نقطه للملاحظه
انا مش ملاك وبقع في افخاخ كتير بس مش زي الاول اتعلمت ازاي اني اواجه واعرف الشخص ده مؤذي ولا لا الحمدلله الحمدلله ربنا نجاني من علاقه سامه النهاردة ف الصراحه بجد كل بنت. ايا كان عمرها او المرحله اللي فيها تتعلم من درسها كويس حتى لو غلطتي في الدرس بدل مره الف فوقي لنفسك
نصيحه للشباب اللي بتقرأ رغم اني عارفه نسبه النساء في الابلكيشن 90 في الميه
لو حبيت بنت حطها في عينك زي امك او اختك متأذيهاش عشان لو اذيتها اللي عندك هيتأذوا يا ابن الناس