الفصل 27
*الفصل 27: اتصال عمها*
حنان رغم العيشة الصعبة اللي هي فيها وضيق الحال، مكنتش بتدور على عمتها علشان تعطف عليها أو تديها فلوس، لا أبدًا 🙅♀️. كانت بتحلم بمكالمة واحدة تقولها: "متسمعيش أي كلمة اتقالتلك، وكل اللي اتقالك كدا" 💔.
وفي يوم بعد عيد الأم، اتصل عمها بيها وفضل يزعق ويقولها: "أنتِ عملتي إيه؟ وبتنشري الصور لي عمتك؟" 🤬. وبدأ يشتم ويقول: "هسوي واسوي، ودي فضحتنا وعملتنا" 😡.
حنان زعلت أوي من رد فعل عمها عليها، لحد دلوقتي مش عارفة تفهمه 😔. ليه عمها اتعصب عليها كدا؟ وليه مفهمنيش؟ 🤷♀️.