الخامس
اوك خلاص ٠١٠ًًوكملت الرقم واحده وبتسم وراح لصاحبه دى طلعت ادبيه خالص 😂 رد متنساش الاتفقنا عليه مش ناسى
هى وهى بتجرى ويتنادى يا ندين يندين ده اخد رقمى وقال نبقا صحاب
وانتى زى الهبله ادتهوله بسهوله عشان يقول دى سهله
ويلعب بيكى
ردت انا معرفتش اعمل اى لو قلت لا هيمنة وابقى ضيعت الفرصه
استنى ده بيبعت حاجه
ده عيزنى اخرج معاه بكرا بعد الكليه
متوفقيش بسرعه
بس انا كتبتله
ماشى
خلاص قولتي الساعه ٤
وانا هاجى معاكى
تمام كتبت وهو وافق
هتروح نعمل شوبنج
واخترلك فستان حلو
تانى يوم كانت لبسه درس اخضر متناسق مع لون عينها المدرياها النظاره كعب كبايه
اخلعى النظاره دى يبنتى لا مرشوش غيربيها طب يلا زمانه
مستنيه
اول مكان قال فى باله اى المهرج ده
رد انتى اجمل بنت شوفتها فى حياتى