البداية
انا مريم البست بتعتى ياسمين إحنا في كلية طب المشكلة مش هنا
بعد فترة يعنى سبع سنين انا وهى كنا قاعدين فى البيت (انا وياسمين عايشين في نفس البيت )كنا قاعدين
لسه جيين من الشغل
ياسمين/روما أنا زهقانه وتعبانه
مريم/وأنا كمان والله كان يوم اسود يوم ما جينه ايطاليا
ياسمين/فعلاً ناس معفنه ميغركيش العين الخضرة والا العين الزرقة بس عليهم موحن مش عرفه منسونين اوى يعععععععععع
مريم/ يععععععع
ياسمين/يله نخرج
مريم/لاء عندى فكره حلوه اوي هاتى البيض و تعالى ياسمين/اخيراا هنرمى بيض على جرنا هو مهزق وبيعاكس البنات فكره أول يوم لينا هنا عملنا فيه إيه
مريم/هههههههههههههههههه هو ده يوم يتنسى
ياسمين/على رأيك هههههههههههههههه
مريم/يلهوى نزلت على راسه اجرى وقفلى الشباك
ياسمين/اده ههههههه اتبهدل هههههه خالص ههههههههههه يلهوى على الضحك هموووت
مريم / اقفلى الشباك يخرب بيتك فضحطينا
بقلمي 🖤ياسمين محمد 🖤