الفصل الاول
في الاسيوط حين يوجد فريق الأشباح في اجازه يسافرون الأماكن بعد العمليه يتكلم محمد : ويقول لهم انبسطو ولا لسه يرد زين انت مالك عصبي كده ليه احنا في اجازه عاوزين نستمع مش صح كده يياسر ياسر بصله ببرود وبعدها مشي زين بيقول انتو مالكو كده كئيبين ليه
يرد عليه محمد: استمتع بالاجازه يازين ومشي؛ راح زين عند اخته تمارا قالها مفيش غيرك هنا فرفوش زيي لتضحك
عليه اخته وتقول بلاش الكلام ده وقول علطول انت عاوز ايه ليقول محدش فاهمني غيرك بسي انا عاوزك تروحي تعدي معي ياسر وتخليه يفرفش شويه علشان هو زعلان من ساعه إلى حصل ردت تمارا ماشي وراحت لياسر قالتلو مالك قالها مافيش وبعدها قالت ياسر بصوت عالي راح حضنها وعيط وقلها صاحبي مات ياتمارا صاحبي مات انا حاسس بالندم اني مقدرتش ادافع عنه انا خايف عليكي لو حد عرف من اعدائي اني بحبك هيقتلوكي راحت قالتله متخفش ربنا معانا
عند محمد: يتصل به اللوا رفعت ويقول لهم تعالو كلكو بكرا حالا قاله ليه رد عليه اللوا رفعت قاله هتعرفو كلكو لما تيجو وقفل
عند فريق الاسود
كانت مهاد في غرفتها قافله على نفسها وبتعيط علشان الكوبرا قتلها اختها رنيا الكوبرا أكبر زعيم مافيا وعيونها أصبحت حمراء وقالت سوف انتقملك يا اختي حتى لو كنت هموت عد على وفاه رنيا سنتين ولكن مهاد لن تترك الكوبري حتى تنتقم منه
عند لمار واحمد وياسين كانو يأكلون الفشار ويشاهدو فيلم وقال احمد دانتو كلكم بترحو العدو دأنا ابتديت اخاف منكم ضحك عليه لمار وياسين شافو مهاد طالعه بره قالولها انتي رايحه فين ولكن لا يوجد رد ذهبت لمار الدراجه البخاريه بتاعتها الي مكان يتجمعو فيه الاشرار وذهبت اليه وقتلتهم جميعا بكل دم بارد وتركت شخص لم تقتله قالت له روح لزعيمك وقله انا اربت اوصله وقله الافعى جيالك وهي الي هتموتك
استوب ايه رايكم في الفصل اكمل ولا ايه انا مش هنزل اي فصل غير لما اعرف رأيكم
وباي من غير سلام😎😎😎