنك بيكون نصيب زي ما بيقولوا لا بأيدك ولا بأيده 😔