رواية عشقت ابنت الجيران(20)
*♪﴿رواية عشقت ابنت الجيران﴾♪*_🤭♥️
> الكاتبة الملاك الابيض♬
> "معـشـوقـت الـروايـة الـحـب"📚♥ https://whatsapp.com/channel/0029VbB64XkH5JLyFG7FuF0M
> 『💫♥في سـطور الشعر عشقت』
> https://whatsapp.com/channel/0029Vb6FA7A0AgWJXz29Jf1W
> الفصل العاشرون♡♡
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
بعد رقص واغني وفرحه كله روح وأم ملاك اتمسكت انه يتعشى معهم
ادم/ تعالي نخرج البلكونه شويه
ام ملاك/ انا هروح اجهز العشاء
ملاك/ وانا هروح اغير
ام ملاك بمرح/بعدين روحي اقعدي مع ادم شوي
ملاك/ حاضر
في البلكونه ادم كان فتح من الستره حته بسيط
ملاك/ ملاك متفتح السيره
ادم بخبث/ لا
ملاك/ ليه
ادم علشان كده ادم بداء يقرب لحد ما حوطها مبين درعته والحيطان
ملاك بخوف/ في اي
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
آدم ابتسم بخبث
ملاك/لا انا مش مستريحه ليك
ملاك/ ادا امممممممم
كان ادم اخد بقيت احرفها في أول قبله بينهما ادم احضتن شفتيها النعمه بي شفتيفه الغليظه وبدأ يقبلها بلهفه وحب واخذ يطول في قبلته كانه يقول لها أخيراً بقتي ملكي لوحدي ويضغط بي شايفه علي شفيها السفليه ملاك خبطه علي صدره تحتاج لي الهواء
ادم بعد وهو ينهج وملاك دفنت وشها في صدره بكسوف وخجل لا يحدس عليها احد غيرها
ادم بص لي ملاك وصدرها الذي يهبط ويعلو
ادم مسك اديها الاتنين بايد وحده ورفعهم اعل راسها وفي لحظه كان اخذ شفتيها في قبله آخره عميقه للغايه وتتحول من عنف لي حنان وشوق لي اشتيق
ادم ترك يدها..... التي حاطت رقبته في لحظه وأدم حوطها بايده وسطها وكانت ستقع من بين يده وفي لحظه شدد جزبها ليه
ملاك بعدات
ادم حط جبينه علي جبينها
ادم بصوت مبحوح/ بحبك
ملاك مكسوف مش بترد تنهج فقط
ادم/ اهدي علشان امك مش تحس بي حاجه
ملاك
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
تحول اخرج صوت/ م.ش عارفه
ادم/ ضمها اليه
ملاك/ انا هروح اغير لبسي
ادم/ بيصلي الاول
ملاك بكسوف/ تؤ
ادم رفع وشها ليه ونظره الي عيونه التي تتلفت حولها اله عيون
ادم/ بصيلي ابت
ملاك/ بت في عينك
ادم/ طيب كده
ملاك بصتله/ اي ده خربيتك خد امسح بسرعه
ادم اخد المنديل ومش عارف يمسح الروج
ملاك سعدته ومسحوه
ادم/بتعك متلغبط
ملاك/ هروح اغير
آدم/ مش تتاخري(انها كلامه بغمزه)
ملاك هرات الي غرفتها هربه من تلك السافل
وبعد وقت
ملاك واد وأم ملاك كانه انته من الاكل
ادم/ انا لزمن اروح تصبحو على خير
ملاك وام ملاك/ وانت بخير
ادم وهو ماشيه غمز لي ملاك وأم ملاك لحظت بس مش حابه تكسرها
ملاك اكسفت اوي
ملاك/ ماما تصبحي ع خير
ام ملاك/وانتي من اهل يا قلبي
في صباح اليوم التاني
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
ملاك رحت مدرستها
وادماستاذن من ام ملاك انه هيعزمها بره
وام ملاك وفقت
وادم ميتني ملاك اخرجت من المدرسه
وليه طلعه عربيه خبطتها من غير قصد
ادم ملللللللاك وجري عليها
ملاك كانت سيحه في مدها
ادم بداء يصرخ والاساعف جات
وشلتها
ام ملاك عرفت الخبر وي جرات ع المستشفي
ام ملاك ببكاء/بنتي بنتي يا ادم حصل اي
بدا ادم بحكي الي حصل
ادم/ بس كده وهي دلوقتي في العمليات
ام ملاك ببكاء انا خيفه عليها اوي
ادم/خير خير ان شاء الله
وبعد سعات
خرج الدكتور
ادم/طمني يا دكتور
الدكتور(ووووووو
> انتها البريد