فينك يا امي
فينك يا أمي يا كسرة ضهري بغيابك سنين 🙏. ليه كل البنات ليهم أم وحنان 💕، وأنا ليّا مرارة الأيام وحرمان السنين 😢. يما اتمنيت أجري على حضنك أبكي 💔، ومن على كتفي تشيلي بعض من همومي 🤗. وأتسند عليكي وقت ما الأيام تميل 🌪️. يا أمي ليه سبتيني لوحدي أواجه العالم المرير 😔؟ تعبت يا أمي وربنا 🤕، وتعبت أعافر لوحدي من غير حضن صاحب أو صديق أو أب أو أخ يحمل عني كل تعب الدنيا 🌎. اللى ساب كل البشر وقالي شيل يا حمال أسى وتقدر تشيل 🤕. وتشيل يا أمي تعبت والله 😔، ونفسي أجي أنام جنبك تحت التراب 💀. علشان فقت شفت أسي وشيبت الشعر وأنا لسه في العمر صغير 👴. كان نفسى تاخديني معاكي يا أمي ليه سبتيني في الدنيا وحيد 🤷♂️؟ ببص بأسى على كل واحد وواحدة معاهم أمهم 🙏. وأقول يابختكم ليكم أم 💕، وأنا معرفش عنها غير اسم اتكتب عليه طول عمري منطقوش 💔.