الفصل الرابع
..امل ..اممممم
طلع الدكتور
والكل ذهب له سال عن حالت كمال
قال هو كويس اقدرو تشفوه
امل دخلت لا كمال
كمال.....امل
امل بحب.......حبيبي الف الحمدلله على السلامه
كمال....الله يسلمك
امل. مسكت ايده......انا كنت خايفه عليك اوييي
كمال......حبنا مش هيموت
امل... طبعا احنا الحب المستمر
كمال.....انا وياكي والبابي
امل.....عندي ليك خبر حلو
كمال....ايه
امل..... احمد يفضل في السجن
كمال.....بجد
امل.......اه انا شهدت أن هو طخ وهمال لقو دليل كمان
كمال....ده خبر تحفا امتا اطلع من هنا ونكون سوي
امل....انا اشترت فيلا ليك انا وياك وامك وابوك
كمال....وهلك
امل .الكن. ا اهلي يعيشو لحالهم زي ما زوجوني احمد انا اصلا متزوجتوش علشان طلقتش منك
كمال..... الدكتور قالي أنه هيعمل أجري الخروج وطلع
امل....صح
////////////////////
تم الزواج كمال وامل علي غير وبعد خمس سنين
اهل امل فيبيت لحالهم
وامل وزوجها وعائلتي زوجها مع بعض امل ولده بنت اسمها لميس
امل....صباح الخير
كمال....صباح النور
امل....يالا علشان نفطر
كمال....طيب اوكي ياقلبي
امل....امك وبوك مش هنا فطرو برا
كمال.....يابختهم زي العشاق
امل بدحكه.....يالا طيب علشان نودي لميس للحضانه
كمال....لميس دي هموته بوس
امل بغيره...وانا
كمال....انتي تعالي
امل....لا لا
كمال مسك به
وحطه علي السرير يقبل بيه
دخلت لميس
لميس....شو بتسوي
امل بتوتر لان البنت صغير....لا ولا شي بنرتب الغرفه
كمال....اه صح
لميس....طيب
كمال مسك ايد لميس وامل ماسكه ايد لميس لميس
لميس في انص
هما ماشيين سمعو صوت
احمد....امل
امل لفت لور....مين
كمال قال....احمد
احمد.....هتكلم كلمتين
كمال....شو بدك مو بعتنا فلوسك وشركاتك لك امبارح
احمد....اه وشكرا
كمال....طيب امشي
امل....صح امشي وماودنا نشوفك
احمد...عايز اقلك اني بحبك يا امل وحبك مامتش ابدا
لميس بدحكه...بيتكلم زي للي في التلفزيون
احمد.....دي بنتك
امل....اه بنتي انا وكمال
احمد....انا عارف وانا غلط لما حولت ابعدكو عن بعض
امل....صح غلط كبير كمان
احمد.....انا بحبك وشكراً وسامحوني
احمد تركهما
وامل حضنت لميس وكمال حضن لميس
كمال.......... حبنا للابد
امل..........حبنا مستمر
انتهت الروايه....