عشقت ابنت الجيران(11)
*♪﴿رواية عشقت ابنت الجيران﴾♪*_🤭♥️
> الكاتبة الملاك الابيض♬
> "معـشـوقـت الـروايـة الـحـب"📚♥ https://whatsapp.com/channel/0029VbB64XkH5JLyFG7FuF0M
> الفصل الحادي عشر ♡♡
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
لو جبتي السيره دي تاني هخلص عليك فاهمه
ملاك تبكي فقط
ادم/فاااااهمه
ملاك بخوف / ايوه (وتشهق) فا ا (وتشهق) همه
ادم قدره يستحمل بكاها حوالي يهدي نفسه وي بلفعل هدي نفسه ادم اخد شهيق وزفير
ادم بحنان/ بطلي بكاء
ملاك ذات في البكاء عندما احست بي الحنين في صوته (دي حقيقه فعلان الانسان لمه يلقي الحنيه بعد التعب بيبكي كانه بيقوال كنت فين من زمان)
ادم حط ايده ع ضهرها / بس بقا
ادم/ اسغرب انها مش بعدات ايده وانه حس انها محتاجه حضنه
ادم شدها علي رجله واخدها في حضنه وهي مسكت قي كأنها مصدقت تلقي الحنين الي كان مش موجود من شويه وبدأت تبكي وتبكي وتبكي (انا ابنت الجيران ومش نكديه كده وصلوه المعلومه دي انه يحمد ربنا😂😌)
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
ادم/ خلاص قلبك هيقف بس بس
ملاك ببكاء / بس انت
ادم/ تمام
ادم فضل يطبطب عليها واخدها في حضنه وكان سعيد اوي انها في حضنه برغم زعلها الي مقطع قلبه
بعد نص ساعه بطلت بكاء
ادم جي يبعدها برحه مش رديه تبعد
ملاك/ ادم
ادم/ قلبه
ملاك/مش تبعد عني ولا تسمح لي كلمه من الي قلتهم يمشو علينا
آدم وهو يشدد على حضنها/ده مستحيل
ملاك/طيب صلحني
اد/ انا
ملاك خرجت من حضنه/ اه انت
ادم/ لي هو مين الي مزعل التاني
ملاك/ انت
آدم/ لي مش انتي الي عملتيلي بلوك
ملاك/ايوه
ادم/ وانا دعيت على نفسي وانت قالتي يا رب
ملاك/ بعد الشر عليك
ادم مسك ايدها جامد
ادم/وانا الي مسكت ايد الزفت
ملاك/ الدوام
ادم خفف ايده/ وانتي الي قلتي ادب
ملاك/ بصرحه اه
ادم/ مين الي كان عوزنا نسيب بعض
ملاك/انت
ادم/ يا وليه
ملاك/ انا ملاك عشق ادم
ادم/ وانتي الي عاليتي صوتك صح
ملاك مثل الاطفل /ثح (صح)
ادم/ مين الي غلطان بقا
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية
> معـشـوقـت الـروايـة الـحـب
> رواية عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
عشقت ابنت الجيران
> الكـاتبه/ الـمــلاك الابــيـض
ملاك/ هيكون مين غيرك
آدم/ احااااااامص
ملاك/ لو شتمت هنزعل تاني واعيط تاني
آدم/ لا وحياتك خلاص مش هزعلك تاني
ملاك وهي تقعد على المرسي من تاني / يلا علشان تصالحني
ادم بضحك /حاضر
بعد وقت لبسه قصير
ادم كان جاب لي ملاك شكلاته كتير
ملاك شكرته وروحت البت كانت فرحنه
ملاك/ سلام
ادم بصوت واطي وهو مقرب من ودنها/ طيب حضن زي الي كان في العربيه
ملاك خبطه بي درعها في بطنه
آدم/ ماشي يا ست دي اخر الجميل
ملاك طلعت ليه لسانها
ادم/ اجي اقطعلك
ملاك/ سلام
ادم/ سلام يا قلبي
واستنا لمه دخالت الشقه وقفلت الباب
ملاك دخالت شقتهم
لقت عمها وابن عمها ابو معاذ ومعاذ وعمها ابو محمد ومحمد وأم محمد
ملاك بفرح/ الله انتو هنا ورحت رحبت بيهم
وبعد وقت من السهري
ابو معاذ/ ووو
> انتهاء البريد